ب

Khawab Nama Khawab Main Baazo Band Dekhna

Khawab Nama Khawab Main Baazo Band Dekhna

Khawab Nama Khawab Main Baazo Band Dekhna

Hazrat ibahim karmani rahmat allah alie ne farmaya hey ke ager dekhe ke us ke bazoo main sunheri bazoo band hey to dalleel hey ke us ko bhayion ya kissi or se nafrat or gum pahonche ga or ager bazoo band chandi ka hey to dalleel hey ke us ki larki ya bhanji ki shadi hogi.
or ager yeh khwab aurrat dekhe to maal o nemat or araish ki dalleel hey or ager dekhe ke bazoo band chandi ya ahin ka hey to dalleel hey ke us ko bhai se quwwat or madad mile gi or ager dekhe ke bazoo band tuta ya zaya howa hey to us ki taweel awal ke khilaf hey.
Khwab main jo shaks apna bazoo band chandi ka dekhe to wo apne bete ki shadi apni bhatiji se kraye ga.(1) ager bazoo band ghonghe ka ho to use apne bhayion ki taraf se mussalsal preshani lahaq hogi. aurrat jo zewar bhi pahanti hey us ki tabeer us ka shohar hey.

1 khwab me bazu band ki tabeer aurton k liye zeenat aor fakhar he.
2 aor mardon k liye bhaiyoun ki taraf se quwwat o taaid milne ki khush khabri he is liye k baazu aor kalai ki tabeer bhaiyoun se ki jaati he.
soone (gold) ka bazu band maare jaane waly korhy ki tabeer he agar tang ho to iski tabeer is se bhi sakht he basa aoqaat apne hath me chandi k bazu band dekhna bhaiyoun ki taraf se fazeehat aor na pasand umoor mailne ki alamat he -.

 

Khawab Nama Khawab Main Baazo Band Dekhna bazo-band2 bazoo-band3

 

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button