Khwab Mein Billi Dekhna

Khawab Nama Khwab Mein Billi Dekhna

Khawab Nama Khwab Mein Billi Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Billi Dekhna
billleee2

بلیوں کے تئیں ہمارے جذبات ایک شخص سے دوسرے میں مختلف ہوتے ہیں، محبت، جذبہ یا خوف اور شاید نفرت کے درمیان، اور بلیاں، اگرچہ وہ اچھی اور دوستانہ مخلوق ہیں، لیکن یہ بھی، جیسا کہ کہاوت ہے، “کھاؤ اور انکار کرو”، اس کی تعبیر کیسے ہے؟ خواب میں بلی دیکھنا؟ بلیوں کی مختلف وژن کی حالتیں کیا ہیں؟
اس مضمون میں؛ ایک ساتھ، ہم خواب میں بلی کی علامت کے بارے میں جانتے ہیں ، گھر میں بلی کو دیکھنے اور بلیوں کو گھر سے نکالنے کی تعبیر، اور کالی اور سنہرے بالوں والی بلی اور سفید کے معنی کی تعبیر کے ذریعے۔ خواب میں بلی ، خواب میں بلی کو مارتے اور مارتے دیکھنا اور دیگر کی تعبیر کے علاوہ

Khwab Mein Billi Dekhna             خواب میں بلی دیکھنے کی عام تعبیر

خواب میں بلی چور اور چور کی نشاندہی کر سکتی ہے!
خوابوں کی تعبیر اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب میں ایک بلی چوروں اور جنوں کو ظاہر کرتی ہے، اور یہ خوش مزاج لڑکے اور کھیل و تفریح ​​کی نشاندہی کر سکتی ہے، اور خواب میں سخت بلی کا دیکھنا ایک چنچل عورت کی علامت ہے جو برائی چاہتی ہے، جبکہ ایک پالتو جانور۔ خواب میں بلی ان سماجی رشتوں کی نشاندہی کر سکتی ہے جو منافقت سے داغدار ہیں، اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں بلی ایک ایسے فعل کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ خواب کا مالک انکار سے نہیں کاٹے گا۔

ابن سیرین کی طرف سے خواب میں بلی دیکھنے کی تعبیر

ابن سیرین خواب میں بلی کو دیکھنے کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ خواب میں بلی، بلی کے بچے یا بلی کے بچے گھر کے لوگوں یا باہر سے چور ہونے کی ان کی نظر پر دلالت کرتے ہیں اور بعض نے اسے محافظ بنا لیا اور عورت۔ خواب میں بلی ایک دھوکہ باز عورت ہے اور ہر وہ نقصان جو دیکھنے والے کو متاثر کرتا ہے خواب میں بلی کو کاٹنے یا نوچنے کے مترادف ہے یا اس سے ملتی جلتی چیز، لیکن یہ سرپرست یا معتبر شخص کی خیانت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ ابن سیرین کے مطابق بلی
اس شخص کی خوش قسمتی کو اس سال سے بتاتی ہے جس میں وہ خواب دیکھتا ہے، ابن سیرین کی طرف سے بلی اور بلیوں کے دروازے پر کیا آیا؟

شیخ نابلسی کا خواب میں بلی دیکھنے کی تعبیر

شیخ نابلسی نے  خواب میں بلیوں کی تعبیر ان کے والدین سے دوری، خیانت یا چوری سے کی ہے۔خواب میں بلیوں کو دیکھنا ایسے سیاحوں کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو سنی سنائی بات کرتے ہیں، اور شاید منافقت کی طرف اشارہ کرتے ہیں، انہوں نے یہ بھی کہا کہ خواب میں بلی کتاب کی طرف اشارہ کر سکتی ہے۔ اور سورہ ر میں اللہ تعالیٰ کے اس قول کے لیے اخبار (انہوں نے کہا: اے ہمارے رب، ہمارے لیے قیامت سے پہلے جلدی کر۔” یہ اس لیے ہے کہ عربی زبان میں قات کا مطلب لکھا ہوا اخبار بھی ہے۔
 بلیوں کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر کیا طے کرتی ہے وہ دیکھنے والے کی حالت اور بصارت کی تفصیلات ہیں اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔الدلیمی اپنی کتاب The World of Dreams میں دیکھتا ہے کہ خواب میں بلی کی تعبیر بدل گئی ہے۔ جدید دور میں خواب میں بلی تنہائی اور تنہا رات کی نشاندہی کرتی ہے۔بلی ہمیشہ سے برائی، موت یا شیطان کی علامت رہی ہے لیکن یہ خوش قسمتی کا اظہار بن گئی ہے۔

Khwab Mein Billi Dekhna                              گھر میں بلیوں کو دیکھنا

گھر میں بلی کو مختلف صورتوں میں دیکھنے کی کیا تعبیر ہے؟
جیسا کہ ہم نے اپنے تعارف میں ذکر کیا ہے۔ نابلسی کی تشریح کے مطابق بلی چور یا غدار ہے، اور وہ ایسا آدمی ہو سکتا ہے جو لوگوں کو کھیلنا اور تفریح ​​کرنا پسند کرتا ہو، لیکن بلی اسی وقت ایک مبصر ہے جو موقع کا انتظار کر رہی ہے۔ خرابی اور تخریب، اور یہ بھی خواب میں بلیوں کو دیکھنے کی علامتوں میں سے ایک ہے۔
 النبلسی کا کہنا ہے کہ بلیوں کا گھر میں داخل ہونا چوروں کے گھر میں داخل ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
( خواب میں گھر دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )

اور خوابوں کی تعبیر گھر میں بلی کو دیکھنے کے بارے میں اس کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے ، عام طور
پر گھر میں بلیوں کا دیکھنا خاندان کے گھر سے پڑوسی کے گھر گھومنے پھرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور کالی بلی کو دیکھنا اس میں اچھا نہیں ہے، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ شیطان اور خدا منع کرے ( تفصیل سے شیطان کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )، جیسا کہ بلی کو دیکھنا سفید ہے خوش مزاج بچوں کو، اور سنہرے بالوں والی بلی بدمزاج اور چالاک ہے، اور خدا تعالیٰ سب سے بلند اور سب کچھ جاننے والا ہے۔ .

بلیوں کو گھر میں داخل ہوتے اور نکلتے دیکھنا چوروں کے داخل ہونے اور نکلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور ایک سخت بلی کو دیکھنا مجرم چور کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب کہ پالتو بلیوں کو دیکھنا مصیبت زدہ بچوں کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
خواب میں بلی کو پالنا ایک چنچل لڑکی کی پرورش کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جیسا کہ بلی کو مادہ اٹھاتے ہوئے دیکھنا، یہ عورت سے حمل یا غدار کو محفوظ رکھنے اور جھوٹے پر یقین کرنے کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور بلی کو خواب میں پالنا احتیاط کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ چوروں کے خلاف، اور خواب میں بلیوں کو گھر سے بے دخل دیکھنا شیطانوں کے نکالے جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

ایک بلی نے کاٹ لیا اور خواب میں لکھا

خواب میں بلی کا کاٹنا یا بلی کا لکھنا، جیسا کہ ہم نے ذکر کیا ہے ، ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق مصائب و آلام کی طرف اشارہ ہے ۔ خواب میں ڈاکٹر کو دیکھنے کی تعبیر ) ۔

Khwab Mein Billi Dekhna                                   خواب میں بلی کا مرنا

خواب میں بلی کا گوشت کھانا جادو کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شیخ نابلسی کی تعبیر کے مطابق یہ چوری کی رقم کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور جب بلی خواب میں چور یا چور تھی؛ خواب میں بلی کا قتل یا ذبح دیکھنا چور کے پکڑنے اور پکڑنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب کی تعبیر خواب میں بلی کو مارتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے۔خواب میں
مری ہوئی بلی نامعلوم ولدیت میں گر گئی اور معلوم مردہ بلیوں کو دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ واقعی مر گئی ہیں یا چوری ہوئی ہیں، اور بہت سی مردہ بلیوں کو خواب میں دیکھ کر خواب میں سڑکیں چوری کے پھیلاؤ اور بازار میں سامان کی بڑی فراہمی کی نشاندہی کرتی ہیں۔
اور بلیوں کو مارنا دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ چور اسے ڈانٹ سکتا ہے، جیسا کہ خواب میں بلیوں کو ذبح کرنا، پھر رشوت لینا، یا دیکھنے والا جاسوس کا کام کرتا ہے ( خواب میں قتل اور ذبح دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )

Khwab Mein Billi Dekhna                         خواتین کے لیے بلیوں کو دیکھنا

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں بلی ایک فریبی عورت کی طرف اشارہ کر سکتی ہے اور نابلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں بلی ایسی عورت ہو سکتی ہے جس نے اپنے بچوں کی اچھی پرورش کی ہو اور وہ ان سے ڈرتی ہو اور ان کو تادیب کرنے کی متمنی ہو۔

جہاں تک عورت کے بارے میں بلی کے خواب کا تعلق ہے، خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں کہتی ہے:
عام طور پر عورتوں کے لیے بلیوں کو دیکھنا لڑکا، چور یا جن کی طرف اشارہ کرتا ہے، عورتوں کے لیے گھر میں بلیاں دیکھنا بدروح ہے، اور اگر بلیاں خواب میں دیکھیں۔ جمع کرنے والی چیزوں کو تباہ کرنا یا توڑ دینا یہ حسد اور جادو ہے، اسی طرح بلی خریدنا جادو سے نمٹنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور چڑیلوں کے ساتھ بلی کو دیکھنا جادو سے فائدہ اٹھانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
اور جو دیکھے کہ اس کا شوہر بلی بن گیا ہے تو وہ چوری کر رہا ہے یا اس کا پیچھا کر رہا ہے، جیسا کہ خواب میں بلی کو دودھ پلانے کا دیکھنا بچوں کی پرورش پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں بلی کا کھو جانا دھوکہ ہے۔ جہاں تک عورت کے خواب میں بلی کی موت کا تعلق ہے، یہ حسد کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں بلیوں کو دیکھنے کے دیگر واقعات

  • شیخ نابلسی کے مطابق خواب میں بلی بیچنا خرچ کرنے اور خرچ کرنے پر دلالت کرتا ہے اور خواب کی تعبیر بتانے والے کا مزید کہنا ہے کہ خواب میں بلی بیچنے سے دیکھنے والا ناحق خرچ کرتا ہے جبکہ بلی خریدنا شادی یا دھوکہ دہی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں بلی بن گیا ہے تو اس کی زندگی میں کوئی خیر نہیں ہے اور یہ تعاقب اور ڈنڈا مارنے سے ہے – شیخ نابلسی۔
  • خواب میں بلی کو دیکھنے کی ایک تعبیر یہ ہے کہ یہ ایک بانی لڑکے یا زنا کے بیٹے کی طرف اشارہ کرتا ہے – شیخ نابلسی۔
  • خواب میں بلیوں کا خوف دشمنوں سے تحفظ کا اشارہ دے سکتا ہے – شیخ نابلسی۔
  • جو شخص دیکھے کہ اس نے بلی چرائی ہے تو یہ دیکھنے والے کے حالات کے مطابق چور یا چور کی جاسوسی پر دلالت کرتا ہے اور جس سے اس کی بلی چرائی گئی وہ اس سے خط یا رقم کے علاوہ کوئی اہم چیز چرا لیتا ہے۔ بلی کو تحفہ کے طور پر حاصل کرنا ایک بچے کے ساتھ کھیل رہا ہے – خوابوں کا ترجمان۔
  • استخارہ کے بعد بلیوں کو دیکھنا اچھا نہیں – خواب کی تعبیر۔
  • خواب میں بلیوں کا دیکھنا امیر کو اس کا پیسہ چوری کرنے کے لیے، اور غریب کو جاسوسی کرنے کے لیے، اور سوداگر کو اس کی تجارت سے چوری کرنا، جیسا کہ خواب میں بلی اپنی ہونے والی بیوی کی طرف اشارہ کرتی ہے (روشن کی تعبیر پڑھیں) اور مومن کے پاس ایک شیطان ہے جو اس کے دین کو خراب کرتا ہے، اور تھوڑا سا ایمان دھوکہ دینے والا ہے، اور قیدی کے خواب میں بلی کو چوری کی سزا دی جاتی ہے، اور مریض کو بیماری ہے اگر وہ اسے لگ جائے، اور اگر آپ کو ایسا نہ کریں، پھر یہ ایک علامت ہے۔

ملر کی طرف سے خواب میں بلیوں کو دیکھنے کی تعبیر

مغربی خوابوں کے ترجمان گستاو ملر کا کہنا ہے کہ عورت کا خواب میں سفید بلی دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ دھوکہ اور چالاک ہے، اور خواب میں گندی بلی یا دبلی پتلی بلی کا دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا دوسرے لوگوں کی حماقت کا شکار ہے، اور اس کو دیکھ کر اسے دھوکہ دیا جا رہا ہے۔ خواب میں بلی عام طور پر پریشانیوں اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتی ہے، اور جیسا کہ خواب میں بلی کو مارنا یہ مشکلات پر قابو پانے اور مشکلات پر قابو پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور ملر نے مزید کہا کہ سانپوں کو بلیوں کو مارتے دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والے کے دشمن اسے نقصان پہنچانے کی کوشش کرتے ہوئے خود کو نقصان پہنچا رہے ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button