Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

Khawab Nama Khwab Main bandar Dekhna

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

Khawab Nama Khwab Main bandar Dekhnabandar-wala
bandar2

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

ابن سیرین اور نابلسی کا خواب میں بندر دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین نے کہا ہے کہ خواب میں بندر کو دیکھنا اس آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کا فضل اس سے دور ہو گیا ہو اور وہ کم وسیلہ اور محروم ہو گیا ہو اور بندر کا خواب اس چالاک آدمی کی علامت ہو سکتا ہے جو بہت اونچی آواز میں لعنت ملامت کرنے والا ہو یا تیز زبان والا ہو۔ خواب میں ایک بندر ایک معمولی آدمی کے ساتھ مقابلہ کی علامت ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں بندر کا دیکھنا کبیرہ گناہوں کے ارتکاب کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بندر کو لے جانے کا خواب دیکھنے والے کے لوگوں اور اس کے رشتہ داروں کے درمیان دشمنوں کی موجودگی کی نشاندہی کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں بندر کو سوار ہوتے دیکھنا اس پر فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دشمن، اور خواب میں بندر کو بستر پر دیکھنا دشمن کی وجہ سے ازدواجی بے وفائی یا میاں بیوی کی زندگی کے بگاڑ کی نشاندہی کر سکتا ہے۔
  • شیخ النبلسی نے کہا کہ خواب میں بندر ایک عیب دار آدمی ہے اور اس کی خامیاں لوگوں کو نظر آتی ہیں ، اس لیے جو شخص خواب میں بندر کو اس پر حملہ کرتے ہوئے دیکھے تو اس سے جھوٹا اور بہت سے عیوب پر بحث ہو گی۔
  • وہ خواب میں بندر کو شامل کرتا ہے، نابلسی کے مطابق، شکست خوردہ دشمن کی علامت بھی ہے، لیکن جو شخص یہ دیکھتا ہے کہ وہ خواب میں بندر بن گیا ہے، وہ جادو میں مشغول ہوتا ہے اور چڑیلوں سے فائدہ اٹھاتا ہے یا بدکاری کی طرف مائل ہوتا ہے۔
  • اور ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں بندر یہودیوں کی طرف اشارہ کر سکتے ہیں، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: “اور تم ان لوگوں کو جانتے تھے جو سبت کے دن زیادتی کرتے تھے، اس لیے ہم نے ان سے کہا کہ بندر بنو غدار۔”
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں مزید کہتے ہیں کہ خواب میں بندر دیکھنے کا عمومی مطلب بدکاری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور مکر و فریب کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں بندر غربت کی طرف اشارہ کرتے ہیں، خواب میں بڑے بندر کبیرہ گناہوں کی نشاندہی کرتے ہیں، اور بہت سے بندروں کا خواب میں دیکھنا۔ خواب دیکھنے والے کے ارد گرد بے حیائی اور فتنہ پھیلانے کی نشاندہی کرتا ہے۔

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna       خواب میں بندر دیکھنے کی تعبیر

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں نسناس ایک ہلکا پھلکا آدمی ہے جس کی لوگوں میں کوئی قدر نہیں ہے ، اور خواب میں چھوٹے بندر کمزور دشمنوں کو ظاہر کرتے ہیں جو اپنے اعمال کی وجہ سے اپنے آپ کو تباہ اور رسوا کرنا چاہتے ہیں۔
شیخ النبلسی نے کہا کہ خواب میں بندر بھول جانے اور اچانک معاملات کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید بندر کا خواب منافقت اور چاپلوسی پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں سفید بندر کم عزت کا دشمن ہے اور اس سے کوئی نہیں ڈرتا، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں ایک بندر کو اٹھائے ہوئے ہے وہ دیانت دار، کمزور آدمی ہے جس کی قیادت دوسرے کرتے ہیں اور کوئی رائے نہیں رکھتے۔

خواب میں بندر کا حملہ دیکھنا

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں بندر کو کشتی کرتے ہوئے دیکھنا بیماریوں اور صحت کی خرابیوں پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں بندر کو مارتا دیکھے تو ان شاء اللہ اس کی بیماری سے شفا ہو جائے گی لیکن بندر کو دیکھ کر حملہ آور ہو گیا اور دیکھنے والے کو مارا۔ ایک خواب بیماری کی شدت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں بندر کا کاٹنا  دشمنی، مسائل اور جھگڑے کی علامت ہے اور جو شخص خواب میں بندر کو اپنے ہاتھ سے کاٹتے ہوئے دیکھے تو یہ دشمن اس کی روزی کو نقصان پہنچانے کی کوشش کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں بندر کے چہرے سے کاٹنے کا معاملہ ، یہ لوگوں میں وقار کی کمی یا ساکھ کو نقصان پہنچانے کی نشاندہی کرتا ہے، اور خدا ہاں میں ہے اور بہتر جانتا ہے۔
  • اور خواب میں بندر کا حملہ جادو اور جنات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، لہٰذا جو شخص خواب میں بندر کو اپنے گھر پر حملہ کرتے ہوئے دیکھے تو اسے چاہیے کہ جادو اور اس کے لوگوں سے ہوشیار رہے، اور خواب میں بندر کا کشتی کرنا کسی ایسے آدمی سے جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے بے حیائی اور اس کی نیت ٹھیک نہیں ہے۔
  • خواب میں بندر کو حملہ کرنے کی کوشش کرتے ہوئے دیکھنا پوشیدہ سازشوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جو شخص خواب میں بندر کے بارے میں یہ دیکھے کہ وہ اس پر حملہ کرنے کی کوشش کر رہا ہے تو وہ ایسی شراکت داری میں داخل ہو سکتا ہے جس سے اسے کوئی فائدہ نہ ہو یا ایسا رشتہ جو اسے نقصان پہنچاتا ہو، اور اس سے بچ جائے۔ خواب میں آپ پر حملہ کرنے والا بندر کسی دشمن یا مخالف کے نقصان سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بندر سے لڑ رہا ہے اور اس پر غلبہ پا رہا ہے تو وہ مکر یا فریب ظاہر کرتا ہے اور اگر خواب میں بندر غالب ہو تو خواب دیکھنے والا اہل باطل کا ساتھ دیتا ہے اور جو دیکھے کہ بندر نے نوچ لیا ہے۔ اسے خواب میں اپنے ناخن دکھائے تو اسے ایک شریر آدمی ایذا پہنچا رہا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ بندر خواب میں اس کا گوشت کھا رہا ہے کہ اس کے بچوں کو نقصان پہنچ رہا ہے۔

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna     خواب میں بندر کو بھگا ہوا دیکھنا

  • خواب میں بندر کا نکالنا بد مزاج آدمی سے تعلقات منقطع کرنے یا بہت زیادہ جھوٹ اور منافقت کی علامت ہے اور خواب میں بندروں کو گھر سے نکالنا حسد سے نجات یا جادو سے بچنے کی علامت ہے۔
  • آدمی کے لیے خواب میں بندر کا نکالنا دشمنی یا مقابلے کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ اس کے خاندان کے کسی سازش سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بندروں کا بے دخل ہونا اس سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ حسد
  • لیکن اگر کوئی اکیلی لڑکی دیکھے کہ وہ خواب میں بندر کو نکال رہی ہے تو وہ رشتہ منقطع کر رہی ہے جسے وہ نبھانے جا رہی تھی، اور خواب میں بندر کو اکیلے نوجوان کے لیے نکال دینا برے کام سے پیچھے ہٹنا ہے۔
  • خواب میں بندروں کو نکالنا ان علامتوں میں سے ایک علامت ہے جو پریشان کن وہموں اور جنون کو دور کرنے کی طرف بھی دلالت کرتی ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں بندروں کو نکالتا ہے تو وہ منتشر اور نقصان کے بعد اپنے حواس بحال کرتا ہے۔

اکیلی عورت کے لیے خواب میں بندر دیکھنے کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں بندر کا دیکھنا ایک ہیرا پھیری کرنے والے نوجوان کی طرف اشارہ کرتا ہے جسے سپرد نہیں کیا گیا ہے ، اور اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں ایک بندر کو گھر میں دیکھنا جھوٹ بولنے والے کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے پاس نہیں ہے، اور بندروں کے حملے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ غیر شادی شدہ لڑکی کے خواب میں کمزور روحوں کی طرف سے پھیلائی جانے والی افواہوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں بندر کے حملے سے ظاہر ہوتا ہے کہ اسے جھوٹے الزام کے لیے پسینہ آ جائے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں بندر کا بچ جانا برے ارادوں اور چالوں سے بچنے کی علامت ہے اور اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں بندروں سے فرار دیکھنا اس کے سکینڈل یا خطرے کے خوف کی علامت ہے اور وہ انشاء اللہ بچ جائے گی۔
  • اکیلی عورت کا خواب میں بندر دیکھنا یا سڑک پر بندر کے ساتھ چلنا ناجائز پیسہ کھانے اور بے حیائی اور گمراہ لوگوں کے ساتھ جانا اور خواب میں بندر کو کنواروں کے پاس لے جانا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنی بدعنوان کمپنی کا بوجھ اٹھائے ہوئے ہے۔ .
  • اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں بندر کا پیشاب جادو اور حسد کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں بندر کا اخراج بیماری یا مشکوک رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں بندر کو غیر شادی شدہ عورت کو چھوتے ہوئے دیکھنا اس کے اندر ایسے قابل مذمت خیالات کی نشاندہی کرتا ہے جو اس کی تھکاوٹ کا سبب بنتے ہیں۔ پریشانی، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بندر دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین نے کہا کہ شادی شدہ عورت کو خواب میں بندر دیکھنا ایک چالاک یا کمزور آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کی لالچ کرتا ہے اور شادی شدہ عورتوں کے خواب میں بہت سے بندر اپنے اردگرد کے زانی اور بدکردار لوگوں کی نشاندہی کرتے ہیں ۔
  • خواب میں بندر کا شادی شدہ عورت پر حملہ کرنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ ایک آدمی اسے اور اس کی ساکھ کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے، اور کہا جاتا ہے کہ بندروں کا خواب میں شادی شدہ عورت پر حملہ کرنا اس شدید بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے اپنے گھر کی دیکھ بھال کرنے سے روکتی ہے، اور خواب میں بندر کا کاٹنا حسد اور آنکھ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کا خواب میں بندروں سے بھاگنا بدکاری کے خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کا خواب میں بندر سے بھاگنا بددیانتی اور جادو ٹونے والوں سے فرار یا بلیک میلنگ اور بدکاری سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • عورت کا خواب میں بندر کا کچا گوشت دیکھنا اس کے شوہر کے ان رازوں کے افشاء کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے لوگوں میں رسوا کرتے ہیں، شادی شدہ عورت کا خواب میں بندر کا پکا ہوا یا پکا ہوا گوشت کھاتے ہوئے دیکھنا غربت اور محتاجی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور سزا اور جرمانے کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں شوہر کو بندر بنتے دیکھنا جادو ٹونے یا حسد کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جس میں میاں بیوی مبتلا ہوتے ہیں اور جو شخص خواب میں اپنے شوہر کو بندر کی شکل میں دیکھے تو یہ اس کے بخل اور وسائل کی کمی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور شوہر کو دیکھنا خواب میں بندر کی شکل کمزوری اور تکبر کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • اگر شادی شدہ عورت خواب میں بندر کو اپنے ساتھ ہمبستری کرتے ہوئے دیکھے تو اسے اپنے اور شوہر کے درمیان فرق کرنے پر جادو ہوتا ہے یا خواب میں بندر سے جماع کرنا شوہر کے ساتھ بُری ہمبستری، اس کی بری طبیعت اور اس کی تکلیف پر دلالت کرتا ہے۔ اس کا دیکھنے والا
  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ اسے خواب میں بندر تحفہ کے طور پر ملا ہے تو اسے چوری کا ہدیہ ملا یا حرام کا مال کھاتا ہے حالانکہ اسے معلوم نہیں ہوتا اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بندر کا خریدنا اس کے خریدنے پر دلالت کرتا ہے۔ چوری شدہ یا حرام رقم کے ساتھ، یا اپنے شوہر پر کسی ایسے شخص کو ترجیح دیتی ہے جو اس سے کمتر ہو۔

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

آدمی کو خواب میں بندر دیکھنے کی تعبیر

  • ایک آدمی کے لیے خواب میں بندر کا دیکھنا گمراہی اور بدعنوانوں کے پیروکاروں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ مرد کے لیے خواب میں بندر کا دیکھنا اس کے ساتھیوں کی برائی اور اس کی بری نیت کی علامت ہے اور خواب میں بندر کو دیکھنا۔ ایک امیر آدمی کی حسد اور نفرت کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں وہ مبتلا ہے، اور ایک غریب آدمی کے خواب میں بندر اس کی غربت سے اوپر غربت کی نشاندہی کرتا ہے، اور بندروں کا خواب تاجر کے لئے حسد کی علامت ہے۔
  • خواب میں بندر کو آدمی پر حملہ کرنے کی کوشش کرتے ہوئے دیکھنا اس دشمنی کی طرف اشارہ کرتا ہے جس سے وہ نہیں ڈرتا اور جو شخص خواب میں بندروں کو اس پر حملہ کرتے اور اس کا محاصرہ کرتے ہوئے دیکھے تو وہ برے لوگ ہیں جو اسے گناہ کی طرف گھسیٹنا چاہتے ہیں اور اس سے بچنا چاہتے ہیں۔ ایک آدمی کے لئے ایک خواب میں بندر ایک غیرت مند، نفرت انگیز یا مخالف سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کا کوئی وقار نہیں ہے.
  • خواب میں بندر کا آدمی کو بیچنا چوری کی چیز بیچنے یا بے حیائی کو فروغ دینے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بندر کا خریدنا جادوگروں کے پاس جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں اس سے بندر چرایا ہے وہ کسی مکروہ منصوبے میں شریک ہے یا اس میں شریک ہے۔ جس نے خواب میں بندر کسی اور سے چرایا، وہ چوری شدہ رقم ہے۔
  • ہدیہ یا تحفہ کے طور پر بندر ملنے کا خواب امانت میں خیانت کی طرف اشارہ کرتا ہے، جو شخص یہ دیکھے کہ وہ حمل کے دوران بندر بن جاتا ہے تو وہ مکار اور دھوکہ باز ہے اور بڑے نافرمان اور گناہ گار لوگوں میں سے ہے، لیکن اگر کوئی آدمی خواب میں اپنی بیوی کو بندر بنتا دیکھتا ہے، وہ خدا کی نعمتوں کو محفوظ نہیں رکھتی۔

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

خواب میں بندر کی خوشخبری یا جادو؟

خواب میں بندر کا خواب میں دیکھنا بشارت ہے اگر خواب دیکھنے والا دیکھے کہ وہ اس سے بچ جائے گا اور اسے کوئی نقصان نہیں پہنچے گا ، خواب میں بندروں کا چھپا ہوا دیکھنا خواب دیکھنے والے کے لیے فتنہ و نافرمانی سے بچنے کے لیے نیک شگون ہے، بندروں کا گھر سے باہر نکلنا خواب شادی شدہ عورت کے لیے خوشخبری ہے۔
خواب میں بندر جادو کی طرف اشارہ کرتا ہے، اگر کوئی شادی شدہ عورت بندر کو اپنے ساتھ جماع کرتے ہوئے دیکھے، یا خواب میں دیکھے کہ وہ بندر سے حاملہ ہے، اور خواب میں بندر جادو اور حسد کی علامت ہیں۔ سب سے بہتر جانتا ہے.

استخارہ کے بعد خواب میں بندر دیکھنے کی تعبیر

استخارہ کے بعد خواب میں بندر کا دیکھنا ناپسندیدہ ہے اور اس میں کوئی خیر نہیں ہے، استخارہ کے بعد خواب میں بندر کا خوف دیکھنا اس بات میں بہت سی رکاوٹوں اور پریشانیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب کا مالک چاہتا ہے، استخارہ کے بعد بندر کا گوشت کھانا ایک خواب بھی ناجائز پیسہ اور برے رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
کہا جاتا ہے کہ استخارہ کے بعد خواب میں بندر کا بچ جانا دیکھنے والے کے لیے بشارت ہے اور اس کے نزدیک فتنہ یا برائی سے نجات کی طرف اشارہ ہے اور ایسے دھوکے باز لوگوں سے نجات کی علامت بھی ہے جن کے اخلاق نہیں ہیں۔

خواب میں بندر کو پالنا

خواب میں بندروں کی پرورش جرم یا بچوں کی پرورش کی ضرورت کی طرف اشارہ کرتی ہے۔

  • خواب میں بندر کو اٹھائے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا لوگوں میں اس کی برائی کے لیے مشہور ہو جائے گا، اور بندر کو خواب میں لوگوں کے درمیان چلتے ہوئے دیکھنا فاسدوں کی صحبت پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں بندر کا اٹھانا بھی جنکس کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ شیخ نابلسی کی تفسیر
  • خواب میں بندروں کو پالنا جوانوں اور جوانوں کے بگڑنے کی علامت ہے اور جو شخص خواب میں بندر کو پال رہا ہے تو اسے علم فاسد معلوم ہوا یا اس کے پاس کوئی غیر معتبر کارکن ہے اور کہا گیا کہ خواب میں بندر پالنا۔ ان بچوں کی نشاندہی کرتا ہے جو اپنے خاندانوں کو شرمندہ کرتے ہیں۔
  • خواب میں گھر میں بندر کو پالتے ہوئے  دیکھنا بچوں کی پیروی، ان کے معاملات کی پیروی اور پرورش کی ضرورت پر دلالت کرتا ہے، اور اکیلے آدمی کے لیے گھر میں بندر پالنے کا خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ بری حالت میں ہے۔ ایمان
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بندر کو اٹھائے ہوئے ہے اور اس کے ساتھ لوگوں کے درمیان چل رہا ہے تو وہ بدکاری کرنے والوں کا دفاع کر رہا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بندر پر سوار ہے تو وہ فریب دینے والے کام پر لگا رہا ہے۔
  • خواب میں بیوی کو بندر پالتے ہوئے دیکھنا اس کا اپنے بچوں کے ساتھ برا سلوک کی نشاندہی کرتا ہے اور عورت کا خواب میں بندر پالتے ہوئے دیکھنا اس کے برے اخلاق یا ان کے برے اخلاق کی طرف اشارہ کرتا ہے جن کے ساتھ وہ صحبت کرتی ہے۔
  • میت کو خواب میں بندر کو اٹھاتے دیکھنا اس کے بعد اس کے بچوں یا اس کے گھر والوں کی خراب حالت اور ان کے معاملات کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں مردہ کو بندر کے ساتھ چلتے ہوئے دیکھنا اس کے کام کو دنیا سے منقطع کرنے کی علامت ہے۔ اس کو فائدہ پہنچتا ہے، اور خواب میں مردہ اور بندروں کا ملنا ان علامتوں میں سے ہے جو دیکھنے والے کو مردہ کے لیے دعا کرنے اور اس کے لیے صدقہ کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

Khwab Mein bandar (monkey) Dekhna

خواب میں بندر کا گوشت کھانا

  • ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق خواب میں بندر کا گوشت کھانا پریشانیوں اور پریشانیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بندر کا گوشت کھانا کسی شدید بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے ۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں بندر کا گوشت کھانا نئے کپڑوں کی نشاندہی کرتا ہے جس میں وہ خوش نہیں ہوتا اور خواب میں بندر کا کچا گوشت کھانا حرام مال، زنا اور بدکاری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں بھنا ہوا بندر کا گوشت کھانا اس کے دشمن پر دیکھنے والے کے غلبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، لیکن انہی طریقوں سے، اور خواب میں بھنا ہوا بندر کا گوشت دیکھنا کسی ایسے فاسق سے مقابلہ کرنے پر دلالت کرتا ہے جو اپنی بے حیائی چھپاتا ہے۔
  • خواب میں بندر کا پکا ہوا گوشت کھانا امیری کے بعد غربت ہے لیکن جو شخص خواب میں دیکھے کہ بندر کا گوشت کھاتا ہے اور اس کا خون پیتا ہے تو وہ زانی اور چڑیل کے پاس سوتا ہے۔

خواب میں بندر کی شادی

ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق خواب میں بندر سے جماع کرنا بدکاری اور گناہ کے ارتکاب پر دلالت کرتا ہے ۔ اور خواب میں بندر سے جماع کرنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے: خواب میں بندر سے جماع کرنے میں عموماً کوئی بھلائی نہیں اور یہ گناہ اور غضب ہے، اور جو دیکھے کہ اس نے جماع
کیا ہے۔ خواب میں بندر کو دیکھ کر ڈر لگتا ہے کہ وہ قوم لوط کے ساتھ کرے گا ، سنت کا ذکر کرنا اور اس پر عمل کرنا، کیونکہ جنات ان کے اردگرد ہوتے ہیں، اور جو شخص خواب میں بندر کو اپنے ساتھ جماع کرتے ہوئے دیکھے تو اسے ڈر لگتا ہے کہ بدعتی لالچ میں پڑ جائیں گے۔ 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button