Khawab Nama Khwab Main Bosa Lena

Khawab Nama Khwab Main Bosa Lena

Khawab Nama Khwab Main Bosa Lena

hazrat ibne sirin ne farmaya he agar khwab dekhe k us ne kisi ka bosa liya he k uska dost aor chahne wala hoga -agar wo shakhs na maloom he to daleel he na umeed jaga se faaida uthaey ga agar maloom shakhs ka bosa liya he to daleel he khair o nafa paayega
hazrat ibrahim karmani ne farmaya he agar dekhe k kisi mard ka shehwat se bosa liya he to daleel he murdey j liye khair kare ga ya usko duaaye khair se yaad kare ga agar dekhe k murde ne uska bosa liya he to daleel he uska dost o taalib hoga agar usk khilaaf dekhe to daleel he k muraad aor maqsood na paaye ga
hazrat jafar saadiq ne farmaya khwab me bosa lene ki daleel 4 wja par he
1 khair o munfat 2 haajat 3 dushman par fatah paana 4 achhi baat sunna


bosa dena


1 khwab me bosa dena zarurat k pura hone aor dushman par fatah yab hone ki daleel he
2 agar kisi ne dekha k kisi aadmi ko bosa diya he ya shehwat se usk sath soya aor milaap kia he to daleel he apne maqsad me kaamyaab hoga
3 agar bosa shehwat k sath he dono ek dosre se bhlai hasil karen ge
4 agar kisi ne kisi bache ko bosa diya sahib e khwab aor bche k waalid k darmiyaan muhabbat he
6a;l[.n mmgar kisi ne kisi ki laondi ko bosa diya he to daleel he usk maalik se uski dosti hogi
7 agar aazad aorrat ka bosa liya he to usk shohar k sath dosti hogi
8 agar kisi badshah ko bosa diya he to wo uski jaga le ga
9 agar qaazi ko bosa diya he to wo uski baat qabool kare ga
10 agar qaazi ne sahib e khwab ko bosa diya he to wo qaazi se khair hasil kare ga yahi tabeer peesh e imaam aor waalid o sarparast he
11 agr waalid ne dekha k usne apne bete ka bosa liya he agar beta baaligh he to baap bete se nafa haasil kare ga ya beta baap se nafa haasil kare ga
12 agar waalid ne apne bete ko shehwat k sath bosa diya he to waali ne jo maal jama kiya he wo apne bete ko dena chahta he
13 agar bosa baghair shehwat k he to bete se ya uski maa se maal khusi aor rashq se haasil kare ga
14 agar kisi mard ne dekha k uski dono aankhon par kisi ne bosa diya he to uska nikah hoga
15 agar dekhe k uski aankh ko kisi insaan ne bosa diya he to wo aorton aor mardon ko jama kare ga usko chahiye k ALLAH se darre
16 khwab men apne mehboob l honton ko bosa dena bedari me deena paisa milne ki alamat he
17 rukhsaroon ko bosa dene ki tabeer dirham ka milna he
18 khwab me aorrat ko bosa dena mehboob ki taraf se salam qabool karne ki daleel he
19 burhi aorat ko bosa dena burri baat se rukne ki daleel he
20 no jawaan larkiyoun ko bosa dena sharaab ki talash he
21 agar aalim aadmi kisi khubsurat ko bosa de to wo quraan paak ki tilawat kare ga agar wo duniya se muhabbat karta he to wo duniya he
22 agar kisi ne dekha k wo ALLAH TAALA k daaen hath ko bosa deta he to wo hajj kare ga aor hujra e aswad ko bosa dega
23 agar kisi ne dekha k usne ALLAH TAALA ko bosa diya he to wo quraan paak ko bosa dega ya ALLAH TAALA k naam ko bosa dega
24 agar kisi ne dekha k ALLAH TAALA ne usko bosa diya he to usk aamal ALLAH k nazdeek qabool honge
25 agar kisi ne dekha k usne kisi zaaniya aorat ko bosa diya he ya us se ham bistari ki he to daleel he kisi bewah aorat se nikah kare ga aor us se maal aor aolaad haasil hogi aor usi saal khair dekhe ga
26 agar kisi ne khwab me kisi maroof murde ko bosa diya he to usk chhore huy maal aor illm se faaida haasil kare ga
27 agar kisi ne kisi anjaan murde ko bosa diya he to usko aesi jaga se maal mile ga jahan se umeed bhi nhe hogi
28 agar kisi murde ne usko bosa diya he to us murde ki taraf se ya usk bete ki taraf se bhalai hasil hogi
29 agar kisi maroof o majhool insaan ko shehwat k sath bosa diya he to wo apne maqsad me kaamyaab hoga
30 agar kisi mareez ne kisi mard ko bosa diya he to wo uski maot par dalallat karta he agar wo sehatyab he to uska us waqt kalaam karna sahi nahe he is liye k usne murde ko bosa diya he jo khatam ho chuka he

Khawab Nama Khwab Main Bosa Lena

bosa-dena1 bosah-dena1-2

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Check Also
Close
Back to top button