khwab mein ulti Qay karna

khwab ki tabeer khwab main ulti Qay karna

khwab mein ulti Qay karna

khwab ki tabeer khwab main ulti Qay karne ki tabeer Qay-karna2Qay-karna3

khwab mein ulti Qay karna

اس دھوکے میں مت رہو کہ بیداری میں قے کرنا مکروہ اور مکروہ ہے! کیونکہ خواب میں قے اور قے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ دیکھنے والے کو خیر ہو جائے گی اور وہ پریشانیوں سے بچ جائے گا۔خواب میں قے آنا بھی توبہ اور گناہ سے واپسی یا اہل و عیال کے حق کی واپسی پر دلالت کرتا ہے اور دوسری صورتوں میں خواب میں قے آنا حرام مال اور بدعت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور قے کا خواب بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور قے کے بارے میں خواب کی تعبیر قے کے رنگ، اس کی مادہ، خواب کے سیاق و سباق اور اس کے ثبوت پر منحصر ہے۔
ہم اور آپ خواب میں قے اور قے دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے جانتے ہیں ، خواب میں کسی شخص کو قے کرتے دیکھنے کی تعبیر اور سبز اور پیلے رنگ کی قے کے خواب کی تعبیر۔اور خواب میں خون کی قے کی تعبیر، باپ کو قے کرتے دیکھنا، ماں کو قے کرتے دیکھنا کی تعبیر، خواب میں قے صاف کرنے کی تعبیر، اکیلی عورت کے لیے قے اور قے کی تعبیر، شادی شدہ عورت ، اور حاملہ عورت، اور خواب میں قے اور قے دیکھنے کی دوسری صورتیں

خواب میں قے اور قے دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے۔

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں قے آنا توبہ پر دلالت کرتی ہے اور جو شخص خواب میں قے کو دیکھے اور بغیر عداوت کے آسان تھا تو اس کی توبہ نفلی ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ توبہ کرتا ہے کیونکہ وہ اس سے نفرت کرتا ہے ، اور سزا یا نتیجہ کے خوف سے۔
  • خواب میں شہد کی قے دیکھنا قابل تعریف ہے، جیسا کہ ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں شہد کی قے کرنا توبہ یا قرآن اور شرعی علوم کے سیکھنے اور حفظ کرنے پر دلالت کرتا ہے۔
  • جیسا کہ جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں کھانا قے کر رہا ہے تو وہ کسی اور کو ہدیہ یا ہدیہ دے رہا ہے، جس طرح خواب میں قے سے لوٹنے اور نگلنے کا خواب دیکھنے والے کے تحفہ کے واپس لینے پر دلالت کرتا ہے۔ دوسروں کو تحفہ.
  • ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں قے دیکھنا اگر خواب دیکھنے والا اپنا ہاتھ قے میں ڈبو دے یا خواب میں قے کرے؛ اس پر قرض واجب ہے اور وہ اسے ادا کرنے پر قادر ہے، لیکن اس نے انکار کیا، خاص طور پر جس نے دیکھا کہ اسے روزے کی حالت میں خواب میں قے آرہی ہے ، اور اللہ تعالیٰ بہتر جانتا ہے۔
  • رہا وہ شخص جس نے شراب پینے کے بعد خواب میں قے کی ، پھر وہ حرام مال کھاتا ہے، پھر اس میں سے لوٹتا ہے اور اس سے پاک ہوتا ہے، الا یہ کہ اس نے شراب پی کر قے کی ہو۔:
  • فقیر کے لیے خواب میں قے آنا مال اور رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے ، لیکن خواب میں قے کرنا اس شخص کے لیے مکروہ ہے جس کا مقصد کسی کو دھوکہ دینا یا فریب دینا تھا، کیونکہ اس صورت میں قے کا خواب اس کے سامنے آنے کے بعد اس کے لیے ایک عیب کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • ابن سیرین نے مزید کہا ہے کہ خواب میں خون کی قے ہوتی ہے اگر اس کی رنگت اچھی ہو اور بو اور شکل ناپسندیدہ نہ ہو۔ اس سے بچہ مراد ہے، لہٰذا جس نے برتن میں خون کی قے کی، اس کا بچہ زندہ رہے گا، اور جس نے خواب میں زمین پر خون کی قے کی، اس کا بچہ جلد مر گیا، اور اللہ تعالیٰ عمروں کے بارے میں بہتر جانتا ہے۔
  • اسی طرح اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ وہ اپنی آنتوں میں قے کر رہا ہے تو یہ اس کے بچوں کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • اور خواب میں قے آنا، اگر اسے سانس لینے میں دشواری ہو تو قریب آنے والی اصطلاح کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے۔
  • خواب میں قے کرنے پر مجبور کرنا یا خواب میں قے کے لیے ہاتھ منہ میں دیکھنا ؛ یہ حرام مال کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو اس کے علم کے بغیر داخل ہوتا ہے اور جب اسے علم ہوتا ہے تو اس سے واپس آجاتا ہے اور یہ عائشہ رضی اللہ عنہا کی حدیث ہے کہ ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ جب اسے معلوم ہوا کہ وہ کھانا کھا رہا ہے جس میں وہ حرام ہے تو اپنی انگلی اپنے منہ میں ڈالے یہاں تک کہ اس نے جو کچھ کھایا ہے اسے قے نہ کر دے۔

خواب میں قے اور قے کی تعبیر ابن شاہین اور امام صادق علیہ السلام

امام ابن شاہین الظاہری رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ خواب میں قے آنا فائدہ، توبہ اور قے آسان ہونے کی صورت میں اپنے اہل و عیال کو حق کی طرف لوٹانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، دیکھنے والا بیمار ہے جب تک کہ بلغم نہ ہو جو شفاء کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ ابن شاہین کی تفسیر کے مطابق حاملہ عورت اور اس کے جنین کی موت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
خواب میں متلی، اگر خواب دیکھنے والا قے نہ کر سکے، یا قے اس کے منہ تک پہنچ کر پیٹ میں واپس آجائے؛ اس سے توبہ کی سختی کی طرف اشارہ ہوتا ہے اور یہ کہ وہ نافرمانی اور گناہ کی طرف لوٹتا ہے اور اس کی توبہ اس کے لیے باقی نہیں رہتی اور خواب میں قے کھانے سے نذر یا ہدیہ میں دیکھنے والے کی واپسی پر دلالت کرتا ہے، کیونکہ کتا بھی اپنی قے لوٹاتا ہے۔ جیسے خواب میں قے کو نگلتے ہوئے دیکھنا، اور خواب میں کھانے کی قے جیسا کہ یہ ہے، یا اس نے دیکھا کہ وہ خواب میں گاڑھا کھانا پھینک رہا ہے ؛ یہ دیکھنے والے کے نقصان اور کسی چیز کے جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

امام صادق علیہ السلام نے خواب میں قے اور قے کی تعبیر یہ بتائی ہے کہ یہ چھ میں سے ایک پر دلالت کرتی ہے:

  1. خواب میں قے آنا توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ ان علامتوں میں سے ایک ہے جس پر خواب کی تعبیر کرنے والے خواب میں قے کرنے پر متفق ہیں، جیسا کہ اوپر بیان ہوا ہے۔
  2. یا خواب میں قے آنا پشیمانی پر دلالت کرتی ہے۔
  3. اگر خواب ضرر کی طرف اشارہ کرتا ہے تو قے اور قے خواب دیکھنے والے کے لیے نقصان کے معنی میں زیادہ مضبوط ہیں۔
  4. جو شخص آسانی سے قے کرے اور خواب میں قے کے بعد آرام محسوس کرے تو یہ غم سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  5. قے کا خواب بھی اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ پیچیدہ اور کانٹے دار معاملات حل ہو جائیں گے۔
  6. شاید خواب میں قے آنا امانت کی کارکردگی پر دلالت کرتا ہے ، اور یہاں تقریر دیانتدار امام کے لیے ہے۔

khwab mein ulti Qay karna خواب میں کسی کو قے کرتے دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں کسی کو قے کرتے دیکھنا اس کی توبہ اور حرام مال واپس لینے پر دلالت کرتا ہے، یا یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اگر وہ قے کرتے ہوئے بہت تھک گیا ہو تو اس نے اس کی ناپسندیدگی پر پیسہ خرچ کیا۔
  • شاید خواب میں کسی کو قے کرتے ہوئے دیکھنا راز افشا کرنا اور معاملات کو دریافت کرنا ہے ۔
  • جہاں تک خواب میں کسی شخص کو اپنے اوپر قے کرتے ہوئے اور اس کی قے سے مٹی آلود ہوتے دیکھنا ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ شخص امانت کو روکتا ہے یا قرض ادا کرنے سے انکار کرتا ہے ۔
  • خواب میں قے کرنا مریض کے لیے ناپسندیدہ ہے جیسا کہ ہم نے ذکر کیا ہے، خواب میں کسی شخص کو بیمار ہوتے ہوئے قے کرتے دیکھنا اس کی بیماری اور موت کی شدت پر دلالت کرتا ہے ، اور اللہ تعالیٰ عمروں کا غالب اور جاننے والا ہے۔
  • کسی شخص کو قے کرنے کی کوشش کرتے ہوئے اور ایسا کرنے سے قاصر دیکھنا اس کے گناہوں میں ملوث ہونے اور توبہ کرنے یا اس گناہ سے باز نہ آنے کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں کسی شخص کو کثرت سے قے کرتے دیکھنا اس کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، خاص طور پر اگر خواب میں قے ظاہری تھکاوٹ اور سانس لینے میں دشواری کے ساتھ ہو۔
  • جو کوئی کہتا ہے، ” میں نے اپنے والد کو خواب میں پیشاب کرتے ہوئے دیکھا ہے “، یہ اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ باپ نے اس کی ناراضگی میں رقم خرچ کی، یا یہ اس کی توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے اگر وہ گناہ گار تھا؛ بشرطیکہ قے ناگوار نہ ہو۔
  • اسی طرح جس نے کہا کہ میں نے اپنی ماں کو خواب میں قے کرتے ہوئے دیکھا ہے ، یہ اس کی توبہ اور راہ راست پر آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا خواب میں ماں کا قے آنا اس کی پریشانیوں سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے اگر وہ خواب میں قے کرنے کے بعد آرام کر رہی ہو۔
  • اسی مناسبت سے قے کرنے والے کے خواب کی تعبیر ہوتی ہے، خواہ وہ بھائی، رشتہ دار، جاننے والوں میں سے ہو یا کوئی اور ہو۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں کسی نامعلوم شخص کو قے دیکھنا یا تو وہ تحفہ ہے جو دیکھنے والے کو اس جگہ سے ملتا ہے جہاں سے اس کی توقع نہیں ہوتی یا پھر یہ اس راز کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے پر اس جگہ سے ظاہر ہوتا ہے جہاں سے اسے توقع نہیں ہوتی۔

“میں نے خواب میں اپنے بیٹے کو قے کرتے دیکھا” بچے کی قے کے بارے میں خواب کی تعبیر

خواب میں چھوٹے بچے کو قے کرتے دیکھنا اس بچے کی بیماری پر دلالت کرتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں بچے کی قے اور قے آنا حسد اور آنکھ پر دلالت کرتی ہے۔ جہاں تک خواب میں کسی نامعلوم بچے کو
قے کرتے ہوئے دیکھنا ہے تو یہ کسی نئے منصوبے سے رقم اور رزق کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، بشرطیکہ خواب میں قے کرنے والا بچہ آرام دہ ہو اور وہ کراہ یا رونے والا نہ ہو ۔ جو بھی یہ کہتا ہے کہ ” میں نے ایک بچے کو اپنے کپڑوں پر قے کرتے ہوئے دیکھا ہے “، اس سے بہت زیادہ پریشانی کی نشاندہی ہو سکتی ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے، الا یہ کہ بچے کی قے خواب میں قابل ستائش ہو، جیسے موتی اور چاندی ۔; یہ کسی نئے پروجیکٹ یا بچے سے فائدہ کی نشاندہی کرتا ہے۔

“میں نے اپنے مردہ باپ کو قے کرتے دیکھا” مردہ کے خواب کی تعبیر

مردہ کو اسقے آتی ہے اور مردہ کو قے کرنا اکثر تعبیرین کے نزدیک ناپسندیدہ ہے،خواب سے یہاں کلک کر کے پڑھیں ۔
جو شخص یہ کہے کہ میں نے خواب میں اپنے مرے ہوئے باپ کو قے کرتے دیکھا ہے یا میں نے اپنی والدہ کو خواب میں قے کرتے ہوئے دیکھا ہے تو اسے چاہیے کہ میت کی طرف سے صدقہ کرے اور اس کے لیے کثرت سے دعا کرے اور قرآن شریف پڑھے۔ اور دیکھنے والے کو اس کی رقم کی بھی تحقیق کرنی چاہیے، خاص طور پر اگر وہ اس میں موجود رقم سے میت کا صدقہ ادا کرتا ہے۔

khwab mein ulti Qay karna                             خواب میں قے صاف کرنا

خواب میں قے کا صاف کرنا عموماً پریشانیوں کے ختم ہونے اور غموں اور تکلیفوں سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اسے خواب میں قے آتی ہے اور پھر قے کو صاف کرتا ہے تو اس سے سچی توبہ ہو سکتی ہے جس میں دیکھنے والا اپنے ماضی کی طرف لوٹتا ہے اور کوشش کرتا ہے۔ اس کے گناہوں کو درست کرنے کے لیے۔
خواب میں قے سے زمین کو صاف کرنا خواب دیکھنے والے کی زندگی کے ایک پریشان کن دور کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں قے سے کپڑے صاف کرنے کا تعلق ہے، یہ گناہوں سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں قے کرنا، یا خواب میں قے آنے کے بعد منہ صاف کرنا اور کلی کرنا؛ یہ پریشانیوں سے نجات اور غموں سے نجات کی طرف اشارہ کے قریب ہے اور اللہ تعالیٰ بہتر جانتا ہے۔

خواب میں سبز قے اور خواب میں قے کے رنگ کی تعبیر

  • خواب میں سبز قے کی تعبیر یہ ہے کہ اگر روح اور کوشش میں تھکاوٹ یا دشواری نہ ہو تو یہ سچی توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں سبز قے دیکھنا اگر بلغم ہو تو بیماری سے شفایاب ہو سکتی ہے۔
  • جہاں تک خواب میں پیلی قے کا تعلق ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ خواب دیکھنے والا قے کرنے والا ہو تو کمزوری اور حسد سے محفوظ ہے۔
  • خواب میں کالی الٹی دیکھنا ابن شاہین کی تعبیر کے مطابق خواب دیکھنے والے کو پریشانی سے نجات اور غموں سے نجات دلانے کا مطلب ہے۔
  • جہاں تک خواب میں سرخ قے کا تعلق ہے تو یہ توبہ پر دلالت کرتی ہے اور جو شخص توبہ کرتا ہے اس کے خواب میں سرخ قے سے مراد یہ ہے کہ وہ اپنی توبہ پر قائم رہا اور یہاں سرخ قے خون کی قے نہیں ہے۔
  • جہاں تک خواب میں سفید قے کی تعبیر ہے تو یہ روح کی پاکیزگی پر دلالت کرتی ہے، بشرطیکہ خواب میں سفید قے دودھ یا دودھ کی نہ ہو ، کیونکہ ابن سیرین خواب میں دودھ کی قے کے بارے میں کہتے ہیں کہ یہ ارتداد پر دلالت کرتا ہے۔ بدعتوں اور خواہشات کی پیروی کرنا۔

khwab mein ulti Qay karna

خواب میں خون کی قے آنا اور خواب میں قے آنے کی تعبیر

  • خواب میں خون کی قے، اگر اس کا رنگ چمکدار ہے، ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق، اس بچے کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے جس کے ساتھ دیکھنے والا برکت پائے گا۔
  • خواب میں خون کی قے کرنا حرام مال کھانے اور اس سے نکلنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، کیونکہ خواب میں خون حرام رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور قے اس کا الٹ ہے۔ خواب میں خون دیکھنے کی تعبیر کے بارے میں اس کے حل کے بارے میں مزید پڑھیں یہاں کلک کریں ۔
  • ابن شاہین الظاہری نے کہا کہ خواب میں خون کی قے آنے والی اصطلاح کی طرف اشارہ کرتی ہے، اور اللہ تعالیٰ عمروں کے بارے میں بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں کسی کو خون کی قے کرتے دیکھنا اس کی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، خاص طور پر اگر خواب میں قے کے ساتھ تھکاوٹ اور کمزوری بھی ہو۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں خون کی قے آنا یتیموں کا مال کھانے اور وراثت کو زبردستی کھانے سے واپسی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے یا یہ دیکھنے والے کو واپسی کی تنبیہ ہو سکتی ہے۔
  • شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں خون کی قے اگر پیالے، بیسن یا پیالے میں ہو۔ یہ زندہ نومولود یا مسافر کی طرف اشارہ کرتا ہے جو واپس آجائے اور ٹھہرے، جیسا کہ خواب میں زمین پر خون کی قے آنا، یہ نوزائیدہ کی موت یا مسافر کے سفر پر واپس آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شیخ النبلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں کثرت سے قے ہونا غربت کے بعد دولت کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا خواب میں کثرت سے قے آنا غائب کی واپسی یا نومولود کی آمد کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اسے پاخانہ کی قے ہو رہی ہے تو وہ حرام مال لے گا، پھر پچھتائے گا اور اپنے گھر والوں کو واپس کر دے گا۔
  • جہاں تک خواب میں شہد کی قے کا تعلق ہے تو یہ سچی توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں شہد کی قے کرنا قرآن سیکھنے اور سکھانے پر دلالت کرتا ہے۔
  • اسی طرح جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں موتی نکال رہا ہے تو وہ قرآن مجید کی تفسیر میں ماہر ہے اور اسی طرح وہ خواب میں چاندی کو نکال رہا ہے۔
  • جہاں تک خواب میں سونے کی قے کا تعلق ہے تو یہ خواب دیکھنے والے کی ناپسندیدگی کی وجہ سے اس کے پیسے کے کچھ نقصان اور نقصان کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں قے کی ناگوار بو دیکھنا بیماری یا حرام مال کی طرف اشارہ کرتا ہے لیکن اگر خواب میں قے کا ذائقہ میٹھا ہو تو یہ لذیذ ہے اور خوشبو بھی اچھی ہے۔ یہ توبہ اور فائدہ ہے اور اللہ تعالیٰ ہر حال میں خوب جانتا ہے۔

khwab mein ulti Qay karna

خواب میں تھیلی کے ساتھ قے آنا اور غسل خانے میں قے کرنا

خواب میں تھیلی میں قے آنا اس رقم کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو دیکھنے والا جمع کرتا ہے، اور کہا جاتا ہے کہ اس کے پیسوں میں شبہ ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ اسے خواب میں تھیلے میں قے آتی ہے تو وہ اپنے گھر والوں سے مال اور روزی روکتا ہے۔ یا قرض ادا کرنے سے اجتناب کرے جب تک کہ وہ استطاعت رکھتا ہو، اور پیالے یا بیسن میں قے کرنا تھیلی کے ساتھ قے کرنے سے بہتر ہے۔
جہاں تک خواب میں غسل خانے میں قے آنے کا تعلق ہے تو یہ ایک عارضی بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواہ خواب دیکھنے والا صحت مند ہو اور اسے خواب میں غسل خانے میں قے کر رہا ہو ۔ اس سے دشمن کے تضاد کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے اور یہاں تقریر شیخ نابلسی کی ہے۔

khwab mein ulti Qay karna

خواب میں متلی کی تعبیر اور ملر کے مطابق قے کا خواب

مغربی خوابوں کے مترجم گستاو ملر کا کہنا ہے کہ خواب میں متلی آنا کسی بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شاید خواب میں متلی دیکھنا اس اسکینڈل کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کا مشاہدہ کرنے والے کو ہوا ہے، اور جیسا کہ خواب میں کسی شخص کو قے کرتے ہوئے دیکھنا، اس کے معاملات کے ظاہر ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور دیکھنے والے کے سامنے دھوکہ دینا، اور خواب میں متلی اور قے آنا غم میں منافقت کی طرف اشارہ کرتا ہے، یہ دیکھنے والے یا اس کے گھر والوں کے لیے مطالعہ یا کام میں بہت سی پریشانیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہاں تقریر ملر کے لیے ہے۔

khwab mein ulti Qay karna

اکیلی عورت کے خواب میں قے اور قے کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں قے آنا پریشانی اور پریشانی سے نجات اور نجات کی دلیل ہے، بشرطیکہ وہ قے کے بعد آرام سے ہو اور قے ناپسندیدہ نہ ہو۔
  • جہاں تک خواب میں اکیلی عورت کو مشکل سے قے کرتے دیکھنا ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ ایک اخلاقی مخمصے میں ہے جس سے وہ آسانی سے آرام نہیں پا سکتی۔
  • اور اگر اکیلی عورت خواب میں کسی شخص کو قے کرتے دیکھے تو اس سے ہوشیار رہے کیونکہ وہ منافق ہے اور جو کچھ چھپاتا ہے اس کے برعکس ظاہر ہوتا ہے یا اپنے دوستوں کے درمیان لڑکی کے راز فاش کرتا ہے۔
  • اگر کوئی شخص خواب میں قے کرے ، اگر وہ اس کے خاندان میں سے ہو، تو یہ اس شخص کی توبہ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • اگر وہ خواب میں اپنے والد یا والدہ کو قے کرتے ہوئے دیکھے تو اس سے یہ ظاہر ہو سکتا ہے کہ وہ بغیر رضامندی کے اس پر پیسہ خرچ کر رہے ہیں، یا اس کے ساتھ کیے گئے غلط کاموں پر ان کی توبہ اور پشیمانی کی نشاندہی ہو سکتی ہے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں خون کی قے کرنا گناہ سے باز آنا، اور اس کا حق اس کے گھر والوں کو واپس کرنا۔
  • اسی طرح اس پر بھی لاگو ہوتا ہے جس نے دیکھا کہ وہ کھا رہی ہے اور پھر خواب میں قے ہو گئی۔ وہ حرام کا پیسہ کھاتی ہے اور اس کا ضمیر اسے ملامت کرتا ہے۔

شادی شدہ اور حاملہ عورت کو خواب میں متلی اور قے کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کو خواب میں متلی آنا اس کی ازدواجی زندگی میں تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر اسے قے آتی ہے تو یہ اس کے لیے تھکاوٹ کے بعد راحت اور پریشانیوں سے نجات کا باعث ہو سکتی ہے۔
  • یہ کہا جاتا ہے کہ ایک خواب میں ایک شادی شدہ عورت کے لئے متلی ایک قریبی حمل کی نشاندہی کر سکتی ہے.
  • خواب میں شوہر کو قے دیکھنا اس کی توبہ اور اس گناہ سے توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں وہ سرزد ہوا ہے۔ جیسا کہ جس نے اپنے شوہر کو پیشاب کرتے ہوئے اور پھر قے سے کھاتے یا قے کو نگلتے ہوئے دیکھا۔ وہ اس سے وہ لیتا ہے جو اس نے اسے پیسے، سونا یا دوسری چیزیں دی تھیں۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں شوہر کی قے لوگوں کے درمیان ازدواجی گھر کے راز کے افشاء کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • شادی شدہ عورت کو خواب میں خون کی قے آنا حمل کی نشاندہی کر سکتی ہے اگر وہ اس کے قابل ہے یا شادی شدہ عورت کے خواب میں خون کی قے کسی بیماری کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • جہاں تک حاملہ عورت کے لیے خواب میں قے کا تعلق ہے تو اکثر مفسرین کے نزدیک یہ مکروہ ہے، اور یہ حمل کے مسئلے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جس سے اسقاط حمل ہو سکتا ہے، خدا نہ کرے۔
  • حاملہ عورت کے لئے خواب میں متلی کم نقصان دہ ہے، اور حمل میں ایک مسئلہ کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اب شروع ہوا ہے اور اسے اس کی پیروی کرنا ہے.
  • اور اگر حاملہ عورت اپنے خاوند کو خواب میں پیشاب کرتے ہوئے دیکھے تو وہ اپنے مال سے اس پر خرچ کر رہا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button