Khawab Nama Khwab Main Bhook lagna
Khawab Nama Khwab Main Bhook lagna
Khawab Nama Khwab Main Bhook lagna
hazrat ibne sirin ne farmaya khwab men bhook pet bharne se behtar he aor paani ki seeri piyaas se behtar he agar dekhe k bhooka he aor khane ki koi chiz us k paas nhe he daleel he us ko hirs o lalach duniya k maal men kam hogi
hazrat jabar maghrabi ne farmaya he agar dekhe k bhooka tha aor kuch kha k pet bhara he daleel he gunah se tauba kare ga agar jo kuch khaya wo shirin aor mazedar tha daleel he tauba par sabit qadam rahe ga agar tursh aor na khush khana tha to daleel he tauba torne aor gunah dubara karne ki
hazrat jafar sadiq ne farmaya khwab men bhook ka lagna 4 waja par he
1 nuksaan 2 hirs 3 jurm o gunah 4 logon se matlab rakhna
bhook 1
1 bhook ki tabeer sog k kapre khaof o hiraas kufur aor kotahi karne se ki jati he aor kabhi bhook maal k khatme maeeshat o hurfat men hirs o lalach se kaam lene jis qadar bhook ho usi qadar duniya ko hasil karne par dalallat karti he
2 baaz ulmaa ka kehna he k khwab men khud ko bhooka paana khair ki daleel he kabhi is se mareez hone ki taraf ishara he
3 baaz ulmaa kehte hen khwab men bhooka hona pet bharey hone se behtar he piyasa hone ki tabeer sairaab hone k muqable men achhi he
4khawab men taveel bhook men mubtlaa hona faaqa k baad nemat k hasool aor jitni bhook hogi usi qadar maal milne ki daleel he
5 baaz aoqat bhooka hona aese logon ki sohbat akhtiyar karne ki taraf ishara he jisi men kisi qisim ki achhai na ho oar kabhi kamzoori par bhi dalallat karta he zaahid qisim k logon k liye roze ki alamat he ashyaa ki qeemton me girani waqee hone aor faqar o faaqa ki daleel he
6 baaz dafa bhook taqwaa akhtiyar karne aor ALLAH ko yaad karne aor ALLAH TAALA ki neemton ka shukur ada karne par bhi dalallat karta he
7 sardiyoun k maosam bhooka hona sahib e khwab k liye makhmasa men mubtlaa hone ki daleel he
bhook 2
khwab men ALLAH TAALA se mangne k izhaar k sath faaqa, us aadmi ki dua qabool hone ki daleel he jo izzat aor taaqat k haamil hone k sath sath ALLAH TAALA ki zaat se qabooliyat ki umeed bhi rakhta ho-
اچھا خواب نعمتِ خدا وندی
حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔
اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔
خواب کی اقسام
امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔
1- مبشرات خداوندی –
2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –
3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –
اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔
علم تعبیر کے چھ مشہور امام |
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے 1 حضرت دانیال علیہ اسلام 2 حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ 3 حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ 4 حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ 5 حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ 6 حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ |
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم |
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔ |