ب

khwab nama khwab main barbat dekhna

khwab nama khwab main barbat dekhna

khwab nama khwab main barbat dekhna

khwab ki tabeer khwab men barbat yani sarangi bajana khwab men sarangi bajana duniya ka lahoo baatil sakht daroogh or muhaal he agar apne aap ko khwab men barbat bajata dekhe to daleel he behuda aor jhuti baat kare ga aor kisi ki jhuti hamd o tareef kare ga

agar dekhe k koi us k samne sarangi bajata he to daleel he behuda aor jhuti baat kare ga agar dekhe k sarangi k sath chung o chugana aor baansri bajata he to daleel he gham aor museebat pahonche gi


agar dekhe k uski sarangi toot gai he ya gir gai he to daleel he jhoot aor behudgi se tauba kare ga agar koi khwab men dekhe k beemar he aor sarangi bajata he to ye uski maot ki daleel he


hazrat ibraheem karmani ne farmaya he k agar koi dekhe k sarangi ustaadon ki tarha bajata he halankey wo sarangi bajana nhe janta agar khwab dekhne wala aalim he to daleel he logon ko illm o biyaan achi tarha de ga aor 3 illm fiqqa(deen k tamam masle masail ka illm) tafseer quraan o hadees ki tamam detail) aor qasas (ambiyaa sahaba k tamam waaqiyat) ko janta hoga


agar koi jaahil aadmi dekhe to aesa kaam kare ga k log usk is kaam par gussa aor malamat kren ge agar dekhe k sarangi ki awaz sunta he to daleel he kisi burri aurat ki khabar sune ga aor us se muhabbat hogi

khwab nama khwab main barbat dekhna

khwab nama khwab main barbat dekhna

khwab nama khwab main barbat dekhna

(1) khwab main barbat bajane wala ager deendar o prezgar hey to yeh es ki achi shorat ki nishani hey or ager deeni lihaz se kamzor hey yeh buri shorat ki allamat hey

(2)kabhi barbat bajane wale ke duniya main inhamak ki wjah se ghaflat or jhote kalam or jhot bolne or sunne par dalalat hey

(3) baja bajne ki awaz sunna badshah keliye badshahat ke khatam hone or shareef aadmi ke liye izat kees turah nikalne ka esharah hey jis ka tazkara sun kr es ka kaleja munnh ko aye or yahi khwab mastoor aadmi ke kiye zajro nasihat hey or fasiq ke liye is ki tabeer yeh hey wo qaom main aesa fassad barpa krega jis ki wjah se qaom walon par bura assar hoga or agar yahi khwab zaalem dekh le to yeh qaom par aesa zullm krne ki taraf ishara hey jis ki bana par in ki antrhiyan phatt parhen gi

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button