ب

Khawab Nama Khwab Main Burj Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Burj Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Burj Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Burj Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Burj Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Burj Dekhna  Hazrat danyaal (A.A) ne farmaya hai ke hammal or asad or qoos ka dekhna badshah ka lashkar hai

or soorr or sanbla or jadi ka dekhna shazada or deen hai

or joza or mizaan or dilo ka dekhna qazi or badshahi or wazarahe hain

or surtan or aqrab or hoot ka dekhna sahib shartt or badshah ke sharabdar ka didar hai.

burj hammal

Hazrat ibne sereen (R.A)ne prmaya hai ke ager koi shaks khwab main burj hammal ko dekhe to us ka kaam bahshmat shaks se prhhe ga or murad puri hogi

, burj saor

or ager burj soorr ko dekhe to es ka kaam jahil or nadan shaks se parey ga or pura hoga.

burj jaoza

agar burj jaoza ko dekhe to uska kaam zuban daan ( yani achhi guftagu karne waly) admi se parrey ga aor muraad puri hogi agar

burj sartaan

burj sartaan ko dekhe to uski tabeer he k uska kaam be assal shakhs se pare ga aor hajat puri hogi buzargi aor martba paega

burj sunmblaa

agar burj sunmbla ko dekhe to iska kaam ek mard kisaan be wafa se parre ga aor muraad puri na hogi

burj meezan

agar burj meezan ko dekhe to  uska kaam qaazi se parre ga jo wada kare ga pura karega.

burj aqrab

agar burj aqrab ko dekhe to uska waasta mufsid shakhs ya badkaar aorat se parre ga usko zehmat aor gham mile ga

burj qaos

agar burj qaos ko dekhe to uska kaam ek sardar aor buzurg se pare ga aor uski zarorrat puri hogi aor log us se muhabbat karen ge

burj haot

  agar burj haot ko dekhe to uska kaam nek dil  maherbaan ache akhlaq  waly shakhs se pare ga aor uski muraad puri hogi

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button