Khwab Mein Andhera Dekhna

khwab nama khwab main andhera dekhna

Khwab Mein Andhera Dekhna

khwab nama khwab main andhera dekhnakhwab main andhera dekhna2

khwab nama khwab main andhera dekhna

HAZRAT IBN E SIRIN  ne farmaya he agar dekhe k andhere me tha or roshnai se badal gaya he daleel he deen ka rasta us par khuley ga

hazrat ibrahim karmani ne farmaya k agar dekhe k andhere me tha or roshni me badal gaya he phir andhere me gaya he daleel he wo munafiq hoga

Khwab Mein Andhera Dekhna

اندھیرا ایک ایسی جگہ ہے جہاں روشنی نہیں ہوتی ہے اور سیاہ رنگ غالب رہتا ہے جب خواب دیکھنے والا خواب میں اندھیرے کا خواب دیکھتا ہے تو وہ حیران ہونے لگتا ہے اور اس کی وضاحت تلاش کرتا ہے کیونکہ بہت سے لوگ اندھیرے سے گھبراتے ہیں۔ خواب اور حقیقت میں بھی ان کا دل یا خیال پرسکون نہیں ہوتا سوائے اس کی تعبیر پوری طرح جان لینے کے۔

خواب میں اندھیرا

  • خواب میں اندھیرے کے بارے میں خواب کی تعبیر کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا بہت زیادہ عجیب یا نامناسب سلوک کر رہا ہے، اور اسے ان پر توجہ دینا چاہئے اور اپنے آپ کو اچھی طرح سے دیکھنا چاہئے جب تک کہ وہ ان سے باز نہ آجائے۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ وہ ایک بہت ہی اندھیری جگہ میں ہے اور وہ وہاں سے باہر نہیں نکل سکتا اور اس نے درد محسوس کیا اور اس اندھیرے کے نتیجے میں اس پر خوف و ہراس کی کیفیت طاری ہو گئی۔ اسی طرح.
  • اگر خواب دیکھنے والا انتہائی اندھیری جگہ پر ہو اور وہ روشنی کی کرن کو ڈھونڈتا رہا یہاں تک کہ اسے مل جائے اور نیند میں اس روشنی کا پیچھا کرتا رہے یہاں تک کہ وہ اپنے اندر کی تکلیف سے چھٹکارا حاصل کر لے، تو بصارت اشارہ کرتی ہے۔ کہ خواب دیکھنے والا ایک بڑی آفت میں ڈال دیا جائے گا اور وہ اس سے نکلنے کا راستہ تلاش کرتا رہے گا اور اسے ڈھونڈنے میں کامیاب ہو جائے گا۔
  • کنواری لڑکی کو خواب میں اندھیرا دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ وہ بہت سی آزمائشوں میں پڑ جائے گی جن کی اسے توقع بھی نہیں تھی، اور اس نے یہ نہیں سوچا تھا کہ اس کے حصے میں یہ سب سانحات ہوں گے، اور اس اندھیرے سے اس کے خوف کی تعبیر یہ ہے کہ وہ حیران رہ جائے گی۔ ایک بہت بڑا صدمہ جب وہ خود کو ان بحرانوں میں محصور پاتی ہے۔
  • جب آدمی خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ ایک ایسی جگہ کھو گیا ہے جس کے بارے میں اسے کچھ معلوم نہیں ہے اور یہ جگہ خطرناک تھی اور ہر طرف سے اندھیرے کی چھاچھ اسے اپنے قابو میں کر رہی تھی، اور خواب پورا ہوا کہ وہ اس راستے پر بغیر کسی رکاوٹ کے چلتا رہا۔ اس سے نجات پانے والا یہ خواب ایک ایسا خواب ہے جو بے نظیر نہیں ہے کیونکہ اس کی تعبیر یہ ہے کہ بے حیائی دیکھنے والے کو اپنی طرف متوجہ کرے گی دوسری طرف وہ اپنی خواہشات کے جماع کو روکنے سے قاصر تھا اور بدقسمتی سے وہ اپنے آپ کو معصیت کے چکر میں پائے گا۔ اور گمراہی کے راستے پر چلنا۔

گلی میں اندھیرے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • امام صادق علیہ السلام نے اس بات کی تصدیق کی کہ اگر خواب دیکھنے والا یہ دیکھے کہ وہ لوگوں سے خالی اور اندھیرے والی گلی میں ہے اور اس میں بغیر واپسی کے چل رہا ہے، تو یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ جب وہ اپنے کسی عزیز کو اپنے دل سے کھو دے گا تو وہ بہت غمگین ہوگا۔ خواب کا مطلب یہ ہے کہ یہ نقصان اس عزیز کے ملک سے ہجرت کرنے اور خواب دیکھنے والے کو تنہا، غمگین اور تنہا چھوڑ دینے کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔
  • مایوسی خواب دیکھنے والے کی بصارت کے اشارات میں سے ہے کہ وہ اندھیرے میں بے خوف ہو کر چلتا ہے، اور فقہاء نے تاریک راہ میں چلنے کی ایک اور دلیل یہ بتائی ہے کہ خواب دیکھنے والا جس شخص سے محبت کرتا ہے اس میں رکاوٹ ڈالے گا اور ان کے درمیان بائیکاٹ اور جھگڑے کا دور شروع ہو جائے گا۔ اضافہ.
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ وہ ایک سیاہ اور تاریک سڑک پر چل رہا ہے اور جب وہ اس میں چل پڑا تو اسے ایک ہلکی سی روشنی دکھائی دی اور اس روشنی کی وجہ سے خواب دیکھنے والے پر راستے کے نشانات واضح ہو گئے۔ لیکن خدا نے اسے بچاؤ لکھا اور فوراً ہی خواب دیکھنے والے کا دل دوبارہ امید اور رجائیت سے بھر جائے گا۔

اندھیرے اور خوف کے خواب کی تعبیر کیا ہے؟

  • اگر خواب دیکھنے والا اپنے آپ کو کسی تاریک جگہ کے اندر دیکھتا ہے اور اس نے ایک سے زیادہ مرتبہ باہر نکلنے کی کوشش کی تھی اور اس وقت تک وہ اس وقت تک کامیاب نہ ہوسکا جب تک کہ اس کا خوف بڑھ جائے اور وہ عروج پر نہ پہنچ جائے تو خواب کی تعبیر اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ خواب دیکھنے والے کی زندگی میں اللہ تعالیٰ کی طرف سے برکت نہیں تھی۔ سکون ملتا ہے اور وہ ہر وقت اس خوف کی شدت سے دل و جان کی گرفت کو محسوس کرتا ہے کہ کہیں وہ کسی ایسے مسئلے میں گرفتار نہ ہو جائے جس کو حل کرنے میں کوئی اس کی مدد نہیں کرتا، کیونکہ خطرہ اور الجھن قریب میں خواب دیکھنے والے کی زندگی کا عنوان بن جائے گی۔ مستقبل.
  • ترجمانوں نے اس بات پر زور دیا کہ اگر خواب دیکھنے والا کسی تاریک جگہ پر موجودگی کی وجہ سے گھبراہٹ اور گھبراہٹ کا شکار ہے تو اس کا تصور یہ ہوگا کہ وہ کسی پروجیکٹ کو مکمل کرنے میں کامیاب نہیں ہوا، یا وہ اپنی زندگی میں پے درپے ناکامیوں سے بہت ڈرتا ہے کیونکہ یہ اس خواب کو دیکھنے والے کو اپنے دل کو تسلی دینے کے لیے ہر قدم پر خدا کی مدد مانگنی چاہیے۔

گھر میں اندھیرے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • فقہاء نے تصریح کی ہے کہ اگر خواب دیکھنے والا اپنے خواب میں اندھیرا دیکھے تو خواب کی تعبیر چار تعبیروں کے ساتھ کی جائے گی، کیونکہ پہلی تعبیر اس کا یہ احساس ہے کہ اس کا مستقبل ختم ہو گیا ہے، اور اس کے لیے کوئی واضح خصوصیات نہیں ہیں جب تک کہ وہ اس طرح کامیاب نہ ہو جائے۔ بہت سے لوگ.
  • دوسری تعبیر: اگر خواب دیکھنے والے کی زندگی حقیقت میں مدھم تھی اور روشن نہ تھی اور اس نے خواب میں اندھیرا دیکھا تو اس کی تعبیر مایوسی اور کل کی امید کی کمی ہے۔
  • خواب میں اندھیرے کی تیسری تعبیر یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی زندگی میں تنہا ہوتا ہے اور اسے اپنی خوشیوں اور غموں میں شریک کرنے کے لیے کوئی نہیں ملا اور اس چیز نے اسے مردہ بنا دیا، زندگی کا ذائقہ کبھی محسوس نہ کیا۔
  • چوتھی تعبیر سفر اور اجنبیت کے ذریعے گھر والوں اور دوستوں سے دور رہنا ہے، لیکن اگر خواب دیکھنے والا اجنبی تھا اور اندھیرے کا خواب دیکھتا ہے تو یہ نظر آئے گا کہ جدائی اس کی آنکھوں میں تکلیف دہ ہے، اور وہ دور رہتے ہوئے زندہ نہیں رہ سکتا۔ ان تمام لوگوں سے جن سے وہ پیار کرتا ہے اور اس سے محبت کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے خواب میں اندھیرا گھر اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ اس کے ازدواجی گھر میں محبت اور خاندانی گرمجوشی کا سورج نہیں چمکا کیونکہ اس میں بہت سے جھگڑے ہوتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ وہ ٹوٹا ہوا اور بے جان گھر بنا ہوا ہے۔
  • اگر خواب دیکھنے والا یہ دیکھے کہ اس کے گھر میں کھانا پکانے کے لیے مخصوص جگہ جو کہ باورچی خانہ ہے، بہت اندھیرا ہے اور اس میں روشنی کی ایک کمزور کرن بھی نہیں ہو گی، تو یہ خواب دیکھنے والے کو خبردار کرتا ہے کہ وہ ایک بڑی عمارت میں گر جائے گا۔ مالی پریشانی جس کی وجہ سے اسے اپنے گھر کے لوگوں پر خرچ کرنا مشکل ہو جائے گا۔
  • فقہاء کا کہنا ہے کہ خواب میں جو بہترین روشنی نظر آتی ہے وہ اندھیرے کے بعد روشنی کی چمک ہے، کیونکہ یہ ایک نئی صبح کی طرف اشارہ کرتی ہے جو خواب دیکھنے والے کی زندگی میں چمکے گی اور اس خواب کے بعد ان شاء اللہ تمام غم مٹ جائیں گے۔

  اپنے خواب کی صحیح ترین تعبیر تک پہنچنے کے لیے، خوابوں کی تعبیر کے لیے ویب  تعبیرزسائٹ تلاش کریں، جس میں تعبیر کے بڑے بڑے علماء کی ہزاروں تعبیریں شامل ہیں۔

خواب میں اندھیرا کمرہ

  • اگر کوئی شادی شدہ عورت خواب میں دیکھتی ہے کہ اس کے خواب گاہ میں اندھیرا چھا گیا ہے تو اس خواب کی تعبیر یہ ہے کہ اس کے پاس اپنے بچوں سے نمٹنے، ان کی تکالیف کو سمجھنے اور ان کے مسائل کے حل میں مدد کرنے کے لیے مثالی طریقہ نہیں ہے، اور اس کے پاس اس سے بات کرنے کا طریقہ بھی نہیں ہے۔ شوہر اور اسے بغیر تنازعات کے سمجھیں۔
  • لیکن اگر خواب دیکھنے والے نے ایک سادہ روشنی کی کرن دیکھی، تو یہ خواب بتاتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کے لیے اب بھی امید ہے کہ وہ اپنے برے اعمال پر قابو پا لے اور اپنے بچوں اور شوہر کے ساتھ اپنے تمام اختلافات کو حل کر لے۔
  •  
  • تعبیر کرنے والوں نے کہا کہ اگر خواب دیکھنے والا خواب میں دیکھے کہ وہ ٹخنوں سے تاریک کمرے کے اندر ہے تو اس رویا سے مراد یہ ہے کہ وہ ایک بھاری بوجھ اٹھائے گا اور سخت بحران میں داخل ہونے کی وجہ سے غمگین ہوگا، اور اگر روشنی نظر آئے۔ یہ خواب، پھر یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ جو بوجھ وہ اٹھائے ہوئے ہے وہ ہلکا ہو جائے گا اور اسے سکون ملے گا، لیکن اگر روشنی نظر نہ آئے اور خواب دیکھنے والا اس کو چھوڑے بغیر اسی کمرے میں بیٹھا رہے، خواب کی تعبیر توسیع پر دلالت کرتی ہے۔ اس کی زندگی کے ایک بڑے عرصے کے لئے خواب دیکھنے والے کے ساتھ بحران کا۔

تاریک سڑک خواب کی تعبیر

  • جب اکیلی عورت خواب میں تاریک سڑک پر چلتی ہے تو خواب کی تعبیر اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ وہ ایسے مسائل میں مبتلا ہو گی جس کی وجہ سے وہ نفسیاتی اور اعصابی امراض میں مبتلا ہو جائے گی اور اگر وہ اس دائرے سے باہر نہ نکل سکے تو خرابی یا اس پر قابو پانا، وہ مستقبل میں متاثر ہوگا اور تنہائی اور عدم تحفظ کا شکار ہوگا۔
  •  
  • تاریک سڑک کو شدید اداسی سے تعبیر کیا گیا ہے جو خواب دیکھنے والے کو زندگی کا میٹھا ذائقہ چکھنے سے روکے گا۔
  • اگر خواب دیکھنے والا اپنے خواب میں دیکھے کہ وہ کاہل گلی میں چل رہا ہے، اور وہ استغفار اور دعا مانگ کر خدا کو یاد کرتا ہے، تو یہ خواب ظاہر کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا مشکلات کے کنویں میں گر جائے گا، لیکن اس کی دعاؤں اور مسلسل استغفار کی بدولت خدا کی (پاک ہے) وہ انتہائی آسانی کے ساتھ اپنے دکھوں سے نکل آئے گا۔
  •  
  • تاریک راہ پر چلنے والے کا مطلب یہ ہے کہ وہ ہدایت کو پسند نہیں کرتا اور اپنی مرضی سے اپنی خواہشات کی طرف چلا گیا ہے، یہ خواب برا ہے اور اس کا مطلب ہے کہ خواب دیکھنے والا گمراہ اور گناہ گار لوگوں میں سے ہے۔
  • ابن سیرین نے خوابوں کی تعبیر کے لیے اپنی کتابوں میں کہا ہے کہ خواب میں وہ تاریک گلی جس میں خواب دیکھنے والا چلتا تھا، اگر اسے تصادم سے بھری گلی مل جائے تو نظر آئے گا کہ خواب دیکھنے والا ٹیڑھی میڑھی اور طعنہ زنی سے دور ایک معتدل شخصیت ہے۔ خدا کے الفاظ.
  • اگر خواب دیکھنے والی حاملہ عورت تھی اور وہ اب آخری مہینے میں ہے اور ولادت کی تیاری کر رہی ہے اور خواب میں دیکھے کہ وہ مکمل تاریکی کے راستے میں داخل ہو گئی ہے تو خواب کی تعبیر اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ وہ ولادت کے راستے پر ہے، اور اسے کسی بھی دن اس کے لیے تیار رہنا چاہیے۔
  • اگر حاملہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ کسی اندھیری لیکن سیدھی گلی میں چل رہی ہے تو خواب کی تعبیر یہ ہے کہ وہ لڑکی کو جنم دے گی لیکن اگر وہ خواب میں دیکھے کہ وہ تاریک سڑک جس میں اس نے خواب میں خود کو پایا وہ مشکل تھی۔ اور خطرات سے بھرا ہوا ہے، تو اس خواب کی تعبیر ہے کہ خدا اسے لڑکا پیدا کرے گا۔
  • اگر کوئی نوجوان خواب میں دیکھے کہ وہ تاریک راستے پر چل رہا ہے اور خواب میں وہ غمگین ہے تو یہ خواب اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ اسے اپنے دوستوں سے خیانت ملے گی اور وہ ان سے دور رہنے کا انتخاب کرے گا اور ان کو ہمیشہ کے لیے ترک کر دے گا۔ وہ نقصان جو اسے ان سے پہنچے گا۔
  • خواب دیکھنے والا جس تاریک سڑک پر چل رہا ہے اس میں روشنی کی کرنوں کے داخل ہونے کا مطلب یہ ہے کہ اس کی زندگی زیادہ دیر اداس نہیں رہے گی بلکہ مایوسی اس سے دور ہو جائے گی اور آپ خوشی اور امید کے چراغوں سے منور ہو جائیں گے۔

تاریک سڑک پر گاڑی چلانے کے خواب کی تعبیر کیا ہے؟

  • خواب میں اندھیرے میں گاڑی چلانا اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے نے دنیا کی لذتوں کو محسوس نہیں کیا، فقہاء نے اس بات پر زور دیا کہ خواب میں اس نظارے کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے نے اپنی زندگی کی ہر خوبصورت چیز کو کھو دیا جب تک کہ یہ معاملہ زوال کی طرف ظاہر نہ ہو جائے۔ اس کی توانائی اور زندگی میں اس کی پابندی کی کمی، اگرچہ اس کے پاس بہت زیادہ مادی طاقت ہے، لیکن اس کی دولت کی فراوانی نے اس کے دل اور اس کی زندگی کو بسنے سے اداسی کو نہیں روکا۔
  • تاریک سڑک میں خواب میں کسی بھی ذرائع آمدورفت کو چلانا چاہے سائیکل ہو، کار ہو یا بس اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی خواہشات کی پیروی کر رہا ہے اور وہ شریعت اور معاشرے کے دائرہ کار میں ان کی تسکین میں دلچسپی نہیں کرے گا، بلکہ اس کی کوشش کرتا ہے۔ لذت اور خوشنودی محسوس کرنے کے لیے انہیں مطمئن کر دے، راستے میں ایک حادثہ پیش آیا، اس لیے خواب کی تعبیر کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی ناپاک خواہشات کے تعاقب کے بدلے ایک تباہی میں مبتلا ہو جائے گا، اور یہ آفت اسے جلد ہی تباہ کر دے گی۔ .

تاریک سڑک پر چلنے کے خواب کی تعبیر

  • خواب میں اندھیرے میں چہل قدمی کا مطلب کچھ اچھا نہیں ہوگا، خاص طور پر اگر خواب دیکھنے والا اپنے خواب میں ٹوٹا ہوا اور غمگین محسوس کرے اور یہ جانے بغیر کہ وہ کہاں جانا چاہتا ہے چل پڑے اور اسے یہ بھی معلوم نہ ہو کہ وہ اس جگہ سے واپس کیسے جائے جہاں وہ چلا تھا، پھر یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ خواب دیکھنے والا صبر کرے گا اس پر جلد ہی طاعون آنے والا ہے۔
  • خواب میں تاریک سڑک پر چلنا ایک خواب ہے جو خواب دیکھنے والے کے لیے ایک تنبیہ ہے، خاص طور پر اگر وہ اپنی زندگی میں ایک نیا مرحلہ داخل کرنے والا ہو، چاہے شادی ہو یا کوئی نئی نوکری، اور اس نے خواب میں یہ نظارہ دیکھا، تو وہ تمام معاہدوں کو ختم کر دے جو اس نے حقیقت میں کیے تھے، کیونکہ اس کا راستہ ہارنے والا ہو گا اور اس کا انجام دل شکنی اور تکلیف کا ہو گا۔ اور ہمیں ان کو سمجھنا ہوگا، تو اس خواب کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے نے غلط فیصلہ کیا ہے یا کسی خاص کام میں غلط آدمی کے ساتھ شراکت داری کی ہے، یا غلط لڑکی سے شادی کرنے والا ہے، چاہے وہ اپنے فیصلوں کے لیے باز نہ آئے۔ دھیان دو، انجام اداسی اور پریشانیوں کا ہو گا۔

خواب میں اندھیرا از ابن سیرین

  • خواب میں اندھیرا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی زندگی کا ایک طویل عرصہ ہسپتالوں میں گزارے گا، کیونکہ اس کی صحت اگلے چند دنوں میں کافی خراب ہو جائے گی۔
  • خواب میں اندھیرے کی تعبیر کا مطلب یہ ہے کہ خدا نے خواب دیکھنے والے کی بصیرت کو صحیح راستے کی طرف روشن نہیں کیا جس کے ذریعے وہ اپنی امیدوں کو آسانی سے اور بغیر کسی رکاوٹ کے حاصل کر لے۔
  •  
  • اگر کوئی اکیلی عورت اپنے خواب میں دیکھے کہ جس جگہ وہ بیٹھی ہے اس جگہ اندھیرا ہے، وہ اس جگہ پر بجلی روشن کرنا چاہتی ہے، لیکن اسے پتہ چلتا ہے کہ بجلی ٹوٹ گئی ہے اور اسے مرمت کی ضرورت ہے، اس خواب کا مطلب ہے کہ وہ بہت سے مقاصد کے حصول کے خواب دیکھتی ہے۔ اہداف، لیکن اس کے پاس مضبوط مہارت یا مناسب تجربہ نہیں ہے، کوئی منصوبہ بھی نہیں ہے، ان تمام اہداف کو حاصل کرنا واضح ہے، اور اسی لیے اس خواب کی تعبیر یہ ہے کہ وہ خواب دیکھتی رہے گی اور اپنے عزائم کا تصور کرتی رہے گی، لیکن وہ اس سے آگے نہیں بڑھ سکی۔ اسٹیج کیونکہ اس کے اجزاء اور صلاحیتیں بہت ناقص ہیں اور وہ خود کو تیار کرنے اور اپنی صلاحیتوں کو مضبوط کرنے کی کوشش نہیں کرتی ہے۔
  •  
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ وہ ایک تاریک سڑک پر چلنے والا ہے، لیکن اس نے پیچھے ہٹ کر روشن راستے کا انتخاب کیا اور اس پر چل پڑا، اور وہ تسلی دے رہا ہے، تو اس خواب کی تعبیر اس بات کی عکاسی کرتی ہے کہ خواب دیکھنے والے کی صحیح انتخاب کرنے کی صلاحیت کتنی ہے۔ اور ہر اس چیز سے دور رہو جو خوفناک اور جھوٹی ہو، اور یہ خواب خدا کی طرف سے اس بات کی علامت ہے کہ دیکھنے والے نے صحیح راستہ اختیار کیا جو اسے زبردست کامیابی کے راستے پر لے جائے گا۔
  • ابن سیرین نے تصدیق کی کہ آدمی کے خواب میں تاریک سڑک اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ وہ کسی کو قتل کرنے یا اس کی ساری رقم ہڑپ کرنے کا ارادہ رکھتا ہے، اور اگر وہ خواب میں دیکھے کہ وہ اس تاریک راستے سے پیچھے ہٹ گیا ہے تو خواب اس بات کی طرف اشارہ کرے گا کہ خدا اسے اس سے روک دے گا۔ مذکورہ بالا کبیرہ گناہوں کا ارتکاب کرنا۔   

اندھیرے میں بھاگنے کے خواب کی تعبیر

  • ابن شاہین نے اس بات کی تصدیق کی کہ خواب میں دوڑنے کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا کوشش اور تلاش سے نہیں تھکتا اور اگر وہ خود کو زیادہ سے زیادہ رفتار سے دوڑتا ہوا دیکھے جو اس کے پاس ہے تو خواب کی تعبیر اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ وہ توانائی کی مضبوط ترین سطح کے ساتھ سخت محنت کرتا ہے۔ اس کے پاس ہے جب تک کہ وہ اپنے خواب تک نہ پہنچ جائے۔
  • چونکہ خواب میں اندھیرا ایک ناگوار رویا ہے، خواہ اندھیری سڑک پر چل کر ہو یا اس میں دوڑ کر، یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرے گا کہ خواب دیکھنے والے نے اس کے ذریعے اپنے مقاصد کے حصول کے لیے یا تو غلط راستے کا انتخاب کیا ہے، یا وہ اس دنیا میں مایوس ہے اور پتہ نہیں وہ کہاں سے آیا تھا! اور وہ کہاں جائے گا!
  • خواب میں اندھیرے میں بھاگنے کے خواب کی تعبیر کا مطلب ہے ترک کرنا اور تنہائی، لیکن اگر خواب دیکھنے والے نے خواب دیکھا کہ وہ اس وقت تک دوڑتا رہے جب تک کہ وہ روشن روشنی نہ دیکھ لے، تو یہ خواب ایک اچھا خواب ہے، کیونکہ اس کا مطلب ہے کہ خواب دیکھنے والے کی زندگی سخت تھی۔ اور خطرے میں، لیکن بقا اس کا حصہ ہو گی اور وہ کسی بھی خطرے سے محفوظ رہے گا، خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو، جیسا کہ وژن اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی زندگی میں جن خواہشات سے چمٹا ہوا ہے، ان تک پہنچنا اب آسان نہیں، لیکن مشکل کے باوجود۔ ان کا راستہ، ان کو چھوڑنے اور ناکامی اور مایوسی کے درد کے سامنے ہتھیار ڈالنے سے زیادہ مضبوط ہے۔
  • اگر خواب میں دیکھنے والا کسی چیز سے بھاگنے کی نیت سے بھاگ رہا ہو تو اس خواب کی تعبیر یہ ہے کہ وہ نقصان کے شر سے محفوظ نہیں رہا، یہ جانتے ہوئے کہ وہ اپنا عہدہ، مال یا صحت کھو دے گا۔ کہ وہ کسی قیمتی چیز کے کھو جانے پر افسوس کرے گا۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ وہ دوڑ رہا ہے، لیکن اس کے سامنے کسی چیز سے ٹھوکر لگی اور اس کی وجہ سے وہ زمین پر گر گیا، تو یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کی مشکلات اس سے زیادہ مضبوط ہوں گی اور اس کی برداشت کی سطح، اس لیے خواب دیکھنے والا۔ اللہ سے دعائیں مانگیں اور اس سے استغفار کریں تاکہ اس کے تمام مشکل کام اس کے لیے آسان ہوجائیں۔

اندھیروں سے نکل کر روشنی میں آنے کے خواب کی تعبیر کیا ہے؟

  • تاریکی اور روشنی کے خواب کی تعبیر سے مراد اس کے کھونے کے بعد امید یا غم کے بعد خوشی ہے، جیسا کہ فقہاء کا اتفاق ہے کہ اندھیرے کو دیکھنا تمام رویوں میں برا ہے، خاص طور پر اگر خواب دیکھنے والا ایسا شخص ہو جو اندھیرے سے نفرت کرتا ہو اور بہت خوف محسوس کرتا ہو۔ کسی بھی انجان جگہ کے اندر اور اس کا اندھیرا خوفناک ہے۔
  • جہاں تک خواب میں روشنی کا تعلق ہے، یہ اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے نے ہمت نہیں ہاری، اور اگرچہ تمام حالات اس کے خلاف تھے اور جو مقاصد وہ چاہتے تھے وہ ضدی تھے، اس نے اصرار کیا، اور یہ اصرار اس کی زندگی کو روشن کرنے کا واضح سبب ہوگا۔ کامیابی کا سورج.
  • خواب میں اندھیرے سے روشنی کی طرف نکلنے کا مطلب ہے تنہائی سے نکل کر سماجی زندگی کی طرف جانا، اور نقصان سے آرزو حاصل کرنا اور مستقبل کے لیے اچھی منصوبہ بندی کرنا، چاہے یہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو۔ وہ چیزیں جو اس کی زندگی میں مایوسی کا باعث بن رہی تھیں اور جلد ہی ان سے چھٹکارا حاصل کر لیں گی۔

اکیلی خواتین کے لیے اندھیرے اور روشنی کے خواب کی تعبیر

  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں جو روشنی دیکھی وہ کمزور تھی تو اس کا مطلب یہ ہے کہ اس کے مسائل سے نکلنا بتدریج ہو گا اور وہ ان سے جلدی چھٹکارا نہیں پاتی ہے لیکن اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ اس کے روشن ہونے کے فوراً بعد اندھیرا چھا گیا۔ روشنی اور روشن روشنی، اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ ایک بہت ہی سخت دور گزارے گی اور جتنا وہ برداشت کر سکتی ہے خدا اسے ایک عظیم تحفہ دے گا، جو کہ مستقبل قریب میں بہت زیادہ خوشی ہے۔
  •  
  • کنواری لڑکی کے خواب میں تاریک جگہ اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ وہ زندگی کی مشکلات کا سامنا کرنے سے قاصر ہے اور یہ مشکلات اس وقت تک اس پر قابو پانے میں کامیاب ہوئیں جب تک کہ وہ ذہنی اور جسمانی طور پر کمزور نہیں تھی جو اس کا گلا گھونٹ رہی تھی لیکن وہ اس پر قابو پانے کے لیے کافی مضبوط ہے۔ اس کے بحران.
  • نامعلوم مستقبل خواب میں اندھیرے میں اکیلی عورت کے خواب کی سب سے اہم تعبیر ہے، اور اگر وہ اپنے خواب میں روشنی کی جھلک دیکھتی ہے، تو اس کا خواب یہ ہوگا کہ اس کا مستقبل وقت کے ساتھ اس کی خصوصیات کا تعین کرے گا، اور اس کی زندگی میں اس کے مایوسی کا دور اس سے زیادہ نہیں چلے گا
  •  
  • ماہرین نفسیات کا کہنا تھا کہ ذہنی طور پر ڈپریشن کے مریض زندگی کے بارے میں ایک تاریک نظریہ رکھتے ہیں اور اس میں
  •  کوئی لذت محسوس نہیں کرتے، اس لیے انہیں اندھیرے اور سیاہ ٹخنوں کے خواب آتے ہیں، کیونکہ یہ خواب ان کے سوچنے اور محسوس کرنے کی عکاسی کرے گا اور اس لیے اگر خواب دیکھنے والا یہ خواب ایک سے زیادہ بار دیکھا، اسے معلوم ہونا چاہیے کہ ڈپریشن کی بیماری ایک سنگین دماغی بیماری ہے اور آپ کو اس چکر سے فوراً نکل جانا چاہیے تاکہ بات مبالغہ آمیز نہ ہو، اور اللہ تعالیٰ سب سے بلند اور بہتر جانتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Check Also
Close
Back to top button