khwab mein Azaan sunna

khawab Nama khwab mein Azaan sunna

khwab mein Azaan sunna

khawab Nama khwab main Azaan sunna dekhna

baang2

azan1-2azan2-2

khwab mein Azaan sunna 

khwab mein Azaan sunna hazrat ibne sirin ne framay agar koi nek parsa momin banda kisi maroof jaga se azaan ki awaz sunta ya khud azaan deta he to daleel he wo baitullah ka hajj karega famane HAQ TAALA he or logon me hajj ka aelaan kar do tumhari taraf papiyada aenge.khwab mein Azaan sunna 

ابن سیرین اور نابلسی کی طرف سے خواب میں اذان دیکھنے کی علامت

خواب میں اذان کی تعبیر زیادہ تر دیکھنے والے کے مقام اور اس کی حالت سے مشروط ہے، خیر کے لیے خواب میں اذان سننا بدکار کے لیے اذان سننے کے مترادف نہیں، اذان سننا۔ خواب میں نماز پڑھنا نیکی کی اذان یا حج کا اعلان کرنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔خواب میں اذان دینا چوری  اور چوروں کی طرف سے تنبیہ کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے، اور دیگر اشارات کا ذکر ابن سیرین نے اپنی کتاب “خواب کی تعبیر میں مکتبۃ الکلام” میں کیا ہے۔ ”
شیخ النبلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں اذان دیکھنا خبروں کے بارے میں بتانا، تبلیغ کرنا اور بات کرنا ہے۔خواب میں اذان دیکھنا جنگ کی تیاری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
ویب سائٹ نے آپ کو ایک مضمون فراہم کیا ہے جس میں اذان دیکھنے اور خواب میں اذان پڑھنے کی تعبیر, خواب کی تعبیر وضاحت کی گئی ہے، لہذا آپ اس لنک پر کلک کر کے اس کا جائزہ لے سکتے ہیں ۔

khwab mein Azaan sunna              خواب میں اذان دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں اذان سننا نیکی اور نیکی کی طرف اذان سننا اور راحت کی طرف اشارہ ہے اور خواب میں اذان سننا توبہ اور اذان کی علامت ہے یا عمرہ، کیونکہ یہ اذان ہے۔ عرفات کی نماز کے لیے، اور اس وجہ سے جو اللہ تعالیٰ نے سورۃ الحج میں فرمایا (اور لوگوں کے لیے اذان دی گئی)۔
  • ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں اذان دیکھنا دو شریکوں کے درمیان جدائی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں دور سے اذان کا سننا تنبیہ اور تنبیہ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جس طرح اذان سننے کا خواب نماز کی موجودگی پر دلالت کرتا ہے۔ ایک چور، ہمارے آقا یوسف کے اپنے بھائیوں کے ساتھ کہانی کے مطابق، اور سورۃ یوسف میں اللہ تعالیٰ کا ارشاد ہے (پھر نماز کی اذان، نماز کے لیے پکارنے والے، اے اونٹ، یقیناً تم چور ہو)۔
  • بازار میں اذان سننے کا خواب  بازار سے آدمی کی موت پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص اذان کی اذان سنتا ہے تو اس کے ساتھ کوئی برائی ہو جاتی ہے اور اسے پکارا جاتا ہے۔
  • اور خوابوں کی تعبیر کرنے والا ویب سائٹ پر کہتا ہے کہ خواب میں اذان سننے کی تعبیر عام طور پر دیکھنے والے کی حالت میں ہوتی ہے کیونکہ اذان ایک حقیقی خواب ہے۔ جانئے۔
  • نامعلوم ذریعہ سے خواب میں اذان کا سننا دیکھنے والے کو غفلت سے خبردار کرتا ہے اور معلوم ذریعہ سے اذان سننے کا خواب نیکی کی طرف بلانا ہے، خواب دیکھنے والے کو پکارنا، سن کر توبہ کرنے میں جلدی کرے ، کیونکہ وہ ظالم قوم اور بڑے نافرمان لوگوں کے درمیان ہے۔
  • جو شخص خواب میں اذان سن کر راحت محسوس کرتا ہے تو وہ خدا کے ذکر سے سکون پاتا ہے اور خوف کے بعد اطمینان پاتا ہے، اور خواب میں اذان سن کر پریشان ہونا اس عیب کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ پریشان شخص کے سامنے آ جائے گا۔ خدا جانتا ہے۔

khwab mein Azaan sunna                           خواب میں استخارہ کے بعد اذان سننے کی تعبیر

استخارہ کے بعد خواب میں اذان دیکھنا اس معاملے میں چلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں اس سے رہنمائی کی درخواست کی گئی تھی، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔ یا بدصورت، تنبیہ اور احتیاط کی ضرورت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

آدمی کے لیے اذان کے متعلق خواب کی تعبیر

  • آدمی کے لیے خواب میں اذان کا سننا سچائی کی پیروی کرنے اور اس کے دل کو تسلی دینے والی خبر سننے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر کوئی شادی شدہ مرد دیکھے کہ وہ خواب میں خوبصورت آواز میں اذان سنتا ہے، تو یہ دل کو سکون اور راحت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کی زندگی اور اس کا خاندان ..
  • ایک آدمی کے لیے خوبصورت آواز کے ساتھ اذان کے خواب کی تعبیر، اس کی زندگی میں ایک عظیم پیش رفت اور نیکی اور سچائی کی طرف دعوت ، اور ایک آدمی کے لیے مسجد میں خوبصورت آواز کے ساتھ اذان کے خواب کی تعبیر اہل حق سے سچائی پر ملاقات کی علامت ہے ، خواب میں خوبصورت اور بلند آواز میں اذان سننا انصاف اور فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں آدمی کو اذان سنانے سے مراد ہے کہ لوگ کسی فائدہ مند چیز کی طرف بلا رہے ہوں اور آدمی کے خواب میں خوبصورت آواز میں اذان دینے کا خواب کام میں ترقی یا اس کی ملاقات کی قبولیت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ لوگوں کے درمیان.
  • اور خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے کہ سوداگر کے لیے خواب میں اذان سننے کی تعبیر اس کے سودے کے مکمل ہونے یا اس کے سامان کی خریدوفروخت اور اس کے معاملات کی راحت پر دلالت کرتی ہے۔ اندام نہانی، خدا کی مرضی.
  • جہاں تک گناہ گار کے لیے خواب میں اذان سننے کا تعلق ہے، یہ بصیرت اور اس کے شواہد کے مطابق ہدایت کی دعوت ہے، خدا کی مرضی، یا نافرمانی کا اشارہ ہے۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں اذان سننے کی علامت

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں اذان کا سننا اس کو خبردار کرنے اور اطاعت کی یاد دلانے پر دلالت کرتا ہے ، اور اگر شادی شدہ عورت دیکھے کہ وہ دوسرے وقت میں اذان سن رہی ہے تو یہ اس کے لیے تنبیہ ہے۔ اس کے آس پاس والے
  • اگر شادی شدہ عورت کو خواب میں اذان اور اقامت کی آواز آتی ہے اور وہ نماز کے لیے کھڑی ہو جاتی ہے تو یہ اس کی نیکی اور اس کے لوگوں کی خواہش کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں اذان پڑھنا اس کی سچائی کی گواہی کی درخواست کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خوبصورت آواز میں اذان کے خواب کی تعبیر اچھے الفاظ اور خیر کی دعوت یا خیر کی طرف اشارہ کرتی ہے۔ لوگوں کو اس کی تقویٰ اور ایمان کی خبر۔
  • حاملہ عورت کے لیے خواب میں اذان کا سننا اس کے حمل کی حفاظت کی طرف اشارہ کرتا ہے، ان شاء اللہ، اور حاملہ عورت کے لیے اذان کی خوبصورت آواز کو دیکھنا ایک مبارک بچہ اور اس کے تمام معاملات میں سہولت کی علامت ہے۔
  • خواب میں شوہر کو اذان دیتے ہوئے دیکھنا اس کی توبہ اور حق کی طرف لوٹنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں اپنے شوہر کو اذان دیتے ہوئے دیکھے وہ خدا سے ظلم و زیادتی کی شکایت کرے اور اس کی دعا قبول کی جائے گی ۔ خواب میں بیٹوں کی اجازت اس کے بیٹے کی نیکی کی طرف اشارہ کرتی ہے۔

اکیلی عورت کے لیے خواب میں اذان دیکھنے کی تعبیر

  • اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں اذان سننا اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ اس نے اپنی شادی کی خوشخبری یا خوشخبری سنی ہے ، اور کنواری خواتین کے لیے خواب میں خوبصورت آواز میں اذان سننا خوشخبری سننا اور اس کے معاملات میں آسانی پیدا کرنے کی علامت ہے۔ کام، مطالعہ یا شادی میں، اور یہ خواب اطاعت اور عبادت کو چھوڑنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے.
  • خواب میں کسی نامعلوم شخص کی طرف سے اکیلی عورت کو اذان سننا کامیابی اور راحت کی طرف اشارہ ہے اور اکیلی عورت کے لیے بدصورت آواز میں اذان سننا مایوسی اور قابل مذمت قول یا بدعت کی دعوت سننے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اکیلی عورت کو خواب میں اذان دینا سچائی کے ساتھ کھڑے ہونے اور لوگوں کو اس کی طرف بلانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں یہ بدعتوں کے ظہور کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں فجر کی اذان اور عصر کی اذان سننا

  • خواب میں فجر کی اذان سننا کاشتکار کے لیے اذان، رہنمائی اور رزق کی طرف اشارہ ہے ، اور خواب میں خوبصورت آواز میں فجر کی اذان سننا دیکھنے والے کی زندگی میں ایک نئے آغاز کی بشارت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ متعلقہ افراد کے لیے خواب میں فجر کی اذان راحت کی طرف اشارہ کرتی ہے، اور بے گناہی اور حق کے ظہور اور باطل کے باطل ہونے کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • خواب میں ظہر کی اذان کا سننا قرض کی ادائیگی پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں ظہر کی اذان اس کے وقت کے علاوہ کسی اور وقت میں سنی ہے تو یہ حقیقت اور حقائق کے ظہور پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں ظہر کی اذان کا سننا اس معاملے کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والا لے رہا ہے، اور خواب میں دوپہر کی اذان کا سننا اندام نہانی کے قریب آنے یا حالات کی تبدیلی کی علامت ہے جہاں سے خواب کا مالک شمار نہیں کرتا۔ .
  • جو شخص خواب میں مراکش کی اذان سنتا ہے وہ دیکھنے والے کی زندگی کے کسی کام یا مرحلے کے اختتام کی طرف اشارہ کرتا ہے اور مراکش کی اذان کو خواب میں دیکھنا بدلتے ہوئے حالات اور الوداع کی علامت ہے۔ اس میں.
  •  خواب میں شام کی اذان کا سننا مومن کے لیے ایک تنبیہ اور یاد دہانی اور سستی کے خلاف تنبیہ کی علامت ہے، اگر دیکھنے والا نماز کے لیے اٹھے تو خواب میں شام کی اذان سننا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنی تمام پریشانیوں سے بچ جائے گا۔ اللہ چاہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں اذان سننے کی تعبیر حق پر ثابت قدم رہنے کی دعوت ہے، کیونکہ جو شخص اذان سنتا ہے اور خواب میں نماز کے لیے کھڑا نہیں ہوتا ہے تو اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ مواقع ضائع ہو گئے ہیں ۔
  • خواب میں جہاد کے لیے اذان سننا کسی شخص کے ذاتی طور پر جہاد اور دشمن کے خلاف جہاد کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور مساجد کے علاوہ دیگر عبادت گاہوں سے اذان سننا دین میں بدعت یا دین کی فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والے کی حالت اور مقام۔

خوبصورت آواز کے ساتھ اذان کے متعلق خواب کی تعبیر

  • خواب میں خوبصورت آواز میں اذان کا سننا راحت اور تکلیف سے نکلنے کی بشارت ہے اور خواب میں اذان کا خوبصورت آواز میں سننا خوشخبری سننے یا بدعت کا حکم سننے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والے اور ناانصافی سے نجات۔ مذہب پر۔
  • خوبصورت آواز کے ساتھ مسجد میں اذان کے خواب کی تعبیر، لوگوں کی سچائی اور ان کے درمیان دوستی کی منظوری کی علامت ہے۔
  • خواب میں مسجد حرام کی اذان سننا دیکھنے والے یا اس کے اہل خانہ میں سے کسی کے لیے حج یا عمرہ کی بشارت ہے اور خواب میں مسجد اقصیٰ کی اذان کا سننا سچ بولنے کی پکار پر دلالت کرتا ہے۔ اس پر جمع کرو.

خواب میں اذان اور اذان

  • اذان اور اذان کا خواب دیکھنا نیکی کی طرف بلانے یا لوگوں کو کسی بڑے معاملے کی تنبیہ کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں خوبصورت آواز میں اذان دیکھنا راحت اور خوشخبری سنانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .
  • خواب میں اذان کا بدلنا لوگوں کے ساتھ ناانصافی یا تقریر میں جعلسازی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اذان پڑھنا خواب میں غلطی ہے جو کہ سچ بولنے کی علامت ہے جس کا مقصد جھوٹا ہونا ہے۔
  • سلطان یا حاکم کے دروازے پر اذان دیکھنا حقیقت کا دعویٰ کرنے اور اس کا دفاع کرنے پر دلالت کرتا ہے، جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ کعبہ شریف پر اذان دے رہا ہے تو وہ بدعت کو پکار رہا ہے۔ خواب میں مؤذن کے ساتھ اذان دیکھنا دین کی استقامت اور حق پر استقامت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں کسی عورت کو مینار سے اذان دیتے ہوئے دیکھنا بدعت کی دلیل ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں لیٹ کر اذان دے رہا ہے تو اس سے اس کی بیوی اور وہ عورت کی طرف اشارہ ہے۔ ایک گپ شپ ہے جو اپنی زبان سے لوگوں کو نقصان پہنچاتی ہے۔
  • خواب میں اذان اور اذان پڑھنا، اگر وہ اپنی جگہ نہ ہو تو اس میں کوئی خیر نہیں، جیسے کہ جو شخص یہ دیکھے کہ وہ غسل خانے میں اذان دے رہا ہے ، یہ بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا جو دیکھے کہ وہ خواب میں کوڑے دان میں اذان دے رہا ہے تو یہ مفاہمت کے لیے فاسق آدمی کے سوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جواب نہیں دیتا، اور یہی حال ہر تبدیلی کے ساتھ ہے خواب میں اذان دینا اذان میں شامل ہے۔ اضافہ، کمی، یا تحریف کی مقدار، ان سب کے برے مفہوم ہیں، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

خواب میں موذن کو دیکھنے کی تعبیر

  • محمد ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں مؤذن اکیلا اور کنوارہ لوگوں کے لیے نکاح کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور جو شخص خواب میں کسی لڑکے یا بچے کو اذان دیتے ہوئے دیکھتا ہے، تو یہ اس کے گھر والوں کی طرف سے ان سے جھوٹ باندھنے اور جھوٹ بولنے سے حاصل ہونے والی بے گناہی پر دلالت کرتا ہے۔ یا حج، روزی، یا نیکی کی دعوت کے لیے، دیکھنے والے کی حالت کے مطابق۔
  • شیخ نابلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں مؤذن اس بااختیار شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو مسلمانوں کے لیے نکاح کا معاہدہ کرتا ہے، اور مؤذن کا خواب دلال یا اچھے وکیل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور خواب کی تعبیر کہتا ہے کہ اس کی مٹھاس میں معروف مؤذن کو خواب میں دیکھنا نیکی کی طرف بلانے والے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور نامعلوم مؤذن کو خواب میں دیکھنا ایک تنبیہ اور تنبیہ ہے اور جو شخص دیکھے کہ وہ موذن کے طور پر کام کر رہا ہے۔ ایک خواب، پھر وہ تقویٰ اور فرمانبرداری کے درجے پر ہے، اسے خدا کی حمد و ثناء کرنا چاہیے اور اسے جاری رکھنا چاہیے۔
  • خواب میں کسی دوست کو اذان دیتے ہوئے دیکھنا اس خیر کی دعوت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو اس کے دوست کی طرف سے ملتا ہے، یا نصیحت اور تنبیہ، خواب میں باپ کو اذان دیتے ہوئے دیکھنا اس کی توبہ یا خوشی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ بھائی کو خواب میں اذان دینا اس کی توبہ یا نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں کسی بیمار کو اذان دیتے ہوئے دیکھنا اس کی مدد کی درخواست پر دلالت کرتا ہے اور اگر وہ خواب میں خوبصورت آواز میں اذان پڑھے تو یہ اس کی صحت یابی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button