ب

Khawab Nama Khwab Main sarhana Dekhna

Khawab Nama Khwab Main sarhana Dekhna

Khawab Nama Khwab Main sarhana Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Baalish Dekhna

Khawab Nama Khwab Main sarhana Dekhna

Khawab Nama Khwab Main sarhana Dekhna khawab me sarhana dekhne waly k liye khadim he agar dekhe k usk paas sabz or naya sarhana he ya usko kisi ne diya he daleel he khadim neek or parsa hoga agar dekhe k usk paas sarhana purana or maila ya zard rang ka he to tabeer pehli k khilaaf he

agar khwab me dekhe k uska sarhana phat gya he kho gya he ya jal gya he to daleel he usk khidmat kaar nokar chale jaenge ya bhag jaen ge ya khwab dekhne wala ranj o gham me mubtla hoga jiski waja se usk tamam naokar juda ho jaenge
hazrat ibrahim karmani ne farmaya agar koi khwab me dekhe k uska sarhana chori hogya he daleel he koi uski aorat ya kaneez k pichhe laga he taa k usko fareeb o dhoka de sake ehl e tabeer ka kehna he k khwab me sarhane ka kisi ghar me dekhna us ghar me kisi ki maot hogi agar koi mard dekhe k usne bahut saare sarhane haasil kiye hen daleel he usk bahut sary khadim or kaneezen hongi agar khwab me dekhe k aag parri aor uska sarhana jal gaya he daleel he usk khadim aor kaneezen marren gi ya bhaag jaengi.
hazrat jafar sadiq ne farmaya khwab me sarhane ka dekhna 5 waja par he

1 naokar 2 female naokar 3 riyasat 4naik deen 5 parhezgari adal o insaaf

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button