khwab mein maut dekhna

khwab mein maut dekhna In a dream, it refers to the return of trust or the release of a sick person, or the release of a prisoner from captivity. Perhaps it refers to meeting the unseen, and in a dream khwab mein maut dekhna, death is a lack of religion, corruption in it, and heights in the world if it is accompanied by weeping and wailing until it is buried in the dust, and if it is Buried, there is no hope khwab mein maut dekhna.

khwab ki tabeer khwab mein maot dekhna.

  • khwab mein murda dekhne ki tabeer in urdu.
  • Dream of seeing dead body in Urdu.
  • whoever saw that he died without disease
  • agar kisi ne dekha k wo bina kisi beemari k mar gya he .
  • murde ko zinda dekhna .
  • khwab mein maut dekhna
  • khwab mein murde ko bazaar mein dekhna .
  • kisi murda Aorat se shadi karna.
  • khwab mein murde ko qabar se nikalna.
  • murde ka sumandar mein doobna.
  • khwab ki tabeer khwab mein maut dekhna

khwab mein maut dekhnaخواب میں موت

خواب میں مرنا میرا خیال ہے، موت کے بارے میں تو جو شخص دیکھے کہ وہ مر گیا ہے اور لوگ اس پر رو رہے ہیں، یا انہوں نے اسے غسل دیا اور اسے کفن دیا، یا اسے تابوت پر چڑھایا، یا اسے قبر میں دفن کیا، یہ سب کچھ ہے۔ اس کے دین کی خرابی پر دلالت کرتا ہے، اور امید ہے کہ میت جب تک دفن نہ ہو، اپنے دین کی اصلاح کرے گا، وہ زندہ رہا اور دفن کے بعد قبر سے باہر آیا، توبہ کرتا ہے، اور جس نے دیکھا کہ اسے کہا گیا کہ تم کبھی نہیں مرے تو وہ شہید مرا، اور جو دیکھے کہ وہ مر گیا ہے اور اس کے پاس میت نہیں ہے، اور اس پر کسی نے گریہ نہیں کیا، نہ اسے غسل دیا گیا، نہ کفن دیا گیا، سفر کیا، اور جس نے دیکھا کہ زمین لپیٹ دی گئی ہے۔

وہ جلدی مر جاتا ہے اور جس نے دیکھا کہ اسے شائع کیا گیا ہے تو اس کی عمر دراز ہو جاتی ہے اور جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ زرخیز زمین سے نکل کر زرخیز زمین میں آیا ہے تو وہ بدعت سے ایک سال تک چلا جاتا ہے اور اگر دیکھے کہ وہ آیا ہے زرخیز زمین سے نکل کر زرخیز زمین کی طرف جاتا ہے، پھر وہ ایک سال سے بدعت کی طرف چلا جاتا ہے، اور جو دیکھے کہ وہ مٹی سے ہاتھ ملاتا ہے تو وہ غریب ہے، اور اگر بیمار ہے تو مر گیا، وہ مر گیا ہے۔ ایک لمبے عرصے تک قبرستانوں میں، کیونکہ وہ دور دراز سفر کرتا ہے اور جاہلوں اور بدکاروں کے ساتھ جاتا ہے۔حاکم ہے اور اس کا حکم بجا لایا جاتا ہے لیکن وہ اپنے دین کو بگاڑتا ہے اور بعد میں اس کے لیے نیکی کی امید رکھی جاتی ہے جب تک کہ اسے دفن نہ کیا جائے، وہ مر گیا، پھر زندہ ہوا، کیونکہ وہ مرتد ہو جائے گا، ہم اس سے خدا کی پناہ چاہتے ہیں۔

اور جس نے دیکھا کہ امام فوت ہو گیا ہے تو اس کے دین میں بگاڑ پیدا ہو جائے گا، ان میں سے بعض نے کہا کہ جس نے دیکھا کہ امام فوت ہو گیا ہے، وہ ملک فساد کی طرف پلٹ جائے گا اور کھنڈرات میں گھوم جائے گا۔ اس کے بعد اس کے کام میں خلل پڑ جائے گا اور جو شخص دیکھے کہ اس کا بھائی مر گیا ہے اگر وہ بیمار ہے تو یہ اس کی موت ہے یا اس کے کسی ایک طرف کی موت ہے اگر اس کا کوئی بھائی نہ ہو اور وہ دیکھے کہ یا تو وہ بیمار ہے۔ مر جائے گا یا اس کا پیسہ چلا جائے گا، اور کہا گیا کہ اس کی ایک آنکھ اور ایک ہاتھ زخمی ہو جائے گا، اسے حل سے رقم ملتی ہے، اور جس نے دیکھا کہ اس کا بیٹا مر گیا ہے، وہ اس کے دشمن سے بچ جائے گا، اور جو کوئی دیکھتا ہے کہ اس کی بیٹی مر گئی ہے، تو وہ خوشی سے مایوس ہو جاتا ہے۔

بچے کی خوشی اور موت، باپ کی موت، اس کی روزی روٹی کی وجہ سے معاملات میں الجھنا، ماں کی موت، اہداف تک پہنچنے میں ناکامی، اور پریشانی اور غم کا واقع ہونا، وہ اس کی امید نہیں رکھتا۔ اور جو کوئی خواب میں دیکھے کہ حاملہ عورت فوت ہو گئی ہے پھر اس نے لڑکا کو جنم دیا اور وہ اس سے راضی ہو گئی شاید موت طلاق پر دلالت کرے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ کوئی جاننے والا اس کے سوگ میں مر گیا ہے تو یہ دونوں کے لیے آفت ہے۔ ایسا سفر جس سے واپس نہ آئے اور جو شخص دیکھے کہ اس نے کسی مردے کو اٹھا رکھا ہے تو اس پر حرام کا اثر پڑے گا اور جو شخص دیکھے کہ اس نے مردے کو زمین پر گھسیٹا ہے تو اس پر گناہ ہوا، علم کا باطل ہونا اور وہاں کا قانون، اور جو شخص دیکھے کہ بدعتی لوگوں میں سے کوئی مر گیا ہے، تو وہ ظلم میں اضافہ کر رہا ہے۔

اگر دیکھے کہ اس کا نوکر، اس کی لونڈی یا اس کا نوکر مر گیا ہے تو یہ اس کی شان میں کمی ہے، جب تک کہ اس کے پاس کوئی دوسرا نہ ہو، وہ ہلکا ہے، اور جو دیکھے کہ جانور میں سے کوئی چیز جھوٹ بول کر مر گئی ہے۔ نیچے، اگر اس میں کینین یا پنجہ ہے، تو یہ دشمنوں پر فتح کی طرف اشارہ کرتا ہے، خاص طور پر اگر اس کی قسم نقصان دہ ہے، اور کیل زیادہ واضح ہے اور سلامتی اور حفاظت کی نشاندہی کر سکتا ہے، اس سے کوئی نتیجہ نہیں نکلتا جو اس نے اس میں تلاش کرنا تھا، اور جو بھی خواب میں دیکھتا ہے کہ کوئی نامعلوم عورت فوت ہو گئی ہے، اس کی دنیاوی زندگی درہم برہم ہو گئی ہے۔

خاص طور پر اگر اس کی قسم نقصان دہ ہو اور کیل زیادہ واضح ہو اور حفاظت اور حفاظت کی طرف اشارہ کر سکتا ہو، ان میں سے بعض نے کہا کہ جو شخص یہ دیکھے کہ ایک نامعلوم بوڑھا مر گیا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کے دادا نے جو ارادہ کیا ہے اس میں سے کوئی چیز پیدا نہیں ہوئی اور وہ اس میں پایا جاتا ہے، اور جو دیکھتا ہے کہ نامعلوم عورت مر گئی ہے، اس کی دنیا میں خلل پڑتا ہے۔خاص طور پر اگر اس کی قسم نقصان دہ ہو اور کیل زیادہ واضح ہو اور حفاظت اور حفاظت کی طرف اشارہ کر سکتا ہو، ان میں سے بعض نے کہا کہ جو شخص یہ دیکھے کہ ایک نامعلوم بوڑھا مر گیا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کے دادا نے جو ارادہ کیا ہے اس میں سے کوئی چیز پیدا نہیں ہوئی اور وہ اس میں پایا جاتا ہے، اور جو دیکھتا ہے کہ نامعلوم عورت مر گئی ہے، اس کی دنیا میں خلل پڑتا ہے۔
موت
خواب میں امانتوں کی واپسی یا مریض کی بیماری سے نجات یا قیدی کے قید سے نجات کی طرف اشارہ کرتی ہے۔ شاید یہ غائب سے ملاقات کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں موت دین کی کمی، اس میں فساد، اور دنیا میں بلندی ہے اگر اس کے ساتھ رونا اور چیخنا ہے جب تک کہ وہ مٹی میں دفن نہ ہو جائے، اور اگر یہ دفن ہے، اس سے کوئی امید نہیں ہے۔
اور جس نے دیکھا: کہ وہ مر گیا اور کوئی میت نہیں تھی، یہ اس کے گھر سے ایک مکان کے گرائے جانے پر دلالت کرتا ہے، اور کہا جاتا ہے کہ یہ اس کی بصیرت میں اندھا پن تھا اور اس کی عمر کی لمبائی تھی، اور موت کو سفر یا غربت کہا گیا تھا، اور ہر شادی میں موت کہی جاتی تھی، کیونکہ مردہ کو شادی شدہ کی طرح عطر اور غسل کی ضرورت ہوتی ہے۔
اور جو کوئی خواب دیکھے کہ وہ مر گیا اور حاملہ ہو گیا اور اسے دفن نہیں کیا گیا تو وہ اپنے دشمنوں کو شکست دیتا ہے۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ مرنے کے بعد زندہ رہا تو غربت کے بعد وہ بے نیاز ہے یا اپنے گناہوں سے توبہ کرتا ہے اور جسے کسی مردہ نے کہا کہ وہ نہیں مرا تو وہ شہداء کا درجہ رکھتا ہے۔ .
اور جو شخص دیکھے: میت بیمار ہے تو اس کے دین کا ذمہ دار ہے، اور اگر قبر والے باہر نکل کر تمام لوگوں کا کھانا کھا لیں تو کھانے کی قیمت زیادہ ہے، اور جو کچھ مردے نے اپنے بارے میں یا دوسروں کے بارے میں بتایا۔ خواب میں سچا اور سچا ہے۔
اور جو دیکھے: ہنستے ہوئے اچھی حالت میں مردہ، تو وہ ایسا ہی ہے۔
اور جو کوئی خواب دیکھتا ہے کہ وہ مُردوں کے لیے دعا کرتا ہے تو وہ بغیر دل والے آدمی کو نصیحت کر رہا ہے۔
اور جو دیکھے گا کہ وہ کسی مردہ کے نقش قدم پر چل رہا ہے تو وہ اس کے راستے پر چلے گا۔
اور جس نے دیکھا: کہ امام کا انتقال ہوا، ملک برباد ہوا اور اس کے برعکس، اور موت گناہ کبیرہ کا ندامت ہے۔
اور جو خواب دیکھے کہ وہ برہنہ حالت میں مر گیا تو وہ غریب ہے اور اگر وہ قالین پر ہے تو دنیا اس کے لیے آسان ہو جائے گی۔
اور جو کوئی خواب دیکھے کہ اس کا بیٹا مر گیا ہے تو وہ دشمن سے بچ جائے گا۔
اور جو شخص دیکھے کہ وہ مر گیا ہے اور دفن کیا گیا ہے تو غلام اس کے آزاد ہونے پر دلالت کرتا ہے اور اگر وہ شادی شدہ نہیں ہے تو یہ اس کی شادی پر دلالت کرتا ہے۔
اور اگر مریض دیکھے کہ وہ شادی شدہ ہے تو مر جائے گا، اور موت کسی خوف زدہ یا غمگین کے لیے اچھی دلیل ہے، اور بھائیوں کی موت دشمنوں کی موت پر دلالت کرتی ہے۔
اور جو خواب دیکھے کہ وہ مردہ لوگوں میں سے ہے تو وہ منافق لوگوں میں سے ہے۔
اور جو خواب دیکھے کہ وہ کسی مردہ کے ساتھ ہے تو وہ دور کا سفر کر رہا ہے۔
اور جو دیکھے: کہ اس پر غسل واجب ہے، اس کا حکم اٹھ جاتا ہے، اور وہ گناہوں، پریشانیوں اور قرضوں سے بچ جاتا ہے۔
اور جو دیکھے کہ وہ مردہ ہے، کہ وہ زندہ ہے، تو اس کے لیے مردہ چیز زندہ ہے۔
اور اگر میت کو مصروف یا تھکا ہوا دیکھے تو اس کو اس میں مشغول کر دے جس میں وہ ہے اور اگر وہ بیمار ہے تو اس کے دین کا ذمہ دار ہے۔
اگر دیکھے کہ اس کا چہرہ سیاہ ہو گیا ہے تو وہ کفر میں مر گیا۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی مردہ کو زندہ کرتا ہے تو وہ کسی یہودی، عیسائی یا بدعتی شخص کو اپنے ہاتھ سے سلام کرتا ہے۔
اور جو خواب دیکھتا ہے کہ وہ مردوں کو زندہ کرتا ہے تو وہ گمراہ لوگوں کی رہنمائی کرتا ہے۔
اور جو شخص دیکھے: زندہ آدمی مردہ کو کچھ کھانے یا پینے کے لیے دیتا ہے، تو یہ اس کے مال کا نقصان ہے۔
اور اگر مُردوں کو کھانا کھلاتے ہوئے دیکھے تو باعزت رزق پائے گا۔
اگر وہ دیکھے کہ میت کو ہاتھ سے پکڑا گیا ہے تو ناامید طرف سے پیسے اس کے ہاتھ میں آتے ہیں، اور مردے سے بات کرنے سے اس کی عمر بڑھ جاتی ہے، اور مردہ سے رزق لینا۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی مردہ سے بات کر رہا ہے تو اس کے اور لوگوں کے درمیان کفر و ناشکری ہو جائے گی۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے: کہ وہ کسی معروف میت کو قبول کرتا ہے، اس نے میت سے اس علم سے فائدہ اٹھایا ہے کہ اس نے چھوڑ دیا ہے یا مال ہے، اور کہا جاتا ہے کہ اس نے مردہ کو قبول کیا اور بینائی کا مالک بیمار تھا، یہ اس کی موت پر دلالت کرتا ہے۔
اور جو دیکھے: کہ اس نے مردہ عورت سے شادی کی اور دیکھا کہ وہ زندہ ہے تو زندہ مر گیا۔
اور جو دیکھے کہ مردہ نے اسے اپنی بوسیدہ قمیص یا گندگی دے دی اور وہ غریب ہو گیا۔
اور جو دیکھے کہ مردہ کو زندہ مارا جاتا ہے تو زندہ نے اس کے دین میں فساد برپا کر دیا۔
اور جو شخص دیکھے: ایک مردہ جو اسے مارے، تو اسے بہترین سفر ملے گا۔
اور جس نے دیکھا: ایک مردہ سو رہا ہے، تو اس کی نیند اس کا آخرت میں آرام ہوگا۔
اور اگر کسی زندہ آدمی کو مردہ کے ساتھ سوتے ہوئے دیکھے تو اس کی عمر دراز ہو گی۔
اور جو دیکھتا ہے کہ وہ مردہ میں زندہ ہے، وہ بہت دور جا رہا ہے، اور اپنے دین کو خراب کر رہا ہے۔
اور جو شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ زندہ رہتے ہوئے مردوں کے ساتھ ہے تو وہ لوگوں کے ساتھ ان کے دین میں ملاوٹ کرتا ہے۔
اور جو دیکھے: کافروں میں سے مردہ پرانے کپڑے پہنے، تو آخرت میں اس کا حال برا ہے۔
اور جو دیکھے: وہ مر گیا ہے، پھر اسے بتاتا ہے کہ وہ کبھی نہیں مرے گا، تو وہ شہداء کے مقام پر ہے اور وہ آخرت میں سعادت مند ہوگا۔
اور جو خواب دیکھے کہ اس کی ماں مر رہی ہے، اس کی دنیا چلی جائے گی اور اس کی حالت خراب ہو جائے گی۔
اور جو خواب میں دیکھے کہ اس کا بھائی مر گیا ہے اور وہ بیمار ہے تو یہ اس کی موت ہے۔
اور جو کوئی خواب دیکھے: کہ اس کی بیوی مر جائے گی، اور اس کی صنعت جس میں وہ رہتا ہے برباد ہو جائے گا۔
اور جو کوئی خواب دیکھے: کہ وہ مُردوں کے لیے دعا کرتا ہے، تو وہ ایک فاسق آدمی کی شفاعت کرے گا۔
اور جو خواب میں دیکھے کہ ایک مردہ سمندر میں ڈوب رہا ہے تو وہ گناہوں میں ڈوب رہا ہے۔
اور جو کوئی خواب میں دیکھے کہ مُردے اپنی قبروں سے نکل آئے ہیں، وہ اُن کو رہا کرے گا جو قید میں ہیں۔ شاید اچانک موت غریبوں کے لیے دولت کی رفتار پر دلالت کرتی ہے اور انبیاء علیہم السلام کا خواب میں مر جانا دین میں کمزوری ہے اور ان کی زندگی اس کے برعکس ہے۔ شائد عالم کی موت دین میں بدعت کا ظہور، والدین کی موت، زندگی کی تنگی، بیوی کی دنیا سے رخصتی، اولاد کی موت، ذکر میں خلل اور نماز کی ادائیگی پر دلالت کرتی ہے۔ مردہ پر مرنا جھوٹا عمل ہے اور مشرک کے مردہ کو خواب میں دیکھنا دشمن ہے۔

maot khwab mein maut dekhna

اگر آپ خواب میں اپنے کسی جاننے والے کو مردہ دیکھتے ہیں، تو یہ آپ کو آنے والی آفت یا غم سے خبردار کرتا ہے۔ ایسے خوابوں کے پیچھے ہمیشہ مایوسی آتی ہے۔
اگر آپ سنیں کہ آپ کا کوئی دوست یا رشتہ دار فوت ہو گیا ہے تو آپ کو اس کی طرف سے بری خبر ملے گی۔ وہ گمراہ کرتے ہیں اور یہاں تک کہ موت یا مرنے کے بارے میں خوابوں کو الجھا دیتے ہیں جب خوابوں کا مترجم ان کی تعبیر کرنے کی کوشش کرتا ہے۔
ایک شخص جو شدت کے ساتھ سوچتا ہے اس کے ارد گرد کے خیالات یا خود کی تصویروں سے بھرا ہوا ہے جو ان جذبات کے ساتھ زندہ تعامل کرتے ہیں جو ان کو تخلیق کرتے ہیں۔ دوسرے شعبوں میں سوچنے یا کام کرنے سے، کوئی شخص ان تصاویر کو مختلف شکل اور نوعیت کی دیگر تصاویر سے بدل سکتا ہے۔ وہ ان تصویروں کو مرتے یا مرتے ہوئے دیکھ سکتا ہے، اور ان کی موت یا تدفین کے ساتھ، وہ انہیں دوستوں یا دشمنوں کی تصاویر سمجھ سکتا ہے۔ اس صورت میں وہ اپنے آپ کو یا کسی رشتہ دار کو اس وقت مرتے ہوئے دیکھ سکتا ہے جب وہ سو رہا ہو جب کہ درحقیقت یہ اس کے لیے ایک تنبیہ ہے کہ کوئی برا خیال یا عمل اچھے خیال یا عمل کی جگہ لے گا۔
واضح کرنے کے لیے: اگر وہ اپنے کسی عزیز دوست کو یا اپنے کسی رشتہ دار کو موت کے منہ میں دیکھتا ہے تو یہ ایک غیر اخلاقی خیال یا عمل کے خلاف تنبیہ ہے، لیکن اگر وہ موت کے وقت کسی دشمن یا قابل نفرت چیز کو دیکھے تو اس پر قابو پا سکتا ہے۔ اس کے برے طریقے اور اس طرح اپنے آپ کو یا اس کے دوستوں کو خوشی کی وجہ فراہم کرتے ہیں۔
اس نوعیت کے خواب اکثر شدید اضطراب یا پریشانی کے خاتمے یا آغاز کی پیشین گوئی کرتے ہیں۔
یہ خواب اس وقت بھی دہراتے ہیں جب لوگ اچھے اور برے کی وہم کی حالتوں کے مالک ہوتے ہیں۔ اور اس معاملے میں انسان ایک جیسا نہیں ہے۔ بلکہ یہ غالب کے اثرات سے بنتا ہے۔ بعض حالات کے قریب پہنچنے یا اسے ان حالات سے آزاد کرنے کی تنبیہ کر سکتا ہے۔
ہمارے خوابوں میں، ہم اپنی بیداری کی حالت سے زیادہ اپنے آپ سے زیادہ قریب ہوتے ہیں۔ ہمارے خوابوں میں مطلوبہ یا خوشی کے واقعات، دکھائی دینے والے یا سننے والے، ہمارے اپنے بنائے ہوئے ہیں، کیونکہ وہ حقیقت میں ہماری روحوں اور جسموں کی حالت کی عکاسی کرتے ہیں، اور ہم ان سے اس وقت تک بچ نہیں سکتے جب تک کہ ہم انہیں اچھے خیالات کے ذریعے اپنے وجود سے دور نہ کر دیں۔ اور شاندار اعمال، یعنی ہمارے اندر موجود روح کی توانائی کے ذریعے۔

خلیل بن شاہین الظہری کی خواب میں موت

موت کا خواب khwab mein maut dekhna
جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ مر گیا ہے اور لوگ اس پر گریہ و زاری کر رہے ہیں اور اس پر ماتم کر رہے ہیں اور اس کو غسل دے کر کفن میں لپیٹ کر تابوت پر لے جا کر قبر میں دفن کر دیا ہے، یہ سب کچھ فساد پر دلالت کرتا ہے۔ اس کے مذہب کا اور اگر اسے دفن نہیں کیا گیا تو اس کے معاملات کی بھلائی کی طرف اشارہ کرتا ہے
، اس کے جنازے میں اس کی عزت اور بلندی کی طرف اشارہ کرتا ہے، لیکن اس کے دین میں نقائص اور فساد ہوں گے، کیونکہ موت نیکیوں کا خاتمہ ہے۔ اور اس کے بعد اس کے دین میں نیکی ہو سکتی ہے، خصوصاً اگر وہ جانتا ہو کہ موت کو خواب میں قبر میں دفن نہیں کیا گیا،
وہ لمبی عمر پائے گا
، اور جو دیکھے: کہ کسی نے اس سے کہا کہ تو کبھی نہیں مرا۔
khwab mein maut dekhnaوہ شہید ہو کر مرے گا۔
اور جو خواب دیکھے: کہ وہ مر گیا اور دفن کیا گیا، اور اس پر کوئی گریہ نہیں کیا، اور کوئی اس کے جنازے کے پیچھے نہیں آیا، اور اس نے غسل نہیں کیا، تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس نے اپنے گھر سے تباہ شدہ چیزوں میں سے کچھ تعمیر نہیں کیا، الا یہ کہ اس کے کوئی اور تھا تو اسے دوبارہ تعمیر کر سکتا تھا، وہ
بہت دور کا سفر کرتا ہے، اور جاہل، بے حیائی اور فسق و فجور کے لوگ خواب میں موت کے ساتھ آتے ہیں،
اور جو دیکھے کہ وہ مر گیا اور جس نے اسے غسل دیا اس نے قبول کیا۔ گناہوں سے توبہ کرتا ہے
اور جو دیکھتا ہے کہ وہ زندہ ہے وہ بستر یا تابوت یا اس جیسی دوسری چیزوں پر لیٹا ہوا ہے تو اس نے سلطان یا اس کی جگہ لینے والے کی خدمت کی اور اس سے بھلائی دیکھی۔ اور خواب میں موت کا فائدہ
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کے ملک کا بادشاہ مر گیا ہے تو یہ اس ملک کی بربادی کی طرف اشارہ کرتا ہے،
خدا اس کی طرف سے ہے اور اگر وہ سفر کی امید رکھتا ہے تو وہ سفر کرے گا، اور یہ کہا گیا کہ اس کا پیسہ چلا جائے گا، یا اس کا گھر تباہ ہو جائے گا اور اس کی رہائش بدل جائے گی۔
اور جو خواب دیکھے: کہ وہ مر گیا اور موت کو خود دیکھا اور مردہ ظاہر ہوا تو یہ اس کے دین میں فساد ہے اور جب تک اسے دفن نہ کیا جائے اس کے لیے امید ہے، اور
جو خواب میں دیکھے: کہ وہ مر گیا اور ایسا کیا۔ اپنے آپ کو میت کی طرح نہ دیکھے، پھر اس کا گھر گرا اور وہ اس سے باہر نکل آیا، اور جو خواب دیکھے
: کہ وہ مر گیا اور پھر زندہ ہو گیا، تو وہ طویل سفر طے کر کے اللہ تعالیٰ کی طرف لوٹتا ہے: “کیا تمہارے پاس ہے؟ ان لوگوں کو نہیں دیکھا جو اپنے گھروں سے نکلے تھے، اور وہ ہزاروں تھے، موت سے خبردار کیا گیا تھا؟” خواب میں موت
اور جس نے دیکھا: وہ مر گیا اور آدمیوں کی گردنوں پر چڑھا دیا گیا، کیونکہ وہ ایک سلطان کو تکلیف دیتا ہے اور اس کا حکم نافذ کرتا ہے، اور اس کی سرکشی ان لوگوں کی طرح اختیار میں ہے جو اس کے جنازے کی پیروی کرتے ہیں لیکن اس کے دین کو خراب کرتے ہیں اور بعد میں اس کے لیے نیکی کی امید کی جاتی ہے، جب تک کہ اسے دفن نہ کیا جائے
۔
کہ جیسے میت کو لپیٹا جاتا ہے اسی طرح لپٹا جاتا ہے تو یہ اس کی موت ہے۔

اور جو خواب دیکھے کہ وہ زندہ ہے، مر گیا اور پھر زندہ ہو گیا، پھر مرتد ہو گیا، ہم اس سے اللہ کی پناہ مانگتے ہیں
، اس کی حالت، اور اگر وہ آخرت کا طالب ہے تو وہ کام کرنے سے عاجز ہے
، اور جو دیکھے: کہ اس کا بھائی فوت ہو گیا ہے اگر وہ بیمار ہے تو یہ اس کی موت ہے یا اس کے کسی ایک پہلو کی موت ہے اور اگر اس کا کوئی بھائی نہ ہو اور وہ اسے دیکھے تو اس کی دو طرفہ ہے: یا تو وہ مر جائے یا اس کی پیسہ جاتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ اس کی ایک آنکھ یا اس کے ایک ہاتھ میں چوٹ لگی ہے
اور جو خواب میں دیکھے کہ اس کی بیوی مر گئی ہے تو اس کی صنعت تباہ ہو گئی ہے جس کی وجہ سے یہ کہا گیا کہ موت کا نظارہ ایک بہت بڑی بات کا افسوس ہے، پس جو شخص دیکھے کہ وہ مر گیا اور پھر زندہ ہوا تو وہ گناہ کرتا ہے اور پھر اللہ تعالیٰ کے اس فرمان کی وجہ سے توبہ کرتا ہے: اے ہمارے رب، تو نے ہمیں دو بار قتل کیا اور زندگی بخشی، پس ہم نے اقرار کیا۔ ہمارے گناہ۔” کہا جاتا تھا کہ جس نے دیکھا کہ وہ بغیر بیماری کے مر گیا اور کوئی ایسا جسم نہیں جو مر جائے کیونکہ اس کی عمر لمبی ہو گی۔

اور جو کوئی خواب دیکھتا ہے: کہ جو شخص بیداری میں اس کی باتوں کو قبول کرتا ہے وہ اسے بتاتا ہے کہ وہ کبھی نہیں مرے گا، کیونکہ وہ خدا کی راہ میں مارا گیا ہے اور اس کے بعد زندہ رہے گا، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: “اور یہ نہ سوچو کہ وہ لوگ جو خدا کی راہ میں مارے گئے تو مردہ ہیں لیکن زندہ ہیں۔
‘‘ اس نے دیکھا: امام فوت ہوگیا
۔ پھر آگ لگ جائے گی
، وہ
بہت غریب ہے، اور جس نے دیکھا ۔
: کہ وہ مر گیا اور کسی اونچی جگہ یا کسی سادہ چیز پر رکھا گیا، اسے بلندی اور سکون ملتا ہے، اور اسے اپنے گھر والوں کی طرف سے بھلائی ملتی ہے اور جو دیکھتا ہے کہ گویا اس کی بیٹی مر گئی ہے تو وہ خوشی سے مایوس ہو جاتا ہے۔
اور جو خواب میں دیکھے کہ وہ اچانک مر گیا تو وہ برہمی
،ایسی فکر اور غم میں مبتلا ہے جہاں سے اس کی امید نہیں ہے اور جس نے دیکھا کہ وہ مر گیا ہے یا اس کا ساتھی ہے تو ایسا ہے۔ اور جس نے دیکھا کہ وہ لوگوں کی موجودگی میں فوت ہوا ہے تو اسے ان کے اعمال کے لیے جمع کیا جائے گا تو وہ اس پر غور کرے اور کہا گیا کہ اس کی موت بدعت کی وجہ سے ہوئی ہے یا اس نے سفر کیا ہے اس سے واپس نہ لوٹے ، وہ گناہ کرتا ہے ، اور جو شخص دیکھے کہ مردہ کسی فاسق کے ساتھ لگا ہوا ہے تو اس نے نقصان دہ جانور کو مار ڈالا۔
ر جو خواب میں دیکھے کہ اسے مردہ قبرستان میں لے جایا گیا تو اس نے صحیح کیا ، اور جس نے دیکھا: اس نے ۔
میت کو بازار میں لے جایا تو اسے وہ چیز مل گئی جس کی اسے ضرورت تھی اور اس کی تجارت میں خرچ ہو گیا، خواب میں موت ، اور ابن سیرین نے کہا: موت غربت اور مشقت ہے، اور جو شخص میں دیکھے: کہ ایک عالم فوت ہو گیا ہے، تو یہ اس جگہ علم اور شریعت کے باطل ہونے پر دلالت کرتا ہے ، اور جو شخص یہ دیکھے کہ کاریگر مر گیا ہے، تو یہ اس کے ہنر کی پستی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کا نوکر، اس کی لونڈی یا اس کا نوکر مر گیا ہے، تو اس کے پاس کوئی اور نہیں ہے، اس کے بعد اس کی شان و شوکت کی کمی ہے، اسے
تو اس نے کچھ امور کو روک دیا یہ کہ ایک نامعلوم بوڑھا آدمی مر گیا ہے، تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے دادا نے کیا چیز پیدا نہیں کی؟ اس نے اس میں تلاش کرنے کا ارادہ کیا ۔

اور جس نے دیکھا: کہ جانور میں سے کوئی چیز مر گئی ہے اور اس کی قسم معلوم ہے تو اس میں اظہار کے اصول کے مطابق اس کا اظہار کیا گیا ہے، مثلاً سات یا ہاتھی کی تعبیر حاکم نے کی ہے، اور کہا گیا۔ کہ ہاتھی کو بڑے سنگسار سے تعبیر کیا گیا ہے اور بلی اور چوہا چور ہے اور اس کی پیمائش اسی کے مطابق کی گئی ہے اور شاید سب کی عورتیں عورتیں ہیں اور مرد مرد ہیں اور ضرورت اس میں غور و فکر کی ہے۔ ہم نے ہر ایک کے معنی الگ الگ بیان کیے، وضاحت طویل ہو جائے گی،
ابن سیرین نے کہا: لڑکے کی موت دشمن سے حفاظت اور میراث کا حصول ہے، اور لڑکی کی موت اس معاملے کا الٹ جانا ہے جس سے خوشی اور والد کی موت ماں کی زندگی اور موت، اہداف تک رسائی میں کمی اور پریشانی
اور غم کے واقع ہونے کی وجہ سے حیرت زدہ ہے، اس کے رشتہ دار فوت ہوگئے، کیونکہ یہ اس کی قابلیت میں کمی ہے، اس کی موت ہے۔ بیوی اچھی ہے اور حاملہ عورت کی موت اس کے لیے بہت اچھی اور بھلائی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button