ب

khwab nama khwab main bethna dekhna

khwab nama khwab main bethna dekhna

khwab nama khwab main bethna dekhna

Bethna
Hazrat ibne sereen(R.A)ne farmaya hai ager dekhe ke zameen par betha or qarar liya hai daleel hai ke safer main

us ka kaam neek hoga.ager dekhe ke bahot soya hai to bhi yahi taweel hai. Hazrat jafar sadiq (R.A) ne farmaya ke ghorhe ya gadhe ya khachar par bethna 4 wjah par hai.(1)bakht (2) dolat (3)martabh (4) hakomat.

or hawa par bethna badshahi par daleel hai ager hawa is ki mateah (under control) hai.
 Hazrat ibrahim kramani (R.A)ne farmaya hai .ager dekhe ke masleh logon ke saath chalta hai or raste main betha hai daleel hai ke lalchhi or deen ka mukhalif hoga.

chonacha

farman e  haq taala hai. tarjama (pichhe rahne wale apne bethe par khosh hain).

aor agar dekhe k wo log deen k bahut khilaaf the  aor wo unko chhor kar baith gya he to iski taveel awwal k khilaaf he

hazrat ismaeel ishas ne farmaya he -agar saaleh aor parsaa neek logon k sath baitha he daleel he k khair o salah me ziyadti hogi agar badkaar logon k sath betha he to iski taveel awwal k khilaaf he 

QAOOD( baithan)

khwab me baithna bedari me aajzi or kamzoori ki alamat he aorat ka baithna shadi na hone ki nishani he 

khwab nama khwab main bethna dekhna

 

biThna2

 

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button