ب

Khawab Nama Khwab Main maosam Bahaar Dekhna

Khawab Nama Khwab Main maosam Bahaar Dekhna

Khawab Nama Khwab Main maosam Bahaar Dekhna

Khawab Nama Khwab Main mosam Bahaar Dekhna

Khawab Nama Khwab Main maosam Bahaar Dekhna

Khawab Nama Khwab Main maosam Bahaar Dekhna khwab me isko dekhna daolat par dalallat karta he baaz tabeer biyan karne walon ne kaha he k is se muraad wo larka he jiski ummar ziyada nhe hogi ya ek aorat ka nikah jo ziyada der nhe reh sake ga ya esi hukmarani jo ziyada der nhe reh sake gi ya aesi khushi jo jald zaail ho jae gi

Khawab Nama Khwab Main maosam Bahaar Dekhna Hazrat ibne sereen rahmat allahalie ne farmaya hey ke bahaar ki taweel waqt bahaar main badshah hey ager koi shaks khwab main dekhe ke fssal bahaar hey or hawa ghaer muatdil hey ke sard hey ya gram hey or logon ko zarrar o nuksan pahunch raha hey to dalleel hey ke mulk walon ko badshah se ranj or zarrar pahunche ga or wo bhi dekhe ga or ager khwab main dekhe ke hawa mutadil hey or phool o darakht khile hain or logon ko kissi tarha ki takleef nahin hey to dalleel hey ke mulk walon ko badshah se be had  manfah phonche ga or ager bahaar ko us ke waqt par aetdal se dekhe to dalleel hey ke izat or murtabah payega or aam logon ko badshah se quwwat or madad hogi or badshah aadil ba insaaf hoga. fssal bahaar ki yahi taweel hey.

khwab me isko dekhna daolat par dalallat karta he baaz tabeer biyan karne walon ne kaha he k is se muraad wo larka he jiski ummar ziyada nhe hogi ya ek aorat ka nikah jo ziyada der nhe reh sake ga ya esi hukmarani jo ziyada der nhe reh sake gi ya aesi khushi jo jald zaail ho jae gi

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button