ب

Khwab Main bijli ki karak Dekhna

Khwab Main bijli ki karak Dekhna

 Khwab Main bijli ki karak Dekhna

Khwab Main bijli ki karak Dekhna

Khwab Main bijli ki karak Dekhna

tandar yani aasmani bijli ki karak ko khwab men dekhna haakim (governer) or aam logon se khauf or deheshat he hazrat ibne sirin rahmatullah alehe ne farmaya he k agar koi shakhs karak ko barish k sath dekhe to daleel he k logon ka khauf or deheshat kum hogi or naimat or khair (bhalaaie) zyada hasil hogi .

or agar dekhe k baarish sakht baras rahi he or karak bhi sakht he to daleel he k sahib e khwab maan baap ki dua se khauf khaye ga_

hazrat ibraheem karmani rahmatullah alehe ne farmaya he k thori bijli ka karakna or thori baarish zaahid or saaleh logon ki dua se deheshat he_

hazrat jafir saadiq rahamatullah ne farmaya he k khwab men karak ka dekhna 5 waja par he 1 azaab 2 hukoomat 3 zehemat 4 dabdaba 5 badshah ka ghusa

agar koi shakhs khwab men karak ki aawaz barasne k waqt sune to daleel he k us mulk men khair o barkat zahir hogi or agar koi dekhe k barish or karak or bijli he to daleel he k us mulk k logon ko badshah se khauf or deheshat hogi or

agar koi dekhe k barish men oole bhi parte hen to daleel he k us mulk men fitna or azaab or halakat barpa hogi or agar dekhe k bijli sakht karkarati he to daleel he k aawaz or haibat (waqaar ka dabdaba) badshah ki us mulk men chha jaye gi or agar dekhe k karak or bijli or hawa taareek o siyaah he to daleel he k zaalim badshah zahir hoga

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button