ا

khwab nama khwab main goz akhrot dekhna

khwab nama khwab main goz akhrot dekhna

khwab nama khwab main goz akhrot dekhna

khwab nama khwab main goz akhrot dekhna

Akhrot khwab me maal he jo bala or mehnat ranj o sakhti se hasil hoga agar dekhe k ghoz se khelta he ya usk hath me he to jang or jhagre pa daleel he

Hazrat Ibrahim karmani ne farmaya k jis akhrot ka maghaz tabah ho gaya he daleel  he kami o beshi k mutabik usko maal e haraam millega agar akhrot ka maghaz khane me mazedar he  to maal e halaal par dalallat karta he agar dekhe k akhrot ko torta he daleel he ajmi mard se maal hasil karega

Hazrat jabar maghrabi ne farmaya khawab me dekhe k usk paas akhrot hen daleel he jang or jhagre me parrega agar dekhe k akhrot be maza or talkh he daleel he bakhel admi se buri  baat  sunega agar dekhe k usne akhrot k maghaz se teel nikala he daleel he usko bakhel mard se faida milaga

Akhrot

1akhrot ki dalallat mehfuz kiye huey maal par hoti he akhrot k apas me tkrane ki awaz larai shoro ghogha ki alamat he

2darakht akhrot aese bakhil  or jis k maal me rozana izafa hota he sakht kism k ajmi shakhs par dalallat karta he

3khawab me darakht akhrot k upar apne aap ko dekhna mazkura sifaat se mutsif ajmi shakhs se taaluk hone ki taraf ishara he khud ko akhrot k darakht se niche utarte dekhna aesi shai pura hone ki daleel he jis ki waja se us se taaluk hua he

4akhrot k darkht se niche gir kar marne ki tabeer mazkura sifaat wale shakhs ya badshah ki taraf se qattal kiye jane ki daleel he

5akhrot k darakht ka kat jana mazkura sifaat se mutsif shakhs k marne or us girne waly k malik hone ki daleel he or us se gir kar marna daleel e nijaat he

6darakht akhrot se girne se dono hath paer ka tut jana kareeb ul halak hone or bala e azeem me mubtala hokar bala e azeem me mubtla ho kar us se nijaat pane par dalallat karta he

7akhrot k darakht ko katna kisi ajmi ko qattal karne ki taraf ishra he

8akhrot ka phal musibat or takleef se hasil hone wala maal he kyun k iska maghz kate bina or iska teel nachore bina nahe nikalta

9kisi bagh se akhrot chunna kisi aorta se maal milne ki daleel he chhilkon k sath hon to to kifayat k mutabik rizk milne ki daleel he

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button