khwab mein safar karna

khwab ki tabeer khwab main safar dekhna

khwab mein safar karna

khwab ki tabeer khwab main safar dekhnasafar2-2

khwab mein safar karna

ابن سیرین کی خواب میں سفر کی تعبیر ابن سیرین نے کہا کہ سفر ایک جگہ سے دوسری جگہ منتقل ہونے اور ایک حالت سے دوسری حالت اور خلا کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ مسافر ہے اور کسی جانور پر سوار ہے تو وہ اکثر اس پر سوار ہو جاتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ تمام جانوروں پر سوار ہونا جلال اور خواہش کا حاصل ہے اور اگر وہ ان پر اچھی طرح سوار نہ ہو تو اس پر دلالت کرتا ہے۔

 خواہشات کی پیروی جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ہموار چل رہا ہے تو وہ اسلام کے قوانین کو تلاش کرے گا اور اسے نیکی نصیب ہوگی۔ جہاں تک جو خواب دیکھتا ہے کہ وہ بازار میں چل رہا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کے ہاتھ میں وصیت ہے اور اگر وہ وصیت کا اہل ہو گا تو اسے حاصل کر لے گا۔ اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ اکیلے آدمی کے ساتھ زمین پر چھلانگ لگا رہا ہے،

khwab mein safar karna

 شاید اس لیے کہ وہ اس کے ساتھ چلنے کی طاقت نہیں رکھتا، تو اس پر ایسی آفت آئے گی جس میں اس کی آدھی رقم چلی جائے گی، اور وہ باقی کے ساتھ مشقت میں رہے گا۔ اور تھکاوٹ. جو شخص اپنے آپ کو کسی آدمی کے پاس کودتے ہوئے دیکھتا ہے تو وہ اس پر غالب آتا ہے اور اسے مسخر کرتا ہے کیونکہ چھلانگ طاقت کی نشاندہی کرتی ہے اور آدمی کی طاقت اس کے قدموں میں ہوتی ہے۔

 جہاں تک جو شخص اپنے آپ کو کسی جگہ سے اس سے بہتر چیز کی طرف چھلانگ لگاتے ہوئے دیکھے تو وہ جلد ہی ایک حالت سے اعلیٰ حالت میں بدل جائے گا۔ اگر دیکھے کہ اس نے زمین سے چھلانگ لگائی یہاں تک کہ وہ آسمان کے قریب پہنچ گیا تو اس نے مکہ پہنچنے تک سفر کیا۔

khwab mein safar karna

 جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی جانور پر یا دو ٹانگوں پر دوڑتا ہوا سفر کر رہا ہے وہ اس چیز کی رفتار کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کی وہ تلاش کر رہا ہے اور جس چیز سے وہ ڈرتا ہے اس سے نجات اور سلامتی ہے، الا یہ کہ اس کا فرار اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہو یا موت کے فرشتے سے، تو وہ باخبر ہے۔ اس کے عذاب، اہداف تک پہنچنے، اور خواہش، اور کمال کی کمی اور موت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ جہاں تک ہوائی جہاز کے سفر کے بارے میں خواب کی تعبیر کا تعلق ہے، روایت ہے کہ ابن سیرین کے پاس ایک آدمی آیا، اس نے کہا: میں نے دیکھا کہ میں آسمان اور زمین کے درمیان پرواز کر رہا ہوں، اس نے کہا: تم بہت زیادہ نطفہ ہو۔

khwab mein safar karna

 

. جس نے خواب میں دیکھا کہ وہ پہاڑ پر طواف کر رہا ہے تو وہ ولایت حاصل کر لیتا ہے جس میں بادشاہ اس کے تابع ہوتے ہیں، اور کہا گیا کہ جو خواب دیکھتا ہے گویا وہ اڑ رہا ہے، اگر وہ حاکمیت کے لائق ہو، وہ اسے لے لے گا، اور اگر وہ کسی چیز پر گرے تو اس پر قبضہ کر لے گا، اور اگر وہ ولایت کے قابل نہیں ہے، تو یہ اس بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے لاحق ہے جو اسے موت کی طرف لے جائے گی، یا اس سے غلطی ہو گی۔ وہ چھت سے چھت پر اڑتا ہے، وہ اپنی بیوی کی جگہ دوسری عورت لے گا۔

khwab mein safar karna

 اور کہا گیا کہ اڑنا سفر کے لیے رہنما ہے اگر بازو کے ساتھ ہو تو یہ ایک حالت سے دوسری حالت میں منتقلی ہے، اولا اگر وہ کبوتر کی طرح ہوا میں اڑتا ہے تو اسے عزت ملے گی۔ اگر وہ اپنے آپ کو اس طرح دیکھے جیسے وہ اڑ کر آسمان کی فضا میں غائب ہو گیا اور واپس نہ آیا تو وہ مر جائے گا۔ نابلسی کی طرف سے 

خواب میں سفر کی تعبیر النبلسی نے سفر کے خواب کی وضاحت کرتے ہوئے کہا: خواب میں سفر کرنا لوگوں کے اخلاق کے ظاہر ہونے پر دلالت کرتا ہے، اور اگر مسافر غریب ہے تو وہ امیر ہوگا۔ اور جس نے دیکھا کہ اس نے سفر کیا ہے، وہ ایک حالت سے دوسری حالت میں چلا گیا، اور سفر سے واپس آنا توبہ، گناہوں سے واپسی یا کسی حاجت کو پورا کرنا ہو سکتا ہے۔ اور جو خواب میں دیکھے کہ وہ اپنے قدموں پر سفر کر رہا ہے تو یہ قرض ہے جو اس پر غالب آ جاتا ہے۔

 اس نے محسوس کیا کہ وہ کسی انجان گھر میں چلا گیا ہے جس کا سفر ہے۔ اگر بیمار خواب میں دیکھے کہ وہ کسی دور دراز ملک یا کسی نامعلوم گھر کی طرف سفر کر رہا ہے تو یہ اس کی موت کی دلیل ہے۔ ابن شاہین کے خواب میں سفر کی تعبیر خواب میں سفر کی تعبیر دو طرح سے ہوتی ہے: پہلی ایک جگہ سے دوسری جگہ کی حرکت ہے اور دوسری حالت سے دوسری حالت میں، جو شخص دیکھے کہ وہ سفر کر رہا ہے اور جانتا ہے کہ وہ جس جگہ جا رہا ہے وہ اس سے بہتر ہے۔ 

جس جگہ وہ ہے اور وہ وہاں سے جا رہا ہے تو یہ اس کی حالت میں بہتری اور اس کی امیدوں کے حصول کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور اگر وہ جانتا ہے کہ جس مقام پر وہ ہے وہ اس مقام سے بہتر ہے جس کے لیے اس نے ارادہ کیا ہے تو اس کا اظہار اس کے خلاف ہے۔ اور اگر وہ جانتا ہے کہ ان میں سے کون بہتر ہے اور یہ نہیں جانتا ہے کہ وہ اپنے سفر میں کون سا ٹھہرا ہے تو یہ اس کے اپنے وطن اور رشتہ داروں سے اس کے منتشر اور دوری کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا وہ گھر گھر جاتا ہے، یا کسی کو الوداع کہتا ہے۔ یا کوئی اسے الوداع کہہ دے یا اس کی زندگی کے حالات بدل جائیں تو اس کے بعد اس کا حال سیدھا ہو جائے گا۔ 

اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ مسافر پر سفر کر رہا ہے، اس کے رزق اور اس کے اسباب مکمل ہیں، تو یہ اس کے حالات کے مستقل ہونے اور اس کی امیدوں کے حصول پر دلالت کرتا ہے، اور اگر اس کے برعکس ہے تو اس کا اظہار اس کے خلاف ہے۔ اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بیمار ہو کر سفر کر رہا ہے تو وہ مر جائے گا، اور جو شخص دیکھے کہ اس نے سفر کا سامان لیا ہے تو اس نے نیکی کی، اور خواب میں بہترین سفر وہ ہے جو سفر کی طرف ہو۔ قبلہ نیک لوگوں کے لیے سفر کے خواب کی تعبیر عزت، پریشانیوں سے نجات اور غنیمت ہے۔ اہل بدعت کے لیے سفر کو عذاب کے وقوع سے تعبیر کیا جاتا ہے۔ 

خواب میں سفر کی تعبیر خواب میں سفر کرنے کے کئی معنی ہوتے ہیں، بشمول: جس نے دیکھا کہ اس نے سفر کیا ہے وہ ایک حالت سے دوسری حالت میں چلا گیا، اور سفر سے واپسی توبہ، گناہوں سے واپسی یا حاجت ہوسکتی ہے۔ اور جو خواب میں دیکھے کہ وہ اپنے قدموں پر سفر کر رہا ہے تو یہ قرض ہے جو اس پر غالب آ جاتا ہے۔ اس نے محسوس کیا کہ وہ کسی انجان گھر میں چلا گیا ہے جس کا سفر ہے۔ اگر بیمار خواب میں دیکھے کہ وہ کسی دور دراز ملک یا کسی نامعلوم گھر کی طرف سفر کر رہا ہے تو یہ اس کی موت کی دلیل ہے۔ خواب میں سفر کی تعبیر دو طرح سے ہوتی ہے: جگہ سے دوسری جگہ اور کیس سے دوسرے کیس کی منتقلی۔

 جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سفر کر رہا ہے اور جانتا ہے کہ جس جگہ وہ جا رہا ہے وہ اس جگہ سے بہتر ہے جس میں وہ ہے اور جا رہا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کی حالت بہتر ہو جائے گی اور اس کی امیدیں پوری ہوں گی۔ اور اگر اسے معلوم ہو کہ وہ جس جگہ پر ہے وہ اس جگہ سے بہتر ہے جس کی طرف اس نے ارادہ کیا ہے تو اس کا اظہار اس کے خلاف ہے اور اگر اسے معلوم ہو کہ کون سا بہتر ہے اور یہ نہ جانتا ہو کہ ان میں سے کون سی جگہ پر رہے گا۔ 

سفر کرتا ہے، پھر یہ اس کے اپنے وطن اور رشتہ داروں سے اس کے منتشر ہونے اور دوری کی طرف اشارہ کرتا ہے، یا وہ ایک گھر سے دوسرے گھر جاتا ہے، یا وہ الوداع کرتا ہے، کوئی، یا کوئی اسے الوداع کہتا ہے، یا اس کی زندگی کے حالات بدلتا ہے، پھر اس کے بعد۔ اس کی حالت ٹھیک ہو جائے گی۔

سفر سے واپسی کے خواب کی تعبیر

 سفر سے واپسی کے خواب کی تعبیر ابن سیرین نے ذکر کیا ہے کہ سفر سے واپسی اس حق کی تکمیل پر دلالت کرتی ہے جو اس پر واجب ہے، اور کہا گیا کہ یہ پریشانیوں سے نجات، برائی سے نجات اور فضل کے حصول پر دلالت کرتا ہے۔ شاید یہ خواب خواب دیکھنے والے کے گناہوں سے توبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، کیونکہ توبہ کا معنی نافرمانی سے لوٹنا ہے، اور یہ سب خواب کی تعبیر اور تعبیر کے تحت آتا ہے


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button