khwab mein kutta dekhna

khwab mein kutta dekhna

khwab ki tabeer khwab mein kutta dekhna

khwab ki tabeer khwab main kutta dekhne ki tabeer kuttaa2-2

khwab mein kutta dekhna

خواب میں کتوں کو دیکھنا

خواب میں کتوں کو دیکھنا سب سے عام خوابوں میں سے ایک ہے ۔ خواب میں کتوں کو دیکھنے کی تعبیریں خوابوں کی نوعیت اور تفصیلات کے مطابق مختلف ہوتی ہیں، لہذا خواب کی تعبیر کرنے والے کتوں کے خواب کو کیسے دیکھتے ہیں؟ خواب میں کتے کی تمام علامتوں اور خواب میں کتوں کو دیکھنے کی تعبیر کے بارے میں درج ذیل پیراگراف کے ذریعے مزید جانیں

khwab mein kutta dekhna

ابن سیرین اور نابلسی کے کتوں کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کتے کا مطلب بدکردار، بے وقوف آدمی ہے ، اور خواب میں کتے کو دیکھنا کمزور دشمنوں اور ان میں بہادری کی کمی کی نشاندہی کرتا ہے، اور پاگل کتا چور کی علامت ہے اور کم اخلاق ہے۔ خواب میں کتا پکڑ رہا ہے۔ بدعت تک، لیکن جو شخص خواب میں کتوں کو اس کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھتا ہے، اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ دشمن اس میں چھپے ہوئے ہیں۔
  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں کتے ذلیل لوگ ہوتے ہیں اور خواب میں کتا بخیل کنجوس اور دنیا پر اس کے بوجھ کی نشاندہی کرتا ہے اور خواب میں کتے کی علامت یہ ہے کہ وہ ایسا آدمی ہے جو گناہ کرنے کی جرات کرتا ہے۔ وہ ایک احمق ہے، اور خواب میں کتے کا حملہ اخلاق سے عاری شخص سے دشمنی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خوابوں کی تعبیر کرنے والے کی مٹھاس یہی ہوتی ہے، جیسا کہ وہ کہتے ہیں کہ خواب میں کتوں کا دیکھنا بدتمیز، بغض رکھنے والے آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کتے کم اخلاقی اور بے وقوفی کی طرف اشارہ کرتے ہیں، اور کتے کو دیکھنا علم کے بغیر تعبیر ہو سکتا ہے۔ عمل، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں وحشی کتوں کو دیکھنا اخلاق اور اقدار سے عاری آدمی ہے، اور خواب میں بڑا کتا وہ آدمی ہے جو علم رکھتا ہے اور جو جانتا ہے اس کے مطابق عمل نہیں کرتا، جہاں تک چھوٹے کتے کا تعلق ہے تو وہ پیدائشی گھٹیا اور کالا تھا۔ خواب میں کتا شیطان تھا ، اور خواب میں سفید کتا ایک چنچل لڑکا تھا جسے حرام کے ساتھ پالا گیا تھا اور حرام کے ساتھ کھلایا گیا تھا، اور اللہ تعالیٰ ہاں میں ہے اور میں جانتا ہوں، اور خواب میں سرمئی کتا ہے ایک منافق اور بے وقوف آدمی.
  • خواب میں پاگل کتے کو دیکھنا سڑک کے بریگینڈ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں مردہ کتا بدکردار دل اور کردار کی بنیاد ہے، اور ذبح شدہ کتے کو دیکھنا جہالت اور منطق سے دوری پر دلالت کرتا ہے۔

khwab mein kutta dekhna

خواب میں کتوں کو دیکھنے کی تعبیر ابن شاہین

  • ابن شاہین کہتے ہیں کہ خواب میں کتا گنگنا دشمن کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں کتا یا کتیا وہ عورت ہے جس کی کوئی رائے نہ ہو، خواب میں کتے کو دیکھنا دشمن کے سرد اور رحم دل ہونے کی دلیل ہے۔ خواب میں کتا بھی لالچی آدمی یا برے بندے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ جیسا کہ خواب میں پاگل کتا ہے، یہ لاپرواہ دشمن یا جاہل چور کی علامت ہے ۔
  • خواب میں کتے کے کاٹنے میں دشمن کی طرف سے سختی اور تکلیف ہوتی ہے، اور جو شخص خواب میں کتے کو کاٹتے ہوئے دیکھے اور اس سے خون ٹپکتا ہے، تو اسے بے وقوف کے ساتھ جھگڑے کی وجہ سے اس کے مال میں نقصان ہوتا ہے، اور جو شخص خواب میں کتے کو کاٹتا ہوا دیکھتا ہے۔ خواب میں کتے نے حملہ کر کے کپڑے پھاڑ دیے تو اس کے کسی کام میں کمی واقع ہو گی۔
  • خواب میں کتے کا لعاب اس زہریلی بات کی طرف اشارہ کرتا ہے جسے دیکھنے والا اپنے دشمن سے سنتا ہے اور اس کے لیے غمگین ہوتا ہے، خواب میں کتے کو کھانا کھلانا رزق کا ذریعہ ہے، جبکہ خواب میں کتے کا بھونکنا بیماری اور بخار کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

khwab mein kutta dekhna

خواب میں کتے کے کاٹنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کتے کا کاٹنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والے کو کچھ برا ہو گا اور اس میں  کوئی بھلائی نہیں ہے، خواب میں محافظ کی خیانت۔
  • اور جو شخص خواب میں کتے کو کاٹتے ہوئے دیکھے تو وہ بدعتیوں کی پیروی کرتا ہے اور ان کی بدعت کا قائل ہے اور کتے کا کاٹنا مکروہ ہے۔
  • النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں کتے کو کاٹتے یا نوچتے ہوئے دیکھے تو اس کا دشمن سے اتنا ہی نقصان ہے جتنا کہ کاٹنے کی طاقت اور خواب میں درد، اور خواب میں کتے کا کاٹنا بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کتے کو کپڑے پھاڑتے دیکھنا غیبت اور غیبت پر دلالت کرتا ہے اور غیبت کرنے والا احمق ہے۔
  • خواب میں کتے کا پاؤں یا ٹانگ  میں کاٹنا اس آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب کے مالک کے لیے اپنے دین اور دنیاوی معاملات کو خراب کرتا ہے اور جو شخص خواب میں کتے کو اپنی ٹانگ سے کاٹتے ہوئے دیکھے تو اس کے دشمن، اس کی روزی اور اس کی زندگی میں خلل ڈال سکتا ہے۔ حصول.
  • اور جو شخص خواب میں کتے کو اپنے ہاتھ سے کاٹتے ہوئے دیکھتا ہے تو اس سے مراد یہ  ہے کہ آدمی اس کی کوشش چوری کر رہا ہے، جیسا کہ خواب میں کتے کے چہرے پر کاٹنا ، وہ رحم دل لوگوں میں داخل ہوتا ہے جس کے چہرے پر بخار ہوتا ہے، اور وہ اسے چھوڑ دیتے ہیں۔ شاید خواب میں کتے کے چہرے کو کاٹتے ہوئے دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والا اپنے مخالفین کی افواہوں سے بے نقاب ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں کتے کو اپنے کان کاٹتے ہوئے دیکھتا ہے وہ لعنت اور لعنت سنتا ہے اور کتے کو کندھے پر کاٹتے ہوئے دیکھنا رشتہ دار یا دوست کی خیانت پر دلالت کرتا ہے، اسی طرح پیٹھ میں کتے کا کاٹنا رشتہ دار یا ساتھی کی خیانت کی علامت ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں کتے کو اس سے کوئی عضو چھینتے ہوئے دیکھے تو وہ اس کا مخالف ہے جو اسے ذلیل و خوار کرے گا ۔
  • اور جس نے خواب میں کتے اسے کاٹتے یا نگلتے دیکھے تو اس کے دوست اس کی غیبت کرتے ہیں اور جو خواب میں اس کے کپڑے پھاڑتا ہے وہ کام پر دوست کی توہین اور غیبت ہے۔

خواب میں کتوں کا تعاقب کرتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر

  • جو شخص خواب میں ایک کتے کو اس کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھتا ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ ایک احمق اس کا پیچھا کر رہا ہے، اور خواب میں کتوں کے ایک گروہ کو آپ کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھنا برے مالکوں اور برے ساتھیوں کی نشاندہی کرتا ہے ۔
  • جنگل میں کتوں کا تعاقب کرتے ہوئے دیکھنا بدی اور بدکاری کی جگہوں میں داخل ہونے پر دلالت کرتا ہے جیسا کہ جن کو خواب میں صحرا میں کتے پیچھا کرتے ہیں وہ ڈاکو اور چور ہیں۔
  • خواب میں کتوں کو آپ کے پیچھے بھاگتے ہوئے دیکھنا اور وہ آپ کے مخالفین کی نشاندہی کرنے کے قابل ہیں جو آپ کو نقصان پہنچا رہے ہیں، جہاں تک خواب میں آپ کا پیچھا کرنے والے کتوں سے بچنے کا تعلق ہے تو یہ خطرے، دشمنی یا فتنہ سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور خواب میں کتوں سے بھاگنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ وہ مخالفین سے بچ جائے گا اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کتوں سے بھاگ رہا ہے تو وہ بحث میں احمقوں سے افضل ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

khwab mein kutta dekhna

خواب میں پالتو کتے کو دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں پالتو کتا اس آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اپنے مالک کی اپنے دشمن کے خلاف مدد کرتا ہے لیکن اس کے لیے اس کی کوئی ہمت نہیں ہے اور ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں اپنے آپ کو کتے کے تکیے یا اس پر ٹیک لگائے ہوئے دیکھے تو یہ اس کے دوست کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ جو اس پر ٹیک لگا رہا ہو اور اس سے مدد مانگ رہا ہو، اور خواب میں کتا کسی محافظ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے،
  • اور شیخ النبلسی کے مطابق خواب میں کتوں کو پالنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے کسی نوکر یا کارکن سے دوستی کرتا ہے اور اس سے محبت کرتا ہے اور کتوں کے ساتھ شکار دیکھنا خواہش کے حصول اور خواہش کی تکمیل پر دلالت کرتا ہے اور کتوں کا شکار کرنا۔ خواب میں عام طور پر دوسروں سے بہتر ہوتے ہیں، اور وہ ایک مددگار کی طرف اشارہ کرتے ہیں لیکن وہ بہادری کے بغیر ہے، اور کتے شکار میں نکلتے ہیں، یہ خواب عام طور پر اچھا ہے، اور اس کی واپسی بے روزگاری کی نشاندہی کر سکتی ہے.
  • خواب میں محافظ کتے دیکھنا خواب دیکھنے والوں کی حفاظت اور حفاظت کی طرف اشارہ کرتا ہے، سوائے اس کے کہ خواب میں محافظ کتے بیمار ہوتے ہیں، جو کہ سامان کے ضائع ہونے اور بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • اور خواب میں پالتو کتے کو دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے  کہ یہ کھیل اور تفریح ​​اور قرض کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور گھر میں کتے کو پالنے کا خواب دیکھنے والا اس طرح بناتا اور تباہ کرتا ہے جو اس کے سوت کو اُلٹا دیتا ہے اور جو شخص دیکھے کہ اس نے خواب میں پالتو کتا خریدا ہے تو اس نے اپنا مال ایسی چیز میں ڈال دیا جو اس میں اچھا نہیں ہے۔
  • اور پالتو کتے کی موت کا خواب اگر معلوم ہو تو بے وقوف آدمی کی موت پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص دیکھے کہ وہ خواب میں کتے کو اپنے ہاتھ سے پونچھتا ہے تو وہ احمقوں کا انتظام کر رہا ہے۔
  • جہاں تک وہ شخص جو دیکھتا ہے کہ وہ گلی میں پالتو کتے کے ساتھ چل رہا ہے تو وہ ایک خود غرض، کم ظرف انسان ہے جسے دوسروں کے جذبات کی پرواہ نہیں ہے۔
  • اور خواب میں کتوں کو کھانا کھلانے کی تعبیر یہ ہے کہ یہ دنیا اور اس کی خواہشات پر دلالت کرتا ہے اور اللہ تعالیٰ سب سے زیادہ برتر اور سب کچھ جاننے والا ہے۔

خواب میں کتوں سے کھیلنے کی تعبیر

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کتوں کے ساتھ کھیلنا خوشی اور تندرستی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں چھوٹے کتوں کے ساتھ کھیلنا اجنبی بچوں کی دیکھ بھال اور ان کے ساتھ حسن سلوک کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ مصیبت

خواب میں کتے کو دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کے مطابق خواب میں کتیا، خبیث عورت کو ظاہر کرتی ہے ، اور خواب میں کتیا سے مراد زرخیز بیوی ہے، جو ماتم کررہی ہے، اور خواب میں کتیا کے بھونکنے والے ہاتھ تیز زبان والی عورت پر ہوتے ہیں۔ ، جو بہت شکایت کرتا ہے۔
  • خواب میں کالی کتیا ایک ایسی عورت کو ظاہر کرتی ہے جو خودمختار ہے، لیکن وہ فطرتاً بدنیت ہے، جہاں تک خواب میں سفید کتیا کا تعلق ہے، تو یہ ایک منافق عورت کی علامت ہے جو دشمنی کے ساتھ دوستی کا اظہار کرتی ہے، اور خواب میں سنہرے بالوں والی کتیا کو دیکھنا اس کی علامت ہے۔ استحصالی اور بھکاری عورت۔
  • خواب میں کتے سے بھاگنا فتنہ اور اس سے چھٹکارا پانے کی کوشش کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں کتے کو اس کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھے تو وہ عورت ہے جو اس کے لیے اپنی زندگی خراب کرنا چاہتی ہے، اور کتے کا کاٹا۔ خواب میں ایک حقیر عورت کی طرف سے نقصان ہے.
  • خواب میں کتے کو جنم دیتے ہوئے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ کوئی چیز فائدے سے زیادہ نقصان کا باعث بنے گی اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں کتے کا پیدا ہونا ذلیل لوگوں کے ساتھ دشمنی اور عداوت کی توسیع کی علامت ہے جو ان میں اچھے نہیں ہیں۔

خواب میں چھوٹے کتے اور کتے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں چھوٹا کتا پیارے لڑکے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں کتے کے بچے ان بچوں کی علامت ہیں جو خوشی کے دل میں داخل ہوتے ہیں۔
  • جہاں تک خواب میں چھوٹے آوارہ کتوں کا تعلق ہے، وہ فاؤنڈلنگ، بے گھر افراد اور جیب کترے کی نشاندہی کرتے ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ خواب میں آوارہ سیاہ کتے شیطان اور گوبلن ہوتے ہیں، اور چھوٹے سفید کتے گلیوں کے بچوں کی علامت ہوتے ہیں۔
  • خواب میں چھوٹے کتوں کے ساتھ کھیلنا سکون اور سکون کی طرف اشارہ کرتا ہے، بشرطیکہ دیکھنے والا انہیں نقصان نہ پہنچائے، اور خواب میں چھوٹے کتوں کو کھانا کھلانا صدقہ اور سائل اور مسکین کو کھانا کھلانا ہے۔
  • خواب میں چھوٹے کتے کو مارنا بڑوں کی حرکتوں کی وجہ سے نوجوانوں کی ناانصافی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں چھوٹے کتے کو مردہ دیکھنا دشمنی اور عداوت کے خاتمے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔

شادی شدہ عورت کو خواب میں کتے دیکھنے کی تعبیر

  • خوابوں کی تعبیر  ویب سائٹ پر کہتی ہے: شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں کتا ہر اس شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کی ناحق لالچ کرتا ہے ، اور عورت کے لیے خواب میں کتے کا کاٹنا اپنے ساتھیوں کی غیبت اور گپ شپ اور ان سے حسد ہے، اور اگر کوئی شادی شدہ عورت دیکھے کہ کتے اس کا پیچھا کرتے ہیں تو اس سے ان احمق مردوں کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے جو اس کے پیچھے چلتے ہیں اور اسے نقصان پہنچانے کا ارادہ رکھتے ہیں۔
  • شادی شدہ عورت کا خواب میں کتوں سے بھاگنا ناپاک مرد سے بچنے کی کوشش کی طرف اشارہ ہے اور خواب میں کتوں سے بھاگنا احمق مردوں کے شر سے بچنے کی طرف اشارہ ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کتوں سے بھاگ رہی ہے وہ اُن سے بھاگ رہی ہے جو اُس کے لالچ میں ہیں۔
  • اور عورت کے لیے خواب میں کالا کتا انسان کی شکل میں شیطان ہے ، حدیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے مطابق: “کالا کتا شیطان ہے۔” جیسا کہ سفید کتے کے لیے۔ خواب میں، ایک آدمی اسے اپنے جال میں پھنسانے کے لیے الفاظ کے ذریعے اس کو بہلاتا ہے، اور خواب میں بھورا کتا ایک آدمی ہے جو اسے دھمکی دیتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے پالتو کتے دیکھنا ایک گمراہ، گمراہ آدمی کی طرف اشارہ ہے، اور خواب میں پالتو کتے کو خریدنا گمراہ جگہ اور اس کے اہل خانہ کے بغیر اعتماد کرنے کی علامت ہے، اسی طرح شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں پالتو کتے کو تحفے کے طور پر ملنا ہے۔ ایک معمولی تحفہ کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اچھا نہیں چاہتا، اور خدا تعالی بہتر جانتا ہے.

khwab mein kutta dekhna

اکیلی عورتوں کے لیے کتوں کے خواب کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں کتا دیکھنا اس شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے لیے اچھا نہیں چاہتا اور ایک ہی خواب میں کالا کتا ایک بدکار نوجوان ہے جو قابل بھروسہ نہیں ہے۔ خواب میں دیکھا جائے تو یہ وہ لوگ ہیں جو اسے فتنہ اور گناہ میں مبتلا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جہاں تک سفید کتے کا تعلق ہے تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ کون دوستی اور دشمن ہے۔ جن کا کوئی اخلاق نہیں۔
  • اکیلی عورت کو خواب میں کتے کا کاٹنا کمزور آدمی کی طرف سے نقصان کی نشاندہی کرتا ہے اور جو شخص خواب میں کتے کو کاٹتے اور اس کا گوشت کھاتے ہوئے دیکھے تو یہ اس کی ساکھ خراب کرنے کی کوشش کرنے والے شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اکیلی مردوں کے لیے خواب میں چھوٹے کتے تفریح، کھیل اور تفریح ​​کی نشاندہی کرتے ہیں، اور خواب میں چھوٹے کتوں کو کھانا کھلانا غلط صدقہ کی علامت ہو سکتا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں ایک کتے یا چھوٹے کتے کی پرورش کر رہی ہے، تو وہ کسی بچے کی مدد کر رہی ہے۔ پتہ نہیں ہے.

خواب میں کتے کو دیکھنے کے دیگر واقعات

  • ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق دشمن کا مقابلہ کرنے اور اسے شکست دینے کے لیے خواب میں کتے کا گوشت کھانا اور خواب میں کتوں کو مارنا دشمن پر فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ شیخ نابلسی فرماتے ہیں۔
  • ويقول ابن سيرين من رأى نفسه يتحول إلى كلب في المنام فإن الله أعطاه علماً عظيماً ثم عاد فأخذه منه لبطره، وذلك لقوله تعالى في سورة الأعراف ((وَاتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ الَّذِي آتَيْنَاهُ آيَاتِنَا فَانسَلَخَ مِنْهَا فَأَتْبَعَهُ الشَّيْطَانُ فَكَانَ مِنَ الْغَاوِينَ (175) وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا لیکن وہ زمین پر اتر گیا اور اپنی خواہشات کے پیچھے لگ گیا تو اس کی مثال کتے کی سی ہے۔
  • خواب میں کتے کا بھونکنا کم ظرفی کے الفاظ پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں کتے کے بھونکنے کو نہیں سنتا تو شیخ نابلسی کی تعبیر کے مطابق دشمن اپنی دشمنی چھوڑ دیتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں ایک کتا دیکھتا ہے جو غار والوں کے کتے جیسا ہوتا ہے، نابلسی کے مطابق یہ خواب خوف اور بھاگنے کی علامت ہے۔
  • خواب میں شکاری کتا دیکھنا اس کے لیے اچھا اور فائدہ ہے جس سے کوئی فائدہ نہ ہو اور خواب میں کتوں کا شکار کرنا بھی اچھا اور فائدہ ہے – خواب کی تعبیر۔
  • خواب میں کتے کو پانی میں تیرتے ہوئے دیکھنا معیوبیت پر دلالت کرتا ہے، جیسا کہ جو کھانا تھوکتا ہے تاکہ کوئی اسے نہ کھا سکے، اور چونکہ پانی شیر نہیں پیتا، کتا اس کو چاٹتا ہے، اس میں شاعر کہتا ہے: شیریں پانی سے پرہیز کریں اگر کتے اس میں گاتے ہیں … اور کریم پیٹ میں واپس آتی ہے اور بیوقوفوں کی شراکت سے مطمئن نہیں ہوتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button