ب

Khawab Nama Khwab Main Bakri Dohna

Khawab Nama Khwab Main Bakri Dohna

Khawab Nama Khwab Main Bakri Dohna

Bakri waghairah dohna
(1) jise doha jaa raha hai us ke aetbaar se us ki dalalat mandarjazil ishiya par hoti hai.achhi zindagi, madahinat ,siyasat ,rizq hasil krna.

(2) golam ka khwab main apne malik ki gayee ko dohna malik ki bivi ke sath nikah kerne ki taraf eshara hota hai.

(3) kissi ne khwab dekha ke wo koi gayee doho kr us ka doodh pii raha hai to yeh us ke maldar or ghanna hone ki alamat hai .

(4)  ghanni ka yeh khwab dekhna us ki bulandi shaan izat , or maal main ziyadti ki daleel hai.

5 khwab men ooutni duhna badshah ki taraf se maal milne ki daleel he aor khoon duhna maal e haraam milne ki alamat he kabhi duhne ki tabeer makkar o sazish se bhi ki jaati he 

6 oountni ko dohna arab sarzameen men kaam karne bakhti oount dohna ajam ki zameen pe kaam karne ki taraf ishara he 

7 kisi ne khwab dekha k usne oount doha aor us men se khoon nikla to daleel he wo badshah k sath khayanat kare ga aor dohte waqt zahir ka nikal aana maal e haraam milne ki taraf ishara he 

8 khwab men taajir ka oount ka dood dohna us k liye rizq e halaal or tijarat me dood maal ki farawani ki basharat he  

9 agar dekhe k duniya men dood ki barish hui he to jis qadar dood hoga usi qadar duniya ki farawani ki daleel he 

khwab men oountni ka dood nikal kar peena ghair shadi shuda k liye nek aor saaleh aorat se nikah karne ki daleel he  shadi shuda k liye bete ki daleel he 

Khawab Nama Khwab Main Bakri Dohna

 

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button