ا

khwab mein Aag ki pooja karna

 khwab mein Aag ki pooja karna

Khawab Nama khwab main Aag ki pooja karna

Khawab Nama khwab main Aag ki pooja karna

Khawab Nama khwab main Aag ki pooja karna

hazrat daniyal e farmaya agar koi shakhs khawab me dekhe k aag ko sajda karta he to daleel he zalim badshah ko sajda karega uski khidmat me mashghul hoga usko is me sabar or araam hasil na hoga agar dekhe k tanoor aagh ya charagh ko sajda karta he daleel he orton ki khidmat me mashghol hoga agar dekhe k aagh ko pujta or bosa dete he daleel he badshah ka mukhbir hoga

agar dekhe aagh me khuwar ho kar phir raha he daleel he badshah ki saoda giri ki ki raghbat hasil karega lekin nateeja acha na hoga khas kar agar aagh se jism ko takleef pahunche agr aagh se jism ko takleef na pahunche to daleel he k salamti or jammiat khatir badshah wakt se dekhe agar khawab me aagh k andar chala jae daleel he usi kadar badshah se faida hasil hoga

agar khawab me dekhe aagh usk chehre hath ya kapre se roshni deti he or log usk noor se hairaan ho jaen daleel he dushman par fatah or do jahan ki muraad paega farmane HAQ TAALA he tarjuma apna hath girebaan me dalo sufaid be aib nikle ga ye maojza hazrat musa ka firaon k mukable me tha

hazrat ismaeel ashas ne farmaya khawab me dekhe k aagh ko pujta he daleel he shahi bazdari karega agar aagh angare ki shakal me he to daleel he uski gharz deen se maal jama karna he maal e haraam bahut sa hasil karega

agar koi dekhe k aag kosajda karta he daleel he k wo kisi zalim badshah ko sajda karega

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button