ا

khawab Nama khwab main Azaan sunna dekhna

khawab Nama khwab main Azaan sunna dekhna

khawab Nama khwab main Azaan sunna dekhna

khawab Nama khwab main Azaan sunna dekhna

baang2

azan1-2azan2-2

khawab Nama khwab main Azaan sunna dekhna

hazrat ibne sirin ne framay agar koi nek parsa momin banda kisi maroof jaga se azaan ki awaz sunta ya khud azaan deta he to daleel he wo baitullah ka hajj karega famane HAQ TAALA he or logon me hajj ka aelaan kar do tumhari taraf papiyada aenge

Baang nimaz
baang nimaz yani azan Hazrat Muhammad bin

sereen rahamat allah alie ne prmaya hey ke bunda

muslah momen parsa khwab main dekhe ke kissi maroof

juga se azan ki aawaz sunta hey ya khud nimaz keliye

azan deta hey to dalleel hey ke bayetAllah shreef ka haj

kre ga prmane haq talah hey (turjmah) or logon main haj ka

ellan kro tumhari turaf papiyadah ayan gae. or ager ghier

maroof juga pr azan deta hey keus ko makroh or na pasand

baat phonche gi ,or ager ye baat koi fasaq dekhe to

dalleel hey ke us ko chorri main gireftar krenge .
or ager dekhe ke nimaz keliye azan kissi musjid ya meenar se

deta hey to dalleel hey ke logon ko khuda talah ki turaf bulae ga

or ager dekhe ke bistur pr soya howa azan deta hey to dalleel

hey ke apni urrat se piyar o mahobat rakhta hey

or ager dekhe ke apne gher main deta hey to dalleel heyke

muflis or darwash hoga or biyan krte hain

ke us ke ahil e bayat main se koi marre ga.
or ager dekhe ke kocha main azan deta hey to es aamr ki

dalleel hey ke jasussi krega ,or ager dekhe ke kowen ya

surdabh main azan deta hey to dalleel hey

ke wo aadmi zandeq ya munafiq hoga.

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button