ا

khwab ki tabeer khwab men aoly dekhna

khwab ki tabeer khwab men aoly dekhna

khwab ki tabeer khwab men aoly dekhna

khwab ki tabeer khwab men aoly dekhnaooly1-2ooly2-2

hazrat ibe sirin ne farmayahe k shaher me ya kisi gaaon me olay baraste hain daleel he wahan k logon ko badshah se ranj pahunche ga agar dekhe k bijli barish karak olon k sath he daleel he us jaga kahet tangi or nuksan hoga
hazrat ibraheem karmani ne farmaya he k khawab me barish dekhna oolon k sath to neemat or farakhi or amman par daleel he
hazrat jafar sadiq ne farmaya khawab me oolon ka dekhna 5 waja par he

1balaa 2jhagra 3lashkar 4kahat 5bemari
bard oolay
khawab me oolay barasne ki tabeer badshah ki taraf sesaza or azab aam amwal k chale janeor zarb shadeed or dard me mubtla hone ki nishani he

2kisi ne dekha he be maosam aasman se olay baraste hain ya baraf bari hoti he to ye sahibe khawab k beemari me mubtla hone k baad sehatyab hone ki daleel he

3kisi ne dekha k oolay ya baraf usk badan par gir rahe hain to ye usk baaz maal k zaya hone ki alamat he

4baraf bari k maosam me baraf bari gham o dukh k khatam hone dushmano or hasidon k zaleel hone ki daleel he is liye k us se zameen ko thandak hasil hoti he jis se sanp or bicho waghaira zahir hote hain

5kisi ne dekha k itni teez barish hui k jis se makanaat or rastay barbaad hogay hain or chalna mushkil hogya to ye muashi bohran ki taraf ishara he or safar k muattal hone ki bhi alamat he

6khawab me aalay dekhna zarrar ki alamat he agar dekhe k oolay baras rahe hain lekin kisi ko nuksan nahe hua to ye khair ki alamat heagar log is se bartan bhar len ya kuch kha len to ye rizq k milne ki taraf ishara he
7zameen par ollay ka parna nazool e rehmat ki daleel he

8fasal or nabatatpar baghair nuksan k ollay barasna khair or khushhali ki taraf musher he kabhi yahi khawab faslon par tiddiun ki b alamat he

9agar olon se faslon ko ya makanaat ko nuksan hua he to maali nuksan or tawaan ya phore phinsiyun me mubtla hone ki alamat he

10agar kisi ne dekha kolon ko chhalni kapra ya kisi chez me uthaya hua he jis me pani nhe dala jata to tabeer he agar sahibe khawab maaldar o ghani he to usko maali nuksan hoga ya uska karobaar kam hoga agar uska maal darya me he to dubne ka khtra he agar sahibe khwab faqeer he to uski mohtaji khatam hone ki daleel he

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔
الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً

إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق