khwab mein qabar dekhna

khwab ki tabeer khwab main qabar dekhne ki tabeer

khwab mein qabar dekhna

khwab ki tabeer khwab main qabar dekhne ki tabeer qabr1-2qabr2-2

khwab mein qabar dekhna

قبر وہ جگہ ہے جہاں مردے کو دفن کیا جاتا ہے یہ زندہ لوگوں کے لیے ایک پیغام لے کر جاتی ہے۔یہ کسی شخص کے لیے سب سے زیادہ خوفناک جگہ ہو سکتی ہے اور وہ دن یا رات کسی دوسرے شخص کے بغیر اس کے قریب جانے سے ڈرتا ہے۔ یہ حقیقت میں ہے، جہاں تک خواب میں قبر دیکھنے کا تعلق ہے، اس کی بہت سی تعبیریں ہیں۔  قبروں کے درمیان چلنے کے خواب کی تعبیر خواب میں    ، جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ قبروں کے درمیان چل رہا ہے، بصارت کا مالک تھوڑا سا انتشار کا شکار ہو سکتا ہے اور معاشرے میں گھل ملنا پسند نہیں کرتا، درد سے جلد حساس ہو جاتا ہے۔

 لوگوں کے کاموں سے اور ان کی بے ادبی سے متاثر ہوتا ہے، اس لیے وہ ان سے دور رہنے کو ترجیح دیتا ہے۔ بصارت کی تعبیر یہ ہو سکتی ہے کہ یہ شخص غیر فعال ہے، اپنی زندگی کی منصوبہ بندی نہیں کرتا اور اپنی خواہشات اور خواہشات کے مطابق چلتا ہے اور اس کی زندگی کا کوئی مقصد نہیں ہے، یا شاید اس شخص کے پاس ایسی پریشانیاں اور غم ہیں جنہیں پہاڑ مسائل، خاندانی مسائل سے دور لے جاتا ہے۔ تنازعات، قرضے اور خراب معاشی حالات۔ خواب میں رات کو قبروں کے بارے میں خواب کی تعبیر

khwab mein qabar dekhna


  
خواب میں قبریں فرمانبرداری کے عمل کے ذریعے خدا سے نصیحت اور قرب کی نشاندہی کرتی ہیں، اور یہ خواب دیکھنے والا ایک بری نفسیاتی حالت کی نشاندہی کر سکتا ہے جس سے خواب دیکھنے والا گزر رہا ہے، اور قبر غم اور کرب کی نشاندہی کر سکتی ہے۔ رات کے وقت قبرستانوں کی سیر کرنا زندگی میں کامیابی کی کمی اور زندگی کے بعض پہلوؤں میں ناکامی کی نشاندہی کرتا ہے۔ بصارت دیکھنے والے کے لیے ایک طرح کا یقین ہے کہ سب کچھ ختم ہو رہا ہے اور اسے دوبارہ شروع کرنا ہے، ناکامی کے بعد کامیابی سنجیدگی، تندہی اور محنت کے ساتھ آتی ہے۔ مستحکم ارادہ. 


قبروں کی زیارت کے خواب کی تعبیر، سورۃ فاتحہ، 

خواب میں قبروں کی زیارت اور سورۃ فاتحہ پڑھنے سے خواب دیکھنے والے کو بہت سی بھلائیاں حاصل ہوتی ہیں۔ خواب دیکھنے والا، دوسروں کے لیے اس کی محبت اور لوگوں کے ساتھ اس کا تعاون۔ نیز قبروں میں فاتحہ پڑھنا خواب دیکھنے والے کی صحت اور لمبی عمر کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
 


، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ قبر کھود رہا ہے، اس سے نئے گھر کی طرف اشارہ ہے، اور جو شخص قبر کھود کر اس میں اترے، اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کی مدت قریب ہے۔ بہت سی قبریں منافقت، منافقت اور فریب کی نشاندہی کر سکتی ہیں، اور عام پریشانیوں، دکھوں اور مصیبتوں کی نشاندہی کر سکتی ہیں، اور بہت سی قبروں کی موجودگی ازدواجی تعلقات کی ناکامی، غربت اور بیماری کی نشاندہی کر سکتی ہے۔
 خواب میں قبر کھودنے کے خواب کی تعبیر

خواب میں دیکھنے والے کے حساب سے قبر مختلف ہوتی ہے، بیچلر کے لیے قبر میں شادی ہے اور قبر ازدواجی گھر ہے، اور قبر مقروض کے لیے ہے۔ اس کے لیے جس ن جرم کا ارتکاب کیا ہے، اور پریشانیوں اور غموں کی نشاندہی کر سکتا ہے۔ خواب میں قبر میں دفن دیکھنا خدا سے دوری اور خدا سے مایوسی کی نشاندہی کرتا ہے۔


ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں شدید رونے اور چیخنے کے ساتھ دعا کرنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو اپنی زندگی میں بہت سی رکاوٹیں اور بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔

اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ قبرستان میں اپنے فوت شدہ رشتہ داروں میں سے کسی کی عیادت کے لیے گیا تو اس نے میت کے لیے دعا کی اور قبر پر گلاب کی چادر چڑھائی، یہ اچھی بات کی طرف اشارہ کرتا ہے اگر خواب دیکھنے والے کو اس وقت یہ محسوس ہو کہ وہ قبر میں ہے۔ خوش اور خوف کا احساس نہیں ہے.

لیکن اگر اس وقت وہ اپنے دل میں گرفت محسوس کرتا ہے یا شدید خوف کی وجہ سے وہاں سے جانا چاہتا ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آنے والے دنوں میں اسے بہت سے ہنگاموں جیسے جھگڑے اور پیسے کی کمی کا سامنا کرنا پڑے گا۔

قبر کھودنے اور مُردوں کو نکالنے کے خواب کی تعبیر

اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے قبر سے ایک لاش نکالی ہے، خاص طور پر اگر خواب میں باپ کی لاش تھی، تو یہ وراثت کی موجودگی پر دلالت کرتی ہے۔ خواب دیکھنے والا اس سے لے گا اور وہ اور اس کی بہنیں اس کی قسم کھائیں گی۔

جہاں تک جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ قبر کی کھدائی کر رہا ہے یا کھدائی کر رہا ہے، یہ جانتے ہوئے کہ یہ کھدائی ایک بنجر صحرا کی طرح خالی زمین میں ہے، یہ موت کے خواب کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب کی تعبیر اس کی قبر سے زندہ نکلنے کے بارے میں ہے

اور ابن سیرین نے کہا ہے کہ جو شخص خواب میں دیکھے کہ کوئی مردہ اس کی تدفین سے نکلا ہے اور وہ اچھی طرح سنوارا ہوا ہے اور اس کے چہرے کے رنگ روشن ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ یہ میت ہے۔ مردہ ہے اور وہ خدا اور اس کے رسول کی اطاعت کر رہا ہے، اور اس چیز نے جنت میں اس کی قدر و منزلت کر دی۔

اور جو شخص خواب میں کسی مردہ کو اپنی قبر سے نکلتے ہوئے دیکھے اور وہ بالکل تھکن کی حالت میں ہو، اس کا چہرہ پیلا ہو گیا ہو اور اس کے کپڑے پھٹے ہوں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ اپنی زندگی کے مرکز ہونے کی وجہ سے قبر میں آرام محسوس نہیں کرتا۔ خدا کی عبادت کیے بغیر اور اس کی آخرت کی زندگی کے لیے کام کیے بغیر دنیاوی مالوں پر۔

جہاں تک مردے کو اپنی قبر سے نکل کر قبروں میں بھٹکتے دیکھنا ہے، اس سے اس بات کی تصدیق ہوتی ہے کہ اس کی قبر میں اس کی حالت مشکل اور عذاب ہے۔

khwab mein qabar dekhna

اکیلی عورت کے لیے خواب میں قبر کے متعلق خواب کی تعبیر


اگر اکیلی عورت خواب میں دیکھے کہ وہ قبروں میں کسی مردے کی عیادت کر رہی ہے اور اس پر دھیمی آواز میں نوحہ کر رہی ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ آنے والے وقت میں اسے بہت خوشی ہو گی۔

لیکن اگر وہ دیکھے کہ اسے قبر میں دفن کیا گیا ہے اور اس پر مٹی ڈالی گئی ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ حقیقت میں کسی پریشانی، غم اور پریشانی میں مبتلا ہو گی۔

لیکن اگر وہ اپنے آپ کو قبروں کے درمیان چلتے ہوئے دیکھتی ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کی شادی میں اس کے پیدل چلنے کی مدت کے لیے تاخیر ہوگی۔

اور اگر وہ دیکھے کہ وہ اس کے اوپر چل رہی ہے، تو یہ اس کے لیے ایک اچھا نقطہ نظر ہے، کیونکہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ جلد از جلد شادی کر لے گی، انشاء اللہ۔

اور اگر دیکھے کہ وہ قبروں کی زیارت کر رہی ہے یا کوئی ایسی چیز ہے جو اس کی ہے تو یہ غم اور شادی میں تاخیر ہے، اور یہ شادی کا تجربہ ہو سکتا ہے لیکن اس کا انجام ناکامی پر ہے۔

اگر وہ دیکھے کہ وہ خواب میں اس کی ظاہری شکل سے خوفزدہ ہے، تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ وہ شادی کے خیال سے خوفزدہ ہے، یا اسے یہ خوف ہے کہ اسے شادی کا ناکام تجربہ ہوگا۔

اگر وہ دیکھے کہ وہ قبروں میں رو رہی ہے اور زور زور سے رو رہی ہے تو یہ خواب اس کے لیے اچھا نہیں ہے، اور یہ اس بات کی علامت ہے کہ وہ اسی چیز میں مبتلا ہے جو اس نے خواب میں دیکھی تھی، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

khwab mein qabar dekhna

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں قبر کے بارے میں خواب کی تعبیر

اگر شادی شدہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ اپنی قبر میں کسی مردے کی زیارت کر رہی ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ کسی وہم کی کان میں مبتلا ہو جائے گی، اور ایسا بھی تھا۔ انہوں نے کہا کہ یہ ان کے لیے اپنے شوہر سے علیحدگی کا انتباہ ہے۔

اور جو شخص خواب میں قبر کھود کر اپنے شوہر کے لیے تیار کر رہا ہو تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کا شوہر اسے طلاق دے دے گا یا اسے چھوڑ دے گا، اور یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس سے ان کے درمیان مسائل کی نشاندہی ہوتی ہے، لیکن اگر وہ اسے خواب میں دفن کرے اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اس کے شوہر سے کبھی اولاد نہیں ہوگی۔

اور اگر وہ قبروں میں سے کسی ایک کو کھلا دیکھے تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ وہ حقیقت میں بیماری میں مبتلا ہو جائے گی۔

لیکن اگر وہ کسی بچے کو قبر سے نکلتے ہوئے دیکھے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ جلد ہی حاملہ ہو جائے گی، اور یہ ایک نیک شگون ہے کہ ان شاء اللہ مستقبل میں وہ ایک لڑکا کو جنم دے گی۔

اور اگر دیکھے کہ وہ کسی میت پر رو رہی ہے اور وہ دھیمی آواز میں ہے اور قبروں میں ہے تو یہ دلیل ہے کہ وہ غم سے نکلے گی اور پریشانیوں اور بحرانوں سے نجات پائے گی، اور یہ پریشانیوں سے نجات اور پریشانی کا خاتمہ ہے اور کہا گیا کہ یہ اس کے لیے وسیع رزق ہے۔
 

khwab mein qabar dekhna

حاملہ عورت کے لیے خواب میں قبر کے خواب کی تعبیر


، اور اگر حاملہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ قبر کو بھر رہی ہے، تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ مستقبل قریب میں بہت سے خواب اور عزائم حاصل کرے گی۔

اور اگر خواب میں قبر کی شکل دیکھے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اچھی صحت کے ساتھ ولادت کرے گی اور ولادت کا عمل ان شاء اللہ آسان ہوگا۔


خواب میں بہت سی قبریں دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر 

اگر شادی شدہ عورت خواب میں دیکھے کہ اس نے بڑی تعداد میں قبریں دیکھی ہیں تو یہ خواب ایک ناگوار رویہ ہے کیونکہ یہ اس کے شوہر اور بچوں کو خوش کرنے میں ناکامی کی طرف اشارہ کرتا ہے، یعنی وہ بیوی اور گھریلو خاتون بننے کے قابل نہیں ہے۔

جو شخص بے شمار قبریں دیکھے، یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ بیماری میں مبتلا ہو جائے گا اور توانائی اور جوش میں کمی آئے گی۔

بہت سے فقہاء کا اجماع ہے کہ خواب میں کثرتِ قبر دیکھنے کی تعبیر یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے کے ساتھ منافق اور دھوکے بازوں کا سلوک کیا جائے گا اور وہ اسے نقصان پہنچانے کے لیے سانپوں کی طرح اس کے گرد جمع ہوجائیں گے۔

خواب میں قبروں کے بیچ میں بھاگنے کے خواب کی تعبیر، 

اور خواب میں اکیلی عورت کا قبرستانوں کے درمیان دوڑنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کی زندگی دکھی اور غموں سے بھری ہوئی ہے، اور وہ ان تمام تکلیفوں سے بچنے کی کوشش کر رہی ہے، اور خدا ان پابندیوں کو ختم کرنے میں اس کی مدد کرے گا اور اسے مشکلات کے بغیر خوشگوار زندگی دے گا۔

اگر کوئی شادی شدہ عورت خواب میں دیکھتی ہے کہ وہ قبروں کے درمیان دوڑ رہی ہے تو یہ ان تمام معاملات پر قابو پانے میں اس کی کامیابی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کی گھریلو زندگی میں اس کی پریشانی اور پریشانی کا باعث بنے۔

اگر طلاق یافتہ عورت اپنے آپ کو بغیر کسی خوف اور ڈر کے قبرستانوں کے درمیان دوڑتی ہوئی دیکھتی ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اپنی زندگی میں ایک نیا دروازہ کھولے گی جو جلد ہی اس کے لیے خوشیاں لائے گی۔

خواب میں کھلی قبر کے بارے میں خواب کی تعبیر

آدمی کی کھلی قبر کے خواب کی تعبیر یہ ہے کہ وہ پیسے کی شدید غربت کا شکار ہو گا اور اس کی وجہ سے وہ دوسروں کے قرضوں میں مبتلا ہو جائے گا، اور یہ خواب اس کے لیے بد نصیبی اور اس کے سر پر دباؤ کے جمع ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .

اگر کوئی عورت اپنے خواب میں کھلی قبر دیکھتی ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے اردگرد کے لوگوں سے الگ تھلگ ہو جائے گی کیونکہ اس کے پاس آنے والی افسوسناک خبریں اسے افسردہ اور دوسروں کے ساتھ گھلنے ملنے سے قاصر ہو جائیں گی۔

اور کھلی قبر کے بارے میں خواب ان آفات کی طرف اشارہ کرتا ہے جو پورے ملک کے لوگوں کو یا تو قحط یا خشک سالی سے دوچار کرے گی۔

خواب میں گھر میں قبر دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر

، اور اگر خواب دیکھنے والا اکیلا جوان ہو اور اپنے گھر کے اندر قبر کا خواب دیکھے، تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ ایسا شخص ہے جو اپنی زندگی میں خوش نہیں ہے اور اسے لگتا ہے کہ وہ دنیا میں تنہا اور سکون سے محروم ہے اور آنے والے دنوں میں یہ معاملہ اسے بہت نفسیاتی دباؤ میں ڈالے گا۔

اور اگر کوئی شادی شدہ آدمی نیند میں حیران ہو کہ اس کے گھر میں کسی مردہ کی قبر ہے تو یہ خواب بے نظیر نہیں ہے، اس کا مطلب یہ ہے کہ اس گھر کا ایک فرد فوت ہو جائے گا، اور اگر اس میں جوان مرد ہوں گے۔ جو گھر سفر کرنے کا ارادہ کر رہے ہیں، اس وژن کا مطلب ان کے منصوبے کی کامیابی ہے کہ خدا ان کی درخواست پوری کرے گا اور وہ بیرون ملک چلے جائیں گے۔
 
خواب میں رسول کی قبر کو دیکھنے کے خواب کی تعبیر خواب میں رسول کی

قبر ان امید افزا نظاروں میں سے ایک ہے جو خواب دیکھنے والے کو پرامید ہونے کے لیے کہتی ہے کیونکہ اللہ تعالیٰ اس رویا کے بعد اسے بہترین فیاض سے نوازے گا، اور اگر خواب دیکھنے والے کی شادی کو کچھ عرصہ ہو گیا ہے اور وہ چاہتا ہے کہ خدا اسے ایک نیک بیٹا عطا کرے، تو یہ مستقبل قریب میں ہو گا۔

اور جب خواب دیکھنے والا خواب میں دیکھتا ہے کہ ہمارے آقا صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر سے خالص پانی بہتا ہے تو یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا ہر چیز میں اپنے محبوب کے برگزیدہ کی پیروی کرتا ہے، خواہ وہ دوسروں کے ساتھ برتاؤ میں ہو یا اس کی خوبیوں میں۔

khwab mein qabar dekhna

خواب میں قبر کے پاس سونے کے خواب کی تعبیر

، یا خواب دیکھنے والا قبر میں داخل ہوئے بغیر بیٹھنا، اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے تکلیف اور پریشانی ہوگی۔
ابن سیرین نے اس بات پر زور دیا کہ خواب میں عام طور پر سونے کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا ایک بے ایمان شخص ہے اور اپنے اردگرد موجود ہر شخص کو دھوکہ اور فریب دینا پسند کرتا ہے۔

اور اگر دیکھنے والا قبرستان کے اندر سوتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ جلد ہی قید ہو جائے گا۔

اگر خواب دیکھنے والا خواب میں مر جائے اور قبر میں سکونت کرے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ فاسق کی راہ پر چلے گا۔

khwab mein qabar dekhna

خواب میں جلتی ہوئی قبر دیکھنے کی تعبیر 

، اور اگر بیوہ عورت نے خواب میں دیکھا کہ وہ اپنے شوہر کی قبر کے پاس سے گزری اور اسے بھڑکتے ہوئے شعلوں میں جلتا ہوا پایا تو ضروری ہے کہ اپنے شوہر کے لیے دعا کرے کیونکہ وہ آگ میں عذاب میں مبتلا ہے۔ غریبوں کا حق کھانے یا لوگوں سے پیسے لیے بغیر واپس کیے یا تو وہ بھول گیا یا چاہتا تھا کہ وہ یہ رقم واپس کر دے لیکن اس کے پاس اتنی رقم نہیں ہے کہ اے بیوی تم اپنے شوہر کی مدد کرو۔ قرض دینے والے کو تلاش کر لیں تو بہتر ہو گا، اگر نہیں کر سکتے تو قبر میں اس کی حفاظت کی نیت سے اس کے لیے استغفار کریں

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button