Khwab Mein Sona Gold Dekhna

khwab ki tabeer khwab mein sona dekhna

Khwab Mein Sona Gold Dekhna kya aap jante hen kay khwab mein sona gold dekhne ki tabeer kya he aor kya ho sakti he? Umeed he yeh cheez aap ko kisi aur website par ya kisi aur ne aj tak aap ko nahin btai hogi jo aaj ham aap ko btayen ge insha allah, is main aap ko har trah kay khwab ki tabeer mile gi gold yani sone se Related, Aurat ka khwab mein sona dekhna, khwab mein sona milna ya kisi ne aapko gold diya he, khwab mein sona pehna kesa he?, khwab mein sona tootne ki tabeer, khwab mein sona bechna, khwab mein sona kharidna.khwab mein sone ka set dekhna

khwab mein murde ko sona dene ki tabeer aap ko niche list main btai gai he ager kam parhe houwe hen to aap urdu main bhi read kar sakte hen  asaani se ham pori koshish akrte hen k ham apne user ko har trah se saholiyat muhiya karen jisse hamare user ko faida ho,

khwab ki tabeer khwab main sona dekhna

sonazar2

sonazar3

خواب میں سونا
اگر کوئی شخص اسے خواب میں سوتا ہوا دیکھے تو وہ ان چیزوں سے پریشان اور متاثر ہو گا جن سے وہ نفرت کرتا ہے یا اس کا مال اس طرح ضائع ہو جائے گا جیسے اس نے اسے سوتے ہوئے دیکھا ہو۔ نمبر اور اس نے دیکھا کہ اگر کوئی آدمی اسے دینار دے تو اس پر ظلم کیا جاتا ہے اور اگر وہ خواب میں مردہ دیکھے تو اسے دینار دے تو اس پر ظلم نہیں ہوتا کیونکہ دینار زیادہ صحیح ہے۔ دھول آسان ہے۔

خواب میں سونا، محمد بن سیرین
اور میں نے اپنے ہاتھوں میں سونے کے دو کنگن دیکھے، میں نے انہیں اڑا دیا اور وہ گر گئے، تو اس نے ان کو جھوٹا کہا، اور صنعاء کے آقا، انسان دوست نے انہیں رکھ دیا۔ سونے یا چاندی کی پازیب، خوف یا قید کے پیچھے، اور اس سے بندھی زنجیریں، عورتوں کے تمام زیورات، زیورات، شاید شوہر کے کنگن اور پازیب کی وضاحت کرتے ہیں، اگر سونا نہ ہو تو اسے مرد اور عورت کے جسم پر ڈالتا ہے۔ . وہ ٹوٹ گیا، اسے زمین پر دھکیل دیا گیا، اس نے کہا ہاں، اس نے کہا: وہ مر رہا تھا، اس نے ایک آدمی کو دیکھا جس کی آنکھیں سونے کی لگ رہی تھیں، اس کی بینائی ختم ہوگئی۔

خواب میں سونا، شیخ عبدالغنی النبلسی
وہ خواب میں تھا، اور اسے کچھ نفرت تھی، اور کہا جاتا ہے کہ وہ شکست کھا گیا ہے۔
اور جو اسے سونا پہنے ہوئے دیکھے گا وہ ایسے شخص سے شادی کرے گا جو اس کے لائق نہ ہو ورنہ سلطان اس سے ناراض ہو کر جرمانہ کر دے گا۔
جو اسے سونا پگھلاتے ہوئے دیکھتا ہے، وہ گندی چیز کے خلاف مزاحمت کرتا ہے، اور یہ لوگوں کی زبانوں پر ظاہر ہوتا ہے۔
جو اپنے لیے سونے کے ٹکڑے کا خواب دیکھتا ہے وہ طاقت اور قیادت حاصل کرتا ہے۔
جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے قانونی دینار حاصل کر لیا ہے وہ بادشاہ کا چہرہ دیکھے گا اور صحیح سلامت واپس آئے گا۔
جو دیکھتا ہے: سونا پھینکتا ہے اور برائی اور تباہی کا شکار ہوجاتا ہے۔
جس نے اپنے سونے کے گھر کو جلتے دیکھا۔
جس نے دیکھا کہ اس کا ہاتھ سونے کا بنا ہوا ہے۔
جو دیکھے کہ اس کی آنکھیں سونے کی ہیں وہ اندھا ہے۔
دیکھنے والا: چاہے اس کے پاس سونے کا ہار ہو، چاندی کا ہار ہو، موتیوں کا ہار ہو یا کسی ولی کا جوہر ہو، وہ سونے کو خوشی اور رسد، نیک اعمال اور پریشانیوں کو دور کرنے، بیوی اور بچے علم و رہنمائی کے لیے حاضر ہونے پر یقین رکھتا ہے۔ اگر خواب سونا ہو جائے تو چاندی کا مطلب ہے حیثیت کا بدل جانا اور عورت، مال، اولاد اور نوکروں کا بڑھ جانا، جس طرح خواب میں چاندی سونے میں بدل جاتی ہے۔ اس سے مراد کسی شوہر، خاندان یا قبیلے کی خوشی ہے جو کہ سونے جیسی چیز سے بنی ہوئی ہے جو اللہ تعالی کے لیے تحفہ ہے۔ جب کہ سونے کے پردے کے معاملے میں، یہ اس یا آخرت کے بیٹوں کے اعمال کے ساتھ مماثلت کی نشاندہی کرتا ہے، جب کہ خالص سونا اور خالص چاندی اخلاص، خالص نیت، سچا

عہد اور سونے کی بُنائی کو ظاہر کرتا ہے۔ خوابوں میں چاندی جاتی ہے۔

khwab ki tabeer khwab mein sona gold dekhna.خلیل بن شاہین الظہری خواب میں سوتے ہیں۔
اور اس کی مختلف اقسام ہیں، ہر ایک مختلف اظہار کے ساتھ۔ میں نے اسے دیکھا کہ پیسے اس سے جائیں گے۔ بادشاہ اس کی تنہائی کے باوجود اس سے ناراض تھا۔

خواب میں معلوم مقدار میں سونا ہونا نامعلوم مقدار میں سونے سے بہتر ہے۔

اور سونے پر خواب دیکھنا سب سے مضبوط سوچ ہے، اس سے کم کاسٹ کرنا، اس کے بغیر بنانا، اس سے کم پیدا کرنا، اور ہلکا سوچنا۔
جہاں تک دینار اور قرقان کا تعلق ہے تو ان کو توڑنا خواب میں سونے کے دینار کے برابر ہے۔

اور کم، جملے کے لحاظ سے، کسی بھی طرح سے متاثر کن نہیں ہے، کیونکہ اس کے دو معنی ہیں: ایک یہ کہ اس کا لفظ جانے پر مبنی ہے، اور دوسرا پیلا ہے، جو غم اور بیماری کی علامت ہے۔
جو خواب میں دیکھے کہ وہ سونے کے ٹکڑوں یا اس جیسی کسی چیز سے ٹکرا جائے گا تو وہ متاثر ہوگا اور باقی رہے گا اور جواہرات دوسروں سے بہتر ہیں۔

جو کوئی خواب دیکھتا ہے: اسے سونے کے چپس یا سونے کی سلاخوں سے مارا جاتا ہے جس سے وہ متاثر ہوتا ہے۔

خواب، مرد اور عورت دونوں ہی قابل رحم ہیں، لیکن ڈائی اس کی تعریف کرتے ہیں۔

کون خواب دیکھتا ہے: وہ کھاتا ہے، اپنے خاندان کے لیے پیسے بچاتا ہے۔

اگر آپ نے خواب میں دیکھا کہ سونے کی انگوٹھی ماری گئی ہے، اس کی رقم ختم ہوگئی ہے، یا بادشاہ اس سے ناراض ہے، تو وہ جرمانے، بیماری یا دیگر چیزوں سے غمگین ہوسکتا ہے۔

جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کے خواب گاہ میں آگ لگی ہے تو اسے اس سے ہوشیار رہنا چاہیے۔

وہ آدمی جو سونا پگھلانے کا خواب دیکھتا ہے اور کسی ناخوشگوار چیز پر جھگڑا کرتا ہے اس کے بارے میں ہمیشہ بات کی جاتی رہی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button