khwab mein qos o qazah (rainbow) dekhna

khwab ki tabeer khwab main qos o qazah dekhna

khwab mein qos o qazah (rainbow) dekhna

khwab ki tabeer khwab main qos o qazah dekhna qose-qazzah1

khwab mein qos o qazah (rainbow) dekhna

خواب میں قوس قزح کا دیکھنا ہم آپ کو اپنی ویب سائٹ زیادہ پر پیش کرتے ہیں ، جیسا کہ قوس قزح ایک پرکشش قدرتی مظاہر ہے جسے بہت سے لوگ پسند کرتے ہیں۔ لوگ اسے بارش کے بعد آسمان پر یا ہوا میں معلق شبنم کے قطروں میں دیکھ سکتے ہیں۔ قوس قزح سات اہم رنگوں پر مشتمل ہے جسے سپیکٹرم کے رنگ کہتے ہیں سرخ، اس کے بعد نارنجی، پھر پیلا اور سبز، پھر نیلا، انڈگو اور بنفشی۔ جہاں تک خواب میں قوس قزح دیکھنے کی بات ہے، اس کی کئی مختلف تعبیریں ہیں۔ ہر رنگ میں فرق ہوتا ہے۔ دوسرے رنگ سے اس کی ظاہری شکل میں، جو اس خواب کے مالک کی استحکام یا تھکاوٹ کی نشاندہی کرسکتا ہے۔

 

khwab mein qos o qazah (rainbow) dekhna

خواب میں قوس قزح دیکھنا

  • قوس قزح ان مظاہر میں سے ایک ہے جو اس وقت ہوتا ہے جب روشنی مختلف کثافت کے دو میڈیم، ہوا اور پانی کی بوندوں کے درمیان سے گزرتی ہے۔
  • اس کے بعد شعاعیں دوبارہ ریفریکٹ ہو جاتی ہیں جب روشنی کی کرن اس میں سے نکلتی ہے، روشنی جب کسی شفاف میڈیم سے گزرتی ہے تو ریفریکٹ ہو جاتی ہے اور پھر منعکس ہو جاتی ہے اور سفید روشنی اپنے بنیادی رنگوں میں گل جاتی ہے، سفید شعاع مختلف طول موج کی کئی شعاعوں پر مشتمل ہوتی ہے۔
  • ہر روشنی کی شعاع کا اپنا اضطراری انڈیکس ہوتا ہے، شعاعوں کی رفتار جوں جوں وہ ہوا سے گزرتی ہے ایک جیسی ہوتی ہے، یہ رفتار اس وقت منتشر ہوتی ہے جب شعاعیں قطرہ قطرہ سے گزرتی ہیں، اور ہر شعاع دوسری شعاع کے راستے سے مختلف راستہ اختیار کرتی ہے۔ کے بعد. شعاعیں سپیکٹرم کے معلوم رنگوں میں بکھرے ہوئے پانی کے قطرے سے نکلتی ہیں۔
  • ہر انسان اپنی بینائی اور بینائی کی صلاحیت کے مطابق روشنی کا راز رکھتا ہے۔ روشنی اس کی طول موج پر منحصر ہوتی ہے، طول موج جتنی کم ہوتی ہے، روشنی کا اضطراب اتنا ہی زیادہ ہوتا ہے، اور طول موج جتنی لمبی ہوتی ہے، کم اضطراب ہوتا ہے۔ قوس قزح کے اوپر سرخ اور قوس قزح کے نیچے بنفشی ظاہر ہوتا ہے۔

خوابوں کی تعبیر کے بارے میں مزید معلومات اس کے ذریعے حاصل کی جا سکتی ہیں: ایک شخص کے خواب کی تعبیر جس نے مجھے روٹی، اس کی اقسام، ٹکڑے، کھانا، خریدنا، بیچنا اور کاٹنا دیا۔

اس کے ذریعے مزید تفصیل بھی ہو سکتی ہے:  شخص کو اونچی جگہ سے گرتے ہوئے دیکھنے کی تشریح

 

خواب میں قوس قزح کی عمومی تعبیر

  • جب ہم قوس قزح کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ امید، ترقی، کامیابی اور مادی پہلو میں سہولت کی نشاندہی کرتا ہے، اور اسے شہرت سے تعبیر کیا جا سکتا ہے، اور قوس قزح روح اور روح کے درمیان ایک ربط ہے، اور خوشی اور مسرت کی طرف بھی اشارہ کرتی ہے۔ آپ کے ذاتی اور نفسیاتی معاملات میں۔
  • اندردخش اشارہ کرتا ہے کہ مسائل تقریباً ختم ہو چکے ہیں، اور آپ ان پر قابو پانے کی طاقت رکھتے ہیں۔
  • اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ قوس قزح سفید ہے تو یہ آپ کی باطنی پاکیزگی کی نشاندہی کرتا ہے، اور اگر آپ چاند کے گرد قوس قزح دیکھتے ہیں، تو یہ آپ کے پیار میں روحانی تعلق اور آپ کے مذہبی عقائد کے ساتھ اچھے نفسیاتی تعلق کی نشاندہی کرتا ہے، اور اگر کوئی چیز رنگین ہو۔ اندردخش، یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو پر امید اور مثبت رہنے کی ضرورت ہے۔
  • اگر خواب میں آپ کے بال قوس قزح کے رنگوں میں رنگے ہوئے ہیں تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ ایک لاپرواہ انسان ہیں جو آپ کی فطرت اور فطرت کے ساتھ معاملہ کرتے ہیں اور اس کی تعبیر امید پرستی اور اپنے اردگرد کے لوگوں کے ساتھ مثبت انداز میں پیش آنے کی سمت میں کی جا سکتی ہے۔
  • ہم دیکھتے ہیں کہ خواب میں قوس قزح کی تعبیر اور تعبیر عمومی طور پر خوشگوار ہوتی ہے اور انسان کے استحکام اور سکون اور مادی، اخلاقی اور ذاتی زندگی میں خوش نصیبی کی نشاندہی کرتی ہے۔

آپ مزید تفصیلات بھی جان سکتے ہیں: خواب میں کسی شخص کو وضو کرتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر ابن شاہین، ابن سیرین اور امام صادق

 

khwab mein qos o qazah (rainbow) dekhna

ابن سیرین کی قوس قزح کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • ابن سیرین نے خواب میں قوس قزح کی تعبیر کرتے ہوئے کہا: یہ خواب دیکھنے والے کی زندگی میں بھلائی، رزق اور امید پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں سبز رنگ دیکھنا اس خواب کے مالک کے لیے سلامتی اور سلامتی کی طرف اشارہ کرتا ہے، یہ خواب والے کے ساتھ ظلم کے خاتمے کے ساتھ ساتھ ہر فاسق ظالم سے حفاظت کی بھی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں پیلا رنگ اس بات کی دلیل ہے کہ یہ شخص بہت سی بیماریوں میں مبتلا ہو گا، اور تھکن اس کے گھر والوں کے ساتھ ہو گی، اسی طرح بیماری اس کے پورے گاؤں میں آئے گی، اور اس کے شہر کے بہت سے لوگوں کو نقصان اور نقصان پہنچے گا۔
  • خواب میں سرخ رنگ قتل و غارت اور جنگ کے ذریعے خون کی کثرت اور پھیلاؤ اور بہت سے لوگوں کے درمیان جھگڑے، دشمنی اور تشدد کے واقعات کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • ابن سیرین نے بھی دائیں جانب قوس قزح کو خواب دیکھنے والے کے اپنی زندگی میں اپنے مقاصد، عزائم اور خواہشات تک پہنچنے کی علامت کے طور پر تعبیر کیا ہے، جہاں تک اسے بائیں جانب دیکھنا ہے تو یہ زندگی کی تمام پریشانیوں یا پریشانیوں سے نجات اور تکمیل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ جس نے اس خواب کو دیکھا۔

اکیلی، شادی شدہ اور حاملہ خواتین کے لیے خواب میں قوس قزح کے خواب کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے، جب وہ خواب میں قوس قزح دیکھتی ہے، تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ اس لڑکی میں بہت سی بھلائی ہے، اور اچھی قسمت اس لڑکی کی منتظر ہے۔
  • اور جب اکیلی عورت بھی خواب میں قوس قزح دیکھتی ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ عنقریب شادی کر لے گی، ان شاء اللہ، اور یہ شوہر اس کے لیے تھکاوٹ اور تکلیف کے بعد خوشی اور مسرت کا باعث بنے گا، اور اس کے حصول میں مدد ملے گی۔ اس کی خواہشات اور عزائم
  • جہاں تک ایک شادی شدہ عورت کو خواب میں قوس قزح دیکھنا ہے تو یہ خود اطمینان اور یقین کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس خاتون کو اپنی زندگی کے ذاتی اور عملی پہلوؤں کا سامنا کرنا پڑے گا، اور پریشانی اور پریشانی کی موت، اور اس کی مستحکم زندگی اور خوشی کا ثبوت ہے۔ .
  • یہ اس بات کی طرف اشارہ بھی کرتا ہے کہ یہ شادی شدہ عورت جلد ہی حاملہ ہو جائے گی اور اس کے ہاں ایک نیا بچہ پیدا ہو گا، اور یہ بھی اشارہ کرتا ہے کہ وہ اہداف جن کی وہ تلاش اور خواب دیکھتی ہے وہ قریب قریب حقیقت میں حاصل ہو جائیں گے۔
  • حاملہ عورت جب خواب میں قوس قزح دیکھتی ہے تو اس کا مطلب حاملہ عورت کی زندگی میں خوشگوار اور مثبت تبدیلیوں کی نشاندہی کرتا ہے، اور اس عورت کی زندگی میں بہت زیادہ رزق، خوشی اور مسرت کے ساتھ ساتھ ولادت میں آسانی کا اشارہ ہے، اور بچے کی تھکاوٹ سے پاک صحت مند زندگی کا لطف اٹھائیں۔

نابلسی اور ابن شاہین کے مطابق خواب میں قوس قزح کے خواب کی تعبیر

  • نابلسی کے مطابق خواب دیکھنے والے کے لیے قوس قزح دیکھنا ہر خوف سے حفاظت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اگر وہ سرخ رنگ کو دیکھے تو زیادہ تر قتل اور خون کو ظاہر کرتا ہے، جب کہ پیلا رنگ بیماری، تھکاوٹ اور وبائی امراض کو ظاہر کرتا ہے، اور سبز رنگ حفاظت، استحکام کو ظاہر کرتا ہے۔ اور پرسکون۔ شادی کرنے کے بعد وہ شادی کرے گا، اور بعض شاعروں کے مطابق عورت کو قوس قزح سے تشبیہ دی گئی ہے۔
  • جہاں تک قوس قزح کے دائیں اور بائیں نظر آنے کا تعلق ہے، تو یہ غریبوں کے لیے زرخیز علامت ہے، اور امیروں کی شدت ختم ہو جائے گی، اور قوس قزح فوج کی صفوں میں حرکت کی علامت ہو سکتی ہے۔ قوس قزح کے ساتھ بجلی اور گرج اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ دشمن باہر جانے کی تیاری کر رہا ہے اور لوگ اس سے ملنے کی تیاری کر رہے ہیں۔
  • جہاں تک ابن شاہین کا تعلق ہے تو اس کی تعبیر اس طرح کرتے ہیں کہ پیلا رنگ اس جگہ کے لوگوں کی بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے لیکن جب قوس قزح سرخ ہوتی ہے تو یہ اس جگہ کے لوگوں کے درمیان قتل اور جنگ کی طرف اشارہ کرتا ہے جہاں خواب کا مالک ہے۔ سبز رنگ اس جگہ پر سکون اور خوشحالی کی نشاندہی کرتا ہے، لیکن جب آسمان پر سرخ نشان ہو تو اس جگہ بادشاہ کو اقتدار حاصل ہو گا، لیکن اگر یہ سیاہ نشان ہو تو تعبیر اس کے برعکس ہے۔

قوس قزح کی ایک اور تشریح

  • ملر نے خواب میں قوس قزح دیکھنے کی اپنی تعبیر میں کہا، یہ اس بات کی علامت ہے کہ حیرت انگیز چیزیں رونما ہوں گی، اور رزق کی فراوانی ہوگی اور حالات بہتر ہوں گے۔ جب آپ اس عاشق کو اس کے خواب میں دیکھتے ہیں، تو یہ اشارہ کرتا ہے کہ وہ جس سے محبت کرتا ہے اس سے ملاقات کرے گا، اور ان کی زندگی خوشگوار اور پرسکون ہوگی۔
  • جب قوس قزح سبز درختوں کے قریب ہوتی ہے، تو یہ خواب دیکھنے والے کے تمام کاموں میں پیش رفت کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • خواب میں بارش کے ساتھ قوس قزح دیکھنا نیکی، برکت اور رزق کی فراوانی کی طرف اشارہ کرتا ہے، لیکن جب خواب میں بارش بہت زیادہ ہوتی ہے تو اس سے تھکاوٹ، کرب اور تکلیف کا اظہار ہوتا ہے، اگر خواب کا مالک بیمار ہو تو اس کی تعبیر ممکن ہے۔ اس شخص کی موت ہو۔
  • رات کے وقت قوس قزح کا دیکھنا اس کی تفسیر میں مالکِ بصارت کی اعلیٰ روحانیت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اس کے نفس کی بہتری اور سکون کی طرف اشارہ کرتا ہے اور رزق اور برکت کی کثرت کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button