khwab mein kunwan dekhna

khwab ki tabeer khwab main kunwan dekhne ki tabeer

khwab mein kunwan dekhna

khwab ki tabeer khwab main kunwan dekhne ki tabeer kunwan2-3kunwan3-3-2

پوری تاریخ میں کنوئیں زندگی کی ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے ہیں، جہاں انسان کوv ملا اس نے گاؤں اور شہر بنائے اور جہاں پانی نہ ملا وہاں اس نے زمین میں تلاش کی اور کنوؤں کے پاس اپنے گھر بنائے۔
کنویں کے مختلف علامتی معنی ہیں۔ ایک طرف کنواں اپنی گہرائی اور اندھیرے کی وجہ سے روح میں خوف پیدا کر سکتا ہے اور کنواں نیکی کی علامت ہو سکتا ہے تو دوسری طرف اس میں موجود پانی کی وجہ سے ہم دیکھیں گے کہ یہ سب کیسا ہے۔ خواب میں کنواں دیکھنے کی تعبیر میں جھلکتی ہے۔
اس مضمون میں؛ ہم سب کو مل کر خواب میں کنواں دیکھنے کی تعبیر اور کنویں میں گرنے یا گرنے کی تعبیر معلوم ہوتی ہے، اس کے علاوہ کنویں کو دیکھنے اور کنویں کا پانی نکالنے کی تعبیر، میٹھے پانی کی تعبیر اور خواب میں گندا پانی، اور عورت کے لیے کنواں دیکھنے کی تفصیلات، خواب کی تعبیر کی سب سے اہم کتابوں پر مبنی، اس کے علاوہ ویب سائٹ پر خوابوں کی ترجمان کی طرف سے آپ کو پیش کردہ مخصوص تعبیرات۔

خواب میں کنواں دیکھنے کی عام تعبیر

{ان سے فرمایا کہ یوسف کو قتل نہ کرو اور اسے فرض کی عدم موجودگی میں پھینک دو جس سے کچھ لوگ اسیر ہو جائیں گے۔
خواب کی تفصیل کے مطابق جس طرح خواب میں کنویں کا پانی ہوتا ہے۔ مرد کے لیے نیک عورت، اور عورت کے لیے نیک مرد، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
خواب میں کنواں اس تکلیف کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جس کے بعد راحت ملتی ہے، ہمارے آقا یوسف علیہ السلام کا واقعہ ہے کہ آپ کو ان کے بھائیوں نے کنویں میں پھینک دیا اور ایک قافلہ اسے اٹھا کر مصر لے گیا۔ اور وہ اس کا پیارا اور اس کا نبی بن گیا۔
خواب میں کنواں دیکھنا گھر کے مالک کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ اس کا پانی اس کا پیسہ اور اس کی روزی ہو اور یہ بیوی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کیونکہ کنواں زبان میں مونث ہے اور اگر خواب میں کنواں عورت کی طرف اشارہ کرے۔ اس میں پانی پیسہ ہے یا جنین۔

اور خواب کی تعبیر کرنے والا ویب سائٹ پر خواب میں کنواں دیکھنے کے بارے میں کہتا ہے کہ کنویں
کی تعبیر ظلم کے بعد ناانصافی یا راحت سے کی جا سکتی ہے اور اس کی تعبیر بدی اور تدبیر کے بعد راحت سے کی جا سکتی ہے کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے:

khwab mein kunwan dekhna                                     کنویں میں گرتے دیکھنا

کنویں میں گرنے کے خواب کی تعبیر کیا ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ کنویں میں گرنے کا نظارہ، اگر اس کا پانی صاف ہو تو دیکھنے والے کا کام ایک صالح آدمی کے لیے تھا جو اس سے رزق حاصل کرتا ہے۔
کنویں میں گرے بغیر اس پر بیٹھنے کا خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا ایک مکار آدمی کے ساتھ معاملہ کر رہا ہے اور اس کی چال سے بچ نکلتا ہے اور جو شخص کنویں میں پاؤں لٹکائے تو اس کا سارا یا کچھ حصہ دھوکے میں چلا جاتا ہے ۔

جب کہ خواب کی تعبیر کنویں میں گرنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے ،
جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خشک کنویں میں گرا ہے، تو یہ اس سازش یا خیانت کا ثبوت ہے جو اسے کسی رشتہ دار یا دوست کی طرف سے ظاہر کیا گیا ہے، اور اسے ڈوبتے ہوئے دیکھنا ہے۔ کنواں ایک سازش یا دھوکہ دہی کی نشاندہی کرتا ہے جس میں دیکھنے والے کو اس کے لالچ کے نتیجے میں بے نقاب کیا جاتا ہے، مطلب یہ ہے کہ وہ اس کی زد میں آجاتا ہے۔ جہاں تک جو دیکھے کہ وہ دوسروں کو کنویں میں دھکیل رہا ہے تو وہ اپنے ذاتی مفاد کے بدلے کسی بھائی یا دوست کی سازش کر رہا ہے اور اگر دیکھے کہ وہ اپنے بیٹے کو کنویں میں دھکیل رہا ہے تو وہ اسے مجبور کر رہا ہے۔ وہ اسے پسند نہیں کرتا یا اس سے کوئی ایسا کام کرنے کو کہتا ہے جس سے اللہ تعالیٰ کو راضی نہیں ہوتا ، کنویں  میں وہ خزانہ چھپاتا ہے یا کوئی راز رکھتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

khwab mein kunwan dekhna                                خواب میں کنویں سے پانی

“خواب میں جو کچھ کم ہے وہ کنویں کا پانی ہے، کم رزق اور نیکی ہے، اور اس میں ہر اضافہ اچھا ہے سوائے اس کے کہ وہ بہہ جائے۔”
کنویں کا پانی پینا چالاکی سے پیسہ ہے جیسا کہ ابن سیرین کہتے ہیں، اور کنواں جس میں آخر تک پانی ہو ٹھیک ہے جیسا کہ خواب میں کنویں کے پانی کا سیلاب آنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ غم، پریشانی، غم اور رونا اور خواب میں کنویں کا سیلاب آنا مال و دولت کی بدحالی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .
( پانی دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے پڑھیں )
اور اگر خواب میں کنواں نامعلوم ہو اور اس میں میٹھا پانی ہو تو یہ دیکھنے والے کے لیے رزق، فائدہ اور لمبی عمر ہے۔
کنویں کا پانی تازہ ہو تو اسے پینا دنیا کے لیے علم میں اضافہ اور غریبوں کے لیے دنیا میں وسعت اور کنواری کے لیے شادی اور حاملہ عورت کے لیے کنویں کا پانی اگر تازہ ہو تو پینا اس کے بچہ ہونے کی دلیل ہے۔ خواب میں کنویں کا تازہ پانی عام طور پر خواہشات کی تکمیل ہے، ہر ایک اپنی استطاعت کے مطابق ( خواب میں پیتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )، اور کنویں کے پانی کو بخارات بنتے دیکھنا کفر و شرک پر دلالت کرتا ہے، خدا نہ کرے۔ کنواں اگر عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور وہ حاملہ ہے؛ خواب میں جتنی جلدی کنویں کا پانی آئے گا، اتنی ہی جلدی بچے کو جنم دے گی، اور اگر خواب میں کنواں پانی میں بہہ جائے تو وہ یا تو جنین کو جنم دے گی یا اسقاط حمل کرے گی۔

اور کنویں کے پانی کو دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر کہتا ہے کہ اس کی مٹھاس میں
کنویں سے پانی لینا خواب میں زندگی میں کسی نفع بخش چیز کا ہونا خدا کی طرف سے تحفہ کے طور پر ظاہر کرتا ہے کیونکہ پانی ہی زندگی ہے جہاں تک خالص پانی کا تعلق ہے تو وہ ہے۔ ماں باپ یا رشتہ داروں میں سے کسی کا فائدہ اگر دیکھنے والا کنویں سے نکالے اور کنویں کے پانی کو نکالنے کے بعد پیتے ہوئے دیکھنا نیک عورت کی شادی پر دلالت کرتا ہے۔
جہاں تک امیر کے لیے کنویں سے پانی نکالنے کا تصور ہے تو یہ بیوی، بیٹے یا مال کی واپسی سے اس کی روزی کا اظہار کرتا ہے اور غریبوں کے لیے راحت اور تکلیف اور اس کے حالات میں بہتری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

khwab mein kunwan dekhna                                   خواب میں کنواں کھودنا

“خواب میں کنواں کھودنا عوامی یا نجی دلچسپی کا اظہار کرتا ہے۔”
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کنواں کھودتے ہوئے دیکھنا کنویں میں پانی موجود ہونے کی صورت میں کنواں والی عورت سے شادی کی دلیل ہے۔ جو کنواں کھودتا ہے اور اسے خواب میں اس میں پانی نہیں ملتا تو وہ بیوی ہے اس کے پاس پیسہ نہیں ہے۔
اور جو شخص اپنے گھر یا گھر میں کنواں دیکھے تو اس کے لیے فائدہ ہے، اور خواب میں گھر کا کنواں گھر کے مالک کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور سڑکوں میں کھودے گئے کنویں سے مساجد معلوم ہو سکتی ہیں ( مسجد دیکھنے کی تعبیر پڑھیں) خواب میں )۔

اور خواب میں کنواں کھودتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب میں
کنواں کھودنا عام دلچسپی کا اظہار کرتا ہے، خواہ وہ عوامی یا نجی مفاد ہو۔ خواب میں کنواں کھودنے کے لیے مزدوروں کو کام پر لگاتا ہے، پھر وہ دوسروں سے مدد مانگ رہا ہے، یا کسی نوکر کو گھر لا رہا ہے، یا لوگوں سے مدد مانگ رہا ہے کہ کوئی ایسا نیک کام کرے جس سے اسے فائدہ ہو۔
اور جس نے دیکھا کہ وہ کنواں کھود رہا ہے اور اسے پانی نہیں ملا تو وہ کنواں کھودنے والے کی چالبازی تھی اور یہ دھوکہ تھا کہ وہ چھپا رہا ہے اور جس نے دیکھا کہ وہ کنواں کھود رہا ہے اور اس میں سے پانی نکلتا ہے۔ یہ ایک شراکت یا شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں باہمی فائدہ ہوتا ہے۔
جو شخص خواب میں دیکھے کہ کوئی مردہ اس سے کنواں کھودنے کے لیے کہہ رہا ہے تو یہ سنجیدگی، استقامت کی ضرورت پر دلالت کرتا ہے نہ کہ سستی اور جمود کی، مردہ کو کنواں کھودتے ہوئے دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ وہ کسی نیک کام کی امید رکھتا ہے یا کسی کی تلاش میں ہے۔ صدقہ کریں اور اس کے لیے دعا کریں ( خواب میں میت کو دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )۔

خواب میں کنواں کھودنے کی تعبیر کھودنے کی جگہ کے مطابق بھی ہوتی ہے۔
صحرا میں کنواں کھودتے دیکھنا جاہلوں سے بحث کرنا اور انہیں کسی خیال پر قائل کرنا یا احمقوں کے ساتھ بیٹھنا، ان سے بحث کرنا اور ان سے منطق پر بحث کرنا ہے۔
کام کی جگہ پر کنواں دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والے کا کام رازوں میں گھرا ہوا ہے، اگر کنواں پانی سے بھر جائے تو چھٹی کے بعد بہت کام ہے، اگر اس میں پانی زیادہ نہ ہو تو دیکھنے والے کو راز رکھنا چاہیے۔ اس کے کام کی.
اور جو دیکھے کہ کنواں گھر کی جگہ پر ہے اگر اس کا پانی صاف ہے تو یہ اس کی بیوی ہے اور اس کے ساتھ اس کی خوشی ہے ۔

khwab mein kunwan dekhna                                   کنویں میں دیکھ رہے ہیں

کنویں میں دیکھنے کے خواب کی تعبیر کیا ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ کنویں میں دیکھنے کا نظارہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ دیکھنے والا عورت کے معاملہ میں شادی کے بارے میں غور کر رہا ہے اور وہ اس سے بہتر پائے گا۔
اور خوابوں کی تعبیر ایک آدمی کے کنویں کو دیکھنے کے بارے میں اس کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے کہ آدمی کے لیے کنواں دیکھنا اس کے گھر والوں کے لیے پانی اور اس کی پاکیزگی کے ساتھ ساتھ کنویں کو دیکھنے کے لحاظ سے اس کی فکر یا خوشی ہے۔ عورت پانی کی پاکیزگی کے مطابق اس کی فکر یا خوشی ہے۔
اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس کی تصویر کنویں کے پانی میں جھلک رہی ہے تو یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اس کا بیٹا اپنے زمانے کا بیٹا ہے، جو اس جیسے کسی شخص کے ساتھ ہے۔

khwab mein kunwan dekhna                     عورت کو خواب میں کنواں دیکھنا

حاملہ عورت کے لیے کنواں دیکھنے کی کیا تعبیر ہے؟
خوابوں کی تعبیر اپنے میٹھے خوابوں میں کہتی ہے کہ ایک عورت کا خواب میں ایک کنواں بہہ جانا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ ایک سے زیادہ بچوں کو جنم دے گی اور ان کی پرورش میں مصروف رہے گی۔

جہاں تک عورت کے کنویں میں گرنے کے خواب کا تعلق ہے، خواب کی تعبیر کہتی ہے، اس کی مٹھاس میں
، حاملہ عورت کے لیے کنویں میں گرنے کا خواب جلد پیدائش کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور اللہ بہتر جانتا ہے، لہٰذا سورۃ الرع پڑھیں۔ .
جہاں تک شادی شدہ عورت کے کنویں میں گرنے کا تعلق ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اپنے گھر، گھر اور بچوں کی فکر میں ڈوبی ہوئی ہے اور اپنے آپ کو اور اپنے مذہب کو بھول رہی ہے۔
اگر مطلقہ یا بیوہ عورت کو دیکھے کہ وہ کنویں میں گرتی ہے تو ان شاء اللہ اس کی حالت بہتر ہو جائے گی لیکن اگر عورت دیکھے کہ وہ اپنے شوہر کو دھکیل رہی ہے یا شوہر اپنی بیوی کو کنویں میں دھکیل رہا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے۔ کہ ان کے درمیان تعلق مفاد پر مبنی ہے۔

عورت کو خواب میں کنویں کا پانی دیکھنا
، اور حاملہ عورت کو دیکھے کہ وہ کنویں سے پانی لے رہی ہے، تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ ذکر کے ساتھ ولادت کرے گی، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
جہاں تک مطلقہ عورت یا بیوہ کے لیے کنویں سے پانی لینے کے خواب کا تعلق ہے تو یہ کسی پرانے دوست یا رشتہ دار کے ذریعے اس کی زندگی میں بہتری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

عورت
کے لیے خواب میں کنواں کھودتے دیکھنا اور کنواں کھودنا اس کے اسرار اور اس کے شوہر کے ساتھ اس کے تعلقات کے راز کی حفاظت پر دلالت کرتا ہے اور حاملہ عورت کو کنواں کھودتے دیکھنا اس کے جنین کے لیے خوف کی علامت ہے۔
اور اگر کوئی شادی شدہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ کنواں کھود رہی ہے تو یہ اس کے گھر اور شوہر کے ساتھ مشغولیت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
اور اگر مطلقہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ کنواں کھود رہی ہے تو یہ اس کے لیے ذریعہ معاش کی تلاش ہے، اسی طرح اگر بیوہ دیکھے کہ وہ خواب میں کنواں کھود رہی ہے تو یہ اس کی کوشش کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کی حالت پر مشتمل ہے.

khwab mein kunwan dekhna                             استخارہ کے بعد کنواں دیکھنا

استخارہ کے بعد کنویں میں گرنے کا خواب بالکل بھی اچھا نہیں ہے، اس لیے خواب دیکھنے والے کو چاہیے کہ اگر اس کے استخارہ کا موضوع ہو تو اسے تجارت یا شادی سے دور رہنا چاہیے۔
جہاں تک استخارہ کے بعد کنواں کھودنے کے خواب کا تعلق ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ استخارہ کے معاملے میں دیکھنے والے کی کوشش اور مستعدی سے پیروی کی ضرورت ہوگی اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں استخارہ دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • سلیپر میں کنویں کا گرنا عورت کی موت پر دلالت کرتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے – ابن سیرین
  • جو شخص کنویں پر اتر کر اذان دیتا ہے تو یہ سفر یا حالت ہو سکتی ہے اور اگر وہ مؤذن نہ ہو تو اس کے پاس منصب ہو تو اسے عہدے سے ہٹایا جا سکتا ہے اور اگر وہ کاروبار کا مالک ہو جس کا تجارت ختم ہو گئی ہے – ابن سیرین
  • خواب میں کنویں میں رسی اگر قریب ہو تو سخاوت کی طرف اشارہ ہے اور اگر دور ہو تو بخل اور کنجوسی کی طرف اشارہ کرتا ہے – ابن سیرین۔
  • ایک آدمی کے لئے کنویں کے سیلاب کو دیکھ کر اس کی شادی کو ایک سے زیادہ بار اور اس کی بیویوں کے مسائل میں ڈوبنے کا اشارہ ہوسکتا ہے – خوابوں کی تعبیر۔
  • جو شخص دیکھے کہ وہ کنویں کے پانی سے باغ کو پانی دے رہا ہے، یہ اس کے خاندان اور اس کے بچوں کی پیروی اور اس کے باپ یا بھائی چارے کے فریضے کی تکمیل کی طرف اشارہ کرتا ہے – خواب کی تعبیر۔
  • خواب میں کنویں کے گرتے دیکھنا ایک بڑے خاندان کے نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے – خواب کی تعبیر
  • خواب میں ایک خشک کنواں اس بات کی نشاندہی کر سکتا ہے کہ عورت کی ماہواری میں خلل پڑا ہے، اور اگر یہ مرد ہے، تو یہ اس کے کام میں رکاوٹ کی نشاندہی کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے – خواب کی تعبیر۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button