Khwab Mein Seerhi Dekhna

khwab ki tabeer khwab main seerhi dekhna

Khwab Mein Seerhi Dekhna

khwab ki tabeer khwab main seerhi dekhna seerhi2seerhi3

Khwab Mein Seerhi Dekhna

خواب میں سیڑھیاں دیکھنے کی عام تعبیر

خواب کی تعبیر اپنی ویب سائٹ پر کہتی ہے کہ خواب میں سیڑھیاں دیکھنے کی تعبیر خواب دیکھنے والے کی حالت اور سیڑھیوں کو دیکھنے کی حالت پر منحصر ہوتی ہے۔ دوسری صورت میں ہے.
خواب میں سیڑھیاں چڑھنے کی تعبیر باطل، تکبر اور تکبر پر پڑ سکتی ہے ، یا خبروں اور حالات کو پہنچانے کے لیے چھپ چھپ کر گر سکتی ہے، اور یہ سب جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، خواب میں خواب دیکھنے والے کی حالت سے مراد ہے، اور ہم اس کے بارے میں جانیں گے۔ تفصیلات آنے والے پیراگراف میں۔

ابن سیرین اور نابلسی کا خواب میں سیڑھیاں دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں سیڑھی کا کھڑا ہونا صحت کی علامت ہے اور زمین پر سیڑھی رکھنا بیماری کی علامت ہے اور خواب میں سیڑھیاں دیکھنا نفاق اور اس کے لوگوں پر دلالت کرتا ہے ۔
  • جہاں تک شیخ نابلسی کا تعلق ہے تو وہ کہتے ہیں کہ خواب میں سیڑھی دیکھنا معاملات میں حفاظت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور خواب میں لکڑی کی سیڑھی پر چڑھنا سفر کے دوران جھگڑے اور تھکاوٹ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور خواب میں لکڑی کی سیڑھی پر چڑھنا بھی نیکی کا حکم دینے پر دلالت کرتا ہے۔ جو لوگ اسے قبول نہیں کرتے اور جو اس سے باز نہیں آتے ان کے لیے برائی سے منع کرنا، جہاں تک سیڑھی یا سیڑھیوں کا تعلق ہے تو یہ استحکام کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • النبلسی مزید کہتے ہیں کہ غمگین کے لیے خواب میں سیڑھی اس کے نام کی حفاظت کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں نئی ​​سیڑھی کا اٹھنا دین و دنیا میں افضل ہے اور پرانی سیڑھی کا اٹھنا افضل ہے۔ تجارت کے مقابلے میں، اور چڑھنے سے اس بات کی نشاندہی ہو سکتی ہے کہ خبریں چھپنا، خبریں چھپنا، یا اقتدار میں چڑھنا، دیکھنے والے کی حالت پر منحصر ہے اور اس کے لیے کیا ہے۔
  • جہاں تک سیڑھی سے اترنے کا تعلق ہے، النبلسی کے مطابق، یہ دیکھنے والے کی حالت پر منحصر ہے، نقصان، فتنہ، یا باطل سے واپسی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور امن کو ٹوٹتے ہوئے اور دیکھنے والے کی تعبیر یہ ہے کہ اس کا مخالف اس پر ظاہر ہوتا ہے اور فتح یاب ہوتا ہے۔

خواب میں سیڑھیاں یا سیڑھیاں چڑھنے کی تعبیر

ویب سائٹ پر خوابوں کی تعبیر کرنے والا خواب میں سیڑھیاں اور سیڑھیاں چڑھتے دیکھنے کے بارے میں کہتا ہے کہ یہ عام طور پر کامیابی اور مقصد کے حصول کی طرف اشارہ کرتا ہے۔خواب ، یا انجام نامعلوم، اس کی موت کے قریب ہونے اور روح کے اوپر چڑھنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کا خالق، اور خدا بہتر جانتا ہے۔ وہ اپنی نافرمانی چھوڑ کر اپنے رب کی طرف لوٹ آئے اور جو شخص دیکھے کہ وہ سیڑھیاں چڑھ رہا ہے تو یہ اس کی خداتعالیٰ کی طرف پرواز کی طرف اشارہ کرتا ہے ( تفصیل سے بھاگنے کے خواب کی تعبیر پڑھیں
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سیڑھیاں چڑھنے سے قاصر ہے تو یہ زندگی میں عزم و ارادے کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اس کے برعکس جو شخص یہ دیکھے کہ وہ ایک ہی مرتبہ میں ایک سے زیادہ درجے چڑھتا ہے۔ فیڈل اپنے عزم اور کامیابی کے عزم پر۔
خواب میں سیڑھی پر مخالف سمت میں چڑھنا (اس کی پیٹھ اوپر کی طرف ہے)، جیسا کہ خواب دیکھنے والا ہوتا ہے، تکبر اور تکبر یا ناکامی کے خوف کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ دیکھنے والے کے لیے مقصد تک پہنچنے میں دشواری۔

Khwab Mein Seerhi Dekhna

خواب میں سیڑھیاں اترنے کی تعبیر

  • خواب میں سیڑھی سے اترنے کی تعبیر عمومی طور پر یہ ہے کہ یہ ناکامی، زوال اور ایک درجہ سے دوسری سطح پر اترنے کی طرف اشارہ کرتی ہے، جیسا کہ خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتا ہے، سوائے اس کے کہ یہ دیکھنے والے کی حالت کے مطابق مختلف ہوتی ہے۔ ایک نیک آدمی کے اس مقام پر اترنا جس میں وہ موجود تھا، عاجزی، تکبر اور باطل سے نزول اور عقلیت کی طرف واپسی ہے۔
  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ تیزی سے سیڑھیاں اترتا ہے، ایک نزول سے دوسرے نزول کی طرف، اور سطح، اقدار، اخلاق، یا مادی سطح کو خراب سے بدتر کی طرف چھوڑنا، اور خواب میں مشکل سے سیڑھی کا اترنا مجرم روح کی طرف اشارہ کرتا ہے جو ہمیشہ اپنے مالک پر الزام لگاتا ہے، روکتا ہے اور تاخیر کرتا ہے۔
  • اور خواب میں سیڑھیاں اترنے کی تعبیر اگر انجام معلوم نہ ہو تو یہ ہے کہ یہ دیکھنے والے کی منافقت پر دلالت کرتی ہے، اس لیے اسے چاہیے کہ وہ اپنے رب سے معافی مانگے اور اس سے توبہ کرے اور اس سے عافیت کی دعا کرے اور اس کا جائزہ لے۔ ایمان
  • اور خواب میں سیڑھی کا مخالف سمت میں اترنا (اس کی پیٹھ اترنے کی سمت میں) اس کے اس یقین کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ اس کی رائے درست ہے اور یہ اسے اپنے مقصد تک لے جائے گا اور یہ کہ وہ سیدھے راستے پر ہے اور حقیقت یہ ہے۔ بالکل برعکس.
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بوجھ اٹھائے ہوئے سیڑھی سے اتر رہا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ جہنم میں جائے گا کیونکہ وہ دوسروں کی خواہشات کی پیروی کرتا ہے، جیسے کہ کسی فرقے، فرقے، بدعتی یا ظالم حکمران کی پیروی کرنے والا اس کے علم کے باوجود۔ اور خدا بہتر جانتا ہے۔

Khwab Mein Seerhi Dekhna

خواب میں سیڑھی سے گرنا

خواب میں سیڑھیوں سے گرنے کی تعبیر عام طور پر یہ ہے کہ یہ برائی کی طرف اشارہ کرتا ہے کیونکہ گرنا حالات کے بگاڑ کی طرف اور اچھے سے برے کی طرف منتقل ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ ثابت ہو رہا ہے، اس لیے خواب دیکھنے والے کو اللہ سے استقامت مانگنی چاہیے۔
اور جو شخص یہ دیکھے کہ اسے خواب میں سیڑھی سے گرنے سے تکلیف ہوئی ہے۔ اسے اپنے گرنے سے تکلیف پہنچتی ہے، خواہ یہ مذہبی، اخلاقی یا تجارتی زوال تھا، اور خواب میں سیڑھی سے گرنے کے نتیجے میں موت دل کے سخت ہونے کی طرف اشارہ کرتی ہے جو گناہوں کو جاری رکھنے اور کرنے کے بعد واقع ہوئی ہے۔ خواب میں موت دیکھنا )۔
 اور جو کسی کو سیڑھی سے دور دھکیلتے ہوئے دیکھے۔یہ ان میں سے کسی کے پاس پہنچنے کے بعد اسے اس کے عہدے سے ہٹانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص کسی نامعلوم شخص کو اسے سیڑھی سے دھکیلتے اور گراتے ہوئے دیکھتا ہے تو اس کا تقدیر کے خلاف احتجاج اور اس کی عدم قبولیت پر دلالت کرتا ہے۔

Khwab Mein Seerhi Dekhna

خواب میں سیڑھیوں کی اقسام

خواب کی تعبیر خواب میں درازوں اور سیڑھیوں کی مختلف اقسام اور شکلوں کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے:

  • خواب میں عمودی سیڑھیاں دیکھنا ترقی، چڑھائی، زندگی میں کامیابی اور اس معاملے میں صحت و سلامتی کو ظاہر کرتا ہے۔
  • خواب میں لکڑی کی سیڑھی کسی ایسے فرش پر لنگر انداز ہونے کی نشاندہی کرتی ہے جو ٹھوس نہ ہو۔
  • خواب میں لوہے کی سیڑھی اخلاق اور اقدار میں عروج کا رہنما ہے، اور اس کے مذہب میں ایک شخص کے لیے اچھا ہے ( خواب میں لوہے کو دیکھنے کی تعبیر پڑھیں
  • خواب میں رسیوں سے بنی سیڑھی دیکھنا چاپلوسی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اپنے مقصد تک پہنچنے کے لیے فائدہ اٹھاتا ہے اور دوسروں کی چاپلوسی کرتا ہے۔
  • خواب میں شیشے سے بنی سیڑھی اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے گھر کی خواتین پر منحصر ہے ( شیشے کے خواب کی تعبیر پڑھیں
  • اگر خواب میں سیڑھی سونے یا چاندی جیسی قیمتی دھات سے بنی ہو تو خواب دیکھنے والا اپنے مقاصد تک پہنچنے کے لیے اپنے پیسوں پر منحصر ہوتا ہے۔
  • خواب میں ایسکلیٹر کی تعبیر کہ یہ عدم استحکام اور پاؤں کے گرنے اور پھسلنے کے خوف کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • خواب میں سیڑھی یا ٹوٹی ہوئی سیڑھیاں دیکھنا پیسے اور تجارت میں ترقی اور دنیاوی کامیابی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

عورت کے لیے خواب میں سیڑھیاں دیکھنے کی تعبیر

خوابوں کی ترجمان نے اپنی پیاری ویب سائٹ پر خواب میں عورت کے لیے سیڑھیاں دیکھنے کے بارے میں مزید کہا ہے کہ یہ عام طور پر اس کے تکبر اور تکبر کی نشاندہی کرتا ہے اور حاملہ عورت کے لیے خواب میں سیڑھیاں چڑھنا اس کے حمل پر فخر کی نشاندہی کرتا ہے ۔ حاملہ عورت کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر ) اور عورت کے لیے خواب میں سیڑھیاں اترنا اس کے نزول کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
اور شادی شدہ عورت کے خواب میں اوپر جاتے ہوئے سیڑھی سے گرنے کی تعبیر طلاق پر دلالت کرتی ہے ۔
اور خواب میں سیڑھیوں کے مسح اور صفائی کا نظارہ دیکھنے کی تعبیر اس بات پر دلالت کرتی ہے کہ عورت اپنے بچوں اور شوہر کا خیال رکھتی ہے اور عورت کے لیے خواب میں ٹوٹی ہوئی سیڑھی دیکھنا شادی شدہ عورت کے لیے اپنے شوہر کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ اور علم خدا کے پاس ہے۔
جو شخص خواب میں اس کی کسی سہیلی کو سیڑھی سے دور دھکیلتے ہوئے دیکھے تو یہ اس کے لیے طلاق یا نقصان کا باعث ہو گا۔

خواب میں سیڑھیاں اور دراز دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • خواب میں سیڑھیاں یا سیڑھیاں بنانا اور اسے بحال کرنا خواب دیکھنے والے کی محنت سے اپنے بچوں کی پرورش اور اپنے خاندان کو محفوظ رکھنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کے گھر کی سیڑھیاں غائب ہو گئی ہیں تو صورت حال جوں کی توں رہتی ہے۔
  • جس نے دیکھا کہ وہ سیڑھی اٹھا کر گلی میں چل رہا ہے تو وہ لوگوں کے کاموں میں ناک بھوں چڑھا رہا ہے۔
  • امیر کے لیے سیڑھیوں کو چڑھتے اور اترتے دیکھنا اس کی تجارت کی حالت میں اتار چڑھاؤ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح غریب کا یہ نظارہ اس کے حالات میں اتار چڑھاؤ آتا ہے، اور مومن کے لیے وہ خود کو تسلی دینے والے نفس، ملامت کرنے والے نفس اور ایک مجرم کے درمیان اتار چڑھاؤ کرتا ہے۔ برائی کی علامت.
  • قیدی کے لیے خواب میں سیڑھی چڑھنا اس کی جیل میں موت ، اسی طرح اس کے نزول اور اس کا غیر معینہ مدت تک قیام کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں کسی غمگین یا پریشان شخص کا چڑھنا ایک نئی امید ہے، اور اس کا اترنا مایوسی ہے۔ .
  • کسی معاملے سے پہلے خواب میں سیڑھیاں چڑھنا اس کی کامیابی کی طرف اشارہ کرتا ہے باوجود اس کے کہ اسے مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔
  • استخارہ کے بعد خواب میں سیڑھیوں یا سیڑھیوں کا چڑھتے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ معاملہ آگے بڑھ رہا ہے اور نیچے جانے کا تعلق نظر انداز ہے، یہ اور اللہ تعالیٰ بہتر جانتا ہے۔

اس لنک پر کلک کرکے ہیلوا کی ویب سائٹ پر خوابوں کے ترجمان سے اپنے خواب کی تعبیر کی درخواست کریں ، اور اس لنک کے ذریعے خوابوں کی تعبیر کے سیکشن میں تازہ ترین سوالات اور مضامین پڑھیں

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button