Khwab Mein Tala Dekhna

khwab ki tabeer khwab main tala dekhne ki tabeer

Khwab Mein Tala Dekhna

khwab ki tabeer khwab main tala dekhne ki tabeer taala1

Khwab Mein Tala Dekhna

خواب میں تالہ دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین اور نابلسی نے کی۔

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں تالہ دیکھنے والے کے لیے اس کے ایک کام میں کئی چیزوں کی طرف اشارہ کرتا ہے ، خواب میں تالا کو بند دیکھنا اس کے لیے مختلف حالتوں میں اس کے امور کی نا اہلی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں تالہ کھولنا راحت اور آرام کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والے کی زندگی میں پریشان کن معاملات کا خاتمہ یا اس کی وضاحت جو اس پر ابہام تھی، اور وہ ابن سیرین کا اضافہ کرتے ہیں کہ خواب میں ہر بند ہونا تشویشناک ہے، اور ہر کھلنا راحت ہے۔
  • اور خواب میں تالہ شادی اور منگنی کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں تالہ کھلنا کنوارہ پن کی طرف اشارہ کرتا ہے اگر دیکھنے والا شادی کا اہل ہو، یا خواب میں تالہ دیکھنے والے کی کیل کھلنے کی صورت میں سخت دشمنی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور اگر یہ بند رہے تو جھگڑا جاری رہتا ہے اور شدت اختیار کرتا ہے۔
  • شیخ النبلسی نے کہا کہ خواب میں تالا کھولنے سے مراد وہ شخص ہے جس کے پاس امانت ہے اور تالہ دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والا پیسہ، راز یا جمع رکھنے کے لیے کس پر منحصر ہے، بیوی کے ساتھ خواب میں تالا کھولنے کا مطلب طلاق اور طلاق ہے۔ ان میں سے ہر ایک کی اپنے طور پر روانگی۔
  • النبلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں تالا ایک سستی عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو گھر کے انتظام کو بہتر بناتی ہے، اور جو شخص سفر پر تھا، اس کے خواب میں تالا سلامتی اور خیر کے ساتھ واپسی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔

Khwab Mein Tala Dekhna

امام صادق اور ابن شاہین کے خواب میں تالا اور چابی

  • امام صادق علیہ السلام نے فرمایا کہ خواب میں تالے کی تعبیر چھ طرفوں سے ہوتی ہے ، خواب میں تالہ دیکھنا عورت، فائدے یا طاقت کو ظاہر کرتا ہے، یا خواب میں تالا دیکھنا کسی منتظر معاملہ یا جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ تالے کا خواب ایک نیک آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس پر منحصر ہے۔
  • ابن شاہین الظاہری نے کہا کہ خواب میں تالا، اگر اس کی چابی موجود ہو تو یہ خیر اور راحت ہے، اور خواب میں چابی سے کھلنے والی ہر چیز حفاظت، راحت اور فائدہ کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • اور خواب میں تالے میں چابی ڈالنا شادی اور شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور شاید خواب میں چابی کو تالے میں ڈالنا دعا کے ذریعہ حاجت طلب کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اس صورت میں خواب میں تالا کھولنا اس کی علامتوں میں سے ہے۔ ایک جوابی دعا
  • اور خواب میں تالہ اگر بدعنوان کے ہاتھ میں ہو تو ظلم و فساد میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں تالہ اٹھائے ہوئے آدمی کو بخل کرتے ہوئے دیکھنا اس کی کنجوسی میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر وہ صالح ہے۔ یہ اس کی نیکی میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہاں تقریر ابن شاہین کے لیے ہے۔

خواب میں چابی دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے پڑھیں اس لنک پر کلک کر کے ۔

خواب میں تالا کھولنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں تالا کھولنا نکاح اور جماع پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں تالا کھولتا ہے اگر وہ قید ہے تو وہ آزاد ہو جائے گا اور اگر وہ ضمانت پر ہو تو اس کی ضمانت سے آزاد ہو جائے گا۔
  • خواب میں تالا کھولنا غربت و حاجت سے نجات اور دنیا میں رزق و فراوانی کی علامت ہے اور اس کا فائدہ اس کی بیوی، سفر یا شراکت داری سے ہوسکتا ہے۔
  • ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں تالا کھولنا ہر اس چیز کی سہولت کی علامت ہے جو دیکھنے والے کے لیے ناممکن یا مشکل ہو۔
  • ابن شاہین نے کہا کہ جو شخص خواب میں تالا کو تیزی سے کھلتے ہوئے دیکھے تو اس کے معاملات میں آسانی ہو جائے گی اور اسے جلد ہی وہ ملے گا جو وہ چاہتا ہے ۔
  • خواب میں تالا کھولنا میاں بیوی کے درمیان شراکت داری یا علیحدگی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں تالہ ضامن اور ضامن کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں تالا کھلنا ضامن کا انتقال اور اٹھانا ہے۔ ضمانت، اور خواب میں تالا کھولنا ہر حال میں بند کرنے سے بہتر ہے۔

Khwab Mein Tala Dekhna

خواب میں چابی سے دروازہ کھولنا

  • وہ کہتا ہے کہ “خواب میں دروازے کا تالا کھلنا کہاں دیکھے گا، راحت اور ضمانت سے نکلنے یا امانت کی کارکردگی اور اس کی فکر کے نکل جانے کی علامت ہے؟ خواب میں دروازے کا تالا کھولنا دلالت کرتا ہے۔ دیکھنے والے کے لیے رزق کے دروازے اور اس کے لیے مواقع کا کھلنا، جیسا کہ خواب میں دروازے کا تالا چابی سے کھولنا اس شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کی مدد کرتا ہے اور اس کے سامنے کھلتا ہے۔
  • خواب میں دروازے کا تالا کھولنا اور پھر داخل ہونا جھگڑے میں فتح و نصرت یا کسی ایسے معاملے میں داخل ہونا جس میں فائدہ ہو۔
  • خواب میں دروازے کے تالے کو چابی سے کھولنا آسان سفر اور اس فائدہ کی علامت ہے جو دیکھنے والے کو اپنے سفر سے حاصل ہوتا ہے، یا علم، معرفت اور بلندی کے دروازے کے کھلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والا اس سے حاصل کرتا ہے۔
  • اور خواب میں تالے کے ساتھ چابی ڈالنا پہلے کی طرح شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا خواب میں تالے کے ساتھ چابی ڈالنا اس شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو کسی ثالث میں داخل ہوتا ہے اور دیکھنے والے اور اس کے گھر والوں کے درمیان صلح کراتا ہے، یا وہ نفع اور رزق کا ثالث ہے۔ .

خواب میں تالا بند کرنا

  • خواب میں تالہ بند کرنا حکم کی برقراری اور حفاظت پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں تالہ بند کیا ہے تو اس نے امانت رکھی ہے یا اس کی موت کا اندیشہ ہے۔
  • ابن شاہین کہتے ہیں کہ جس نے دیکھا کہ اس نے دروازے پر تالا لگا دیا ہے تو یہ اس کی بیوی کے بارے میں فکرمندی کی علامت ہے، اور خواب میں ڈبے پر تالا بند کرنا پیسے یا سامان کی فکر کی علامت ہے، اسی طرح جس نے خواب میں تالا بند کیا ہے۔ اپنے کپڑوں پر، وہ اسکینڈل سے ڈرتا ہے اور اسے ڈھانپنے کا شوقین ہے۔
  • اور خواب میں دروازے کا تالا بند کرنا غلطی اور نافرمانی سے خود کی حفاظت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اگر خواب دیکھنے والا دروازہ خود پر بند کر لے۔
  • خواب میں تالہ بند نہ ہونا مرد اور اس کی بیوی کے درمیان پریشانی کی طرف اشارہ کرتا ہے یا خواب میں تالہ بند نہ ہوجانا اسکینڈل کی طرف اشارہ کرتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ تالا خواب میں بند نہیں ہوا تھا اس کی خلاف ورزی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔ اعتماد، معاہدوں کی خلاف ورزی ، اور اعتماد کا نقصان۔
  • اس کے باوجود خواب کی تعبیر کرنے والے اس بات پر متفق ہیں کہ خواب میں تالہ بند کرنا اس میں کوئی فائدہ نہیں اور یہ ذمہ داری یا قید اور آزادی کی پابندی سے تنگ ہے۔

Khwab Mein Tala Dekhna

خواب میں تالا خریدنے کی تعبیر

  • خواب میں تالہ خریدنا کسی بیچلر سے شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے یا خواب میں تالہ خریدنا کسی نئے معاملے کے آغاز کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں مالیاتی لین دین شامل ہے اسے چوری کا خوف ہے۔
  • اور خواب میں کھلا تالا خریدنا چور سے شادی یا آسانی اور آسانی سے پیسے لینے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • اور خواب میں دو تالے خریدنا دو بار شادی کی دلیل ہو سکتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں دو تالے خریدنا خواب دیکھنے والے کے لیے دو مشکل چیزوں کے جمع ہونے پر دلالت کرتا ہے۔
  • اور خواب میں بغیر چابی کے تالا خریدنا ایک مشکل اور مبہم معاملہ کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کا کوئی حل نہیں ہے۔

خواب میں تالا کھو جانا

خواب میں تالہ کھو جانا نقصان اور چوری یا اسکینڈل کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں تالے کا کھو جانا کسی چیز کو ظاہر کرتا ہے جو چھپی ہوئی تھی یا حفاظت کا نقصان ہوتا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ تالا خواب میں کھو گیا ہے۔ ، پھر وہ تاریخ کھو دیتا ہے یا امانت میں خیانت کرتا ہے، اور شاید تالے کے کھونے کا خواب دیکھنے والے اور اس کے ساتھی کے درمیان اعتماد میں کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ یا اس کے اور اس کی بیوی کے درمیان۔
جہاں تک خواب میں چابی کھونے کا تعلق ہے، یہ مدد اور مدد کے کھو جانے کی نشاندہی کرتا ہے، اور خواب میں چابی کی تلاش ایک مبہم معاملے کی کوشش اور تحقیق کی علامت ہے۔

خواب میں تالا توڑنا اور تالہ اتارنے کا خواب دیکھنا

  • خواب میں تالا توڑنا تالے کے مطابق تعبیر ہے، خواب میں دروازے کا تالا توڑنا تھکاوٹ اور کوشش کے بعد آزمائش سے آزادی اور نکلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ خواب میں تالے کو نامعلوم ہونے کی صورت میں اُتارنا ناانصافی، چوری اور لوگوں کے حقوق پر ظلم ہے۔
  • خواب میں سینے کا تالا توڑنا مشقت اور تھکاوٹ کے بعد جھگڑے میں فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں سینے کا قفل توڑا ہے تو وہ پوشیدہ راز جانتا ہے ، یا اسے وراثت یا خزانے سے رزق ملتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں ٹوٹا ہوا تالہ دیکھنا پیسے کی حفاظت یا گھر کی دیکھ بھال میں کمزوری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر خواب میں ٹوٹا ہوا تالا دیکھنے والا ہی نہ ہو تو خواب میں کوئی فائدہ نہیں۔
  • اور جو شخص خواب میں تالہ نہ توڑ سکے تو وہ ایک مشکل چیز مانگ رہا ہے اور وہ اسے حاصل نہیں کر سکے گا اور خواب میں تالہ نہ کھولنا درخواست کے رد، انکار اور اجنبیت کی علامت ہے۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں تالا ٹوٹا ہے، اس سے جمع توڑنے یا چھپی ہوئی رقم نکالنے اور کسی ہنگامی یا ناگہانی معاملے میں خرچ کرنے کا اشارہ ہو سکتا ہے۔

Khwab Mein Tala Dekhna

خواب میں سونے اور چاندی کو تالا لگانے کے خواب کی تعبیر

  • خواب میں سونے کا بنا ہوا تالا اگر بند ہو تو پیسہ، عزت و آبرو کی برقراری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں سونے کا تالا ایک قابل رشک رزق ہے۔
  • اور خواب میں چاندی کا تالا مذہب، ایمان کی طاقت اور فتنہ سے پاک ہونے کی علامت ہے۔
  • ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں لوہے کا تالا بیوی یا پیسے کے لئے ایک مضبوط تحفظ اور تشویش ہے، اور شاید خواب میں لوہے کا تالا امانت کو اٹھانے اور عہد کو برقرار رکھنے میں دیکھنے والے کی طاقت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اور خواب میں لوہے کی چابی سے مراد بہت بہادر آدمی ہے، اور خواب میں لوہے کا تالا توڑنا خطرناک آدمی پر فتح ہے۔ النبلسی نے کہا کہ خواب میں لوہے کا تالا ٹھوس سائنس اور مذہب کو سمجھنے کی علامت ہے۔
  • ابن شاہین نے کہا کہ خواب میں تالے کی دھات اس دھات سے منسوب عورت کی طرف اشارہ کرتی ہے، خواب میں لوہے کا تالا وہ عورت ہے جو اپنی حفاظت کرتی ہے اور فتنہ کا مقابلہ کرنے میں سخت ہے، اور خواب میں چاندی کا تالہ ہے۔ مضبوط ایمان والی عورت اور خواب میں سونے کا تالہ اس عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کے پاس پیسہ اور نسب ہے اور خواب میں لکڑی کا تالا لگانا میاں بیوی یا منافقت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

اکیلی خواتین کے لیے خواب میں تالے کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں تالے کی تعبیر یہ ہے کہ اس سے اس کی نیک نامی اور عزت نفس کی نشاندہی ہوتی ہے ، اور کنواروں کے لیے خواب میں کھلا تالا دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ اس کا کوئی راز کھل گیا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ اس کے راز کا کھلا ہوا ہے۔ خواب میں کسی اور کو تالہ دینا، اس سے شادی کا اشارہ ہو سکتا ہے، جیسا کہ کنواروں کے لیے خواب میں تالا کھولنا صحبت اور نکاح کی قبولیت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں تالا کسی نئے معاملے کی طرف اشارہ کرتا ہے، وہ شادی کر سکتی ہے یا کوئی نئی نوکری یا نیا مطالعہ شروع کر سکتی ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں تالا لگا رکھا ہے تو اس کے پاس جو کچھ ہے اس میں اضافہ ہے، اگر وہ صالحین میں سے ہے تو یہ اس کی نیکی میں اضافہ ہے، اور اس کے برعکس۔
  • اکیلی خواتین کے لیے خواب میں دروازے کا تالا چابی سے کھولنا ان کے معاملات میں آسانی اور خواہشات کی تکمیل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں تالا توڑنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ قید یا سرپرستی سے باہر ہے ، اور کہا جاتا ہے کہ اکیلی عورت کے لیے خواب میں تالا ٹوٹا ہے، اس کی سرکشی اور اس کی اپنے ولی کی فرمانبرداری کو توڑنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا سب سے بہتر جانتا ہے.
  • خواب میں سونے کا تالا دیکھنا کسی امیر آدمی سے پیسے اور رزق یا شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور کنواری عورت کے لیے چاندی کا تالہ اپنی حفاظت اور فتنہ کا سامنا کرنے یا مذہب کے آدمی سے شادی کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

Khwab Mein Tala Dekhna

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں تالے اور چابی کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کے خواب میں تالا اس کے شوہر کے اس سے خوف یا اس کی ضرورت سے زیادہ تشویش کی نشاندہی کرتا ہے ، اور شاید شادی شدہ عورت کے خواب میں تالا اس کے شوہر کو قابو کرنے میں دشواری اور اس کے ساتھ سلوک کرنے میں دشواری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جو دیکھے کہ وہ کھلتی ہے۔ خواب میں تالا طلاق کے لئے کہہ سکتا ہے یا شوہر کو چھوڑ سکتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لئے خواب میں تالا کھولنا ایک مبہم معاملے کی دریافت یا کسی مقصد کے حصول کی نشاندہی کرسکتا ہے جس کی وہ تلاش کرتی ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں تالہ توڑنا کسی مشکل کام یا اپنے ولی کے خلاف بغاوت کا خاتمہ ہے، جیسا کہ خواب میں چابی سے تالا کھولنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے معاملات میں اتنی ہی سہولت ہو گی جتنی تالا کھولنے سے۔ ایک خواب آسان ہے.
  • اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں تالا خریدنا ایک نئی ذمہ داری یا اعتماد کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور وہ اپنے لیے حسد کرنے والوں، سیاحوں یا چوروں سے ڈر سکتی ہے۔
  • جہاں تک حاملہ عورت کے خواب میں تالے کا تعلق ہے، یہ اس کے حمل اور اس کے جنین کے تمام خطرات سے تحفظ کی طرف اشارہ کرتا ہے، خاص طور پر اگر خواب میں تالا نیا اور ٹھوس ہو۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button