Khwab Mein Janaza Dekhna

Khawab Nama Khwab Mein Janaza Dekhna

Khwab Mein Janaza Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Janaza Dekhna

خواب میں جنازہ کی تعبیر ابن سیرین اور نابلسی کا

ابن سیرین کہتے ہیں کہ بازاروں میں جنازے کا دیکھنا اہل بازار کی منافقت پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص جنازہ کو آسمان پر یا ہوا میں اڑتا ہوا دیکھے تو اس سے پردیس میں ایک اہم اور مقدر کی موت پر دلالت کرتا ہے۔ وہ لیڈر ہو یا عالم۔ان ملکوں کے لوگوں سے جہاں جنازے ہوتے ہیں۔

شیخ النبلسی کا کہنا ہے کہ جنازہ ، تشریح میں، ایک راضی آدمی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو برے لوگوں سے توبہ کرتا ہے یا اپنے ہاتھ سے ہلاک ہو جاتا ہے ۔
اور جو شخص اس کے جنازے پر لوگوں کو روتے ہوئے دیکھے تو یہ اچھا ہے، ان شاء اللہ، اس کا انجام قابل ستائش ہوگا، اسی طرح جو شخص اس کے جنازے پر لوگوں کو اس کے لیے دعا کرتے، اس کی تعریف کرتے اور اس کی فضیلت کو یاد کرتے ہوئے دیکھے، اور اس کے برعکس۔ ، اگر وہ اس پر الزام لگاتے ہیں، اور خواب میں جنازہ مسافروں کو الوداع کی طرف اشارہ کر سکتا ہے.
اور ہم ابن سیرین اور شیخ نابلسی کی تشریحات کے ساتھ اگلے پیراگراف میں خواب میں جنازہ دیکھنے کے لیے رکیں گے، ہر ایک اپنی جگہ پر۔

خواب میں جنازے کی تعبیر ابن شاہین

Khwab Mein Janaza Dekhna

امام خلیل بن شاہین الظاہری کہتے ہیں کہ لوگوں کو جنازے میں چلتے ہوئے دیکھا اور جنازے کا مالک زندہ اور معروف تھا؛ اس سے معلوم ہوتا ہے کہ جنازے کا مالک لوگوں پر حاکم ہے، لیکن وہ ظالم اور ظالم ہے، اور جیسا کہ خواب میں جنازے کو اڑتے ہوئے دیکھنا ایک عظیم انسان کی موت پر دلالت کرتا ہے، اور جیسا کہ تابوت کو زمین پر چلنا ہے۔ حمل کے بغیر خواب میں مرد کے لیے سفر، کنوارہ کے لیے شادی اور شادی شدہ عورت پر شوہر کے قرض کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
اور کس نے کہا کہ میں نے اپنے جنازے کا خواب دیکھا اور وہاں کوئی نہیں تھا۔ اس سے اس کی حالت عزت سے ذلت کی طرف بدل جانے کی طرف اشارہ ہے اور جو شخص دیکھے کہ وہ جنازہ ادا کر رہا ہے اور اس کے امور کو چلا رہا ہے تو وہ شادی یا شادی کا حکم لے رہا ہے اور خواب میں تابوت اٹھا رہا ہے۔ اس بات کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے کہ مرشد ایک ایسے شخص کی شفاعت کرتا ہے جو شفاعت کا مستحق نہیں ہے، اور خدا تعالی ہاں میں ہے اور بہتر جانتا ہے۔

خواب میں میرے جنازے کی تعبیر کیا ہے؟ “ان کے حل کی تشریح”

اور خواب کی تعبیر خواب میں جنازہ دیکھنے کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے۔

  • جو شخص خواب میں اپنے جنازے کو عمومی طور پر دیکھے تو یہ اس کی زندگی کے ضائع ہونے کا غم ہے اور جو شخص خواب میں اپنے آپ کو کندھوں پر اٹھائے ہوئے دیکھے تو اس سے انسانوں کو کچھ فائدہ ہوتا ہے لیکن جو دیکھے کہ اسے اٹھائے نہیں جاتے۔ جنازہ بیمار ہو سکتا ہے یا قید ہو سکتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں لوگوں کو اس کے لیے روتے ہوئے دیکھے تو اس پر ظلم کیا گیا، اور جو شخص اس کے مرنے کے بعد لوگوں کو اس کی توہین کرتے ہوئے یا اس کی غیبت کرتے ہوئے دیکھے تو وہ دل سے گناہ میں مرے گا، اور اگر جنازے میں کم حاضری ہو۔ خواب میں خواب دیکھنے والا لوگوں کے ساتھ میل جول نہیں رکھتا اور ان کے ساتھ اچھا سلوک نہیں کرتا۔
  • اور جو شخص اس کے جنازے کو اس کی قبر پر پہنچا اور اسے دفن کیا گیا تو اس نے اپنے دل کو اپنے ہاتھ سے مار ڈالا اور گناہوں اور شراب پینے پر اصرار کیا اور جس نے دیکھا کہ وہ اپنا تابوت خود اٹھائے ہوئے ہے اور اپنے ہاتھ سے قبر کھود کر خود کو دفن کرتا ہے۔ وہ اپنے اعمال کا نتیجہ برداشت کرتا ہے اور اپنی غلطیوں کا سامنا کرتا ہے۔
  • بازار میں جنازے کا دیکھنا سامان کے ختم ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب کہ بہت سے جنازوں کا دیکھنا جنگوں یا بیماریوں کی طرف اشارہ کرتا ہے جو انسانوں کو مار دیتی ہیں، اور غریب کے جنازے کا خواب دیکھنا موت کی تمنا ہے، اور امیر کے لیے موت کا خوف ہے، اور حاکم کو اس کی طاقت اور اس کے اختیار سے ہٹانے کے لئے جوابدہ ٹھہرایا جاتا ہے، اور قیدی کے لئے اس کی موت، جیسا کہ خواب میں جنازہ کا نظارہ مریض کی موت کے قریب ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ مومن کے لئے خدا سے ملاقات کی محبت ہے، اور کافر کے لیے اس کی مایوسی اور شاید اس کی خودکشی، اور طالب علم کے لیے خواب میں جنازہ اس کی سستی اور سستی ہے، اور استاد اپنی حالت کے مطابق اپنے عزم اور بے حسی میں کمزور ہے۔

اس کی مٹھاس  پر خواب میں مردہ اور موت دیکھنے کی تعبیر پڑھیں

Khwab Mein Janaza Dekhna

جنازہ میں پیدل چلنے کے خواب کی تعبیر

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں جنازے کے پیچھے چلنے کی تعبیر ظالم یا فاسق حکمران کی پیروی کرنا ہے اور جنازہ کا خواب میں قبرستان پہنچنا ہے اگر قبرستان معلوم ہو تو یہ خواب مالک کے حقوق کی واپسی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .
اور جو شخص خواب میں عورتوں کے جنازے کو بغیر کسی مرد کے چلتے ہوئے دیکھے تو اس سے حکمرانوں کے معاملات اور ان کے حالات پر دلالت کرتا ہے اور ان کے معاملات جنازہ پر چلنے والی عورتوں کی صورت میں ہوں گے اگر وہ پردے میں ہوں اور پردہ دار، سرپرستوں کے معاملات مبہم اور مبہم ہوتے ہیں، اور اگر عورتیں معلوم ہوں تو تعبیر ان کے سرپرستوں کی طرف لوٹ جاتی ہے، اور شیخ نابلسی کہتے ہیں، خواب میں جنازہ اٹھانا حرام مال پر دلالت کرتا ہے۔

خواب کی تعبیر خواب میں جنازے پر چلنے کی تعبیر کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب میں
نامعلوم مردہ کے جنازے پر پیدل چلنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ دیکھنے والا حق ادا کرتا ہے لیکن جو دیکھے کہ وہ اس کے جنازے پر چل رہا ہے وہ کرتا ہے۔ اپنے آپ کو اس کا حق نہ دینا اور خواب میں باپ کا جنازہ یا ماں کا جنازہ دیکھنا نیکی پر دلالت کرتا ہے اور ماں باپ کی روش پر چلنا جیسا کہ کسی بیٹے کے جنازے پر چلنا، دیکھنے والا اسے نہیں اٹھاتا۔ .
بڑے جنازے میں پیدل چلنا کسی اہم آدمی کے جنازے پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں چھوٹے جنازے میں پیدل چلنا اس ڈوبے ہوئے آدمی کا جنازہ ہے جسے دنیا کی کوئی فکر نہیں۔
جنازے کے شروع میں چلنے کی تعبیر ڈھول بجانے اور ہار بجانے کی محبت پر دلالت کرتی ہے اور جنازے کے آخر میں پیدل چلنا عام لوگوں کے پیروکاروں کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

اور جنازے پر بھاگنے کا خواب اچھا نہیں تو سنت کی خلاف ورزی ہے اور اگر میت کو معلوم ہو تو میت کے لیے اچھا ہے۔
عالم کے جنازے پر چلتے ہوئے دیکھنا اس کے علم سے مستفید ہونے پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں سلطان یا حاکم کے جنازے پر چلنا اس دنیا سے ایک زخم ہے، جیسا کہ مجرم یا کافر کے جنازے پر چلنا دیکھنے والا ہے۔ اس کا دفاع.
اور جنازے کا قبرستان پہنچنا معاملات کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب کہ جنازے کا قبرستان نہ پہنچنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ معاملات ابھی ختم نہیں ہوئے، اور نامعلوم عورت کے جنازے پر چلنا دنیا کی محبت کو الوداع کہنا ہے۔ خواب میں نامعلوم بچے کا جنازہ مندرجہ ذیل افواہوں کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

Khwab Mein Janaza Dekhna

خواب میں نماز جنازہ کی تعبیر

ابن سیرین کہتے ہیں کہ میت کی نماز جنازہ دیکھنا اس کے لیے دعا پر دلالت کرتا ہے، اور جو خواب میں نماز جنازہ کا امام ہو تو ولایت پر دلالت کرتا ہے، اور شیخ النبلسی کی تعبیر کے مطابق خواب میں نماز جنازہ دیکھنا۔ خدا کے ساتھ لوگوں کے درمیان بھائی چارے اور دوستی کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ شادی شدہ عورت کے خواب میں جنازے کی تعبیر، اس کے مذہب کی خرابی۔

اور خواب کی تعبیر خواب میں نماز جنازہ دیکھنے کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے، خواب میں
نماز جنازہ دوسروں کے حقوق ادا کرنے کی طرف اشارہ کرتی ہے، اور مسجد میں نماز جنازہ دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ چیزیں اپنی فطری شکل میں چل رہی ہیں۔ جبکہ قبرستان میں نماز جنازہ دیکھنا حقوق کی ادائیگی میں تاخیر پر دلالت کرتا ہے۔
اور جو شخص لوگوں کو اس کی نماز جنازہ پڑھتے ہوئے دیکھے تو لوگ اس کے لیے دعا کریں گے اور میت کی نماز جنازہ درحقیقت اس کی مغفرت پر دلالت کرتی ہے۔

خواب میں تابوت دیکھنا

خواب میں تابوت کی تعبیر، ابن سیرین کے مطابق ، یہ اس رقم، اختیار اور عزت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب میں تابوت پر لے جانے والے دیکھنے والے کو حاصل ہوتا ہے، کیونکہ تابوت کی اصل بحالی ہے۔
شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں تابوت دیکھنا رقم کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور جو شخص خواب میں کندھے پر اٹھائے ہوئے ہو وہ اپنے جنازے میں لوگوں کی تعداد کے حساب سے لوگوں پر اقتدار حاصل کر سکتا ہے۔
خواب میں تابوت اٹھانا سفر اور سفر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور یہ خواب میں تابوت کی طرح بڑی جگہ کی نشاندہی کر سکتا ہے۔ ( خواب میں تابوت دیکھنے کی
تعبیر پڑھیں )

اور وہ خواب میں تابوت کی تعبیر کے بارے میں اپنی مٹھاس کی وضاحت کرتی ہے۔خواب میں 
تابوت کو خالی دیکھنا قریب آنے والی اصطلاح کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔خواب میں تابوت کے اندر پڑا ہوا دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا صحت یاب ہو جاتا ہے۔ کمرہ کیونکہ اس کا نام ہے (اگر وہ زندہ ہے) اور آسمان پر تابوت کو اڑتے دیکھنا کسی عالم یا صالح شخص کی موت ہے۔
خواب میں سونے کا تابوت دیکھنا انتہا پسندی اور بے حیائی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور چاندی کا ایمان کیتابوت ( خواب میں پتھر دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )

عورت کا خواب میں جنازہ اور تابوت دیکھنا

شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ عورت کا جنازہ دیکھنا اس کی شادی پر دلالت کرتا ہے اور خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے کہ عام طور پر عورت کے لیے خواب میں جنازہ دیکھنا اس کی جان، عزت اور ذلت ہے۔
اگر اس نے خواب میں اپنا جنازہ دیکھا تو یہ اس کی زندگی ہے، اگر اس کا جنازہ اچھا تھا تو اس کی زندگی اچھی ہے، اور اگر ایسا نہیں ہے تو اس نے وہی دیکھا ہے، اور شادی شدہ عورت کا جنازہ دیکھنا، اگر وہ دیکھتی ہے کہ وہ اپنے شوہر کے جنازے پر چل رہی ہے، پھر وہ اس کے نقش قدم پر چل رہی ہے اور وہ ایک اچھی بیوی ہے، اور جو دیکھے کہ وہ اپنے کسی بیٹے کے جنازے پر چل رہی ہے تو وہ اس کی تمام ضروریات پوری کرتی ہے۔ خواب میں شادی کی تعبیر ۔
عورت کا نامعلوم بچے کے جنازے میں پیدل چلنا افواہوں کے پھیلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور عورت کے نامعلوم جنازے میں چلنا لوگوں اور ان کے ساتھ ڈھول بجانے اور ہار بجانے کی طرف اشارہ کرتا ہے جہاں تک خواب میں بڑے جنازے کی تعبیر ہے عورت کی اپنے آپ سے وفاداری، اور ایک چھوٹا سا جنازہ عورت کی اپنے شوہر، اس کے خاندان اور اس کے گھر سے وفاداری۔
عورت کا خواب میں ٹوٹا ہوا تابوت دیکھنا اس کے گھر والوں یا شوہر کے ساتھ اس کی حالت کی نشاندہی کرتا ہے اور تابوت سونے سے وہ اپنے گھر والوں یا شوہر کی قدر کرتی ہے اور جو دیکھے کہ لوگ اس کے جنازے پر اس کے لیے روتے ہیں تو اسے اس کی نیکیاں یاد آتی ہیں، لیکن جو دیکھے کہ لوگ اس پر بہتان لگاتے ہیں اور اس پر روتے نہیں ہیں تو وہ اس کی برائیاں یاد کرتے ہیں۔ عورت کی نماز جنازہ مایوسی کے بعد اس کی دعا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Check Also
Close
Back to top button