khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

khwab nama khwab Main HAZRAT MUHAMMAD ()ko dekhna

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

khwab nama khwab main muhammad s a w ko dekhna  muhammad-s.a.w2-4muhammad-s.a.w3-4muhammad-s.a.w4-4muhammad-s.a.w1-2muhammad-s.a.w2-2

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا خواب میں دیکھا جانا لازماً سچا ہے ، کیونکہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ” جس نے مجھے خواب میں دیکھا اس نے واقعی مجھے دیکھا، اور شیطان کو گمان بھی نہیں کرنا چاہیے۔ چنانچہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا خواب ان احادیث پر مبنی ہے جو اس معنی کی تصدیق کرتی ہیں۔
خوابوں کی تعبیر کرنے والوں نے خواب میں رسول کے خواب کی تعبیر کرنے کی کوشش کی ہے، اور اس خواب کی تعبیر کے بارے میں ان کا اختلاف ہے، خواب میں اس کا جسم بدلنا، اللہ سے مغفرت اور کامیابی کی دعا کرنا

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنے کی فضیلت

  • خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنے کی پہلی فضیلت یہ ہے کہ اکثر تعبیرین کے نزدیک یہ سچا خواب ہے ، سوائے ان لوگوں کے جنہوں نے کہا کہ خواب دیکھنے والا خواب میں الجھا ہوا ہے اور یہ خیال کرتا ہے کہ وہ خواب میں خواب دیکھتا ہے۔ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو اس وقت دیکھا جب وہ نہیں تھے۔” وہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ہیں” یا آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے کہیں گے: آپ نے انہیں نہیں دیکھا !
  • اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ جس نے مجھے دیکھا اس نے حقیقت دیکھی ۔ نبی صلی اللہ علیہ وسلم، اور جہاں تک اس کی تشریح کا تعلق ہے، یہ اس انداز میں ہے جس طرح سونے والا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھتا ہے، اور اس کی تفصیل اگلے پیراگراف میں ہے، انشاء اللہ۔
  • خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنے کی فضیلت میں سے آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا یہ فرمان بھی ہے کہ ” جو مجھے دیکھے گا وہ جہنم میں نہیں جائے گا ” اور یہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنے کی بشارت میں سے
  • ایک ہے۔
  • رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنا اکیلے دیکھنے والے کے لیے نہیں بلکہ تمام مسلمانوں سے متعلق ہے، جیسا کہ ابن سیرین اپنی کتاب “The Interpretation of Dreams of Optimism” میں کہتے ہیں کہ خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا ممنوع نہیں ہے۔ صرف دیکھنے والوں کے لیے، بلکہ مسلمانوں کے گروہ کے لیے۔
  • ہمارے آقا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنا ہمیشہ اچھائی کی علامت ہے ، اور بعض مفسرین نے یہ تجویز کیا ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو ان کی شکل میں دیکھنا، آپ کو دوسری صورت میں دیکھنے سے زیادہ مضبوط ہے، جب کہ بعض نے کہا ہے کہ نور کا دیکھنا خواب میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم ہر حال میں اچھا ہے۔
  • بعض مفسرین نے آگے کہا ہے کہ خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا ایسا ہے جیسے آئینے میں دیکھے ۔ اگر وہ اسے اچھی حالت میں دیکھے تو یہ دیکھنے والے کی اچھی حالت پر دلالت کرتا ہے، اور اگر وہ اسے دوسری صورت میں دیکھے تو یہ دیکھنے والے کی بری حالت پر دلالت کرتا ہے، اور یہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنے کی فضیلت میں سے ہے۔ خواب میں دیکھنا کہ یہ بندے کو اس کے حالات اور اس کے دین اور اس کے دنیاوی معاملات سے آگاہ کرتا ہے، یہ ابن ابی جمرہ کے پاس گیا اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر

اس سے پہلے کہ ہم خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنے کی تفصیل اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے دیدار کی کیفیت میں جائیں، ہم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے دیدار کے عمومی مفہوم اور وسیع خاکہ کے ساتھ توقف کرتے ہیں۔ اسے، خواب میں، جو درج ذیل ہیں:

  • خواب میں رسولوں اور انبیاء کو دیکھنا عام طور پر فخر، عزت اور نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور فتح اور فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنا آخرت کی فتح اور اچھے انجام کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • اور ابن سیرین نے کہا، جیسا کہ ابن شاہین نے نقل کیا ہے: ” خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا، دین، تقویٰ اور امانت کی ادائیگی پر دلالت کرتا ہے ۔”
  • خواب میں رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا خوشی اور بشارت کو ظاہر کرتا ہے ، جو شخص خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو خوش دیکھے گا، خواب دیکھنے والے کو عزت و وقار ملے گا، اور جو شخص خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو غمگین یا رنجیدہ دیکھے گا۔ یہ غم اور تکلیف کی طرف اشارہ کرتا ہے، اس کے بعد خوشی، خدا کی مرضی۔
  • خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا مصیبت زدہ اور پریشان حال کے لیے راحت اور دولت مندوں کے لیے بڑھنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جس نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھا اور وہ امیر تھا، اللہ تعالیٰ اس کے مال میں برکت عطا فرمائے۔ اس کا رزق، اور اگر وہ غریب تھا، اس کا رزق، اور اگر دیکھنے والا بیمار تھا، تو اللہ نے اسے شفا بخشی۔
  • اور جو شخص خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھے اور دیکھنے والا قرض دار ہو تو اس نے قرض ادا کیا اور امانت کو پورا کیا اور اگر وہ قلت اور قحط میں مبتلا ہو تو اس کے پاس رزق اور بھلائی آئے گی۔ اور اگر وہ قید ہے تو خدا اس کو راحت بخشے گا اور خدا بڑا مہربان اور سب کچھ جاننے والا ہے۔
  • اور جو شخص بیداری میں مغلوب ہوا اور اس نے خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا اس کا امکان زیادہ ہو گیا کیونکہ خواب میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا فتح کی دلیل ہے اور مظلوم کے لیے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا خواب فتح و راحت کی دلیل ہے۔
  • جس نے خواب میں نبیوں میں سے کسی ایک کو دیکھا اور اس میں کوئی کمی ہے۔ یہ خواب دیکھنے والے کے دین میں کمی کی نشاندہی کرتا ہے اور یہ خواب اس کے لیے خوف خدا کی تنبیہ ہے۔
  • اسی طرح جو شخص خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو ایسی صورت میں دیکھے جو ناپسندیدہ ہو تو دیکھنے والا اس کے قریب ہوتا ہے اور خواب دیکھنے والے کے دین میں کمی اور اس کی حالت میں خرابی کا اظہار کرتا ہے اور اللہ تعالیٰ سب سے بہتر جانتا ہے.
  • اور آخری بات جو ہم نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو عام طور پر خواب میں دیکھنے کے معنی کے بارے میں ذکر کرتے ہیں۔ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنا اس کی فضیلت اور اس کے پیشے، ہنر یا علم میں نمایاں ہونے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور اس کا اس حد تک پہنچ جانا کہ ان کے خاندان میں سے کوئی بھی ان سے پہلے نہیں ہوا، اور وہ حسد اور نفرت کا نشانہ بن سکتا ہے۔ .

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

خواب میں رسول کو دوسری صورت میں دیکھنے کی تعبیر

خواب میں رسول کو مختلف صورتوں میں دیکھنا ان امور میں سے ہے جن کی تعبیر اور تعبیر میں اہل نظر اختلاف رکھتے ہیں، اس میں تعبیر کی ضرورت نہیں ہے اور اس میں خیر کی طرف اشارہ ہے ۔ ، اس کی تعبیر دیکھنے والے کی حالت اور خواب میں جو کچھ دیکھتا ہے اس کے مطابق ہے۔
اور ان میں سے بعض نے کہا کہ رسول کی بصیرت ہر حال میں معنی میں مختلف نہیں ہے اور یہ صحیح ہے خواہ سونے والا اسے اپنی شکل میں دیکھے یا دوسری صورت میں اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
اور جو شخص خواب میں رسول کو دوسری شکل میں دیکھے تو یہ فتنہ پر دلالت کرسکتا ہے جیسا کہ ابن شاہین نے نقل کیا ہے، وہ کہتا ہے کہ خواب میں نبی کو دوسری شکل میں دیکھنا اگر اس کی لمبائی یا چوڑائی بڑھ جائے؛ اس کا ثبوت لوگوں میں فتنہ ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
اور ہر وہ چیز جو سونے والا دیکھتا ہے جو خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی بصارت کے موافق نہیں یا موافق نہیں، اس کی تعبیر اس کے برعکس ہے۔

رسول کو خواب میں بوڑھے، جوان یا بچے کی صورت میں دیکھنا

رسولوں اور انبیاء کو خواب میں اچھی صورت میں دیکھنا عموماً دیکھنے والے اور گروہ کے لیے دین و دنیا میں نیکی اور نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اس جگہ کے لوگوں کو آرام ملتا ہے، انشاء اللہ۔
بعض علماء نے آگے کہا ہے کہ خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا تعبیر کی ضرورت نہیں ہے، خواہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم خواب میں جوان تھے یا بوڑھے آدمی ۔

عظیم مفسرین نے خواب میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو بچے کی صورت میں دیکھنے کا ذکر نہیں کیا ، بلکہ خواب میں حضور b کا مجموعی نظارہ یہ ہے کہ یہ رحمت، تنبیہ اور پکار پر دلالت کرتا ہے۔ توبہ کے لیے، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: “اور ہم نے آپ کو تمام جہانوں کے لیے رحمت بنا کر بھیجا ہے۔”

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

خواب میں رسول کو نور کی صورت میں دیکھنے کی تعبیر

ہمارا خدا کتنا عظیم ہے؛ ایک شخص کے لیے خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو نور کی صورت میں دیکھنا ایک عام بات ہے اور ہم نے ذکر کیا ہے کہ خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ان کی شکل میں یا کسی اور صورت میں دیکھنا ہر حال میں دیکھنے والوں کے لیے اچھا ہے۔ عام مسلمانوں کو، اور یہ بشارت ہے یا تنبیہ اور تنبیہ۔
خواب میں رسول کا نور دیکھنا ہدایت اور توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب دیکھنے والے کی سنت نبوی کی سمجھ کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے اور اس کے پیروکاروں کے لیے اس کے راستے کو روشن کرتی ہے۔ ایک روشنی دیکھنے والوں کے لیے اور اس جگہ کے مسلمانوں کے لیے اچھی ہے۔

غور طلب بات یہ ہے کہ ابن سیرین نے روشنی کی صورت میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بصیرت کی تشریح کا ذکر نہیں کیا اور نہ ہی شیخ نابلسی سے لے کر ابن شاہین، القادری، ابن غنم وغیرہ تک کے عظیم مفسرین نے اس کا ذکر کیا ہے۔ اچھا، دیکھنے والوں اور مسلمانوں کے لیے۔

خواب میں رسول کی زیارت اور قبر رسول کی زیارت کی تعبیر

خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی زیارت کی تعبیر کے بارے میں ابن شاہین کہتے ہیں کہ خواب میں انبیاء کی زیارت کی تین تعبیریں ہیں:

  1. جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی زیارت کرتا ہے اگر خواب دیکھنے والا پرہیزگار ہے تو اللہ تعالیٰ اس کو بڑھا دے گا اور اگر نہیں تو اس کا خواب توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  2. خواب میں رسول کا آنا بیداری کی حالت میں، حج یا عمرہ کے موقع پر اس کی زیارت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، یا یہ دیکھنے والے کے لیے خیر و برکت کے واقع ہونے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  3. اگر خواب میں رسول کی زیارت کرنا اس یا اس کی طرف اشارہ نہیں کرتا تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والا آخرت والوں میں سے ہوگا اور فاتحین میں سے ہوگا ، لہذا خواب میں رسول کی زیارت کا دیکھنا جنت کی بشارت ہے۔ اور خدا بہتر جانتا ہے۔

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

نبی سے لینے اور رسول کو خواب میں دیتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر

  • عام طور پر، جس نے یہ کہا کہ “میں نے خواب میں دیکھا کہ میں رسول سے لے رہا ہوں، یا میں نے دیکھا کہ رسول مجھے خواب میں دے رہے ہیں،” یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا اس نبی کے علم سے لیتا ہے جس نے اسے دیا تھا۔ اور جو کچھ وہ لیتا ہے وہ خوش ہوتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھنا، دیکھنے والے کو کچھ دینا یا اس پر کوئی چیز پہننا قیامت کے دن شفاعت پر دلالت کرتا ہے۔
  • جس نے خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے غلہ یا پھلیاں لیں، اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والا پریشانی اور پریشانی سے بچ جائے گا۔
  • جس نے کہا کہ میں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں شہد دیتے ہوئے دیکھا ۔ اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والا قرآن کو حفظ کرتا ہے اور اتنا ہی علم حاصل کرتا ہے جتنا وہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے لیتا ہے اور اسی طرح وہ جسے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے خواب میں تازہ کھجوریں یا کھجوریں دی تھیں اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • جو شخص یہ کہے کہ میں نے خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو کھانا کھلاتے ہوئے دیکھا یا جس نے رسول کو کچھ پلاتے ہوئے دیکھا۔ یہ اس خیر اور فائدے کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا اتنا ہی حاصل کرتا ہے جتنا کہ وہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے لیتا ہے، سوائے اس کے کہ جو سونے والا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے لیتا ہے وہ ناقص ہو، تو یہ مصیبت کے بعد کسی بڑے معاملے سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور جسے رسول نے خواب میں اس کی انگوٹھی، تلوار یا چوغہ دیا ۔ اس نے اپنی حالت کے اعتبار سے اس سے بڑا درجہ حاصل کیا اگر وہ کمزور ہوتا تو خدا اسے مضبوط کرتا اور اگر وہ طاقتور ہوتا تو اسے مضبوط کرتا۔
  • جس نے نبی کے تحفے سے انکار کیا یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اسے خواب میں دیا ہوا واپس کر دیا۔ بدعتوں کے اندر دیکھنے والا۔

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

نبی کو خواب میں دینا اور رسول کو خواب میں تحفہ دینا

جہاں تک خواب میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو تحفہ دینے اور دینے کا تعلق ہے تو اس کا معاملہ ایک اور ہے جیسا کہ ابن شاہین کہتے ہیں: جو شخص خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو کوئی دنیاوی چیز دیتا ہے اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والے نے اس کی سنت کو قصر کیا اور کوتاہی کی۔ یہ، اور یہ اچھا نہیں ہے ..

خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے گفتگو اور رسول کے الفاظ دیکھنے کی تعبیر

اور خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے الفاظ صرف دو طرح سے ہوتے ہیں، دیکھنے والے کے لیے بشارت یا اس کے لیے تنبیہ، جیسا کہ ابن شاہین نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے ارشادات کی تشریح میں کہا ہے۔ خواب میں رسول سے گفتگو:

  • جو شخص خواب میں رسول کو نافرمانی کا حکم دیتے ہوئے دیکھے یا جو خواب میں دیکھے کہ رسول اسے کسی ایسے کام کا حکم دیتے ہیں جو خلاف شریعت ہے تو یہ دیکھنے والے کے لیے تنبیہ اور اس کے لیے خطرہ ہے۔
  • رہا وہ جو خواب میں دیکھے کہ وہ رسول سے جھگڑ رہا ہے اور اس سے جھگڑ رہا ہے ۔ تو دیکھنے والا بدعتی ہے، اسی طرح وہ ہے جو یہ دیکھے کہ وہ خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے خلاف آواز اٹھاتا ہے۔ دیکھنے والا دین و سنت میں بدعت رکھتا ہے، تاکہ وہ خدا سے ڈرے۔
  • اور جو شخص خواب میں رسول کو اپنے پاس آتے دیکھے تو یہ دیکھنے والے کے لیے اچھا ہے اور جو شخص خواب میں رسول کو اس سے منہ پھیرتے ہوئے دیکھے۔ اپنے رب کی طرف لوٹنا اور جو کچھ اس میں ہے اس سے توبہ کرنا ۔
  • ہر وہ چیز جو سونے والا خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ گفتگو سے دیکھتا ہے وہ اس کی حالت سے بہتر کی طرف منتقلی ہے، انشاء اللہ، کیونکہ جس کے پاس اختیار ہے اور وہ نبی کو خواب میں اپنے لیے دعا کرتے ہوئے دیکھتا ہے۔ اس کا اختیار بڑھ گیا اور جو شخص عبادت کرنے والا تھا اس کا ایمان بڑھ جاتا ہے اور جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ نبی ﷺ کے پیچھے نماز پڑھ رہا ہے تو اگر وہ فکر مند ہو گا تو خدا اس کی پریشانی دور کر دے گا اور اگر نافرمان ہو گا تو توبہ کرے گا۔ اگر وہ تندرست تھا تو خدا اس کو بڑھاتا ہے۔
  • اور خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے بات کرنا اگر بشارت نہ ہو تو دیکھنے والے کی حالت اور خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو جس صورت میں دیکھا جائے اس کے مطابق توبہ کی دعوت ہے۔

خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ بیٹھنا اور رسول کے ساتھ بیٹھنا

خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ایک جگہ بیٹھے دیکھنا بلکہ یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس جگہ پر عبرت کا واقعہ پیش آیا ہے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا ایک ویران جگہ پر نظر آنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ یہ جگہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی برکت سے تعمیر ہوئی ہے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے مصافحہ کیا گیا ہے۔ خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا خواب دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا سنت کی پیروی کرتا ہے۔
جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ بیٹھا کھا رہا ہے تو دیکھنے والے کے لیے یہ حکم ہے کہ وہ اپنے مال کی زکوٰۃ ادا کرے ۔

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مسکراتے ہوئے دیکھنا

جہاں تک خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو مسکراتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر کا تعلق ہے تو یہ دیکھنے والے کے سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر عمل کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا جنازہ اور خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات دیکھنا

جس نے بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں وفات پاتے دیکھا ہو، اس سے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی اولاد میں سے کسی معزز آدمی کی وفات ہو سکتی ہے، جیسا کہ خواب میں رسول صلی اللہ علیہ وسلم کا جنازہ دیکھنا؛ یہ اس جگہ پر واقع ہونے والی ایک بڑی آفت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور جو شخص جنازے کو لے کر قبر تک جائے گا وہ دیکھنے والے کے بدعت کی طرف مائل ہو سکتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اور یہی بات شیخ نابلسی نے نقل کی ہے۔
کہا جاتا ہے کہ خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا وصال دیکھنا اس جگہ آپ کی سنت کی موت پر دلالت کرتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

رسول کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر شادی شدہ عورت کے لیے اور عام عورت کے لیے

جہاں تک نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو ایک شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں دیکھنا ہے۔ اس کے علاوہ جو ہم نے ذکر کیا ہے، یہ اشارہ کر سکتا ہے:

  • رسول کو خواب میں شادی شدہ عورت کا دیکھنا ضرر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور یہ کہ عورت کو نقصان پہنچے گا یا اس کی ہمشیرہ ہوں گی، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں رسول کو دیکھنا بھی اس کے بچوں اور اولاد کی نیکی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • اور جس نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو خواب میں دیکھا اور وہ تندرست تھا۔ اس نے اپنا پیسہ خدا کو خوش کرنے کے لیے خرچ کیا۔
  • ہمارے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو عورت کا خواب میں دیکھنا اس کی دیانت اور عفت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور یہ کہ وہ اپنی حفاظت کر رہی ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں رسول کو دیکھے گا وہ نیکی اور نیکی کی شہرت پائے گی۔
  • ایک عورت کے لیے خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا خواب بھی اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے اہل و عیال اور مسلمانوں میں اعلیٰ مقام پر فائز ہے اور اللہ تعالیٰ ہر حال میں بہتر جانتا ہے۔
  • اور جس پر ظلم ہوا اس نے نبی کو خواب میں دیکھا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا صبر کی طرف اشارہ کرتا ہے اور راحت اور فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے، انشاء اللہ۔

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

حاملہ عورت کے لیے خواب میں رسول کو دیکھنے کی تعبیر

ہمارے آقا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے خواب کی تعبیر ایک حاملہ عورت کے بارے میں بتاتی ہے کہ اس کے بچے کا ذکر اللہ کے حکم سے ہوا ہے، اسی طرح جس نے خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا اور آپ کی بیوی حاملہ تھی، اللہ تعالیٰ اسے عطا فرمائے گا۔ وہ ایک لڑکا بچہ ہے، اور خدا جانتا ہے کہ رحم میں کیا ہے۔
اور حاملہ عورت کے خواب میں رسول کا دیدار اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کا نوزائیدہ مبارک ہو گا اور اس کی قوم میں اس کی بڑی عزت ہو گی اور وہ متقی، عبادت گزار اور سنت پر عمل کرنے والا ہو گا اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

کنواری اور غیر شادی شدہ عورتوں کے لیے خواب میں رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا

ہمارے آقا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے خواب میں ایک اکیلی عورت کے خواب کی تعبیر کہ یہ اس کے اچھے دین، عفت اور اس کے دین پر قائم رہنے کی طرف اشارہ کرتی ہے، جب تک کہ اچھی حالت خوش آئند اور آنے والی ہو، اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی نظر اسے، غیر شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں اس بات کا اشارہ ہو سکتا ہے کہ وہ ایک متقی اور پرہیزگار آدمی سے شادی کرتی ہے۔
اکیلی عورت کے خواب میں رسول کا خواب اس کی نیکی اور نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور یہ کہ وہ بہترین عورتوں میں

سے ہے، اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی نظر اس عورت کی نیکی اور اس کے اعمال کی طرف اشارہ کرتی ہے۔ اچھا بھی.

خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر دیکھنا اور قبر مبارک کو نکالنا

خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر ہر ایک کی حالت کے مطابق دیکھنے والے کے لیے بھلائی اور راحت کی طرف اشارہ کرتی ہے، لہٰذا جو کوئی مصیبت یا پریشانی میں تھا، اللہ تعالیٰ اسے راحت عطا فرمائے، اور جس کے پاس فراوانی ہو اور اللہ کے رزق میں آسانی ہو۔ خراب، خدا نہ کرے، اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ دیکھنے والا بدعت کی پیروی کرتا ہے، اور ہم خواب میں قبروں اور قبرستانوں کو دیکھنے کی تعبیر کے بارے میں اپنے مضمون میں اسی مقام پر رک گئے، اس لنک پر کلک کرکے مضمون دیکھیں ۔

خواب میں محمد کے نام کی تعبیر اور خواب میں نبی کا ذکر

جہاں تک خواب میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا نام دیکھنے یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا نام سننے اور پڑھنے کی تعبیر ہے۔ یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دو وجوہات کی بنا پر کبھی بھی اچھائی ہو گی۔

  • جیسا کہ پہلی بات ہے، خواب میں انبیاء کے نام سب خیر کی طرف اشارہ کرتے ہیں، خواہ خواب میں نبی کا نام سننا، یا رسول کا نام لینا، یا ان کا نام پڑھنا یا لکھنا۔
  • جہاں تک دوسرے کا تعلق ہے ، خواب میں ناموں کی تعبیر ان کے معنی کے مطابق ہوتی ہے، لہٰذا جو شخص محمد کا نام پڑھتا، لکھتا، سنتا یا ذکر کرتا ہے، چاہے اس کا ذکر ہمارے آقا محمد صلی اللہ علیہ وسلم ہی کیوں نہ ہو۔ نیکی کی طرف اشارہ کرنا، یعنی حمد سے نام کے معنی، نیز احمد اور مصطفیٰ اور دیگر کی طرف سے خواب میں نبی کے نام اور القاب کی وجہ سے، اور اللہ تعالیٰ بڑا اور زیادہ علم والا ہے۔

خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا نام دیکھنا دیکھنے والے کی حالت کے مطابق تعبیر کیا جا سکتا ہے ، اگر وہ کسی ایسے معاملے کے راستے پر ہو جس میں خیر ہو، اور اگر وہ ڈرتا ہے تو اسے سلامتی حاصل ہوتی ہے۔ ایک مذہب کا آدمی، یا اس کی خود کی حفاظت، عفت، اور لوگوں میں اس کی اچھی اور قابل تعریف شہرت کا ثبوت ہو۔

خواب میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کا ہاتھ اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے جسم کے اعضاء کو دیکھنا

  • خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی داڑھی کا دیکھنا اگر سیاہ ہے نہ کہ سفید، اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو بہت زیادہ خیر ملے گی ۔
  • جہاں تک خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو داڑھی میں کنگھی کرتے ہوئے دیکھنا ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ دیکھنے والا اپنی تمام فکر ختم کر دیتا ہے۔
  • اسی طرح خواب میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھنا، اپنے بالوں میں کنگھی کرنا، دیکھنے والے سے پریشانیوں کے دور ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے ۔
  • اور جو شخص خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی گردن موٹی دیکھے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ سلطان
  • khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD ﷺ ko dekhna

  • امانت کی حفاظت کرتا ہے۔
  • جس نے خواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا سینہ چوڑا دیکھا۔ یہ سلطان کی سخاوت پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں رسول اور اس کا پیٹ خالی دیکھے تو یہ ریاست کے دیوالیہ ہونے اور خزانے کے خالی ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا ہاتھ باندھے ہوئے اور پکڑے ہوئے دیکھے تو یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ سلطان رعایا اور سپاہیوں سے پیسے روکتا ہے، اس سے یہ بھی معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والا حج نہیں کرتا، جہاد نہیں کرتا اور خرچ نہیں کرتا۔ ان کے اہل خانہ اور خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا ہاتھ جوڑنا اگر چھوڑ دیا جائے تو اس سے بھی معلوم ہوتا ہے کہ زکوٰۃ روک لی گئی ہے۔
  • جو شخص خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے ہاتھ کو پھیلا ہوا دیکھتا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ اپنی زکوٰۃ ادا کر رہا ہے اور دیکھنے والا حج اور کوشش کر رہا ہے۔
  • نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی ران خواب میں دیکھنے والے کے قبیلے، اس کی وسعت، اس کی کثرت اور اس کی طاقت کو ظاہر کرتی ہے۔
  • اور خواب میں رسول کا کامل جسم اور ان کی اچھی شکل و صورت مسلمانوں کی حالت اور راستبازی پر دلالت کرتی ہے اور خواب میں رسول اللہ کے اعضاء میں ہر کمی صرف اہل دین کے دین میں کمی کی نشاندہی کرتی ہے۔ وہ جگہ یا دین میں دیکھنے والے اور ان کے اہل خانہ کے ساتھ ساتھ خواب میں رسول کے چہرے کی ہر رنگت، بھونچال یا اس جیسی۔
  • جس نے حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے ارکان میں سے ایک رکن برقرار رکھا؛ مسلمانوں کے بغیر بدعت کو پکڑو۔

khwab Mein HAZRAT MUHAMMAD (s.a.w) ko dekhna

خواب میں رسول کو دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • جو شخص خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو سوار ہوتے ہوئے دیکھے تو دیکھنے والا نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر پر سوار ہو کر زیارت کر سکتا ہے اور جس نے خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو پیدل چلتے ہوئے دیکھا تو وہ پیدل اس کی زیارت کرے گا۔
  • خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو کھڑا دیکھنا دیکھنے والے کے معاملات کی دیانت اور اس ملک میں حاکموں کی دیانت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • جو شخص یہ کہتا ہے کہ میں نے خواب میں دیکھا کہ میں رسول اللہ کا بیٹا ہوں ، تو یہ مومن کے ایمان میں اخلاص اور اس کے یقین کے پختہ ہونے کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ نبی ہوا تو وہ شہید ہو کر مر گیا اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔ یہ شہادت اور جہاد پر بھی دلالت کرتا ہے، اور جو شخص دیکھے کہ وہ اس کا خون پیتا ہے، تو صلى الله عليه وسلم، عام طور پر؛ یہ دیکھنے والے کی منافقت پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو اذان دیتے دیکھنا اس جگہ نیکی میں اضافہ اور رزق میں کشادگی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح خواب میں رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو نماز پڑھتے دیکھنا اس جگہ مسلمانوں کے جمع ہونے اور ان کی تقسیم کے خاتمے پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو جنگی لباس میں ملبوس سپاہیوں کے ساتھ ہنستے ہوئے دیکھنا، اس شکست کو ظاہر کرتا ہے جو مسلمانوں پر گرے گی، اس کے برعکس جس نے بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا، اس پر آپ صلی اللہ علیہ وسلم ان کا خواب میں چند سپاہیوں اور چند سازوسامان کے ساتھ آنا، یہ مسلمانوں کی فتح و نصرت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ اللہ تعالیٰ کے اس فرمان کی وجہ سے ہے: “اور خدا نے تمہاری مدد کی ہے۔” بدر میں جب آپ ذلیل تھے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ہمارے آقا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے پیچھے چل رہا ہے تو وہ سنت پر عمل کر رہا ہے۔
  • جو شخص خواب میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ننگے پاؤں دیکھے تو خواب دیکھنے والے کی نماز باجماعت چھوٹ گئی اور اس پر لازم ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button