khwab mein kaan dekhna

khwab ki tabeer khwab mein kaan dekhna

khwab mein kaan dekhna

khwab ki tabeer khwab main kaan dekhna kaan2 kaan3

khwab mein kaan dekhna          خواب میں کان دیکھنے کی عام تعبیر

  • ابن سیرین اپنی کتاب “مکتب الکلام” میں کہتے ہیں کہ خواب میں کان کا دیکھنا دیکھنے والے کی بیوی یا بیویوں پر دلالت کرتا ہے اگر اس کی ایک سے زیادہ بیویاں ہوں۔
  • اور خواب میں کان اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ کسی شخص کو نسب، قبیلہ، عقیدہ اور اس طرح کی چیزوں سے کس چیز سے آراستہ کیا جاتا ہے، اور خواب میں اذان دینا اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ دیکھنے والا اپنی چیزوں کو کس چیز سے محفوظ رکھتا ہے، اور خواب کی تعبیر کس چیز پر کی جاتی ہے۔ دیکھنے والا اپنے کانوں میں ہوتا ہوا دیکھتا ہے، خواہ اچھا ہو یا برا، قوت سماعت ہو یا کمزوری، اور شواہد دیگر، خواب میں کان دیکھنے کی تعبیر کرتے وقت ان سب کو مدنظر رکھنا چاہیے ۔
  • خواب کی تعبیر شیخ نابلسی کی خواب میں کانوں کو دیکھنے کی تعبیر سے اپنی مٹھاس میں متفق ہے، یہ قبیلہ اور نسب کی طرف اشارہ کرتا ہے، ساتھ ہی ساتھ سائنسدان کئی علوم پر اس کی مہارت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور اس سب کی تعبیر اس کے مطابق ہے۔ وژن اور دیکھنے والے کی حالت کے مطابق۔
  • اور خواب میں کان میں سرگوشی کرنے کی تعبیر یہ ہے کہ یہ نصیحت پر دلالت کرتی ہے اور خواب میں کان میں سرگوشی کرنا راز کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں اپنے کانوں کو روکتا ہے وہ کافر ہو سکتا ہے، خدا نہ کرے، یا بہت ضدی ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

خواب میں کان دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے۔

  • ابن سیرین نے خواب میں کان کی تعبیر بیوی اور بیٹی کی تعبیر کی ہے اور جو شخص اسے خواب میں دو کان سے زیادہ دیکھے اس کے کانوں کی تعداد اس کی بیویوں یا بیٹیوں کی تعداد پر دلالت کرتی ہے اور خواب میں ایک کان کا دیکھنا ممکن ہے۔ رشتہ داروں میں موت کی طرف اشارہ کرے اور اگر خواب میں دیکھے کہ اس کا آدھا کان ہے تو یہ اس کی بیوی کی موت اور اس کے بعد اس کی شادی پر دلالت کرے گا اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں کانوں کو روئی سے بھرے ہوئے دیکھنا کفر پر دلالت کرتا ہے کیونکہ وہ کہتے ہیں کہ “قرض کان ہے”۔ خواب میں کئی کانوں کا دیکھنا بھی حقیقت سے منہ موڑنے اور اسے ترک کرنے پر دلالت کرتا ہے۔ شاید ایک سے زیادہ کان دیکھنا خواب میں خبر سننا اشارہ کرتا ہے؛ اگر خواب میں اذان خوبصورت ہو تو بیداری میں بھی اس کی خبر ملتی ہے اور اس کے برعکس۔
  • شیخ النبلسی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں: جو شخص خواب میں اپنے کانوں سے روشنی نکلتے یا ان میں داخل ہوتے دیکھے تو یہ اللہ تعالیٰ کی نیک نیتی اور اطاعت پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں بڑے کان کا دیکھنا اطاعت، عبادت اور اچھی سننے پر دلالت کرتا ہے۔ یقین
  • خواب میں زائد کان کا دیکھنا خواب دیکھنے والے کی خواہشات اور خواہشات کی تکمیل پر دلالت کرتا ہے ، اور جو شخص خواب میں ایک اضافی کان دیکھے اور وہ خوبصورت ہو تو وہ ایسی چیز کو قبول کرتا ہے جو نہیں ہے، اور اس کے برعکس۔
  • النبلسی نے وضاحت کی ہے کہ خواب میں کان میں انگلیاں ڈالنا بدعت کے دیکھنے والے کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، درحقیقت یہ خواب اس کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جب وہ اپنی بدعت کو چھوڑنے کی کوشش کر رہا ہو، اور کان میں انگلی ڈالنا دلالت کرتا ہے۔ کہ دیکھنے والا لوگوں کو اذان دیتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

khwab mein kaan dekhna                   خواب میں کان کاٹنے کی تعبیر

  • شیخ النبلسی نے خواب میں کان کاٹ دینے کی تعبیر یہ کی ہے کہ یہ بدکاری اور گمراہی پر دلالت کرتا ہے ، اور خواب میں کان کاٹنا خبر میں خلل یا کسی ایسے شخص کے ظاہر ہونے کی علامت ہے جو دیکھنے والے کو خبر پہنچا رہا تھا اور اس کی جاسوسی کر رہا تھا ۔
  • شیخ نابلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں کٹے ہوئے کان کا دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ کوئی شخص اس کی بیوی کو دھوکہ دے رہا ہے یا اس کی بیٹی کو دھوکہ دے رہا ہے، میں عمروں کو جانتا ہوں۔
  • اور خواب کی تعبیر کہتی ہے کہ اس کی مٹھاس میں خواب میں کان کاٹنا لڑکیوں کی جدائی یا بیوی کی جدائی پر دلالت کرتا ہے جیسا کہ خبر میں خلل کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بایاں کان کاٹنا دیکھنا بغاوت پر دلالت کرتا ہے۔ ولی یا مالک کے خلاف، اور داہنا کان کاٹنے کا خواب اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ آدمی اہلِ دیدار کو دھوکہ دے رہا ہے، اور جس نے دیکھا کہ اس نے خواب میں اپنے ہاتھ سے کان کاٹ لیا، اس لیے وہ سننے سے انکار کر رہا ہے۔ سچ، یا وہ اپنی بیٹیوں کی پرورش میں اچھا نہیں ہے۔
  • کسی کو خواب میں دیکھنے والے کا کان کاٹتے ہوئے دیکھنا کہ کوئی اس کی بیٹیوں یا بیوی کے ساتھ سازش کر رہا ہے یا اس سے خبر اور معلومات کاٹ رہا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کا کان سزا کے طور پر کاٹا گیا ہے تو وہ جاسوس یا چھینٹا ہے اور خواب میں طبی وجہ سے کان کاٹنا سننے میں کمی یا اس کی خبر کاٹ دینے پر دلالت کرتا ہے جیسا کہ خواب میں کان کے زخم کا تعلق ہے، یہ تکلیف دہ الفاظ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

khwab mein kaan dekhna                                                     خواب میں کان کے لوتھڑے کاٹنا

خواب میں کان کی لو کا کاٹنا نعمت کے انتقال اور مالی تنگی سے گزرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں کان کی لو کو کاٹا دیکھنا وصیت کو بھول جانے یا نصیحت کو نظر انداز کرنے کی علامت ہے اور کنواری خواتین کے لیے کان کی لو کا کاٹنا ان کی شادی میں تاخیر کی نشاندہی کرتا ہے۔ اور ان کے بعض معاملات میں خلل اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کان کی لودی کو کاٹنا پریشانی کی طرف اشارہ ہے، مالی اور بڑا نقصان، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں کان کی بیماری کی تعبیر

  • خواب میں کان کی بیماری میاں بیوی یا شراکت داروں کے درمیان اختلاف کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں کان کی بیماری دیکھنا مسلمان خواتین کے بارے میں شکوک و شبہات یا نصیحت اور علم سے استفادہ نہ کرنے کی علامت ہے۔ بہترین
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ عام طور پر خواب میں کانوں کی بیماری دیکھنا لڑکیوں کی بیماری یا بیداری کی کمی کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے اور خواب میں کان کے درد کی تعبیر تنبیہ یا تنبیہ ہے، اور بجنا ہے۔ ایک خواب میں کانوں میں ضمیر کے پچھتاوا کی علامت ہے.
  • خواب میں بیرونی کان کی سوزش بعض اوقات اس کے بارے میں سنتا ہے جو خدا کو پسند نہیں ہے، اور خواب میں اوٹائٹس میڈیا دیکھنے کا مطلب ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے مذہب یا اپنی زندگی کے بارے میں تذبذب کا شکار ہے۔
  • خواب میں کان کے ڈاکٹر کے پاس جانا فتویٰ کی درخواست یا نصیحت و نصیحت کی طرف اشارہ ہے اور خواب میں کان کا معائنہ کرنا بعض خیالات اور فیصلوں پر نظرثانی یا الجھن میں پڑنے کی علامت ہے اور خواب میں کان کا آپریشن اصلاح کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والے کی زندگی میں بدعنوانی کی.

khwab mein kaan dekhna                     خواب میں کان پر مارنا دیکھنا

  • ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں کان پر مارنا اچھی یا بری خبروں کے سننے پر دلالت کرتا ہے ، اور خواب میں کسی کا کان پر ہاتھ مارنا نصیحت کی طرف اشارہ ہے، لیکن ظلم و تشدد کے ساتھ، خواب میں کان پر مارنا تنبیہ اور تنبیہ پر دلالت کرتا ہے۔ اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خوابوں کی تعبیر  ویب سائٹ پر عام طور پر کان پر دھڑکن دیکھنے کی تعبیر کہتی ہے کہ خواب دیکھنے والا سبق سیکھتا ہے۔ انسان تلخ تجربے سے سیکھتا ہے۔
  • خواب میں بیوی کا کان پر مارنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے نصیحت کی جا رہی ہے اور لڑکے کے کان پر مارنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا اسے اٹھا رہا ہے اور ہدایت دے رہا ہے۔

خواب میں کان کی لو کو چھیدنا اور چھیدنا

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کان کا سوراخ دیکھنا نکاح پر دلالت کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے خواب میں کان کا سوراخ دیکھنا راحت اور رزق پر دلالت کرتا ہے، خصوصاً اگر اس میں بالیاں یا بالیاں لٹکائی ہوں۔
  • خوابوں کی تعبیر ہالوہ ویب سائٹ پر کہتے ہیں کہ خواب میں کان میں سوراخ کی تعبیر کسی شخص کے لیے کسی حکم، اہم مشورے یا ضروری رہنمائی کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں اپنے کانوں میں سوراخ کیا ہے تو وہ وصیت کر رہا ہے جو اسے دنیا اور آخرت میں فائدہ دے گا اور جو شخص دیکھے کہ وہ کان کے سوراخ میں کوئی بھاری چیز لٹکا رہا ہے تو یہ وصیت پر دلالت کرتا ہے جس میں ظلم ہے.

khwab mein kaan dekhna  شادی شدہ عورت کے خواب میں کان میں درد کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کان دیکھنا اس کی زینت اور اس کی اولاد کی طرف اشارہ کرتا ہے، کوئی ایسی چیز سیکھنا جس سے اسے فائدہ پہنچے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے کان میں درد سے متعلق خواب کی تعبیر کہ وہ ایسی باتیں سنتی ہے جس سے اسے تکلیف ہوتی ہے یا غیبت اور گپ شپ لگتی ہے اور شادی شدہ عورت کے خواب میں دائیں کان میں درد اس کے شوہر کے ساتھ اطاعت اور عبادت میں اس کی کوتاہیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ .
  • شادی شدہ عورت کے کان کاٹنے کا خواب اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ مرد کے لیے اسے دھوکہ دینا جائز نہیں ہے اور شادی شدہ عورت کے کان کاٹنے کا خواب اس شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے خبروں سے روکتا ہے اور اس سے حقائق چھپاتا ہے۔ خواب میں کان کٹنا ضدی عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں دو سے زیادہ کان دیکھنا حمل، ولادت اور اس کی اولاد کی نشوونما کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا زیادہ کان کا خواب لوگوں کی خبروں پر عمل کرنے اور ان کے رازوں میں داخل ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، شادی شدہ عورت کے لیے یہ اس خبر کی طرف اشارہ کرتا ہے جو وہ سنتی ہے۔ اس کے خاندان سے جو اسے خوش یا پریشان کر سکتا ہے، خواب کے سیاق و سباق پر منحصر ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں خوبصورت کان ایک اچھی بات کی طرف اشارہ کرتا ہے جسے وہ سنتی ہے، راحت اور خوشی حاصل کرتی ہے، جیسا کہ عورت کے لیے خواب میں بدصورت کان دیکھنا اس کے شوہر یا لوگوں کی جاسوسی کی علامت ہے، اور جو بھی اسے دیکھتا ہے۔ خواب میں کان کالا، وہ کان لگاتی ہے اور بولتی ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کان سے موم نکلنے کی تعبیر اچھی بات کے انتخاب پر دلالت کرتی ہے، اور خواب میں کان سے خون نکلنا ایک ایسا لفظ ہے جس میں گالی اور اہانت ہے جسے سنتے ہو۔

اکیلی عورت کے خواب میں کان دیکھنے کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے خواب میں کان اس کی قریبی شادی اور اس کے معاملات میں کامیابی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اکیلی عورت کے خواب میں کان میں سوراخ اس کی شادی کے معاملات میں آسانی کی نشاندہی کرتا ہے، خاص طور پر اگر وہ دیکھے کہ وہ بالی پہنتی ہے۔
  • اکیلی خواتین کے لیے خواب میں بڑے کان کا دیکھنا اس کے کچھ چیزوں کو چھپ کر سننے اور دوسروں کی جاسوسی کرنے کا ثبوت ہے، اکیلی خواتین کے لیے خواب میں بڑا کان سائنس، مطالعہ اور کام کے معاملات میں کامیابی کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور ایک بدصورت کان سنگل لوگوں کے لیے خواب بری خبر کی علامت ہے۔
  • کنواری خواتین کے لیے کان میں درد کے خواب کی تعبیر کہ یہ ڈانٹ ڈپٹ یا ایسے الفاظ سننے کا ثبوت ہے جن سے آپ نفرت کرتے ہیں، اور کنواروں کے لیے خواب میں کان کا درد ان کے فیصلوں اور بہت سی نصیحتیں سننے میں الجھن کی نشاندہی کرتا ہے۔ مشورہ اور ہدایات.
  • کنواری عورتوں کے لیے خواب میں کان پر پیٹنا دیکھنا ازدواجی امور سے متعلق نصیحت اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں کان کو مضبوطی سے پکڑنا یا پکڑنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اسے تادیب کرے اور اپنے حکم کے مطابق اس کی پرورش کرے۔

khwab mein kaan dekhna           خواب میں ایک کان دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں ایک کان کا دیکھنا ایک ایسا فیصلہ کرنے پر دلالت کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کو نقصان میں ڈالے گا اور جو شخص یہ دیکھے کہ خواب میں اس کا ایک کان ہے جو صحیح ہے تو دنیا میں نقصان کے ساتھ نیکی، دین اور نیکی کی دلیل ہے۔ اور خواب میں بغیر کانوں کا سر دیکھنا ضد، تکبر اور نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں اپنے داہنے کان کو گرتا دیکھے تو یہ سخت بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں داہنے کان کا گرنا مفید نصیحت کو نصیحت پر چھوڑنے پر دلالت کرتا ہے جو اس میں اچھا نہیں ہے۔ اولین مقصد.
  • اور جو شخص اسے خواب میں دو سے زیادہ کانوں والے دیکھے تو اس کے پاس ایسے لوگ ہیں جو اس کے حکم کا حکم دیتے ہیں جیسے کہ نوکر یا غلام یا باپ اور اس کی اولاد وغیرہ اور اس کی تعبیر قاضی یا کوئی شخص کر سکتا ہے۔ ایک سے زیادہ نقطہ نظر کی پیروی کرتا ہے اور ایک نقطہ نظر پر عمل نہیں کرتا ہے، اور خواب میں ایک بڑا کان دیکھنا ایک وقار کے مقام کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسے قبیلہ شیخ، مثال کے طور پر، خواب میں ایک چھوٹا سا کان دیکھنا یہ ہے کہ یہ لڑکی یا ایک لڑکا.

khwab mein kaan dekhna                       خواب میں لمبا کان دیکھنا

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں لمبے کان کا دیکھنا عزت و وقار یا اس کی لمبائی اور شکل کے مطابق حق سے منہ موڑنا ہے۔
  • خواب میں کان چھوٹا ہونا انتباہ اور نصیحت کو نظر انداز کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں چھوٹا کان کسی ایسی چیز سے کنارہ کشی کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں وہ آزمائش میں پڑ جائے گا، جیسا کہ جو شخص خواب میں اپنے کان کو بہت بدصورت دیکھے تو یہ اس کی برائیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ یا اس کے بچوں کی خصوصیات، یا وہ ایسے الفاظ سنتا ہے جو خدا کو خوش نہیں کرتے۔
  • جو شخص خواب میں اپنے کان کو جانور کے کان میں بدلتے ہوئے دیکھے تو یہ تنہائی، اختیار میں کمی یا کمزور سوچ کی نشاندہی کرتا ہے۔

khwab mein kaan dekhna             خواب میں کان پکڑنے کی تعبیر

  • خواب میں کان پکڑنا تنبیہ، ملامت اور سخت نصیحت پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں کسی کا کان پکڑتے ہوئے دیکھنا تنبیہ اور دھمکی پر دلالت کرتا ہے ، اور جو شخص خواب میں کسی کو کان پکڑے ہوئے دیکھے تو اسے سخت تنبیہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کان پکڑنا اس کے گھر اور اپنے شوہر کو بچانے کی تنبیہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور کنواری عورتوں کے لیے خواب میں کان پکڑنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے ملامت یا سزا دی جائے گی، اور خواب میں کان پکڑے ہوئے دیکھنا۔ ایک طلاق یافتہ عورت اپنی ساکھ کو بچانے کے لیے اسے خبردار کرنے اور تنبیہ کرنے کی علامت ہے۔
  • خواب میں کان پکڑنا اور درد دیکھنا کسی چھوٹی پریشانی کی طرف اشارہ کرتا ہے لیکن یہ خواب دیکھنے والے اور اس کی زندگی کو متاثر کرتا ہے۔

خواب میں کان کی صفائی کی علامت

  • خواب میں کان کا صاف کرنا توجہ، راحت اور پریشانی کے امور سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں کان کی صفائی اور گندگی یا موم کو دور کرنا خوشخبری سننے کی دلیل ہے، الا یہ کہ سونے والا اپنے کان کی گندگی سے کھا رہا ہو۔ خواب میں جب وہ اسے صاف کر رہا ہے، تو یہ قابل مذمت چیزوں کے کمیشن کی طرف اشارہ کرتا ہے.
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کان کی صفائی کرنا اچھی بات کہنے یا علماء کے ساتھ بیٹھنے پر دلالت کرتا ہے اور اگر شادی شدہ عورت خواب میں اپنے کان صاف کرتی دیکھے تو افواہوں یا اشتعال انگیزی کو سنتی ہے اور اس کی پرواہ نہیں کرتی۔ .
  • کان کی صفائی کا خواب سننے سے دوری کی طرف اشارہ کرتا ہے جو مفید نہیں ہے، اور خواب میں کان صاف کرنا فصاحت اور اچھی سننے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور علم والوں کے ساتھ سیکھنے یا بیٹھنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں بالوں کا کان صاف کرنا جلال، غرور اور کمزوری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں کان پر بالوں کا دیکھنا دیکھنے والے کے قبیلہ یا اس کے اہل و عیال یا اس کی پیٹھ کو سہارا دینے والے کی روزی اور فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

khwab mein kaan dekhna            خواب میں کان سے کوئی چیز نکلنا

  • خواب میں کان سے خون نکلنا جادو اور حسد پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کے کانوں سے خون کثرت سے نکلتا ہے تو وہ ایسی خبر سنتا ہے جو اسے تکلیف دیتی ہے یا بدعت اور فتنہ کی پیروی کرتا ہے۔
  • خواب میں کان سے پیپ نکلنا لڑکیوں کو مکار لوگوں کی چالاکیوں سے بچانے یا غیبت کرنے والوں سے بچانے کی ضرورت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • ابن سیرین کہتے ہیں: خواب میں گندگی یا مٹی کا کان میں داخل ہونا رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کیڑے مکوڑے کا کان میں داخل ہونا خدا کی طرف سے عذاب کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کان کا موم دیکھنا بدکاری اور خدا کی ممانعت پر دلالت کرتا ہے۔

کمزوری اور سماعت کی کمی کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں کمزور سماعت دیکھنا مفید مشورے سے غفلت یا اس علم پر عمل کرنے میں ناکامی کی طرف اشارہ کرتا ہے جسے دیکھنے والا جانتا ہے۔
  • خواب میں کان کا علاج کرنا اور سننا کمزور ہونا توبہ اور کسی غلط کام سے باہر نکلنے کی طرف اشارہ ہے، کان میں ہیڈ سیٹ لگانا مفید علم سیکھنے پر دلالت کرتا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ خواب میں کان کا علاج کرتا ہے تو وہ اپنا حساب دہرائے گا کہ کیا فائدہ؟ اسے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں کانوں کو روکنا رائے میں ضد اور نصیحت کو نظر انداز کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں کسی شخص کو بولتے ہوئے دیکھنا اور نہ سننا اس کی رائے کو نظر انداز کرنا اور اس سے بہت سے اختلاف کرنے پر دلالت کرتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button