khwab mein qabristan dekhna

khwab mein qabristan dekhna

khwab me qabristan dekhna, kya aap jante hen kay khwab mein qabristan dekhna kaisa hai ya is ki kya tabeer he aur kya ho sakti he Umeed hai yeh cheez aap ko kisi aur website par ya kisi aur ne aj tak aap ko nahin btai hogi jo aaj ham aap ko btayen ge insha allah, is mein aap ko har trah kay khwab ki tabeer mile gi qabristan se Related, khwab m qabristan jana , khwab main koi aapk sath qabristan agar jata he to uski tabeer, khwab main kisi chiz k girne ya torne ki tabeer ya qabrisat me murde ko bahir nikalte dekhne ki tabeer, khwab mein qabristan se guzarna,raat ko qabristan jane ki tabeer. khwab mein qabristan ki safai karna.

khwab mein qabristan dekhna khwab mein qabristan mein pani dekhne ki tabeer aap ko niche list main btai gai he ager kam parhe houwe hen to aap urdu main bhi read kar sakte hen  asaani se ham pori koshish akrte hen k ham apne userS ko har trah se saholiyat muhiya karen jisse hamare user ko faida ho,

khwab nama khwab main qabristan dekhne ki tabeer

qabbrestaan2

qabbrestaan3

qabbrestaan4

خواب میں قبرستان دیکھنے کی تعبیر ۔
: [1] اگر کوئی شخص خواب میں قبرستان دیکھے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ دنیا اور آخرت کے لیے کام کرنے کی نصیحت اور فکر چھوڑ رہا ہے۔ شاید خواب بھی علماء اور راستبازی کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ جو شخص خواب میں اسلامی قبرستان دیکھتا ہے اس کا مطلب شاید کسی اہم اور عظیم چیز کی تیاری کرنا ہو۔ جیسے قیامت کے دن اللہ سے ملاقات کے لیے تیار ہو جانا۔ جہاں تک کاتبوں کے مقبروں کا تعلق ہے،

اس میں زندگی میں لذتوں اور خواہشات اور آخرت کی تلاش میں کوتاہی اور نقصان کا پتہ چلتا ہے، جسے خدا ہی بہتر جانتا ہے۔ قبر کے خواب کی تعبیر قبر کا خواب دیکھنا ان خوابوں میں سے ایک ہے اور دیکھنے والے کے مطابق اس کی تعبیر مختلف ہوتی ہے۔ ابن سلین کی طرف منسوب کتاب میں

خواب میں نامعلوم جگہوں پر کثرت سے قبریں دیکھنا

: [2] خواب میں نامعلوم جگہوں پر کثرت سے قبریں دیکھنا منافقین کی کثرت پر دلالت کرتا ہے۔ جو کوئی خواب میں مشہور قبرستان دیکھتا ہے وہ ایک حقیقی راستے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جسے دیکھنے والے نظر انداز کر دیتے ہیں۔ جو بھی خواب میں دیکھ رہا ہے کہ وہ کسی مقبرے کی زیارت کر رہا ہے وہ شاید جیلوں اور قیدیوں کی زیارت کا حوالہ khwab nama khwab mein qabristan dekhna دے رہا ہے – خدا بہتر جانتا ہے۔ ابن شاہین کہتے

خواب میں قبر کو سبز ہوتے دیکھے

جو کوئی خواب میں قبر کو سبز ہوتے دیکھے وہ بتا سکتا ہے کہ قبر میں موجود شخص خدا کی رحمت اور بخشش سے متاثر ہے – خدا بہتر جانتا ہے۔ اگر کوئی آدمی خواب میں اپنے آپ کو قبر میں دیکھے اور اس پر مٹی نہ ڈالے تو وہ جانتا ہے کہ اگر وہ کنواری ہے تو اس کی شادی قریب ہے۔ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی ملک میں قبر کھود رہا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ اس ملک میں گھر بنائے گا اور وہاں رہائش اختیار کرے گا۔ اگر کوئی

خواب میں اسے تعظیم کے لیے قبر کے گرد گھومتے ہوئے دیکھے

شخص خواب میں اسے تعظیم کے لیے قبر کے گرد گھومتے ہوئے دیکھے تو یہ اس کے دیوالیہ ہونے اور لوگوں کی ضرورت کی نشاندہی کر سکتا ہے۔ اگر کوئی شخص خواب میں اسے قبر میں دیکھے اور اس پر مٹی نہ چھڑکے تو ہو سکتا ہے کہ وہ اس وقت کی طرف اپنے سفر کی طرف اشارہ کر رہا ہو جب وہ فائدہ اور بھلائی حاصل کر سکے۔

خواب میں دیکھے کہ اسے مرے بغیر قبر میں دفن کیا گیا ہے

اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ اسے مرے بغیر قبر میں دفن کیا گیا ہے تو یہ کسی چیز کے بارے میں قید اور تکلیف کے احساس کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے – خدا بہتر جانتا ہے۔ قبر کھودنے کا خواب دیکھنے کی تعبیر خواب دیکھنے والے کی حالت اور خواب میں نظر آنے والی تفصیلات کے مطابق مختلف ہوتی ہے۔ ذیل میں ہم ابن شاہین کی کتاب “الفاظ کی علامات” کی تشریح کا حوالہ دیتے ہیں:

خواب میں دیکھے کہ وہ کسی مشہور شخص کی قبر کھود رہا ہے

اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی مشہور شخص کی قبر کھود رہا ہے تو اسے معلوم ہو سکتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اس شخص کی طرف جا رہا ہے۔ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ایک قبر کھودتا ہے اور اس میں سے ایک زندہ آدمی نکلتا ہے تو وہ بھلائی، خوشی اور مسرت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، خاص کر اگر وہ صالحین میں سے ہے تو اس کا مطلب دنیا اور مستقبل ہے۔ بہتر ہو. جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی قبر کو ہٹا دیا ہے –

یہ آپ کی سنت کے احیاء کی طرف اشارہ ہوسکتا ہے، لوگوں کو احسان، ہدایت اور نیکی کی دعوت ہے۔ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ایک قبر بچھا رہا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ اسے دولت ملے گی۔ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی جگہ کی چھت پر قبر کھود رہا ہے تو یہ لمبی عمر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔

اپنے آپ کو قبر سے نکال کر دوبارہ قبر میں ڈالتے ہوئے دیکھے

اگر کوئی شخص خواب میں اپنے آپ کو قبر سے نکال کر دوبارہ قبر میں ڈالتے ہوئے دیکھے تو یہ اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ اسے کوئی احسان، کچھ اختیار ملے گا اور پھر اسے قید کر دیا جائے گا۔ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ مشہور مقبروں میں سے ایک مقبرہ اندر سے گھر میں تبدیل ہو گیا ہے تو یہ معلوم ہو سکتا ہے کہ مقبرے کے مالک کے کسی رشتہ دار کی شادی ہو گی اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں قبرستان دیکھنے کا کیا مطلب ہے؟
امام ابن سیرین نے خواب میں قبرستان کے منظر کی ایک سے زیادہ تعبیریں دی ہیں، جو خواب دیکھنے والے کی حالت اور خواب میں جو کچھ دیکھا اس کی نوعیت پر منحصر ہے۔

ابن سیرین کی خوابیدہ قبر

قبرستان سے مراد موت ہے کیونکہ یہ اس کا گھر ہے، یہ مشرکین اور کافروں کا گھر ہو سکتا ہے اور یہ ذمیوں کا گھر ہو سکتا ہے، کیونکہ اس کے لوگ مر چکے ہیں، اور تعبیر کے مطابق موت اس کی خلاف ورزی ہے۔ مذہب.
اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ وہ قبرستان بنا رہا ہے تو یہ خواب دیکھنے والے کے لیے اچھی علامت ہے کہ وہ واقعتاً گھر بنائے گا۔

خواب میں دیکھے کہ وہ قبر کھود رہا ہے

جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ قبر کھود رہا ہے اور اس میں جا رہا ہے، کہ وہ مرنے والا ہے، اسے چاہیے کہ وہ نیکی کرے، اپنی زندگی کے تمام کام، مجھے خدا کی طرف رجوع کرنے دو۔
شاید خواب میں قبرستان ان لوگوں کے کردار کی نمائندگی کرتا ہے جو قتل اور بدعنوانی کو حقیر سمجھتے ہیں، جیسے زانیوں کا گھر، شرابیوں کا گھر جن کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ مردہ ہیں، اور غافل لوگوں کا گھر جو انکار نہیں کرتے۔ دعا کرو، خداتعالیٰ کو یاد نہ کرو اور انہیں کام پر مت لگو۔
قبرستان کا خواب دیکھنا جیل کا حوالہ دے سکتا ہے، کیونکہ مردے اپنی قبروں میں قید ہوتے ہیں۔
یہ بھی پڑھیں: خواب میں قبر

قبر کا خواب
جو خواب میں قبرستان میں داخل ہو اور بیمار ہو وہ اکیلا ہی قبرستان میں داخل ہوتا ہے۔
بیماری سے مر جائے گا
.
اگر کوئی شخص اپنے آپ کو کسی مردے کی قبر کھودتے ہوئے دیکھے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ اس کو دنیا میں بہت زیادہ زندگی اور مال ملے گا۔
جو شخص اسے قبر کے سامنے خاموش اور بے حرکت کھڑا دیکھے تو یہ اس کے جرم کی دلیل ہے اور اسے اپنے آپ پر نظر ثانی کرنی چاہیے۔
وہ نیکی کرے اور اللہ سے توبہ کرے۔
اگر سوتا ہوا آدمی کسی ایسے شخص کی قبر دیکھے جس کو وہ واقعی جانتا ہے تو اس سے حقیقت ظاہر ہوتی ہے لیکن اگر وہ قبر کو اندر دیکھے
اگر خواب دیکھنے والا کسی ایسے شخص کو دیکھتا ہے جسے وہ نہیں جانتا، تو یہ منافقت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
اگر خواب میں مالک قبرستان کو لوگوں کے ساتھ ہنستے یا چلتے ہوئے دیکھے تو اسے برائی، بے حیائی اور بے حیائی نظر آتی ہے۔
وہ مذہبی بے حیائی میں داخل ہوتا ہے، انہیں ان کے جوہر سے الجھا دیتا ہے، اور اگر وہ اذان کے ساتھ داخل ہوتا ہے تو اس کی تبلیغ کی جاتی ہے۔ جو نہ تبلیغ کرتے ہیں نہ نیکی کی نصیحت کرتے ہیں۔

خواب میں بزدل

میت کو قبر سے چھلانگ لگاتے

جو بھی میت کو قبر سے چھلانگ لگاتے یا اپنی نامعلوم اور نامعلوم شناخت کی طرف لوٹتے ہوئے دیکھے گا اسے قید سے رہا کر دیا جائے گا۔
اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ قبر کو بھر رہا ہے اور اسے بند کر رہا ہے تو یہ دیکھنے والے کی صحت اور لمبی عمر کی دلیل ہے۔

اپنے آپ کو قبر میں زندہ دیکھے

اگر کوئی اپنے آپ کو قبر میں زندہ دیکھے اور خواب میں اس کا احساس کرے تو یہ ہے۔
اس سے مراد کسی کی زندگی میں اضطراب، اداسی، فکر اور دیگر بہت سے مسائل کا احساس ہے۔

اپنے آپ کو قبر کھودتے ہوئے دیکھے

جو اپنے آپ کو قبر کھودتے ہوئے دیکھے اس کی جلد شادی ہو رہی ہے، اگر وہ سو جائے۔
اگر آپ اسے اپنے گھر کی چھت پر قبر کھودتے ہوئے دیکھیں گے تو وہ لمبی عمر پائے گا۔

عالم کی قبر پر جاتے ہوئے دیکھے

جو شخص اپنے آپ کو کسی عالم کی قبر پر جاتے ہوئے دیکھے وہ عالم ہے، خواہ وہ کیوں نہ ہو۔
جو شخص مقبرے کی طرف چلتا ہے وہ متقی ہے اور اگر قبر کا مالک مالدار ہے تو وہ عالم ہے۔ جوہری امیر ہو جائیں

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ آپ ایک خوبصورت اور صاف ستھرے قبرستان میں ہیں، تو آپ کو غیر متوقع خبر مل

خوبصورت اور صاف ستھرے قبرستان

ے گی کہ ایک شخص ماتم کر رہا ہے جو اس کے ٹھیک ہو گیا ہے، قرض شارک اور غاصب آپ کا استقبال کریں گے، اور مقبوضہ علاقے اس کے مستحق ہوں گے۔

لاوارث قبرستان میں جھاڑیوں کو اگتے ہوئے دیکھیں

اگر آپ کسی لاوارث قبرستان میں جھاڑیوں کو اگتے ہوئے دیکھیں گے تو آپ دیکھیں گے کہ آپ کے تمام دوست آپ کو چھوڑ کر چلے جائیں گے اور آپ پر اجنبی لوگ نظر رکھیں گے۔

نوجوان مردوں کے پرسکون راستے پر گھومنے کا خواب دیکھتے

اگر نوجوان مردوں کے پرسکون راستے پر گھومنے کا خواب دیکھتے ہیں، تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ انہیں دوستوں سے ہمدردی اور پرجوش ردعمل ملے گا۔ لیکن وہ نقصان اٹھائیں گے کیونکہ دوست ان سے چھٹکارا نہیں پا سکتے۔

دلہن شادی کے راستے میں قبرستان سے گزرنے کا خواب دیکھے

اگر دلہن شادی کے راستے میں قبرستان سے گزرنے کا خواب دیکھے تو سفر کے دوران ہونے والے تشدد کی وجہ سے وہ اپنے شوہر سے محروم ہو جائے گی۔

ماں

ماں نے خواب دیکھا کہ وہ قبرستان میں پھول لے گئی، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ خاندان صحت مند ہے۔

نوجوان بیوہ خواب

اگر ایک نوجوان بیوہ خواب میں دیکھتی ہے کہ وہ قبرستان جا رہی ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ وہ اپنے ماتمی لباس

کو شادی کی رسی پر پھینک دے گی۔ اگر آپ اداس اور افسردہ محسوس کرتے ہیں، تو آپ کو نئے خوف اور پچھتاوے کا سامنا کرنا پڑے گا۔

بوڑھا آدمی قبرستان کا خواب دیکھتا ہے

بوڑھا آدمی قبرستان کا خواب دیکھتا ہے، اس بات کا اشارہ ہے کہ وہ جلد ہی دوبارہ جائیں گے اور مکمل آرام کریں گے۔

چھوٹے بچوں کو قبروں میں پھول چنتے اور تتلیوں کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھتے

اگر آپ چھوٹے بچوں کو قبروں میں پھول چنتے اور تتلیوں کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کی تبدیلی کامیاب رہی اور آپ اپنے کسی دوست کی قبر پر نہیں روئیں گے۔ چھٹی پارٹیوں میں صحت غالب رہے گی۔

غریبوں کے قبرستان کا خواب دیکھن

غریبوں کا قبرستان: غریبوں کے قبرستان کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ پر غربت اور محرومی آئے گی۔

اگر کوئی لڑکی اپنے پیارے کے ساتھ غریب آدمی کی قبر پر چلتی ہے، تو اسے امید ہے کہ وہ اپنے پیارے کو خالی فائدے کے لیے چھوڑ دے گی۔

چرچ قبرستان:

چرچ قبرستان: اگر آپ سردیوں میں گرجا گھر میں چہل قدمی کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ غربت کے خلاف ایک طویل اور سخت جدوجہد آپ کا انتظار کرے گی۔ آپ اپنے بچپن کے گھر سے بہت دور ہوں گے، اور آپ کے دوست آپ سے بہت دور ہوں گے۔

لیکن اگر آپ کو موسم بہار کے آثار نظر آتے ہیں، تو آپ دوستوں کے دوبارہ اتحاد سے لطف اندوز ہونے کے لیے ایک خوشگوار جگہ کی طرف جائیں گے۔

اگر محبت کرنے والے خواب دیکھتے ہیں کہ وہ چرچ کے قبرستان میں ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ ان میں سے کوئی بھی اپنے ساتھی سے شادی نہیں کرے گا، بلکہ کسی دوسرے شخص سے ملاقات کرے گا جو اس کی جگہ لے گا۔

khwab mein qabristan dekhna

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button