khwab mein murghi dekhna

khwab ki tabeer khwab main murghi dekhne ki tabeer

khwab mein murghi dekhna

khwab ki tabeer khwab main murghi dekhne ki tabeermurghi4murghi3 murghii-2

khwab mein murghi dekhna

خواب میں مرغی دیکھنا ایک کنواری لڑکی، شادی شدہ، حاملہ، طلاق یافتہ، مرد کے لیے رقم حاصل کرنا اور انعامات جیتنا اور دیگر تعبیرات مثلاً ذبح شدہ مرغی، پکا ہوا یا گرل شدہ مرغی دیکھنا، مرغی کا گوشت، کچا مرغی کا گوشت خریدنا اور کھانا۔ ابن سیرین اور النبلسی اور امام صادق کے لیے سفید یا سیاہ مرغی کا گوشت، موضوع کے تسلسل میں مزید پڑھیں:

ابن سیرین کی طرف سے خواب میں مرغی کی تعبیر

خواب میں مرغی دیکھنا روزی اور مال کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر دیکھنے والا خواب میں مرغی دیکھے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ خواب دیکھنے والا بہت زیادہ پیسہ کمائے گا لیکن بڑی محنت اور تھکاوٹ اور تکالیف کے بعد لیکن اگر خواب دیکھنے والا دیکھتا ہے کہ وہ بغیر پکائے مرغی کا گوشت کھا رہا ہے، یہ اس بات کی طرف اشارہ تھا کہ خواب دیکھنے والا لوگوں کی غیبت کرتا ہے اور ان کے بارے میں وہ بات کرتا ہے جو ان میں نہیں ہے۔
خواب میں مرغی حسن کی بے وقوف عورت ہے اور جو اس کا گوشت کھائے گا اس کو رزق ملے گا اور خواب میں زندہ مرغیاں دیکھنا حلال طریقے سے مال حاصل کرنے کے بارے میں مسلسل سوچنے پر دلالت کرتا ہے، حلال مال اور روزی کمانے کے لیے بہت کوشش کرنا ، اور جب وہ دیکھتا ہے کہ اس نے مرغیوں میں سے ایک کو پکڑا ہے تو اس سے بشارت ہو سکتی ہے۔

جس نے خواب میں ایک بڑا مرغ دیکھا جس کے ارد گرد بہت سے چھوٹے چوزے ہیں تو یہ خواب دیکھنے والے کے لیے اس بات کی علامت تھی کہ اس کے پاس کچھ رقم ضائع ہو جائے گی، لیکن اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں مرغیوں کی بڑی تعداد دیکھی تو یہ اس بات کی طرف اشارہ تھا۔ خواب دیکھنے والے بچوں کی بڑی تعداد۔
جس نے خواب میں مرغیوں کو دیکھا اور یہ مرغی زندہ اور دوڑ رہی ہے تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والا روزی کمانے کے حلال طریقے سوچ رہا ہے اور اگر خواب دیکھنے والا دیکھے کہ وہ مرغی کو پکڑنے کی کوشش کر رہا ہے تو اس کے پیچھے بھاگ رہا ہے۔ یہ خواب اس بات کا اشارہ تھا کہ خواب دیکھنے والا روزی کمانے کے لیے بہت کوشش کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ مصیبت کے بعد خواب میں مرغی پکڑتا ہے تو یہ خواب دیکھنے والے کے لیے خوشخبری ہے کہ وہ بہت زیادہ مال کمائے گا۔ تھکاوٹ اور کوشش کے بعد، اور جو شخص مرغی کے انڈے دیکھنے کا خواب دیکھے گا اسے ان انڈوں کے برابر رقم ملے گی جو اس نے خواب میں دیکھے تھے۔

khwab mein murghi dekhna

جس نے خواب دیکھا کہ وہ بڑی تعداد میں مرغیاں خرید رہا ہے، یہ خواب دیکھنے والے کے لیے اس بات کی علامت تھی کہ اس کی قسمت اچھی ہو گی۔ سیاہ فام اس عورت سے شادی کرے گا جسے وہ اس کے پیسوں کا لالچ دے گا۔
اگر کوئی لڑکی خواب میں پکا ہوا چکن دیکھے تو اس کے لیے یہ خوشخبری ہے کہ وہ ایک اچھے آدمی سے شادی کرے گی اور وہ امیر ہو جائے گا اور وہ ایک صحت مند بچے کو جنم دے گی۔
اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ وہ مرغی کی کھال اڑا رہا ہے اور خواب دیکھنے والا شادی شدہ ہے تو اس کی بیوی بیمار ہو جائے گی اور اگر وہ اکیلا ہے تو برے حالات سے گزرے گا اور بہت سے مسائل اور بحرانوں سے گزرے گا۔
اگر کوئی اکیلی لڑکی خواب میں دیکھے۔خواب میں کچی مرغی دیکھنا اس بات کا اشارہ تھا کہ وہ شادی میں آرہی ہے لیکن یہ رشتہ ناکام رہے گا اور اگر خواب دیکھنے والی شادی شدہ ہے تو اسے اپنے شوہر کے ساتھ کچھ مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔
جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ مرغی ذبح کر رہا ہے تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی بیوی سے علیحدگی اختیار کر لے گا لیکن خواب دیکھنے والا اپنی شادی کو محفوظ رکھنے میں کامیاب ہو جائے گا۔
مرغی کو انڈوں پر پڑا دیکھنا ایک بیوہ عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اپنے بچوں کی پرورش کرنا چاہتی ہے اور اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ مرغی اس میں داخل ہوئی ہے اور وہ حقیقت میں بیمار ہے تو ان شاء اللہ شفاء ہو گی۔
جس نے خواب میں مرغی کا سر کھانے کا خواب دیکھا تو یہ اس بات کی طرف اشارہ تھا کہ خواب دیکھنے والا اپنی عزیز عورت سے محروم ہو جائے گا اور وہ مر جائے گی لیکن اگر خواب دیکھنے والا دیکھے کہ وہ مرغی کی ران کھا رہا ہے تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والے کی ایک اچھی بیوی ہے اور اس کے اخلاق اچھے ہیں، وہ اس کی حفاظت کرتی ہے اور اس کی دیکھ بھال کرتی ہے، لیکن اگر خواب دیکھنے والے نے کسی آدمی کو کھاتے ہوئے دیکھا تو یہ اس راستے کے خواب دیکھنے والے کے لیے ایک انتباہ تھا جس پر وہ لے جانے والا تھا۔

خواب میں مرغی کا گوشت کھانا اچھا اور نیک شگون ہے۔ کیونکہ مرغی کا گوشت عورتوں کی طرف سے فائدے کی علامت ہے، کیونکہ مرغیاں بچے کی پیدائش اور چلنے پھرنے میں عورتوں کی طرح ہوتی ہیں۔

امام صادق علیہ السلام کے خواب میں مرغی کی تعبیر

خوابوں کے عظیم مفسر امام جعفر صادق علیہ السلام مرغی کے خواب کی تعبیر کے بارے میں فرماتے ہیں کہ ایسے لوگ ہیں جو خواب میں مرغی دیکھتے ہیں اور وہ اس خواب کی تعبیر جاننے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ نیکی
جو شخص خواب میں مرغی کو دیکھے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ ایک احمق عورت ہے جس کی خوبصورتی اور خوب صورتی ہے۔ کنواری عورت۔
اور اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے سوتے ہوئے مرغی کا شکار کیا ہے تو اس کی تعبیر یہ ہے کہ اس نے بہت زیادہ مال کمایا ہے اور جس شخص نے خواب میں مرغی کا گوشت کھایا اسے وہ رقم مل رہی ہے جہاں سے اس نے شمار نہیں کیا۔

خواب میں مرغی کی تعبیر نابلسی کی طرف سے

النبلسی نے خواب میں مرغی کو دیکھنا خوبصورت عورت سے تعبیر کیا، لیکن النبلسی نے کہا کہ خواب کی تفصیلات اور خواب دیکھنے والے کی شخصیت کے مطابق ہر خواب کی اپنی تعبیر ہوتی ہے۔خواب میں مرغی کو ذبح کرنا، اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ حقیقت میں شادی کرے گا، اور جو شخص خواب میں مرغی دیکھے اور اس نے یہ مرغی پکڑی، اس کا مطلب یہ ہے کہ اسے حلال مال ملے گا، اور جو شخص خواب میں مرغی کھاتا ہے، اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ اس شخص کے پاس بہت زیادہ پیسہ ہوگا جو شمار نہیں کیا جاتا ہے۔

النبلسی نے کہا کہ جو شخص خواب میں مرغی کا خواب دیکھتا ہے اس کے گھر میں مرغی کی پرورش ہوتی ہے اور اسے تباہ کردیا جاتا ہے، اس کی دلیل یہ ہے کہ وہ ایسے کام کرتا ہے جو دین و سنت کے منافی ہوں اور بے حیائی کے مرتکب ہوں، اس لیے ضروری ہے اس کی دیکھ بھال اور خود اور اس کے اعمال کا جائزہ لینا، اور نابلسی نے کہا کہ مرغی کو دیکھنا اور مرغی کے پنکھوں کو خواب میں دیکھنا رزق اور بھلائی پر دلالت کرتا ہے جیسا کہ النبلسی نے بیان کیا کہ جو شخص مرغی کو اپنے گھر میں دیکھتا ہے اور اس میں کوئی بیمار تھا۔ اس گھر کا مطلب یہ ہے کہ یہ اس بیمار کے لیے صحت و تندرستی کی علامت ہے اور فرمایا کہ جس شخص کے خواب میں مرغی نظر آئے اور اس مرغی کا رنگ کالا ہو تو اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ کنواری عورت سے شادی کرے گا۔

خواب میں مرغی دیکھنا اس رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے سے تھکاوٹ، محنت اور مشقت کے بعد حاصل ہوتا ہے اور بعض اوقات دیکھنے والا مرغی کا گوشت بغیر پکائے کھاتا ہے۔

خواب میں مرغی کو گرل یا تلی ہوئی دیکھنا کی تعبیر

ایک فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں تھکاوٹ اور پریشانی۔ جس نے دیکھا کہ وہ کچی مرغی کھاتا ہے تو وہ نوکروں کے شرفاء کی غیبت کرتا ہے اور مرغی کا گوشت عمومی طور پر مال کی فراوانی پر دلالت کرتا ہے۔

خواب میں مرغی کا سر کھانے کی تعبیر

قریبی عورت یا پڑوسی کی موت کی طرف اشارہ کرتا ہے، چکن بریسٹ کھانے کے لئے، یہ کام یا سفر کے لئے تیاری کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں مرغی کی ران کھانے کے لئے اچھی ہے، کیونکہ یہ بیوی کی نیکی یا اس کے ساتھ رہنے کی نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے. جہاں تک خواب میں مرغی کی ٹانگ یا ٹانگیں کھانے کا تعلق ہے تو یہ بری جگہ پر جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں مرغی اور چوزے کی تعبیر

خواب میں چھوٹے چوزوں کے ساتھ مرغی دیکھنا زندگی میں نقصان یا بگاڑ کی دلیل ہے اور خواب میں بہت سی مرغیاں بہت سے بچوں کی نشاندہی کرتی ہیں۔

خواب میں زندہ مرغی کی تعبیر

خواب میں زندہ مرغیاں دیکھنا اس بات کا ثبوت ہے کہ ذہن روزی یا رزق سے متعلق مسائل میں مشغول ہے، اور خواب میں آپ کا مرغیوں کا تعاقب آپ کے ذریعہ معاش کے حصول کی دلیل ہے، اور مرغی کو پکڑنا یا پکڑنا اس بات کی دلیل ہے کہ آپ کے پاس ایک اہم رقم ہے ۔ پیسے کا، اور سفید موٹی مرغی نیک شگون ہے اور مہذب عورت کی طرف اشارہ کرتی ہے، پتلی کالا بانجھ عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں مرغیوں کی آواز قابل تعریف نہیں ہے، اور یہ خواب میں بہت زیادہ خرچ اور مرغی کا گرنا بھی دلالت کرتا ہے۔ ، بچے یا نظر انداز بچے، اور مرغی کے انڈے اتنے ہی پیسے ہیں جتنے ان انڈوں کی مقدار۔

خواب میں مرغی کی خرید و فروخت کی تعبیر

جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے خواب میں بہت زیادہ مرغیاں خریدی ہیں تو اس کو نصیب ہو گا اور جو دیکھے گا کہ اس نے موٹا چکن خریدا ہے تو اس کی شادی ایک امیر عورت سے ہو جائے گی ، خواب میں کالی عورت کا دیکھنا سہولت کی شادی کی دلیل ہے۔ چاہے وہ عورت کے لیے ہو یا مرد کے لیے۔
جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ مرغی بیچ رہا ہے تو وہ اپنا مال ضائع کر رہا ہے اور جو عورت خواب میں دیکھے کہ وہ مرغی بیچ رہی ہے تو وہ اپنے بچوں سے غفلت برتتی ہے۔

khwab mein murghi dekhna

خواب میں چکن پکانے کی تعبیر

خواب میں پکا ہوا چکن دیکھنا مالی معاملات میں اعتدال، قرض کی ادائیگی اور اضافی آمدنی سے فائدہ اٹھانے کی دلیل ہے۔شادی شدہ عورت کے خواب میں پکا ہوا مرغی اس کے شوہر کے گھر میں استحکام کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور وہ حاملہ ہونے کے خواب میں ہے۔ مرد بچے کے ساتھ عورت، جب کہ اکیلی عورت جو خواب میں چکن پکا ہوا دیکھتی ہے اس کی شادی ہو رہی ہے۔

خواب میں مرغی کی کھال اتارنے کی تعبیر

خواب میں مرغی کا چمڑا دیکھنا خواب دیکھنے والے کی ناراضگی کی دلیل ہے اور جو آدمی خواب میں دیکھے کہ وہ مرغی کی کھال اتار رہا ہے کہ اس کی بیوی یا اس کی کوئی بیٹی بیمار ہو جائے گی۔ رہی وہ شادی شدہ عورت جو خواب میں دیکھے کہ وہ مرغی کی کھال اتار رہی ہے، پھر وہ اپنی بہن یا بہن کی غیبت کرتی ہے، یا اس کو برا بھلا کہتی ہے۔ جہاں تک اکیلی عورت جو خواب میں دیکھے کہ وہ مرغی کی کھال اتار رہی ہے تو وہ اپنے آپ پر یا دوسروں پر ظلم کر رہی ہے۔

خواب میں کچی مرغی کی تعبیر

خواب میں کچی مرغی دیکھنا ان عورتوں کی علامت ہے جو ان کے پیچھے بے کار ہیں، اور یہ چھیڑ چھاڑ یا چالاک کی علامت ہے، اور ایک خواب میں کچی مرغی، ناکام شادی، اور شادی شدہ عورت کا خواب میں جھگڑے اور خاندانی مسائل کی علامت ہے۔

khwab mein murghi dekhna

خواب میں مرغی ذبح کرنے کی تعبیر

اور خواب میں ذبح شدہ مرغی صدقہ کرنے اور صحیح سماجی تعلقات استوار کرنے میں ناکامی کی علامت ہے، کیونکہ ذبح شدہ مرغی کسی قریبی شخص کے دھوکے اور فریب کی علامت ہے، حقیقت میں وہ اپنے حریف پر فتح یاب ہوتی ہے اور دیکھنے والی اکیلی عورت۔ اسے خواب میں آیا کہ وہ مرغی ذبح کر رہی ہے، اس لیے اس کی شادی ہو جاتی ہے، لیکن وہ اپنے گھر والوں کو ناراض کرتی ہے۔

خواب میں گرلڈ چکن کی تعبیر

خواب میں گرلڈ چکن دیکھنا پریشان کن خبر سننے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت جو خواب میں دیکھے کہ وہ گرلڈ چکن کھا رہی ہے تو وہ اپنے گھر کے معاملات سے ہٹ جاتی ہے۔

خواب میں مرغیاں ذبح کرنے کی تعبیر

اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے مرغی ذبح کی ہے تو وہ کنواری لونڈی سے شادی کرے گا اور جو کالے رنگ کی مرغی ذبح کرے گا اس کی شادی کنواری لڑکی سے ہوگی اور جو خواب میں دیکھے کہ اس نے مرغی کا شکار کیا ہے تو وہ جیت جائے گا۔ آسان اور حلال مال، اور جو شخص دیکھے کہ اس نے مرغی کا گوشت کھایا ہے، اسے مال غنیمت میں سے مال دیا جائے گا، غیر مسلم۔

کہا گیا ہے کہ مرغی اور اس کے پنکھ مفید رقم ہیں، اور کہا گیا ہے کہ خواب میں مرغی اس عورت کی نمائندگی کرتی ہے جو یتیموں کی پرورش کے لیے خیرات جمع کرنے کی کوشش کرتی ہے، اور جھوٹ بولنے والی مرغی حرکت اور اصلیت والی عورت ہے۔ اور خواب میں یہ مرغی عورت یا بچوں کو ظاہر کرتی ہے اور خواب میں بیمار پر مرغی کا آنا اس کے لیے صحت و تندرستی کی علامت ہے۔

khwab mein murghi dekhna

خواب میں برائلر کی تعبیر

خواب میں مرغی دیکھنا خوش لباس، لڑکا یا مشکل کے بعد راحت ہے اور جو شخص اپنے گھر میں مرغیوں کی کثرت دیکھے تو اس کا خوف دور ہو جائے گا اور اسے دولت اور قیادت حاصل ہو گی۔

خواب میں مرغی چھوٹی ملکیت یا لڑکا ہے۔

اور اگر آپ نے برائلرز کے ایک گروپ کو دیکھنے کا خواب دیکھا ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ بہت سی پریشانیوں سے پیدا ہونے والی پریشانی، لیکن ان میں سے کچھ آپ کے لیے کارآمد ہوں گے، اور نوجوان برائلرز، یا وہ جو ترقی کی راہ پر ہیں، منافع بخش منصوبوں کی علامت ہیں، لیکن آپ انہیں اس طرح بنانے کے لیے جسمانی طاقت کا استعمال کرنا پڑتا ہے۔
اگر آپ برائلرز کو روسٹ کرتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو ایسے دشمن ہیں جو آپ کو نقصان پہنچانے کی سازش کر رہے ہیں۔
اگر آپ خواب میں برائلر کھاتے ہیں، تو اس کا مطلب یہ ہے کہ خود غرضی آپ کے نام کی اچھی ساکھ سے محروم ہو جائے گی، اور کام اور محبت غیر مستحکم حالات میں رہے گی۔

خواب میں مرغی اور مرغی کو دیکھنا خوبصورت، نادان اور جاہل عورت یا نوکرانی سے تعبیر کرتا ہے اور جس نے خواب میں مور یا مرغی کو اپنے گھر میں گھومتے ہوئے دیکھا تو وہ فاسق اور بدبختوں میں سے ہے۔

خواب میں مرغیاں دیکھنا عورتوں کی ذلت و رسوائی کا اظہار کرتا ہے، اور جو خواب میں مرغی کو مرغ کی طرح اعلان کرتا ہوا دیکھے تو یہ جھگڑا، برائی اور موت ہے، اور اس کا کہیں بھی جانا بیماری کی تنبیہ ہے، اور ثقیل مرغی ایک حقیر عورت ہے۔ اصل، اور اس مرغی کے بچے زنا کے بچے ہیں۔

khwab mein murghi dekhna

خواب میں مرغی کھانے کی تعبیر

اگر خواب دیکھنے والا دیکھے کہ وہ مرغی کا سر کھا رہا ہے تو یہ اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ اس کی کسی رشتہ دار عورت سے محروم ہو گیا ہے، اسے بہت زیادہ رقم کا نقصان ہوا ہے اور وہ بیماری میں مبتلا ہے۔

ایک ہی خواب میں مرغی کی تعبیر

خواب میں اکیلی لڑکی کو مرغی کا دیکھنا قریب کی شادی ہو سکتا ہے اور یہ وہ جگہ ہے جہاں مرغی سے مراد خوبصورت اور خوبصورت لڑکی ہے اور اس صورت میں یہ دیکھنا کہ مرغی کو ذبح کیا جا رہا ہے حسد کی دلیل ہو سکتی ہے۔ اور اس کے قریب کی جگہ میں نفرت، اور یہ اس کی زندگی میں اس کے ذہن میں تمام موجودہ معاملات میں مصروفیت کی نشاندہی کر سکتی ہے۔

اور جب وہ خواب میں کچی اور ناپختہ مرغیاں دیکھتی ہے تو یہ اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ وہ اپنی قریبی عورتوں میں سے کسی کی غیبت کر رہی ہے اور یہ عورت اچھے اخلاق کی حامل ہے اور اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ دین کی طرف لوٹنا اور خدا کی طرف متوجہ رہنا۔ .

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مرغی کی تعبیر

خواب میں مرغی کا مطلب زندگی میں خیر، رزق اور برکت ہے، خاص طور پر اگر کوئی شادی شدہ عورت خواب میں مرغیاں دیکھے تو یہ اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ جلد ہی اس کے ہاں بچہ ہو گا۔

اور اگر وہ گرلڈ چکن دیکھتی ہے اور اسے کھاتی ہے تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ اس کے شوہر کے پاس اس دروازے سے بہت زیادہ رقم ہو گی جو خدا نے اس کے لیے اجازت دی ہے، اور جب وہ چوزوں کو دیکھے گی تو اس سے چھٹکارا حاصل ہو سکتا ہے۔ وہ چیزیں جو شادی شدہ عورت کی زندگی کو مشکل بناتی ہیں۔

khwab mein murghi dekhna

حاملہ عورت کے لیے خواب میں چکن کی تعبیر

حاملہ عورت کے لیے حاملہ چکن دیکھنا اچھی خبر ہو سکتی ہے کہ وہ ایک خوبصورت بچی کو جنم دے رہی ہے، جس کی خصوصیت لمبے بالوں سے ہوتی ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button