khwab mein farishta dekhna

khwab nama khwab main farishta dekhne ki tabeer

khwab mein farishta dekhna

khwab nama khwab main farishta dekhne ki tabeerfarishtah2-2

khwab mein farishta dekhna

خواب میں سفید فرشتہ دیکھنے کی تعبیر 2 مُردوں کے گرد فرشتوں کو دیکھنے کی تشریح 3 سائنس کونسل میں فرشتوں کے نظارے کی تشریح 4 حوالہ جات خواب میں سفید فرشتہ دیکھنے کی تعبیر خواب میں سفید فرشتہ کو خواب دیکھنے والے کے سامنے دیکھنا ایک نیک شگون اور بشارت کی طرف اشارہ ہے – ان شاء اللہ – اس کی اہم ترین نشانیوں میں سے یہ ہیں: 0 سیکنڈ کا 0 سیکنڈ والیوم 0% فرشتوں میں سے کسی کو دیکھنا خواب دیکھنے والے کو نیکی اور نیک کام کرنے اور دوسروں کی مدد کرنے کی طرف بلاتا ہے۔ کیونکہ فرشتے خدا کی عظیم مخلوق میں سے ہیں، وہ خدا کی اطاعت کرتے ہیں جیسا کہ وہ ان کو حکم دیتا ہے اور اس کی کبھی نافرمانی نہیں کرتے – 

پاک ہے خدا عظیم -۔ سفید لباس میں ملبوس فرشتہ کو دیکھنا خوشخبری، اچھی تبدیلی اور عظیم فائدے کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور یہ خواب دیکھنے والے کے لیے خدا کی محبت اور اس کے ساتھ اس کے اطمینان کی بھی نشاندہی کر سکتا ہے۔ شاید یہ خواب ان کی اور ان کی صفات کی پیروی کی اہمیت کی طرف اشارہ کرتا ہے، کیونکہ وہ خدا کی اطاعت کرتے ہیں – سب سے زیادہ – اور دن رات اس کی تسبیح کرتے ہیں، 

اور وہ علم کے طالب سے مغفرت اور رحمت کی دعا کرتے ہیں، اور وہ بہت سے فرائض کو انجام دیتے ہیں۔ ان کے لیے درستگی کے ساتھ۔ خواب دیکھنے والے کی فتح کا اشارہ ہو سکتا ہے اگر اس پر ظلم ہوا ہو۔ یہ بچے کی بشارت یا مطلوبہ چیز کے حصول اور اس میں وسیع اور بابرکت حلال رزق کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ اگر خواب دیکھنے والا کسی سخت بیماری میں مبتلا ہو تو وہ خدائے بزرگ و برتر سے ملاقات کے قریب ہو سکتا ہے گویا خواب موت کے فرشتے کی طرف اشارہ کرتا ہے لیکن وہ رحمت کے ساتھ آیا کیونکہ مومن کی روح میں وقار ہوتا ہے۔

khwab mein farishta dekhna

 , عزت اور بلندی خدا کے ساتھ – سب سے زیادہ. لیکن اگر دیکھنے والا تندرست ہو تو اس کے لیے نیکی، نیکی، خوشحالی، سلامتی، الجبرا، لوگوں کی محبت، اور باوقار اور اچھی زندگی کے تمام دروازے کھل جائیں گے۔ مُردوں کے ارد گرد فرشتوں کو دیکھنے کی تشریح خواب میں مردہ کو فرشتوں کے ساتھ ہر طرف سے گھیرے ہوئے دیکھنا اس کے بہت سے اشارے اور ممکنہ بشارت اور بشارت ہیں – خدا کے حکم سے – اس کے اہم ترین اشارے یہ ہیں: خواب میت کی خصوصیات اور اس کے دین و ایمان کی مضبوطی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، وہ صالحین یا سرپرستوں میں سے ہو سکتا ہے

 اور لوگوں، غریبوں، مسکینوں اور یتیموں کی خدمت کے ذمہ داروں میں سے ہو سکتا ہے اور اسی وجہ سے فرشتے رحمت اس کے ساتھ اور اس کے آس پاس تھی، گویا وہ اس کی شادی کے دن دولہا تھا، اور یہ نیک والدین کی شان ہیں۔ خواب دیکھنے والا دنیا اور آخرت میں اپنی اچھی صحبت کا اعلان کر سکتا ہے۔ فرشتوں کی موجودگی میت، اس کے خاندان اور خواب دیکھنے والے کی خوشخبری اور راستبازی کی طرف اشارہ کر سکتی ہے، اور یہ انہیں اپنی زندگی میں اور ان کی موت کے بعد اس کی طرح بننے کی ترغیب دے سکتی ہے۔ 

khwab mein farishta dekhna

خواب اپنے مالک کو راضی ہونے اور خدا کے حکم اور تقدیر کے سامنے سرتسلیم خم کرنے کی ترغیب بھی دے سکتا ہے، اس لیے وہ صبر کرے گا، اجر کا طالب ہوگا، اور اپنا حکم خدا – اعلیٰ ترین – کے سپرد کرے گا اور ہر حال میں خدا کی محبت اور رضامندی حاصل کرنے کے لیے اس کی تعریف کرے گا۔ . سائنس کونسل میں فرشتوں کو دیکھنے کی تشریح اس خواب کے اچھے مفہوم ہیں – ان شاء اللہ – خواب دیکھنے والے کے لیے، اور یہ خواب دیکھنے والے کے لیے بھلائی، برکت، حلال رزق اور راحت کے آغاز کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ اس کے اہم ترین اشارے درج ذیل ہیں: 

کسی عالم، شیخ یا استاد کے گرد جمع ہونا خواب دیکھنے والے اور اس کے ساتھ رہنے والوں کے لیے خوشی، خوشی، طاقت، بھلائی اور برکت کا باعث ہے۔ ملائکہ کو علم کے اجتماع کے شاہکاروں کو دیکھنے والے کے لیے، یہ لوگوں کی تعظیم اور دعوت، دین اور ہدایت کے معاملات میں پورے ایمان، اخلاص اور تقویٰ کے ساتھ علم حاصل کرنے کی نشاندہی کرتا ہے۔ 

khwab mein farishta dekhna

وژن پہلے سننے اور سائنس کے مطالعہ میں حصہ لینے کی اہمیت پر زور دے سکتا ہے، اس انداز میں جو علم اور علم کے متلاشی مسلمان کے لیے موزوں ہو۔ تاکہ مجلس میں برکت باقی رہے، اور تاکہ ان کے اردگرد فرشتے تمام شرکاء کو سنیں اور برکت دیں، تاکہ ان میں تقویٰ، ایمان اور خدا سے محبت میں اضافہ ہو۔ بصیرت لوگوں کے اچھے اساتذہ سے اور علماء، شیخوں اور فقہاء کے منہ سے علم و معرفت حاصل کرنے کی ترغیب دے سکتی ہے کیونکہ یہ ایمان کا حصہ ہے۔ 

وژن ہر وقت سیکھنے اور تعلیم میں مستعدی کی ترغیب دے سکتا ہے۔ کیونکہ خدا – اعلیٰ – نے حکم دیا ہے کہ انسان اور اس کے آس پاس کے مسلمانوں کی بھلائی، نیکی اور خوشحالی کے لیے۔ وصدق رسول الله -صلى الله عليه وسلم- إذ يقول: (وَمَن سَلَكَ طَرِيقًا يَلْتَمِسُ فيه عِلْمًا، سَهَّلَ اللَّهُ له به طَرِيقًا إلى الجَنَّةِ، وَما اجْتَمع قَوْمٌ في بَيْتٍ مِن بُيُوتِ اللهِ، يَتْلُونَ كِتَابَ اللهِ، وَيَتَدَارَسُونَهُ بيْنَهُمْ، إِلَّا نَزَلَتْ عليهمِ السَّكِينَةُ، وَغَشِيَتْهُمُ رحمت، اور فرشتوں نے انہیں گھیر لیا، اور خدا نے ان کا ذکر ان لوگوں سے کیا جو اس کے ساتھ ہیں)


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button