khwab mein zakhmi karna

khwab ki tabeer khwab main zakhmi karna dekhna

khwab mein zakhmi karna

khwab ki tabeer khwab main zakhmi karna dekhna

ابن سیرین اور نابلسی کا خواب میں زخم دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں زخم دیکھنا اس رقم کو ظاہر کرتا ہے جو دیکھنے والے کے لیے ہو جائے گا ، اور شاید خواب میں زخم دیکھنا حق اور انصاف پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں بغیر خون کے گہرے زخم کو دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ دیکھنے والا صدقہ کرتا ہے۔ رقم جو اس کی ہے لیکن خواب میں زخم کا علاج دیکھنا دیکھنے والے کے مسائل کے حل پر دلالت کرتا ہے خواب میں زخم کا ٹھیک ہونا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو دشمن سے نجات مل جائے گی۔
  • النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں زخم دیکھنا مذہب اور مذہبی فرائض کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں زخم دیکھنا خاندان، بیوی یا بچوں کو ظاہر کرتا ہے۔ جہاں تک خواب میں زخم کے نشانات دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا واجبات کو چھوڑ دیتا ہے۔
  • خواب میں تلوار کا زخم دیکھنا دیکھنے والے کے عیب کی نشاندہی کرتا ہے اور شیشے کا بنا ہوا زخم دیکھنے والے کے پیسے کے ساتھ باطل ہونے کی نشاندہی کرتا ہے اور خواب میں لوہے کا زخم اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والے پر حاکم کی طرف سے ظلم ہوا تھا۔ اور جس نے خواب میں دیکھا کہ اسے لکڑی سے زخمی کیا گیا ہے تو اس پر منافقت اور فریب کا انکشاف ہوا اور خدا سب کچھ جاننے والا ہے۔
  • مغربی خوابوں کے مترجم گستاو ملر کا کہنا ہے، ” خواب میں زخم دیکھنا دیکھنے والے کے لیے بیماری یا کسی دوست کی غداری کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔

خواب میں زخم اور خون نکلنے کی تعبیر

  • خواب میں ایسا زخم دیکھنا جس سے خون نکلتا ہے اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا سخت مشقت میں گزرتا ہے، اور شاید خواب میں زخم کا خون نکلتا ہوا دیکھنا خواب دیکھنے والے کے بہت سے قرضوں پر دلالت کرتا ہے ، اور ایسے زخموں کا تازہ ہونا جن سے خواب میں خون ٹپکتا ہے۔ خواب دیکھنے والے کے دین میں کمزوری اور اس میں سے ایک سے زیادہ زخم نکلتے دیکھنا، خواب میں خون اس شخص کے الفاظ کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس میں گرتا ہے اور اس پر ثواب ملتا ہے۔
  • خواب میں زخم اور زخمی اور زخمی کو داغدار دیکھنا حرام مال کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو اتنا ہی تکلیف پہنچے گا جتنا خون سے داغدار ہے۔
  • خواب میں کافر کے زخم اور اس سے خون نکلنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو اتنا ہی حلال ملے گا جتنا خون اس سے نکلا ہے، دیکھنے والا اس کا دشمن ہے۔

خواب میں خون دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کر کے پڑھیں۔

khwab mein zakhmi karna

خواب میں ٹانگ میں زخم دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں ٹانگ کا زخم دیکھنا دیکھنے والے کی لمبی عمر پر دلالت کرتا ہے اور شاید خواب میں ٹانگ کا زخم دیکھنا دیکھنے والے کی قوت اور استقامت میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں ٹانگ میں زخم اور اس سے خون کا نکلنا دلیل ہے۔ دیکھنے والے کا نامناسب طریقے سے روزی کمانا، اور شاید خواب میں بائیں ٹانگ میں زخم اور خون نکلنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والوں کو کچھ برا ہو گا، خواب میں دائیں ٹانگ پر زخم دیکھنا خواب دیکھنے والے کے قرض میں اضافہ۔
  • خواب میں بائیں ٹانگ میں کھلا زخم دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے نے کسی قریبی شخص سے دھوکہ دہی کا انکشاف کیا ہے۔خواب میں دائیں ٹانگ میں کھلا زخم دیکھنا دین میں گمراہی پر دلالت کرتا ہے۔شاید خواب میں ٹانگ میں گہرا زخم دیکھنا۔ دیکھنے والے کی جائیداد کو دوگنا کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں ران پر زخم دیکھنا دیکھنے والے کے نسب کی ایک بڑی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے جبکہ خواب میں پاؤں پر زخم دیکھنا خواب دیکھنے والے کی جائیداد میں اضافے کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں ران میں گہرا زخم دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو کسی قریبی شخص کی طرف سے دھوکہ دیا جائے گا۔شاید خواب میں ران میں کھلا زخم دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے خاندان کے چھپے ہوئے معاملات کو جانتا ہے، اور شیشے کا زخم دیکھنا۔ خواب میں پاؤں کی طرف دیکھنے والے کے اپنے قبیلے اور پیسے کے بارے میں شیخی مارنے کی نشاندہی کرتا ہے۔

خواب میں ٹانگ دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کر کے پڑھیں۔

خواب میں سر پر زخم کی تعبیر

  • خواب میں سر پر زخم خواب دیکھنے والے کے سرمائے میں اضافے کی دلیل ہے اور شاید خواب میں سر پر زخم دیکھنا عزت اور وقار میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں سر میں زخم اور اس سے خون کا بہنا دیکھنے والے کے لیے بادشاہ کے انتقال کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں سر میں کھلا زخم دیکھنا دیکھنے والے کی عقلمندی اور دماغ کی تندرستی کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • پریشان حال شخص کے خواب میں سر پر زخم دیکھنا اس کی پریشانیوں کو دور کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں سر میں زخم دیکھنا مقروض کے قرض کی ادائیگی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔

خواب میں سر دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کر کے پڑھیں۔

khwab mein zakhmi karna

خواب میں ہاتھ کا زخم اور انگلی کے زخم کا خواب

خواب میں ہاتھ کا زخم خواب میں دیکھنے والے کے ہاتھ میں جو ہے اس کی ضرب کی دلیل ہے ، اور شاید خواب میں ہاتھ پر زخم اور اس سے خون کا بہنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والے نے گناہ کیا ہے، اور اس کے زخم کو دیکھنا۔ خواب میں داہنے ہاتھ کا انگوٹھا دیکھنے والے کے بڑے قرض کی نشاندہی کرتا ہے، خواب میں ہاتھ کی انگلیوں کا زخم دیکھنا کسی چیز کے دیکھنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، دیکھنے والا اس پر تعجب کرتا ہے، اور خواب میں بائیں ہاتھ میں زخم دیکھنا دلالت کرتا ہے۔ دیکھنے والے کی قوت میں اضافہ خواب میں دائیں ہاتھ میں زخم دیکھنا دیکھنے والے کی سلطنت میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بازو میں زخم دیکھنا دیکھنے والے کے نیک اعمال کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کے حل کے لیے یہاں کلک
کر کے خواب میں ہتھیلی اور ہاتھ دیکھنے کی تعبیر پڑھیں ۔

خواب میں بازو پر زخم دیکھنے کی تعبیر

خواب میں بازو پر زخم کسی دوست یا رشتہ دار کی طرف سے رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بازو سے خون نکلنا اس خرچ کی علامت ہے جو دیکھنے والے کو اس کے رشتہ داروں یا دوستوں کی طرف سے ادا کیا جاتا ہے۔ جیسے اس کا بھائی، دوست، یا بالغ بیٹا، اور یہ ان سے فائدہ کی علامت ہے۔
اور خواب میں بازو کے زخم کی مرہم پٹی کرنا جھگڑے اور جدائی کے بعد رشتہ بحال ہونے پر دلالت کرتا ہے، جیسا کہ جو شخص خواب میں بازو کے زخم کو سوجن یا سڑتا ہوا دیکھے تو وہ اپنی قوت کھو بیٹھتا ہے اور اس سے خلل پڑتا ہے۔ اس کا کام، اور کہا گیا کہ وہ اپنے بندھن کو کھو دیتا ہے، اور اللہ تعالی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں پیٹ میں زخم کی علامت

  • خواب میں پیٹ میں زخم خواب دیکھنے والے کے مال کی دلیل ہے ، اور شاید خواب میں پیٹ میں زخم دیکھنا جسم کی صحت پر دلالت کرتا ہے، اور پیٹ میں ایسا زخم دیکھنا جس سے خواب میں خون نکلتا ہے، بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور دیکھنے والے کو تکلیف ہوتی ہے۔
  • خواب میں پیٹ کے نچلے حصے میں زخم دیکھنا اولاد میں اضافے کی دلیل ہے۔شاید جوانوں کے لیے خواب میں سینے میں زخم دیکھنا محبت اور پیار کی طرف اشارہ کرتا ہے۔جیسے بوڑھی عورتوں کے لیے خواب میں سینے میں زخم دیکھنا اور بوڑھے لوگ، یہ اداسی اور درد کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں پیٹ میں گہرا زخم اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والا ظاہر کرتا ہے کہ کیا چھپاتا ہے اور کیا چھپاتا ہے، شاید خواب میں پیٹ کو رینگتے اور زخمی ہوتے دیکھنا خواب دیکھنے والے کا اپنے تمام معاملات میں پیسے پر انحصار ہونے کی نشاندہی کرتا ہے۔

khwab mein zakhmi karna

خواب میں کمر کے زخم کی تعبیر

  • خواب میں کمر کا زخم دیکھنے والے کے لیے مال اور عزت میں اضافے کا ثبوت ہے اور شاید خواب میں کمر کا زخم دیکھنا بڑھاپے اور لمبی عمر کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں کمر کے زخم کا ٹھیک ہونا دیکھنے والے کی سلامتی پر دلالت کرتا ہے۔ برائی سے.
  • خواب میں کمر کے نچلے حصے میں زخم بہت سے بچوں کی دلیل ہے، اور شاید خواب میں کمر کے اوپری حصے میں زخم دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والا کسی آزمائش سے باہر آئے گا، جبکہ خواب میں کمر کا گہرا زخم دیکھنا ظاہری شکل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والے کے دشمن کا۔
  • خواب میں کندھے پر زخم دیکھنا خواب دیکھنے والے کے گناہوں سے پاک ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شاید خواب میں کمر میں زخم اور اس سے خون کا بہنا دیکھنے والے کی قوت و طاقت کے ضائع ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں پیٹھ دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کر کے پڑھیں۔

khwab mein zakhmi karna

خواب میں زخم کی مرہم پٹی دیکھنا

  • خواب میں زخم پر مرہم پٹی کرنا خواب دیکھنے والے کے کسی آفت پر صبر کا ثبوت ہے اور شاید خواب میں زخم کو مرہم پٹی دیکھنا مریض کی صحت یابی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور پریشان حال کے زخموں پر مرہم پٹی کا خواب اس کے انتقال کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ پریشانیاں _
  • کسی معروف شخص کے زخم پر مرہم پٹی کرنے کا خواب دیکھنے والے کی خیر خواہی اور تعاون کا ثبوت ہے، شاید خواب میں کسی نامعلوم شخص کے زخم پر مرہم رکھنے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والا دوسروں کو مدد فراہم کرتا ہے، جبکہ بینڈیج کرنے والے شخص کو دیکھ کر خواب میں آپ کا زخم اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو مدد اور مدد ملے گی۔
  • خواب میں زخمی ماں کو دیکھنا اور اس کے زخم پر پٹی باندھنا دیکھنے والے کے لیے مشکل کام کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں زخمی بیوی کو دیکھنا اور اس کے زخم پر پٹی باندھنا اس کی دیکھ بھال اور اس کی دیکھ بھال پر دلالت کرتا ہے۔

خواب میں زخم کو جراثیم سے پاک کرنے کی تعبیر

خواب میں زخم کو جراثیم سے پاک کرنا اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے دشمنوں سے چھٹکارا حاصل کر لے گا، اور شاید خواب میں زخم کو جراثیم سے پاک دیکھنا دیکھنے والے کے مذہب میں راستبازی پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں زخم کو جراثیم سے پاک کرنا اور اس کی مرہم پٹی کرنا اس کے لیے اچھے حالات کی نشاندہی کرتا ہے ۔ اور خواب میں زخم کو صاف اور جراثیم سے پاک دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ دیکھنے والا گناہ سے باز آجائے گا، خواب میں ہاتھ کے زخم کو جراثیم سے پاک کرنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والے کو حلال مال ملے گا، اور زخم کو جراثیم سے پاک کرنا۔ خواب اس بات کا ثبوت ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی زندگی کی تکلیفوں سے چھٹکارا پا لے گا ۔

khwab mein zakhmi karna

خواب میں زخم کو سینا دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں زخم کو ٹانکا دیکھنا اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے بحرانوں سے باہر آجائے گا۔شاید خواب میں زخم کو ٹانکے ہوئے دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والے کی زندگی میں جھگڑے اور مسائل حل ہو جائیں۔ ایک خواب اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو ایک عقلمند شخص سے مدد ملے گی۔
  • خواب میں سر پر زخم کا ٹانکا دیکھنا دیکھنے والے کے قرض کی ادائیگی پر دلالت کرتا ہے اور شاید خواب میں پاؤں پر زخم کی سلائی دیکھنا اس کے جانے کے بعد دیکھنے والے کو رقم کی واپسی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • خواب میں نس بندی اور زخم کو ٹانکا دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا بیماریوں سے شفایاب ہو جائے گا، اور شاید خواب میں گہرا زخم دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا منافقوں سے نجات پائے گا۔

خواب میں چھری سے زخم دیکھنا

خواب میں چھری سے زخم دیکھنا دشمنی اور فساد کے ظاہر ہونے پر دلالت کرتا ہے اور شاید خواب میں چھری کا زخم دیکھنا دیکھنے والے کی بری حالت پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں چھری سے انگلیوں پر زخم دیکھنا دلالت کرتا ہے۔ خواب دیکھنے والا بری خبر سے حیران رہ جائے گا، اور خواب میں ہاتھ کا چھری سے زخم دیکھنا دیکھنے والے کے مال کو نقصان پہنچانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں دھمکی دینا اور چھری سے زخمی ہونا اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے دشمنوں سے مقابلہ کرے گا۔
جہاں تک خواب میں چھری سے وار کیے جانے کا تعلق ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کے ساتھ خیانت کی جائے گی اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں کسی کو چاقو سے زخمی کیا ہے تو اس سے دوسروں کو نقصان پہنچتا ہے اور اس میں چھری سے زخمی ہونا۔ خواب فریب اور منافقت کا ثبوت ہے اور خدا سب کچھ جاننے والا ہے۔ اس کے حل کے لیے یہاں کلک کرکے
خواب میں چھری دیکھنے کی تعبیر پڑھیں ۔

کسی دوسرے شخص کے چہرے پر زخم کے بارے میں خواب کی تعبیر

خواب میں کسی دوسرے شخص کے چہرے پر زخم دیکھنا خواب دیکھنے والے کی حیا کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں کسی دوسرے شخص کے چہرے پر زخم دیکھنا دیکھنے والے کی دنیا کی خراب حالت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں دائیں گال پر زخم دیکھنا خواب دیکھنے والے کے دین میں کمی کو ظاہر کرتا ہے
، لوگ خواب میں آنکھ کے اوپر زخم دیکھنا اولاد کے بگڑنے پر دلالت کرتا ہے۔
خواب میں چہرہ دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کر کے پڑھیں۔

khwab mein zakhmi karna

اکیلی عورت کے لیے خواب میں زخم دیکھنے کی تعبیر

  • اکیلی عورت کو خواب میں زخم دیکھنا اس کے دین کی درستگی پر دلالت کرتا ہے ، اور شاید خواب میں زخم دیکھنا اور اکیلی عورت کو خون بہنا اس کے دین سے انحراف کی دلیل ہے، اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں ٹانگ میں زخم دیکھنا۔ اس کی آزادی اور طاقت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں سر پر زخم اس کے اعلیٰ مرتبے کی دلیل ہے، اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں ہاتھ کا زخم دیکھنا اس بات کی دلیل ہے کہ اسے نوکری مل جائے گی ، اور شاید خواب میں پیٹ میں زخم دیکھنا۔ اکیلی عورتوں کے لیے اس کے رازوں کو کھولنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اکیلی عورتوں کے لیے گال میں زخم کا خواب دوسروں کی ضرورت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں کمر کا زخم اس کے خاندان کے گھر میں اس کی عزت کا ثبوت ہے، شاید کسی اکیلی عورت کے لیے خواب میں زخم کا مرہم ہونا اس کی زندگی کے استحکام کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں زخم کو سلے ہوئے دیکھنا۔ اکیلی عورت درد اور غم سے نجات کی طرف اشارہ کرتی ہے۔

شادی شدہ عورت کو خواب میں زخم دیکھنے کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں زخم دیکھنا اس کے بچوں کی بھلائی پر دلالت کرتا ہے ، اور خواب میں زخم کا دیکھنا اور شادی شدہ عورت کے لیے خون بہنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اس نے گناہ اور گناہ کیے ہیں، اور دائیں ہاتھ پر زخم دیکھنا۔ شادی شدہ عورت کا خواب میں دیکھنا اس کی جائیداد میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں شوہر کا چھری کا زخم دیکھنا اس کے ناروا سلوک پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں شادی شدہ عورت کے چہرے پر زخم دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے ذلت و رسوائی کا سامنا کرنا پڑے گا، اور شادی شدہ عورت کے خواب میں سر میں زخم کا دیکھنا اس کے مال کے نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور ران کا زخم دیکھنا۔ ایک شادی شدہ عورت کے خواب میں اولاد کی ایک بڑی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شاید ایک شادی شدہ عورت کے خواب میں پیٹ کے نچلے حصے میں زخم دیکھنا اس کے بچوں کی حفاظت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کمر پر کھلا زخم اس کے شوہر کی بے وفائی کو ظاہر کرنے کی دلیل ہے اور شائد شوہر کو خواب میں شادی شدہ عورت کے لیے زخم پر پٹی باندھتے دیکھنا اس کی غفلت کے بعد اس میں اس کی دلچسپی کی نشاندہی کرتا ہے۔

khwab mein zakhmi karna

مطلقہ عورت کو خواب میں زخم دیکھنے کی تعبیر

  • مطلقہ عورت کو خواب میں زخم دیکھنا اس کے ظلم سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں زخم کا دیکھنا اور مطلقہ کے لیے خون نکلنا بدکاری کے ارتکاب پر دلالت کرتا ہے، اور مطلقہ عورت کے خواب میں پاؤں میں زخم دیکھنا دلالت کرتا ہے۔ کہ اس نے حلال مال کمایا، اور خواب میں کسی کو طلاق دینے والے کو زخم ٹانکے ہوئے دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اسے شخص سے مدد ملے گی۔
  • خواب میں مطلقہ عورت کے لیے آنکھوں کے اوپر زخم دیکھنا اس کے بچوں کے لیے نقصان کی نشاندہی کرتا ہے اور مطلقہ عورت کے لیے خواب میں بائیں ہاتھ کا زخم دیکھنا کمزوری کے بعد اس کی قوت بحال ہونے کی دلیل ہے۔
  • اور مطلقہ عورت کے لیے خواب میں گردن پر زخم اس بات کی دلیل ہے کہ وہ اپنے بچوں کا خرچہ اٹھائے گی، اور مطلقہ عورت کے لیے خواب میں کمر کا زخم ہونا اس بات کی دلیل ہے کہ شاید کوئی زخم نظر آئے۔ خواب میں کسی کے لیے کپڑے پہننا طلاق یافتہ عورت کے لیے اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ دوسروں کے ساتھ اچھا سلوک کرتی ہے۔

khwab mein zakhmi karna

حاملہ عورت کے خواب میں زخم کی تعبیر

حاملہ عورت کے لیے خواب میں زخم دیکھنا ولادت کی قریب آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں زخم کا دیکھنا اور حاملہ عورت کے لیے خون نکلنا اس کی پیدائش کی دشواری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں مرد کی انگلیوں کا زخم دیکھنا۔ حاملہ عورت کا اپنی اولاد کی بھلائی کی طرف اشارہ ہے، حاملہ عورت کے لیے خواب میں شیشے کا زخم دیکھنا اس کے حمل کے بارے میں گھمنڈ کرنے کی نشاندہی کرتا ہے، اور حاملہ کے بائیں گال میں زخم کا خواب اس کی مدد کی ضرورت کی نشاندہی کرتا ہے، اور زخم حاملہ کے لیے خواب میں سر اور خون کا آنا غیرت کی دلیل ہے اور حاملہ کے لیے خواب میں پیٹ کے نچلے حصے میں زخم دیکھنا اس کی ولادت میں آسانی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اس کی سلائی کو دیکھنا حاملہ عورت کے لیے خواب میں زخم اس کی محفوظ پیدائش کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور اللہ سب کچھ جاننے والا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button