Khwab Mein Bimar Hona

Khawab Nama Khwab Main Bimar Hona

Khwab Mein Bimar Hona

bimariKhawab Nama Khwab Main Bimar Hona

Khwab Mein Bimar Hona

بیماری کا خواب تعبیر میں سب سے زیادہ متنوع خوابوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے اور مختلف تعبیرات کے معنی ہیں ، کیونکہ خواب میں بیماری کی علامت کے علاوہ، خواب میں ہر عضو کی تعبیر اور تعبیر ہوتی ہے، اور خواب میں ہر بیماری اس کی ایک تشریح ہے، اور بیماری کو دیکھنے کے معنی دیکھنے والے کی حالت اور بینائی کے سیاق و سباق کے مطابق مختلف ہوتے ہیں۔
اس مضمون میں ہم نے آپ کے لیے خواب میں بیماری دیکھنے کی تعبیرات اور ابن سیرین اور شیخ نابلسی کی طرف سے بیماری کے خواب دیکھنے کے واقعات اور ابن شاہین، ابن غنم اور دیگر عظیم مفسرین کے مطابق بیماری کے خواب کی تعبیر جمع کی ہے۔ ، اور ہم خواب میں ایک سنگین بیماری کو دیکھنے اور کینسر کے ساتھ بیماری کا خواب دیکھنے اور بیماری سے شفا یابی کی تعبیر پر بھی رک جاتے ہیں، اور دیگر صورتوں میں بیماری کا ایک نظارہ، خدا سے کامیابی اور اچھے نتیجے کی دعا کرنا۔

Khwab Mein Bimar Hona

 
 

خواب میں بیماری کی علامت اور ابن سیرین کی بیماری کی تعبیر

  • ابن سیرین کے مطابق بیماری کے خواب کی تعبیر اگر خواب دیکھنے والا بیمار ہو اور مومن اس کی مدت کے قریب ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے کیونکہ آخرت مومنوں کا گھر ہے ۔
  • جیسا کہ ابن سیرین کہتے ہیں بیماری کا خواب طلاق پر دلالت کرتا ہے خواب میں بیماری شوہر اور بیوی کے درمیان جدائی ہے جب تک کہ وہ اس پر حرام نہ ہوجائے۔ شوہر بیمار ہے؛ خواب میں بیماری اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ مریض کی زندگی خواب دیکھنے والوں کے قریب ہے۔
  • ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ بیماری کا خواب دیکھنے والے کے گناہوں اور خطاؤں کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے اور یہ سب خواب کی تفصیلات، اس کے سیاق و سباق، دیکھنے والے کی حالت اور اس کے مقام کے مطابق ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

شیخ نابلسی کی کتاب سے بیماری کے خواب کی تعبیر

  • شیخ النبلسی بیماری کے خواب کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ یہ اللہ تعالیٰ کے اس فرمان کی وجہ سے نفاق پر دلالت کرتا ہے: { ان کے دلوں میں بیماری ہے، اس لیے اللہ تعالیٰ نے ان کو بیماری میں مبتلا کر دیا ہے ، غفلت، مال خرچ کرنا ہے ۔
  • النبلسی نے بیوی کی بیماری کے خواب میں اضافہ کیا ہے اور خواب میں بیوی کو بیمار دیکھنا اس کے دین کی کمی پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں بچوں کا بیمار ہونا ان کی نافرمانی یا ان کے دلوں کی سختی پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں بیماری کا مطلب بیروزگاری، معاملات میں خلل اور دوسرے لوگوں کے کام میں خلل پڑتا ہے، جس طرح امیر کے لیے بیماری کا خواب ضرورت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح اس شخص کے لیے جو دنیاوی معاملات کی خواہش رکھتا ہے۔ خواب میں بیماری دیکھ کر لطف میں خلل پڑتا ہے۔
  • اور جو لوگ فکر مند تھے۔ بیماری کے بارے میں خواب اس کی حالت، حیثیت اور اس کے نقطہ نظر کے سیاق و سباق کے لحاظ سے اس کی پریشانیوں کے انتقال کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور جو شخص جھگڑے میں تھا اس کی بیماری کے خواب کی تعبیر یہ ہے کہ وہ اپنے دشمن کو شکست دینے سے قاصر ہے۔ .
  • اور خواب میں بخار اور گرم امراض کی تعبیر صرف اس تشویش کی طرف اشارہ کرتی ہے جو صاحبان اختیار میں دیکھنے والے کو متاثر کرتی ہے جیسا کہ شیخ النبلسی نے بیماری کے خواب دیکھنے کی دوسری صورتوں کا ذکر کیا ہے، ہم ان کی جگہ ان کی تفصیل بیان کریں گے۔

Khwab Mein Bimar Hona          

    سنگین بیماری کے بارے میں خواب کی تعبیر

خواب میں شدید بیماری، اگر خواب دیکھنے والا واقعتاً بیمار ہو تو اس کی مدت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور اگر مریض خواب میں دیکھے کہ وہ اپنی چیزیں چھوڑ رہا ہے یا تقسیم کر رہا ہے، تو یہ اس کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔ خواب، تاہم، اس کی مدت کی قربت کی طرف اشارہ کرتا ہے.
جہاں تک تندرست اور تندرست آدمی کے خواب میں کوئی سنگین بیماری دیکھنے کا تعلق ہے تو وہ دیکھے کہ کون سا عضو مرض ہے تو اس کی تعبیر اس طرح کی ہے یا یہ کہ تندرست آدمی کے خواب میں سنگین بیماری اسی قدر تشویش کا باعث ہوتی ہے۔ اس کی سنگینی ، اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں ایک سنگین بیماری فتنہ اور دل کی سختی کی علامت ہے۔

Khwab Mein Bimar Hona       

          خواب میں کسی کو بیمار دیکھنے کی تعبیر

  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں کسی کو بیمار دیکھنا حقیقت میں اس کی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جیسا کہ خواب میں نامعلوم شخص کو بیمار دیکھنا تعبیر خواب کے مالک کی طرف جاتا ہے، اور بیماری خواب دیکھنے والے کے لیے ہے۔ خواب میں کسی نامعلوم بیمار عورت کو دیکھنا اس کے کام کی مشکل اور اس کی کوششوں میں رکاوٹ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • جہاں تک خواب میں باپ کی بیماری کا تعلق ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والے کے سر میں بیماری ہے ، کیونکہ خواب میں باپ کو دیکھنے کی تعبیر جسم سے سر ہے، اور خواب میں ماں کا بیمار ہونا اس کی خراب حالت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کے دل کی سختی کی وجہ سے، جیسا کہ خواب میں بیٹے کی بیماری کا تعلق ہے، یہ اس کے سفر یا کسی اور وجہ سے علیحدگی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں نامعلوم بیمار کو دیکھنا ان علامات میں سے ایک علامت ہے جو جاگتے وقت بیماری کی نشاندہی کرتی ہے۔

خواب میں اپنے بیٹے کو بیمار دیکھنے کی تعبیر “بچوں کی بیماری کا خواب”

شیخ النبلسی رحمۃ اللہ علیہ خواب میں بیمار بچے کو دیکھنے کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ یہ بہت زیادہ پریشانیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں بیمار بچے کا شفاء اس کی بیماری کی شدت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اس کے دونوں بیٹے بیمار ہیں۔ خواب، دونوں آنکھیں جھپک رہی ہیں۔ خواب میں بیٹے کا بیمار دیکھنا ان پریشانیوں کو بھی ظاہر کرتا ہے جو اس کی وجہ سے اس کے والدین کو ہوتی ہیں اور ان کی زندگیوں میں ان کے بیٹے کی وجہ سے جھگڑے ہوتے ہیں۔

خواب میں کینسر اور کینسر کے مریض کے متعلق خواب کی تعبیر

  • خواب میں کینسر ہونے کی تعبیر خوف اور اضطراب پر دلالت کرتی ہے اور بعض نے کہا ہے کہ خواب میں کینسر خدا سے دوری اور فرائض میں کوتاہی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خدا جانتا ہے. خواب میں کینسر کا دیکھنا خواب دیکھنے والے کے کاروبار میں خلل اور اس کے معاملات میں رکاوٹ کی نشاندہی بھی کر سکتا ہے ۔
  • جہاں تک خواب میں کینسر کے مرض میں مبتلا شخص کو دیکھنا ، اگر دیکھنے والے کو معلوم ہو تو یہ بیداری میں اس کی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور یہ ضروری نہیں کہ اس کی بیماری حقیقی ہو، جس طرح کینسر کے مرض میں مبتلا شخص کو دیکھنا ضروری ہے۔ ایک خواب میں ایک بحران یا مصیبت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس شخص کو بے نقاب ہے.
  • خواب میں لیوکیمیا دیکھنا خواب دیکھنے والے کا پیسہ مشکوک اور حرام ہونے کی نشاندہی کر سکتا ہے اور خواب میں پھیپھڑوں کا کینسر دیکھنا خواب دیکھنے والے کے گناہ کی سزا کی علامت ہو سکتا ہے۔
  • خواب میں سر کا کینسر ہونا کسی ایسی آفت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو گھر کے سربراہ یا والد کو پیش آئے گی اور یہ ایسی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتی ہے جو جسم کو تھکا دیتی ہے جیسا کہ مرد کے لیے خواب میں چھاتی کا کینسر دیکھنا اس مرض کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کے خاندان کی خواتین میں سے کسی ایک کی، اور یہ ضروری نہیں ہے کہ یہ بیماری حقیقت میں کینسر ہو۔
  • اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں چھاتی کا کینسر دیکھنا کسی بدکاری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور حاملہ عورت کے لیے چھاتی کا کینسر اس میں اچھا نہیں ہے، اسی طرح شادی شدہ عورت اور دودھ پلانے والی عورت کے لیے، اور اللہ تعالیٰ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • اور خواب میں جلد کے سرطان کو دیکھنے کی تعبیر یہ ہے کہ اس سے بدکاری اور راز کے افشاء پر دلالت کرتا ہے یا امیروں کے لیے غربت اور تندرست سے صحت کی عدم موجودگی پر دلالت کرتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

اعلان دستبرداری: کسی ایسے شخص کو خواب میں کینسر دیکھنا جس کے گھر میں کوئی بیمار ہو یا اس کے خاندان میں سے کوئی کینسر میں مبتلا ہو اسے اکثر نہیں سمجھا جاتا اور اسے سچا خواب نہیں سمجھا جاتا، جب تک کہ اس خواب کا ثبوت نہ ہو جو دوسری صورت میں تصدیق کرتا ہو، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

Khwab Mein Bimar Hona                        آنکھوں کی بیماری خواب کی تعبیر

  • خواب میں آنکھ کی بیماری عموماً بچوں اور ان کی حالت کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • خواب میں آنکھ کی بیماری دیکھنا پیسے کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور آشوب چشم خواب میں دین کی کمی اور عبادات میں کوتاہیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں اندھا پن، یا خواب میں نابینا پن، اور دیکھنے سے عاجز ہونا ؛ یہ دیکھنے والے کے گناہ، یا اس کے پیسے اور بچوں میں بہت زیادہ نقصان کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں آنکھ کا اندھیرا ہونا اور آنکھ میں پانی آنا علیحدگی کی طرف اشارہ ہے اور خواب میں آنکھوں کی بیماریاں غم اور پریشانی کی طرف اشارہ کرتی ہیں۔

ویب سائٹ نے آپ کے لیے خواب میں آنکھ دیکھنے کی تفصیلی تعبیر کے بارے میں ایک مضمون تیار کیا ہے، ۔

خواب میں پیٹ کی بیماری اور آنتوں کی بیماری کی تعبیر

  • ضعف کی بیماری یا جو شخص یہ دیکھے کہ خواب میں اس کی آنتیں ٹوٹ جاتی ہیں تو یہ گھر کی بربادی اور بچوں کے لیے بدبختی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور مریض کے لیے خواب میں پیٹ کی بیماری دیکھنا کوئی فائدہ نہیں اور خواب میں پیٹ میں درد غربت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ کمی اور نقصان ، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پیٹ کی بیماری سے شفایاب ہو گیا ہے، وہ اختلاف اور نقصان سے بچ جائے گا، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • اور خواب میں آنتیں پیسے کو ظاہر کرتی ہیں، اور خواب میں آنت کی بیماری پیسے کے ضائع ہونے یا اس کی جگہ سے ہٹانے اور خرچ کرنے کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • خواب میں معدہ، معدہ اور انتڑیوں کے امراض کی تعبیر یہ ہے کہ وہ دیکھنے والے کی اولاد اور قرض دار یا قرض داروں کی طرف اشارہ کرتے ہیں، لہٰذا جو شخص خواب میں اپنی آنتیں اپنی جگہ برقرار دیکھے وہ کنوارہ اور غریب تھا۔ ; اللہ اسے پیسے اور بیٹوں سے نوازے۔
  • جہاں تک وہ شخص جو مالدار تھا اور اس کے ہاں بچہ ہوا اور اس نے خواب میں اپنی آنتیں دیکھی تو یہ نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے اور یہ کہ اسے دھوکہ دیا جا رہا ہے اور اس کا راز کھلا ہے۔

Khwab Mein Bimar Hona                     خواب میں جگر کی بیماری کی تعبیر

  • خواب میں جگر کی بیماری کی تعبیر یہ ہے کہ یہ بچوں کی پریشانیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں جگر کی بیماری ان علامتوں میں سے ایک ہے جو ظلم، شدید تھکاوٹ اور بری نفسیاتی حالت کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • نیز خواب میں جگر کی بیماری بچے کی موت کی طرف اشارہ کرتی ہے اگر خواب میں جگر کو نقصان پہنچانے والی بیماری تھی جیسا کہ ابن سیرین کہتے ہیں۔
  • النبلسی نے مزید کہا ہے کہ خواب میں جگر اس رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو ذخیرہ اور چھپا ہوا ہے ، اور خواب میں جگر کا پیٹ سے نکلنا اس کے چھپنے کی جگہ سے رقم نکالنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں جگر کی بیماری محبت کی طرف اشارہ کرتی ہے۔ جذبہ کا السر، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں جگر کا موٹا ہونا عورتوں کے پیسے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں جگر کا السر بے حیائی اور بے حیائی ہے، اور خواب میں جگر کا ہٹانا دیکھنے والے کی موت یا اس کے بیٹے یا اس کے گھر والوں میں سے کسی عزیز کی موت پر دلالت کرتا ہے، اور خدا زمانوں کو جانتا ہے۔

Khwab Mein Bimar Hona                      خواب میں گردے فیل ہونے کی تعبیر

  • خواب میں گردے کا فیل ہونا کسی ایسی آفت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو بھائیوں یا بچوں پر پیش آئے گی یا خواب میں گردے کا فیل ہونا نقصان، ضرورت اور غربت کی طرف اشارہ ہے ۔
  • القادری کہتے ہیں کہ خواب میں گردہ دیکھنا اس جگہ کی نشاندہی کرتا ہے جہاں پیسہ جمع کیا جاتا ہے اور خواب میں گردہ اس کی حالت کے مطابق دولت اور غربت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں صحت مند گردہ دیکھنا دولت اور آسانی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور صحیح رائے، درستگی اور یقین کی طرف اشارہ کرتا ہے، اس کے برعکس خواب میں گردے کا فیل ہونا غربت، گمراہی اور غلطی پر دلالت کرتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

جلد کی بیماری اور جلد کی بیماری کے بارے میں خواب کی تعبیر

خواب میں جلد کی بیماری اور جلد کے امراض کے بارے میں خواب دیکھنے والے کی ساکھ کو اس کے راز کو ظاہر کرنے اور اس کے راز کو ظاہر کرنے کے نتیجے میں نقصان پہنچانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، کیونکہ جلد ایک شخص کی جیکٹ ہے، جس طرح خواب میں جلد کی بیماری غائب ہونے کی طرف اشارہ کرتی ہے. کسی حکمران یا طاقت اور اختیار والے آدمی کا۔
یا خواب میں جلد کی بیماری بیوی، گھر یا بچے سے علیحدگی کی طرف اشارہ کرتی ہے، اور انسان کی حفاظت اور پناہ دینے کی کیا وجہ ہے، اور خواب میں جلد کی سب سے بری بیماری وہ ہے جس میں سڑنا، سڑنا اور کالا پن ہوتا ہے ، اور بیماری کی وجہ سے خواب میں جلد کے رنگ میں تبدیلی عام طور پر اچھی نہیں ہوتی۔

خواب میں خون کے امراض، پیپ اور پیپ کی تعبیر

  • ابن شاہین کہتے ہیں کہ خواب میں بیماری اگر پیپ اور پیپ ہو تو حرام و حرام کی رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ایسی بیماری میں مبتلا ہے جس میں پیپ اور پیپ ہوتی ہے اور پھر اس پیپ کو چاٹ لے تو وہ مکروہ مال یا بدکاری سے کھا رہا ہے اور مقعد اور پیٹھ کی بیماری دیکھنے میں کوئی خیر نہیں۔ جس میں پیپ، پیپ اور خون ہوتا ہے۔
  • اور خواب میں پیپ اور خون صاف کرنا مال اور رزق کو شبہات سے پاک کرنے اور بری شہرت سے نجات دلانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں بیماری دیکھنا اور خون تھوکنا مجبوری میں مال خرچ کرنے پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں خون تھوکتا دیکھے تو وہ جھوٹی باتیں کہہ رہا ہے جو فتنہ کا باعث ہے اور خواب میں جسم سے پیپ کا نکلنا۔ شفا یابی یا پیسے نکالنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

خواب میں خون، زخم اور خون دیکھنے کی تعبیر بھی تفصیل سے پڑھیں اس لنک پر کلک کریں ۔

خواب میں وبا اور وبا کے پھیلنے کے خواب کی تعبیر

شیخ النبلسی کا کہنا ہے کہ وبا کے پھیلنے کا خواب دیکھنا ملک کے محاصرے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
خواب میں وبا دیکھنا لوگوں میں بدعت اور جھگڑے کے پھیلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ وبا سے بیمار ہے تو وہ اس لہر کی پیروی کرتا ہے اور لوگوں کے پیچھے ان کی لغزشوں کے ساتھ چلتا ہے۔
اور ہم نے خواب میں کورونا کو دیکھنے کے بارے میں اپنے مضمون میں خواب میں وبا دیکھنے اور لوگوں میں بیماری کے پھیلاؤ کے بارے میں تفصیل سے بات کی تھی۔آپ اس لنک پر کلک کر کے خواب میں کورونا کی وبا کی تعبیر کا جائزہ لے سکتے ہیں ۔

ابن غنم کی طرف سے خواب میں بیماری اور بیمار کی تعبیر

  • ابن غنم کے مطابق خواب میں بیماری کی علامت ابن سیرین اور النبلسی کے ساتھ موافق ہے اور ابن غنم مزید کہتے ہیں کہ کسی بیمار کو خواب میں قرآن کریم کی کوئی آیت پڑھنا ، موت اور آخرت کا ذکر، یہ اس کے عذاب اور اس کی گھڑی کے قریب آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ بھی کہ مریض خواب میں دیکھے کہ وہ شعر کہتا ہے یا مثلاً یا دوسری صورت میں، جس میں موت کا ذکر ہو۔
  • اور جو شخص بیمار ہو اور خواب میں کسی شخص کو اپنے پاس آتے ہوئے دیکھے تو اس کا نام لے کر دیکھے ، اگر خواب میں آنے والے کا نام زندگی پر دلالت کرتا ہو جیسے عائشہ، یحییٰ وغیرہ تو خواب مریض کے صحت یاب ہونے پر دلالت کرتا ہے۔ اور اس کی بیماری سے اس کی معافی، لیکن اگر خواب میں آنے والے کا نام عیسیٰ یا موسیٰ ہو یا کوئی ایسی چیز جس سے نکلنے اور سفر کرنے کا اشارہ ہو۔ دیکھنے والے کی موت کی طرف اشارہ کریں اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں شفا یابی کی بشارت میں سے ایک یہ ہے کہ بیمار شخص اپنے جسم میں طاقت یا صحت کو موٹاپے، قد اور چوڑائی کے لحاظ سے دیکھے، اسی طرح اگر بیمار شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پہاڑ یا درخت پر چڑھ رہا ہے۔ خواب میں اللہ تعالیٰ اس کی بیماری سے شفاء دیتا ہے۔

خواب میں بیماری دیکھنے کی تعبیر ملر کے مطابق

مشہور مغربی خوابوں کے مترجم گستاو ملر کا کہنا ہے کہ خواب میں بیماری کا دیکھنا خواب دیکھنے والے کے لیے ایک تنبیہ ہے کہ اسے اپنی صحت اور اپنے آس پاس کے لوگوں کی صحت کا خیال رکھنا چاہیے، اور خواب میں بیماری خواب دیکھنے والے کو گھیرنے والی پریشانیوں اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتی ہے۔
خواب میں کسی ایسے شخص کو بیمار دیکھنا جو آپ جانتے ہیں اس کی تعبیر اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ کچھ بدقسمتی اور افسوسناک واقعات غیر متوقع طور پر دہرائے جائیں گے، جیسا کہ عورت کے لیے خواب میں بیماری دیکھنے کی تعبیر کا تعلق ہے، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے منصوبوں میں کسی غیر متوقع اور غیر متوقع وجہ سے خلل پڑتا ہے۔ غیر متوقع واقعہ

Khwab Mein Bimar Hona   

خواب میں بیماری دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • بعض مفسرین نے یہ کہا کہ خواب میں بیماری بیداری میں صحت ہے اور بعض نے مذہب اور عقیدہ کے بغیر جسم میں صحت کو قرار دیا۔
  • خواب میں بیماری، نابلسی کی تعبیر کے مطابق، محبت اور پیار کی نشاندہی کر سکتی ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے بیماری کے خواب کی تعبیر یہ ہے کہ یہ طلاق یا کسی اور چیز کے ذریعے اس کے شوہر سے علیحدگی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح شادی شدہ کے لیے خواب میں بیماری اس کی بیوی کی طلاق پر دلالت کرتی ہے۔
  • جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں بیمار پڑا ہے جو اسے بیمار کرتا ہے، جیسے خواب میں فالج دیکھنا ؛ یہ کمزوری کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • جہاں تک خواب میں پسلیوں کی بیماری اور خواب میں پسلیوں کے درد کا تعلق ہے تو اس کی تعبیر دیکھنے والی عورتوں کے لیے ہے اور پسلی میں جو ٹوٹنا یا درد ہوتا ہے اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دیکھنے والی عورتوں میں کیا ہوتا ہے، کیونکہ عورتیں پسلیوں سے ہیں۔
  • اور خواب میں خصیوں کی بیماری کی تعبیر یہ بتاتی ہے کہ خواب دیکھنے والے کو اپنے دشمنوں کا مقابلہ کرنے سے اتنا ہی نقصان پہنچے گا جتنا خواب میں خصیوں کو پہنچنے والا نقصان۔
  • اور خواب میں اعصاب کی بیماری کی تعبیر عظیم گھر میں کسی حادثے یا اس میں خرابی کی طرف اشارہ کرتی ہے جو بصیرت کو اکٹھا کرتی ہے اور انہیں ایک ساتھ رکھتی ہے۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button