khwab mein makri dekhna

khwab ki tabeer khwab mein makri dekhna

khwab ki tabeer khwab mein makri dekhna

khwab ki tabeer khwab main makri dekhne ki tabeer

ابن سیرین اور نابلسی کا خواب میں مکڑی دیکھنا

ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں مکڑی تعبیر میں نفرت انگیز اور بری ہے ، اور خواب میں مکڑی مرد کے لیے ایک دھوکہ باز عورت یا نافرمان بیوی کی طرف اشارہ کرتی ہے، اور مکڑی کے بارے میں خواب اچانک دشمنی کے ظہور کی علامت ہو سکتا ہے اور جہاں سے اس کا مالک۔ خواب میں یقین نہیں آتا اور اگر کوئی شادی شدہ مرد خواب میں مکڑی کو اپنے گھر میں بُنتے ہوئے دیکھے تو وہ ایسی عورت ہے جس کے سپرد نہیں کیا گیا اور ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں مکڑی ایک کمزور آدمی کی طرف اشارہ کرتی ہے جو چھپنے کی سازش کرتا ہے۔
شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں مکڑی عبادت کرنے والے کی طرف اشارہ کرتی ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس کے پاس خواب میں مکڑی ہے جو اسے نقصان نہیں پہنچاتی اور اس سے ڈرتی نہیں تو وہ سنیاسی کے ساتھ جاتا ہے۔

خواب میں مکڑی دیکھنے کی تعبیر

  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں خواب میں مکڑی کی عمومی تعبیر بتاتی ہے کہ یہ ٹوٹے ہوئے خاندان یا غربت کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں مکڑیوں کا گھر میں داخل ہونا گھر کے لوگوں کے درمیان دشمنیوں اور رقابتوں کے ابھرنے کی علامت ہے۔ کہا جاتا ہے کہ خواب میں مکڑیاں وہ مسائل ہیں جن کا خطرہ مکڑی کی شکل، اس کے رنگ، اس کے خطرے اور خواب دیکھنے والے کو پہنچنے والے نقصان پر منحصر ہے۔
  •  مکڑی کا حملہ کسی چیز کے خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں چالاکی ہے اور خواب میں مکڑی کا نظر آنا اس دشمن کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے جو اپنی دشمنی چھپاتا ہے۔
  • خواب میں بڑی مکڑی ایک طاقت اور خیانت والے شخص کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں کالی مکڑی ایک منافق اور غدار منیجر یا اتھارٹی کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • زہریلی مکڑی کے بارے میں خواب کسی بدتمیز شخص کی وجہ سے والدین یا دوستوں میں حسد کے پھیلنے کی نشاندہی کرتا ہے، اور خواب میں زہریلی مکڑی کا چٹکی بھر ہونا خاندان میں بغاوت کی علامت ہو سکتا ہے، اور خواب میں مکڑی کے انڈے ٹوٹے ہوئے خاندان کے بچوں کی نشاندہی کرتے ہیں۔ ، اور خواب میں ایک خاتون مکڑی ایک چالاک بیوی ہے۔

خواب میں مکڑی کا خوف

  • خواب میں مکڑی کا خوف ضرر سے سلامتی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں مکڑی کے بھاگنے کی تعبیر آدمی کے لیے یہ ہے کہ یہ غربت یا کمزوری سے فرار کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص دیکھے کہ وہ ایک بڑی مکڑی سے بچ رہا ہے۔ خواب دیکھیں کہ وہ اپنے کام میں کسی مالی بحران یا نقصان سے بچ رہا ہے اور مکڑی آدمی کا پیچھا کر رہی ہے، خواب میں یہ ایک کمزور دشمن کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کا پیچھا کر رہا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکڑیوں کا خوف پیسے یا ازدواجی تعلقات سے متعلق مشکل حالات کا سامنا کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکڑی سے فرار ہونا کسی چیز سے نجات یا غربت سے نکلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اگر شادی شدہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ کالی مکڑی سے بچ رہی ہے تو وہ بدصورت افواہ سے بچ جائے گی، جیسا کہ شادی شدہ عورت کے لیے پیلی مکڑی سے بچنا، یہ بیماری سے شفا یا حسد سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • سنگلز کے لیے خواب میں مکڑی کا خوف کسی ایسے شخص سے ہوشیار رہنے کی ضرورت کی نشاندہی کرتا ہے جسے آپ کافی حد تک نہیں جانتے، اور مکڑیوں کو سنگلز کے لیے بھاگتے دیکھنا برے دوستوں کی برائی سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور سنگلز کے لیے بڑی مکڑی سے فرار ہونے کا خواب بقا کی علامت ہے۔ اختیار والے شخص کے پلاٹ سے، لیکن وہ فطرت کے لحاظ سے ناقص ہے۔

خواب میں مکڑی کو مارنا

ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں مکڑی کو مارنا خواب دیکھنے والے کے لیے مخالفین کے شر سے حفاظت ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں مکڑی کو مارتا ہے تو اس کے مالی بحران یا خاندانی مسائل کے خاتمے کی طرف اشارہ ہے۔
ابن غنم نے کہا ہے کہ خواب میں مکڑی کا کھانا مخالف کے پیسے کو زبردستی لینے پر دلالت کرتا ہے اور کہا گیا ہے کہ مکڑی کھانے کا خواب غربت کی شدت یا کمزور کی رعایت پر دلالت کرتا ہے۔

khwab mein makri dekhna              خواب میں مکڑی کی چوٹکی۔

  • خواب میں مکڑی کی چٹکی منافق شخص سے غافل ہوتے ہوئے دھوکہ دہی کی علامت ہے ، اور مکڑی کا کاٹنا الفاظ کے ساتھ اپیل کی نشاندہی کرتا ہے، اور زہریلی مکڑی کی چٹکی کے بارے میں خواب میں خاندان یا دوستوں کے درمیان جھگڑے کی نشاندہی ہوتی ہے، اور جو کوئی زہریلی مکڑی کی چٹکی کو دیکھتا ہے۔ وہ اور مر جاتا ہے، وہ ایک فتنے کی پیروی کرتا ہے جو اسے غریب اور ناراض کرتا ہے، اور کہا جاتا ہے کہ ایک خواب میں مکڑی کی عورت کی وجہ سے پیدا ہونے والے بحران کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • چہرے پر مکڑی کے کاٹنے کا خواب صورت حال میں بدتر تبدیلی کی نشاندہی کرتا ہے اور جو شخص خواب میں مکڑی کو اپنے چہرے سے ڈنکتے ہوئے دیکھے گا تو اس کی ساکھ کو نقصان پہنچے گا اور اس کے بارے میں بدسورت الفاظ کہے جائیں گے۔ اپنے خاندان اور دوستوں کے خلاف خواب دیکھنے والا۔
  • جو شخص خواب میں مکڑی کو اپنی دائیں ٹانگ میں ڈنکتے ہوئے دیکھے تو وہ عبادت میں کوتاہی کرتا ہے اور اپنی دنیاوی زندگی کے پیچھے چلا جاتا ہے اور مکڑی کو بائیں پاؤں میں ڈنک مارنا کام اور معاش میں نقصان اور مکڑی کو ران سے ڈنکتے ہوئے دیکھتا ہے۔ کسی معمولی شخص کی وجہ سے رشتہ داروں کے ساتھ اختلاف کی نشاندہی کرتا ہے۔ سفر یا کام میں خلل۔
  • خواب میں ہاتھ میں مکڑی کا کاٹنا غربت اور کمی کی نشاندہی کرتا ہے اور خواب میں مکڑی کا پیٹھ میں چٹکی لگانا الفاظ اور جھوٹی افواہیں پھیلانے یا کسی عزیز کے ساتھ جھگڑے کی علامت ہے۔ آپ کے قریبی لوگوں کے الفاظ سے چھرا گھونپنا۔
  • خواب میں حساس علاقوں میں مکڑی کی ڈسک ایک آدمی اور اس کی بیوی کے درمیان جھگڑے کی نشاندہی کرتی ہے ، اور مکڑیوں کو عضو تناسل میں چٹکی بجاتے دیکھنا اس کے بچوں سے دشمنوں کی ظاہری شکل کی علامت ہو سکتا ہے اگر وہ شادی شدہ ہے، اور بیچلر کے لیے کہ وہ اس کی پیروی کرتا ہے۔ جب تک کہ اسے نقصان نہ پہنچے۔
  • مکڑی کا عورت کے اعضا کو کاٹنے کا خواب فتنے کی وجہ سے شوہر کے ساتھ زبردست جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اکیلی عورتوں کے لیے اندام نہانی میں مکڑی کے چٹکی کا خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ جادو، حسد یا افواہوں کی وجہ سے اس کی شادی مشکل ہو جائے گی۔

khwab mein makri dekhna                                         خواب میں جسم سے مکڑیاں نکلنا

  • خواب میں جسم سے مکڑیوں کا نکلنا تھکا دینے والی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے لیکن اس کا علاج ہو جاتا ہے اور خواب میں مکڑی کا منہ سے نکلنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ بغیر حساب کتاب کے ایسے الفاظ کہنا جو خواب کے مالک اور لوگوں کو نقصان پہنچاتے ہیں اور خواب مقعد یا پیٹھ سے مکڑی کا نکلنا دوسروں کو نقصان پہنچانے کے لیے پیسے خرچ کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں پیشاب دیکھنے والے کے گھر والوں یا بچوں میں سے دشمنوں کے ظاہر ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ تعالیٰ بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں مکڑی کے منہ میں داخل ہونے کا خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کا جواب نہ دے سکے بغیر توہین نگل جائے یا نقصان پہنچایا جائے۔
  • خواب میں مکڑی کو کپڑوں میں دیکھنا کسی دشمن کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو بے نقاب کرنا چاہتا ہے یا اس کا پردہ ظاہر کرنا چاہتا ہے ، اور کپڑوں کے نیچے مکڑی کے چلنے کا خواب کسی مداخلت کرنے والے شخص کی نفرت انگیز اور پریشان کن دشمنی کی علامت ہو سکتا ہے۔

khwab mein makri dekhna                      خواب میں جال دیکھنا

  • خواب میں مکڑی کے جالے بے روزگاری اور غربت کو ظاہر کرتے ہیں خواب میں دیواروں پر مکڑی کے جالے دیکھنا پیسے اور رزق میں تنگی کی علامت ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں مکڑی کے جالے کو ہٹاتا ہے تو وہ کسی بحران یا پریشانی سے نکل رہا ہے اور مکڑی کو ہٹا رہا ہے۔ خواب میں جالے حالات میں بہتری کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔
  • خواب میں جالے کو ہاتھ سے پکڑنا کمزور دشمن کو شکست دینے اور اس کے نقصان سے نجات پانے کی علامت ہے، اور خواب میں جھاڑو سے جال صاف کرنا پھنسے ہوئے مالی حقوق کو جمع کرنے کی علامت ہے، اور جو دیکھے کہ وہ مکڑی کے جالے صاف کرتا ہے۔ پانی کے ساتھ، وہ خاندانی یا مالی مسائل کے نئے حل تلاش کرتا ہے۔
  • خواب میں مکڑی کے جالے میں گرتے دیکھنا کسی طوطے یا جھگڑے کی وجہ سے عاجزی پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں مکڑی کے جالے کو اپنے گرد لپیٹے ہوئے دیکھے تو اسے ایک ایسی عورت کی سازش کا سامنا کرنا پڑتا ہے جو اسے چھوڑ نہیں سکتی اور مکڑی کے دھاگوں سے بچنا خواب آزمائش سے نکلنے یا مالی اور خاندانی مسائل سے نجات کی علامت ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مکڑی کے جالے اس کے شوہر کے ساتھ اختلافات کی نشاندہی کرتے ہیں ، اور اگر کوئی شادی شدہ عورت دیکھے کہ وہ مکڑی کے جالے اتار رہی ہے، تو وہ اس کا حل تلاش کر رہی ہے، اور شادی شدہ عورت کے لیے مکڑی کے جالے اتارنے یا صاف کرنے کا خواب۔ اس کی پریشانی یا پریشانی کا خاتمہ اس کے لیے اچھا شگون ہے۔
  • اکیلی لڑکی کے لیے جالوں کے بارے میں خواب جھوٹے وعدوں کی نشاندہی کر سکتا ہے جو قابل اعتبار نہیں ہیں، اور اکیلی عورت کے لیے مکڑی کے دھاگے کو پکڑنا کمزور بندھن پر انحصار کی علامت ہے ۔

خواب میں مکڑی کا گھر گرانا

ابن غنم نے کہا: خواب میں مکڑی کے گھر کا انہدام منافق دشمن کا پتہ لگانے اور اس کی برائیوں سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
ایک آدمی کے لیے خواب میں مکڑی کا گھر گرانا اس کے دشمنوں سے اس کے حقوق بحال کرنے یا اسے نقصان پہنچانے والے کو ظاہر کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شادی شدہ عورت اور اکیلی عورت کے لیے مکڑی کے گھر کو گرانے کا خواب جادو یا حسد سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اکیلے نوجوان کے لیے خواب میں مکڑی کا گھر ہٹانا قریبی ذریعہ معاش یا شادی ہے۔

khwab mein makri dekhna گھر میں مکڑی کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • گھر میں بہت سی مکڑیاں دیکھنا غربت اور حالات کی تبدیلی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور گھر میں مکڑیوں کا زیادہ ہونا اس کے خاندان کے درمیان بہت سے اختلافات اور جھگڑوں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور مکڑیوں کے گھر میں داخل ہونے کا خواب باہر کی وجوہات کی بنا پر گھر چھوڑنے کی نشاندہی کرتا ہے۔ کنٹرول، اور گھر میں ایک مکڑی کو دیکھ کر اس کے گھر کے لوگوں سے ناظرین کے دشمنوں کی موجودگی کی علامت ہو سکتی ہے۔
  • خواب میں گھر میں بڑی مکڑی دیکھنا گھر کے لوگوں پر عورت کے تسلط کی طرف اشارہ کرتا ہے اور گھر میں بڑی مکڑی کا خواب کسی ایسے شخص کی طرف سے نقصان کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو اپنے خاندان پر اقتدار رکھتا ہو، گھر میں کالی مکڑی ایک عورت کے گھر میں داخل ہونے اور اپنے خاندان کو ایک دوسرے کے خلاف بگاڑنے اور ان کے درمیان اختلافات کے بیج بونے کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • خواب میں گھر میں مکڑی کے جالے دیکھنا ان علامتوں میں سے ایک علامت ہے جو کہ بے حسی اور معاش کی کمی کی نشاندہی کرتی ہے، خواب میں مکڑی کے جالوں سے گھر کی صفائی کرنا فضل اور رزق کی واپسی اور گھر کی دیواروں کو مکڑی کے جالوں سے صاف کرنا ہے۔ خواب گھر کے لوگوں کے درمیان پرانے مسائل سے نجات کا اشارہ بھی دیتا ہے۔
  • خواب میں مکڑیوں کو گھر سے نکالنا پڑوسی یا رشتہ داروں سے برے اور پریشان کن تعلقات منقطع ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جہاں تک خواب میں مکڑیوں کا گھر پر حملہ ہوتا ہے، یہ چھوٹے جمع مسائل کی طرف اشارہ کرتا ہے جو گھر والوں کے درمیان اختلافات اور تفرقہ کا باعث بنتے ہیں۔ ، اور خواب میں مکڑیوں کا گھر سے نکلنا حسد سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا ہاں، میں جانتا ہوں۔

khwab mein makri dekhna         خواب میں سیاہ مکڑی کی علامت

  • خواب میں کالی مکڑی ایک ایسی بیماری کی نشاندہی کرتی ہے جو دیکھنے والے کو چوٹکی یا نقصان پہنچانے پر کام سے روک دیتی ہے ، اور بڑی کالی مکڑی کا خواب منیجر یا اتھارٹی ہولڈر کے فریب کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور کالی مکڑی کو جسم پر چلتا دیکھنا۔ خواب میں دیکھنے والے کی طرف سے قابل اعتماد شخص کی طرف سے ایک آسنن خطرے کی نشاندہی کرتا ہے، اور کہا جاتا ہے کہ کالی مکڑیاں خواب میں، یہ جادو اور جادو کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے.
  • خواب میں کالی مکڑی کو مارنا ایک شدید جھگڑے سے بچنے کی علامت ہے اور کسی بڑے نقصان والے شخص کے تصرف کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں کالی مکڑی کو مارنا اس شخص کے نظم و ضبط کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خاندان کو توڑنے یا ذریعہ معاش کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے۔ اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کالی مکڑیوں کو گھر سے نکال دیتا ہے تو وہ اپنے دشمنوں کو اپنے گھر والوں سے چھٹکارا دلاتا ہے اور ان سے رشتہ منقطع کر لیتا ہے۔
  • ابن سیرین نے کہا ہے کہ خواب میں کالی مکڑی کا آنا ایک چنچل عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو نقصان پہنچاتی ہے اور خواب میں کالی مکڑی کی چٹکی اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ خواب دیکھنے والا عورت کی طرف سے فتنہ میں مبتلا ہو گا اور جو شخص کالی مکڑی کو اس کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھے گا۔ ، وہ ایک عورت ہے جو اسے بہکاتی ہے اور اسے ایک غیر اخلاقی معاملے کی طرف بلاتی ہے، اور خواب میں کالی مادہ مکڑی سے بچنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس نقصان سے بچنا جو قریب اور خطرناک تھا۔
  • خواب میں کالی بالوں والی مکڑی دیکھنا اس کی کمزوری کے باوجود خاندان کی طرف سے خطرناک دشمن کی نشاندہی کرتا ہے اور کالی بالوں والی مکڑی کو خواب میں مارنا نقصان سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں بالوں والی مکڑی کو دیکھے وہ کسی غریب کے استحصال کا شکار ہو سکتا ہے۔ آدمی جو قرض میں ہے.
  • خواب میں تعبیر کرنے والے نے خواب میں کہا کہ خواب میں کالی مکڑی دیکھنا ایک دبنگ ماں کی طرف اشارہ ہے، کہا جاتا ہے کہ خواب میں کالی مکڑی وہ عورت ہے جو صرف اپنے لیے بھلائی پسند کرتی ہے، اور خواب میں کالی مکڑی انسان کے نقصان کی علامت ہے۔ دیکھنے والے کی زندگی میں خواتین کی خود غرضی۔

خواب میں سفید مکڑی

  • خواب میں سفید مکڑی ایک سست آدمی کو روزی کمانے کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں سفید مکڑی کا گھر میں داخل ہونا پریشان کن گھسنے والوں کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ مرد کے لیے خواب میں سفید مکڑی ایک ایسے دوست کی طرف اشارہ کرتی ہے جو اس کے پیسے، کام یا بیوی کے لیے اس سے حسد کرتا ہے، اور ایک سفید مکڑی کو آپ کے جسم پر چلتے ہوئے دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ کوئی شخص آپ کا استحصال کر رہا ہے اور آپ نہیں جانتے۔
  • اکیلی خواتین کے لیے سفید مکڑی کا خواب وہ دوست ہیں جو ان میں اچھے نہیں ہوتے اور وہ دلچسپی کے دوست ہوتے ہیں ، اور اکیلی خواتین کے لیے خواب میں سفید مکڑی کی چٹکی کسی ایسے شخص کی طرف اشارہ کرتی ہے جو افواہیں پھیلاتا ہے اور چھپتا ہے، اور سفید مکڑی ایک میں ایک شادی شدہ عورت کے لئے خواب ایک منحصر شوہر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو ذمہ داری برداشت نہیں کرتا.
  • خواب میں شفاف مکڑی نظر آنا اس برائی کی طرف اشارہ کرتا ہے جسے خواب دیکھنے والا نہ دیکھتا ہے اور نہ اس کی پرواہ کرتا ہے اور خواب میں شفاف مکڑیاں پوشیدہ اور پوشیدہ دشمنیاں ہوتی ہیں اور شفاف مکڑی کی چٹکی کا خواب کسی انتہائی قریبی شخص کی طرف سے نقصان پہنچانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

khwab mein makri dekhna       خواب میں پیلی مکڑی کی علامت

خواب میں پیلی مکڑی کا آنا جادو کی وجہ سے حسد یا نقصان کی نشاندہی کرتا ہے اور خواب میں پیلی مکڑی دیکھنا کمزوری اور بیماری کی دلیل ہے ۔
ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں پیلی مکڑیاں ان دشمنوں کی نشاندہی کرتی ہیں جن کے پاس بہت سی چھپی چالیں ہیں اور خواب میں پیلی مکڑی کو مارنا ان چالوں کے زندہ رہنے کی علامت ہے، لیکن خواب میں پیلی مکڑی کو چٹکی بجانا حسد یا غیبت سے ہونے والے نقصان کی نشاندہی کرتا ہے۔

خواب میں سرخ مکڑی دیکھنا

خواب میں سرخ مکڑی ایک انتہائی غیرت مند عورت کی طرف اشارہ کرتی ہے جو خواب دیکھنے والے کی روزی کو تنگ کر دیتی ہے ، اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں سرخ مکڑی ایک ایسی عورت کی طرف اشارہ کرتی ہے جو اس سے حسد کرتی ہے اور اس کے لیے برائیاں کرتی ہے۔
خواب میں دھاری دار یا رنگین مکڑی منافق دشمن یا دوست کی نشاندہی کرتی ہے اور خواب میں سبز مکڑی کھانے میں نقصان کی نشاندہی کرتی ہے اور خواب میں دیکھنے والے کے جسم پر سبز مکڑی کا چلنا بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں تریلا دیکھنے کی تعبیر اور خواب میں تریلا دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین نے کہا: خواب میں ترتیل خراب کرنے والی عورت کو ظاہر کرتا ہے، اور جو خواب میں ٹیرانٹولا دیکھتا ہے، یہ وہ عورت ہے جو دیکھنے والے کی بنائی ہوئی چیزوں کو تباہ کر دیتی ہے اور جو کچھ اس کے لوگ ٹھیک کرتے ہیں اسے خراب کرنے کی کوشش کرتی ہے، اور خواب میں ترانٹولا ہے۔ بھاگنا عورت کی وجہ سے مایوسی پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں سیاہ تسبیح ایک بدصورت دشمن ہے جس میں بہت زیادہ نقصان ہوتا ہے اور خواب دیکھنے والے کو اس کی خیانت اور نقصان سے ہوشیار رہنا چاہیے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں فانوس دیکھنا اس عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کی کوششوں میں رکاوٹ بنتی ہے یا اس سے رنجش رکھتی ہے، اور اکیلی عورت کے لیے کالا فانوس اس عورت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو اپنے ساتھیوں کو برے ارادے سے بھیجتی ہے، اور کالے بھجن کو قتل کرتی ہے۔ ایک غیر شادی شدہ عورت کے لئے ایک خواب ایک بوڑھی عورت کی طرف سے ہوشیار یا فتنہ سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے.
  • شادی شدہ عورت کے لیے فانوس کا خواب ایک ایسی عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے خاندان کی طرف سے اس سے دشمنی رکھتی ہے اور اس کے شوہر کو خراب کرتی ہے ، اور شادی شدہ عورت کے لیے فانوس کا خوف اس کے گھر میں بہت سی پریشانیوں اور اس کے خاندان کے ساتھ کشیدہ تعلقات کی نشاندہی کرتا ہے۔

khwab mein makri dekhna اکیلی عورت کے لیے خواب میں مکڑی کی تعبیر

  • اکیلی خواتین کے لیے خواب میں مکڑیاں خود غرض دوستوں اور ان سے ہونے والے نقصان کو ظاہر کرتی ہیں ، اور غیر شادی شدہ خواتین کے لیے خواب میں بہت سی مکڑیاں ایسے لوگوں کی نشاندہی کرتی ہیں جو اس کے خلاف سازشیں کرتے ہیں اور اسے نقصان پہنچانا چاہتے ہیں، اور اکیلی خواتین کے لیے مکڑی کا خواب ایک شرمناک یا پریشان کن صورتحال کی نشاندہی کرتا ہے جس کا سامنا ان لوگوں کی وجہ سے ہوتا ہے جن کے ساتھ وہ وابستہ ہیں۔
  • اکیلی عورت کا خواب میں مکڑی کا کاٹنا اس کے دوست کی طرف سے خیانت یا منافقت کی افواہوں پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں زہریلی مکڑیوں کا دیکھنا اس کے قریبی لوگوں سے حسد کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اکیلی خواتین کے لیے خواب میں جال میٹھی باتوں سے مردوں کے جال کی علامت ہے، جو شخص یہ دیکھتا ہے کہ وہ خواب میں مکڑی کے دھاگوں کو صاف کرتی ہے اور انہیں ہٹاتی ہے تو اس سے پرانے رشتے کو ختم کر دیا جاتا ہے جو اسے تکلیف دیتا ہے، اور کنواریوں کے لیے خواب میں جالے کو ہٹانا ہو سکتا ہے۔ شادی کے نقطہ نظر اور رکاوٹوں کے خاتمے کی نشاندہی کرتا ہے ۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں مکڑی کا کھانا طاقت اور چالاکی کا مقابلہ کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں مکڑی کو مارتی ہے تو وہ اس پر حسد کرتی ہے۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں بڑی مکڑی کا دیکھنا غربت اور کمی کی نشاندہی کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں مکڑی کا خوف مردوں کے خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اکیلی عورت کے لیے مکڑی سے بھاگنے کا خواب

    khwab mein makri dekhna

    مردوں کے جال سے احتیاط اور اس سے بچنے کی علامت ہے۔ انہی

ملر کے مطابق، خواب میں ایک مکڑی اچھی خبر ہے۔

“خواب میں مکڑی کا جالا خاندان میں خوشی کی نشاندہی کرتا ہے!”

  • خواب میں مکڑی کو دیکھنے کی اپنی تعبیر میں مشہور مغربی خوابوں کے مترجم ملر کا کہنا ہے کہ خواب میں مکڑی دیکھنا ایسے شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اپنے کام میں دلچسپی رکھتا ہے اور سرگرمی اور سنجیدگی سے ممتاز ہے، اور مکڑی کو اپنے دھاگے بُنتے ہوئے دیکھتا ہے۔ ایک خواب اچھی قسمت اور تیز رفتار ترقی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دولت اور خوشحالی لاتا ہے ۔
  • اور خواب دیکھنے والے پر مکڑی کے حملہ کرنے کا خواب خوش قسمتی کی طرف اشارہ کرتا ہے جب تک کہ وہ اسے ڈنک نہ دے یا ڈنک نہ لے۔ جہاں تک خواب میں مکڑی کی چٹکی کا تعلق ہے، ملر اسے کام کی جگہ پر ہونے والی سازشوں سے تعبیر کرتا ہے اور یہ کہ خواب دیکھنے والا ان سازشوں کا شکار ہوگا۔
  • خواب میں بڑی مکڑی کا کاٹنا حسد اور دیکھنے والے کے لوٹ جانے کی نشاندہی کرتا ہے اور اگر مکڑی چھوٹی ہو تو خواب میں اس کا ڈنک چھوٹے پریشان کن مسائل کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں مکڑی کو مارنا میاں بیوی کے درمیان جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور بتدریج بہتری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، سوائے اس کے کہ مکڑی خواب میں مارنے کے بعد دوبارہ زندہ ہو جائے، یہ بیماری اور آفات کی طرف اشارہ کرتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button