khwab mein makhi dekhna

khwab ki tabeer khwab main makhi dekhne ki tabeer

khwab mein makhi dekhna

khwab ki tabeer khwab main makhi dekhne ki tabeer makhi2

khwab mein makhi dekhna

ابن سیرین کا خواب میں مکھیاں دیکھنا

  • امام ابن سیرین رحمہ اللہ نے خواب میں مکھیوں کو دیکھنے کو ایک کمزور، پست آدمی کے طور پر بیان کیا ہے جو لوگوں کو چھرا گھونپتا ہے ، اور خواب میں مکھی کو ہر کوئی ناپسند کرتا ہے اور اس عورت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو بے حیائی میں بہت مستقل ہے ۔
  • شیخ نابلسی نے کہا: “خواب میں مکھی بہت مخالف اور خبیث دشمن ہے، لیکن اس کا کوئی نقصان نہیں ہے، اور خواب میں مکھیوں کا کمزور ہونا مخالفین سے مقابلہ کرنے اور ان سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے
  • خواب میں بڑی مکھی بہت دشمن لیکن کمزور دشمن کی علامت ہوتی ہے اور خواب میں بڑی مکھی کا دیکھنا کسی بڑی رکاوٹ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو دیکھنے والے کی راہ میں نظر آتی ہے لیکن وہ مبہم ہے اور خواب میں بڑی نیلی مکھی اس کی علامت ہے۔ بُری خبر یا دوست جن پر برا اثر ہو، جبکہ خواب میں بڑی کالی مکھیاں اُداسی اور پریشانی کی طرف اشارہ کرتی ہیں جو دیر تک نہیں رہتی، خواہ خواب کا مالک شدید ہی کیوں نہ ہو۔
  • جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ مکھیاں کھا رہا ہے، وہ حرام مال کھا رہا ہے، خدا نہ کرے، اور جس نے دیکھا کہ خواب میں مکھی منہ میں داخل ہوئی ہے، وہ برے اور ادنیٰ کے ساتھ بیٹھا ہے اور لوگوں کی ذلت میں ملا ہوا ہے، اور خواب میں مکھیوں کا منہ میں آنا چوروں کے بچوں کو پالنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • کھانے پر اور جو شخص خواب میں مکھی کو اپنے سر پر گرتے ہوئے دیکھے تو اس کا سفر درہم برہم ہو جائے گاحرام چیزوں کے رہنے یا کھانے میں خرابی پر دلالت کرتا ہےمکھی

خواب میں مکھیوں کا پیچھا کرنے اور مارنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں مکھیوں کو مارنا دیکھنے والے کے لیے راحت اور دشمنی اور عداوت سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں مکھی کو مارنا پریشان کن اور پریشان کن امر سے نجات کی علامت ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ مکھی کو اپنے ہاتھ سے مارتا ہے۔ خواب دیکھ کر وہ اپنے راستے کی چھوٹی چھوٹی رکاوٹوں سے چھٹکارا پا کر اپنی خواہش کو پورا کر لیتا ہے اور بہت سی مکھیوں کو مارنے کا خواب ان تکلیفوں کی نشاندہی کرتا ہے جو جلد دور ہو جاتی ہیں۔
  • خواب میں مکھی کو مارنا کسی بری عادت یا پریشان کن خیال سے چھٹکارا پانے کی علامت ہو سکتا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں مکھی کو مارنے والے کے ذریعے مارتا ہے تو یہ اس کے مسائل کے فوری حل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں ڈیٹونیٹر، یہ دیکھنے والے کی بقا کی علامت ہے جس کی اسے توقع نہیں ہے۔
  • خواب میں مکھیوں کو چپل سے مارنا دشمن کی طرف سے دیکھنے والے کے حق یا اس نعمت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے مرنے کے بعد اسے لوٹا دیتا ہے، خواب میں جوتے یا چپل کو مکھی پر پھینکنا مخالفین کا مقابلہ کرنے کی طاقت کی علامت ہے، اور مکھیوں سے لڑنے میں مدد ملتی ہے۔ ایک خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والے کو بحران یا آزمائش سے نکلنے میں مدد ملتی ہے۔
  • خواب میں مکھیوں کا شکار کرنا ایسے کام کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں مشکل کے باوجود کوئی نتیجہ نہیں نکلتا اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں جال سے مکھیاں پکڑتا ہے تو ہو سکتا ہے کہ وہ اپنے دشمنوں کو شکست دے کر انہیں شکست دے سکے۔

khwab mein makhi dekhna                         خواب میں مکھیوں کا پیچھا کرتے دیکھنا

  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں مکھیوں کا پیچھا کرتا ہے تو وہ مسائل کی تلاش میں ہے یا فضول بحث میں پڑ رہا ہے، خواب میں مکھیوں کا تعاقب بغیر حکم کے طلب کرنے پر دلالت کرتا ہے اور گھر میں مکھیوں کا پیچھا کرنا اہل بیت کے درمیان بہت سے مسائل کی نشاندہی کرتا ہے۔ چھوٹے ہونے کے باوجود گھر۔
  • اور جو شخص خواب میں اپنے آپ کو سمندر یا دریا میں مکھیوں کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھے تو وہ ایسے شخص کے ساتھ سلوک کر رہا ہے جس سے علاج کی توقع نہیں ہے، یا احمقوں کے ساتھ بیٹھ کر اس سے بحث کر رہا ہے۔
  • جو شخص خواب میں ایک مکھی کو اس کا پیچھا کرتے ہوئے اور اسے پریشان کرتے ہوئے دیکھتا ہے جب وہ اس سے چھٹکارا حاصل کرنے کی کوشش کر رہا ہو تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ ایک بدتمیز عورت اس کے ارد گرد منڈلا رہی ہے اور اسے چاہ رہی ہے جبکہ وہ اس سے اپنے آپ کو معاف کرنے کی کوشش کر رہا ہے، اور مکھیوں کو آپ کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھتا ہے۔ خواب مخالفین اور حسد کرنے والوں کے تعاقب کی علامت ہو سکتا ہے۔

خواب میں بہت سی مکھیاں دیکھنا

  • ابن سیرین اور نابلسی اس بات پر متفق ہیں کہ خواب میں بہت سی مکھیاں دشمنوں کے جمع ہونے اور ان کے چھپنے کی نشاندہی کرتی ہیں اور گھر میں بہت سی مکھیوں کا دیکھنا دشمنوں کی موجودگی کی علامت ہے جو گھر اور اس کے خاندان میں برائی چاہتے ہیں اور اسی پر جمع ہوتے ہیں، اور نابلسی خواب میں بڑی مکھیوں کا اضافہ  کرنا  ، ایک دشمن جو لوگوں، ان کے پیسے اور ان کے حالات کو خراب کرتا ہے، اور گھر میں بہت سی مکھیوں کا خواب بہت ساری پریشانیوں اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ 
  • خوابوں کی تعبیر اپنی ویب سائٹ پر کہتی ہے کہ خواب میں بہت سی مکھیوں کا دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والے کے اردگرد بہت سے احمق اور کم طبیعت کے لوگ ہیں، اور گھر میں بہت سی مکھیوں کا خواب دیکھنے والوں سے حسد کرنے والوں اور نفرت کرنے والوں کی بڑی تعداد کی علامت ہے۔ خواب دیکھنے والے کے خاندان اور رشتہ دار۔ وہم بیکار ہے۔
  • کھانے میں مکھیوں کی کثرت دیکھنا بدعنوان لوگوں کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اللہ کی نعمتوں کو محفوظ نہیں رکھتے اور اس کا شکر ادا نہیں کرتے، جبکہ خواب میں گلیوں میں مکھیوں کی ایک بڑی تعداد کا دیکھنا عورت کی عدم موجودگی اور اس کے تصادم کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ کرپٹ، بدعنوان لوگ جو اجنبی ہیں۔

khwab mein makhi dekhna         گھر میں مکھیوں کے بارے میں خواب کی تعبیر

  •  
  • خواب میں گھر میں مکھیوں کا دیکھنا چیزوں کی تفصیلات میں چھوٹے چھوٹے اختلافات کی نشاندہی کرتا ہے، لیکن وہ پریشان کن اور پریشان کن ہیں ، اور گھر میں بہت سی مکھیوں کا خواب بہت زیادہ حسد کرنے والوں اور نفرت کرنے والوں کی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور مکھیوں کو گھر سے باہر نکال دیتا ہے۔ خواب حسد سے چھٹکارا پانے یا پریشانیوں اور تکلیفوں سے چھٹکارا پانے کی علامت ہے۔
  • خواب میں مکھیوں کا گھر میں داخل ہونا کسی چور یا کمزور طبیعت والے شخص کے داخل ہونے کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور خواب میں کھڑکی سے مکھیوں کا داخل ہونا ایسے سیاحوں اور جاسوسوں کی علامت ہے جو دیکھنے والے کی رازداری کی نگرانی کرتے ہیں، اور اندراج ایک خواب میں گھر میں بہت سی مکھیوں کا ہونا خاندان کے تمام ممبران کے جاننے والوں یا پڑوسیوں کی وجہ سے مشکل دور سے گزرنے کی علامت ہے۔
  • خواب میں گھر سے مکھیوں کا نکلنا سکون اور سکون کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں گھر سے مکھیوں کا نکلنا خواب دیکھنے والے کے امید افزا خوابوں میں سے ایک ہے کہ اس کے خاندان یا معاش کے مسائل ختم ہو جائیں گے۔
  • گھر میں مردہ مکھیاں کسی سازش یا گپ شپ کے زندہ رہنے کی طرف اشارہ کرتی ہیں، اور گھر میں زمین پر مردہ مکھیاں دیکھنا مخالفین کے اپنے ردعمل کی علامت ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ مردہ کو جھاڑو دیتا ہے خواب میں زمین سے اڑ جاتا ہے، وہ ایک نیا آغاز کرتا ہے۔ خراب تعلقات سے چھٹکارا پانے کے بعد شروع ہوتا ہے۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکھیاں دیکھنے کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کو خواب میں مکھی دیکھنا اس کی ازدواجی زندگی میں پریشانیوں اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے ، اور خواب میں نازک یا چیک فلائی پریشانیوں کے قریب آنے کی علامت ہوتی ہے، اور خواب میں مکھی شادی شدہ عورت کو ایک دوست کی طرف اشارہ کر سکتی ہے جو اس کی شادی کرنا چاہتا ہے۔ اسے خراب کرنا یا اس سے برائی مانگنے پر اصرار کرنا، اور کہا جاتا ہے کہ مکھیوں کا خواب شوہر کی عادت کی طرف لوٹنے کی علامت ہے۔
  • اور شادی شدہ عورت کے خواب میں بہت زیادہ مکھیاں آنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس پر جھوٹے الزامات لگائے گئے ہیں یا اس کی عفت پر حملہ کیا گیا ہے اور جو شخص گھر میں بہت زیادہ مکھیاں دیکھے تو اس میں چور یا فاسق لوگ داخل ہو سکتے ہیں اور کچھ خواب کی تعبیر کرنے والے بھی۔ یہ کہا گیا کہ ایک عورت کے لئے بہت ساری مکھیوں کا خواب برے ارادوں یا خیالات کی نشاندہی کرتا ہے جو اسے کنٹرول کرتے ہیں۔
  • اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکھی کا سر یا جسم پر کھڑا ہونا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس پر تنقید، الفاظ اور جھوٹ کے ساتھ بہتان لگائے جائیں گے اور اس کے گرد مکھیوں کا منڈلانا اس کے دشمنوں کی بڑی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور کمزوری یا لوگوں کی حسد، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں مکھیاں نہیں نکال سکتی تو اس کی ساکھ کو نقصان پہنچ سکتا ہے، اور خدا کی قسم ہاں، میں جانتا ہوں۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکھیوں کو مارنا جھوٹے الزام سے بچنے یا پریشان کن پریشانیوں سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • جہاں تک شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکھیوں کو کھاتے اور نگلتے دیکھنا ہے تو یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ فاسقوں کے ساتھ بیٹھنے میں کوئی بھلائی نہیں اور ان میں کوئی بھلائی نہیں اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں مکھیاں دیکھنے کی تعبیر

اکیلی لڑکی کے خواب میں مکھی اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ ایک برے ارادے والا شخص اس میں چھپا ہوا ہے اور اسے نقصان پہنچانا چاہتا ہے ، اور اکیلی عورتوں کے لیے بہت سی مکھیوں کا خواب اس کے بارے میں افواہوں اور افواہوں کے پھیلاؤ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر اکیلی لڑکی اسے دیکھے۔ وہ خواب میں مکھیوں کو کچل رہی ہے یا اسے مار رہی ہے، وہ افواہوں اور جھوٹے الزامات سے بچ جائے گی، لیکن اگر خواب میں اسے مکھیاں مارتے ہوئے دیکھے تو مخالفت کی وجہ سے آپ کو شدید پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔
اور اکیلی خواتین کے لیے مکھیوں کا خواب برے دوستوں اور برائی پر اصرار کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔

khwab mein makhi dekhna   مطلقہ عورت کے لیے مکھیوں کے خواب کی تعبیر

مطلقہ عورت کے خواب میں مکھیوں کا دیکھنا بہت سی افواہوں اور افواہوں کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے پریشان اور پریشان کرتی ہیں، اور مطلقہ عورت کے گھر میں مکھیوں کا خواب اس کے پاس مہمان یا مہمان کے طور پر داخل ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جو دیکھے کہ وہ اسے نکال دیتی ہے۔ خواب میں گھر سے اڑتی ہے ، وہ ان لوگوں کے لیے حد مقرر کرتی ہے جو اس کے ساتھ زیادتی کرتے ہیں۔
طلاق یافتہ عورت کے لیے خواب میں مکھیوں کو مارنا بحران سے نکلنے اور جھوٹے الزامات یا جھوٹے بیانات سے نجات کی علامت ہے۔ خواب میں مکھی کو چپل سے مارنا اپنے مخالف پر فتح کے بعد اس کے فضل کی واپسی کی علامت ہے۔ ایک طلاق یافتہ خواب میں تباہ کن کے ساتھ، یہ حسد اور مخالفین سے فوری نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

ایک آدمی کے لئے مکھیوں کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • ایک آدمی کے لیے خواب میں مکھیاں کام یا تجارت میں اس کے دشمنوں اور مخالفین کی علامت ہوتی ہیں ، اور شادی شدہ مرد کے لیے خواب میں بہت سی مکھیوں کا دیکھنا اس کی اپنے خاندان کے ساتھ بہت سی پریشانیوں اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے، اور گھر میں بہت سی مکھیوں کا خواب۔ ایک شادی شدہ شخص شکوک و شبہات اور افواہوں کی نشاندہی کرتا ہے جو اس کی زندگی میں خلل ڈالتے ہیں، اور شاید گھر میں مکھیاں اس آدمی کو رشتہ داروں اور قریبی لوگوں کی حسد کی طرف اشارہ کرتی ہیں۔
  • خواب میں آدمی کو کھانے پر مکھیاں دیکھنا مشکوک رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کھانے کے بارے میں بکھری ہوئی مکھیاں حرام روزی سے چھٹکارا پانے یا حسد سے چھٹکارا پانے کی علامت ہے۔
  • مرد کو خواب میں بڑی مکھی دیکھنا عورت کی طرف مائل کرنا یا اسے نقصان پہنچانا چاہتی ہے، خواب میں چھوٹی مکھیاں بے بس دشمن ہیں، اور مرد کے خواب میں رنگین مکھیاں بیماری یا حسد کی طرف اشارہ کرتی ہیں، اور خدا ہاں میں ہے اور بہتر جانتا ہے۔

khwab mein makhi dekhna          خواب میں مکھیوں کو دیکھنے کے دیگر واقعات

  • خواب کی تعبیر کہتا ہے کہ مکھیوں کو سر کے گرد منڈلاتے ہوئے دیکھنا ایک خیال کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کا پیچھا کرتا ہے اور اس کے دماغ پر قبضہ کر لیتا ہے اور جو شخص حمل میں کسی معروف آدمی کی قبر پر مکھیوں کو منڈلاتے ہوئے دیکھتا ہے تو وہ میت کے بارے میں بہت بری باتیں کرتا ہے۔ اور اس کے خاندان یا لوگوں کے درمیان بہت زیادہ غیبت، اور جو شخص کسی نامعلوم قبر پر مکھیوں کو منڈلاتے ہوئے دیکھتا ہے، اس سے مردہ اور زندہ کی حرمت کا احاطہ کیا جاتا ہے۔
  • جیسا کہ ہم نے ذکر کیا ہے کہ ابن سیرین اور النبلسی مکھیوں کو حرام مال کے ساتھ کھاتے اور نگلنے کی تفسیر پر متفق ہیں۔
  • خواب میں مکھیاں کھاتے دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے گھر میں بلا ضرورت کتے پالتا ہے اور ان کی پاکیزگی یا ناپاکی کی پرواہ نہیں کرتا اور جو شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ مکھیاں انہیں کھاتی ہیں تو وہ اپنے گرد بدکاری اور ڈاکو جمع کر لیتا ہے۔
  • خواب میں مکھیوں کا مرنا دیکھنا دشمنی سے نجات یا گناہ گاروں کے شر سے نجات کی علامت ہے، اور خواب میں مردہ مکھی کسی برے خیال یا برے ارادے کو خارج کرنے کی علامت ہے۔
  • جو کوئی خواب دیکھے کہ مکھیاں دوسرے جانوروں اور کیڑے مکوڑوں میں تبدیل ہو جائیں تو یہ جنوں کا خواب ہے ۔ وہ دعائیں پڑھے اور حفاظتی ٹیکے لگانے میں مدد مانگے اور اپنے آپ کو پاک کرے۔
  • جو شخص خواب میں اپنے آپ کو مکھی میں بدلتا دیکھتا ہے تو وہ اپنی طاقت کھو دیتا ہے یا اپنے قول و فعل سے اپنے اردگرد کے لوگوں کو نقصان پہنچاتا ہے ۔

khwab mein makhi dekhna   

خواب میں استخارہ کے بعد مکھیوں کو دیکھنے کی تعبیر

استخارہ کے بعد خواب میں مکھی دیکھنا  ، ، اگر کھانے پینے پر ہو تو اس میں کوئی خیر نہیں

ملر کے مطابق خواب میں مکھیوں کو دیکھنے کی تعبیر

“خواب میں مکھیاں بیماریوں اور وباؤں کی علامت ہوسکتی ہیں۔”
مشہور مغربی خوابوں کے ترجمان گسٹاو ملر کا کہنا ہے کہ عام طور پر مکھیوں کو دیکھنا متعدی امراض اور وبائی امراض کے پھیلاؤ کی نشاندہی کرتا ہے، اور مکھیاں خواب دیکھنے والوں کی ہر حل پر دشمن ہوتی ہیں۔ یہ مکھی کو مار دیتی ہے۔ یہ اپنے دشمنوں کو حاصل کرتا ہے اور وہ اس محبت تک پہنچ جاتا ہے جس کی وہ خواہش کرتا ہے۔
خواب میں مکھی کا جال دشمنوں کی سازشوں اور گھناؤنے منصوبوں کی نشاندہی کرتا ہے اور اگر خواب میں مکھی کا جال مکھیوں سے بھرا ہوا ہو تو یہ کچھ چھوٹے مسائل کی نشاندہی کرتا ہے جو اس سے بڑی چیز کے پیچھے چھپ جاتے ہیں

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button