ا

khwab mein hazrat isehaq ko dekhna

khwab mein hazrat isehaq ko dekhna

khawab Nama ishaq alehesalam ka dedar karna.

khawab Nama ishaq alehesalam ka dedar karna

khawab Nama ishaq alehesalam ka dedar karna 

khawab me haztar ishaq ki zirayat karna gham or takleef ki alamat he lekin agar uska beta he to usko aaq karne phir usk matee hone ki daleel he kabhi unka dedaar karna basharat or khaof se maa moon hone ki daleel he

3 aor baaz tabeer biyan karne wale ulmaa ne kaha k ishaaq a.s ki tabeer rishte daroon ki taraf se taqleef milne ki daleel he phir ALLAH TAALA ki taraf se us taqleef k khatam hone ki daleel he 

4 agar kisi ne ishaaq a.s ki ziyarat  unk husn o jamaal or bahut achhi halat me ki to iski tabeer ye he k rizq izzat o sharf or basharat ki daolat se maala maal hoga uski nasal se bahut se badshah raees aor saaleh log paida honge aor agar kisi ne dekha k khwab me unki achhi halat nhe thi to daleel he khawab dekhne wale ki beenai( nazar aana ) khatam ho jae gi

5 aor kabhi iski tabeer gham se khushi ki taraf, tangi se farakhi ki taraf, gunahon se tauba ki taraf , na farmani se farmanbardari ki taraf daleel he

6 agar kisi ne dekha k iski shakal o surat ishaaq a.s k jesi hogai he ya unka libaas pahen liya he to tabeer he k sahib e khwab maut k qareeb pahunch jaega par usy maut se nijaat mil jae gi

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button