khwab mein loha dekhne ki tabeer

khwab mein loha dekhne ki tabeer

khwab mein loha dekhne ki tabeer

khwab ki tabeer khwab main loha dekhne ki tabeer Ki Tabeer In Urdu

خواب میں  لوہا، اور لوہا، زرد اور سیسہ، پھر جو شخص دیکھے کہ وہ اس میں سے کسی چیز کو مارتا ہے، تو اس پر دنیا کا سامان اور طاقت ہوگی کہ وہ اس کے حکم سے جو چاہے کرے۔ لوہا، سیسہ، زرد، سونا یا چاندی پگھلتا ہے، پھر لوگوں کی زبانوں میں آتا ہے اور وہ اس کی غیبت کرتے ہیں۔

خواب میں لوہا

محمد بن سیرین جس نے سورہ الحدید کی تلاوت کی وہ محدث محمود ہے

لوہا

محمد بن سیرین لوہا: اللہ تعالیٰ نے فرمایا: “اور ہم نے لوہا اتارا جس میں لوگوں کے لیے بڑی طاقت اور فائدے ہیں۔” لوہا پیسہ، طاقت اور عزت ہے، ثقیف سرکہ، فرمایا: اپنے بیٹے کو داؤد علیہ السلام کا ہنر سکھاؤ۔ اور سرکہ اس مرض میں حلال رقم ہے جس میں تم دیر تک سوتے رہو اور وصیت پر اس میں مرو۔

شیخ عبد الغنی نابلسی نے خواب میں
لوہا
اپنے ہاتھ میں دیکھنے والے کے لیے پیسہ اور طاقت ہے، اور اگر وہ اسے لے لے تو کمزوری کے بعد جلال، جس نے دیکھا کہ وہ لوہا کھاتا ہے، وہ جہاں بھی ہے، جیت جائے گا، اگر وہ کھائے گا۔ روٹی کے ساتھ اس کا انتظام کیا جاتا ہے اور مشکل میں رہنے کی وجہ سے برداشت کیا جاتا ہے، اگر وہ اسے اپنے دانتوں سے چباتا ہے تو یہ غیبت اور نقصان ہے۔
اور جو دیکھے گا کہ اس نے لوہے یا سیسہ یا صفر کو کل مارا ہے تو وہ اس دنیا کے سامان سے بہتر مارے گا اور جس چیز کو چاہے گا طاقت دے گا۔
اور جو دیکھے: لوہا کھو گیا ہے، کیونکہ اس میں بادشاہ اور وسیع رزق ہے۔
اور جو کوئی خواب میں دیکھتا ہے کہ اس نے لوہا ڈالا ہے تو وہ ایسا کام کر رہا ہے جو وہ کر سکتا ہے۔
اور جو خواب دیکھے کہ وہ لوہے کو پگھلاتا ہے تو وہ لوگوں کی زبانوں میں آتا ہے اور وہ اس کی غیبت کرتے ہیں اور لوہے کی جو چیز انسان کے لیے فائدہ مند اور اس کے لیے طاقت ہوتی ہے اس خواب نے تنگدستی کے ساتھ رزق حاصل کیا کیونکہ اس نے اسے اس کی اصل سے نکالنے میں شامل ہے، اور لوہے میں طاقت اور طاقت ہے، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: “اور ہم نے لوہا اتارا جس میں لوگوں کے لیے بڑی طاقت اور فائدے ہیں۔” اور فائدے وہ سامان، برتن اور چیزیں ہیں جن سے لوگ فائدہ اٹھاتے ہیں، اور طاقت یہ ہے کہ اس کے ہاتھ میں لوہے کو نرم کرے اور اس سے جو چاہے لے لے، اگر چاہے تو کلہاڑی، تلوار، چھری، یا دوسرے، اور لوہے کو دیکھنا برائی اور جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور تصرف کو روکتا ہے۔ شاید اس کی بصارت مشکل کی آسانی کی طرف اشارہ کرتی ہے، یا وہ بدکار آدمی جو اہل جہنم کا کام کرتا ہے۔
ملر
حدید:
اگر آپ نے لوہے کا خواب دیکھا ہے، تو یہ شدید بدقسمتی کی علامت ہے۔ اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ لوہے کا وزن آپ کو نیچے کھینچ رہا ہے، تو یہ فکری پیچیدگیوں اور مادی نقصانات کی نشاندہی کرتا ہے۔
اگر آپ دشمنوں کو لوہے سے مارتے ہیں، تو اس کا مطلب ہے خود غرضی اور ان لوگوں کے ساتھ ظلم جو آپ پر انحصار کرتے ہیں۔
اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ آپ لوہا بنا رہے ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ دولت جمع کرنے کے لیے غیر منصفانہ طریقے استعمال کریں گے۔
اگر آپ لوہا بیچتے ہیں، تو آپ کو مشکوک کامیابی ملے گی، اور آپ کے دوست بے دین ہوں گے۔
اگر آپ پرانے اور زنگ آلود لوہے کو دیکھیں تو یہ غربت اور مایوسی کی نشاندہی کرتا ہے۔
اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ لوہے کی قیمت کم ہورہی ہے، تو آپ کو احساس ہوگا کہ قسمت آپ کی زندگی کا ایک غیر محفوظ عنصر ہے۔
لوہے کی قیمت بڑھے تو کام کی تاریک راہ میں امید کی کرن نظر آئے گی۔
خلیل بن شاہین الظہری

لوہے کا نقطہ نظر

 ابن سیرین سے لوہے کی بینائی کے بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے کہا: لوہا تو بندہ ہے لیکن اس کی عمر اور لمبی عمر کے لحاظ سے دنیا کا لطف نہیں۔

 اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ لوہا کھود رہا ہے یا پتھر سے نکال رہا ہے تو یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ وہ اس کے لیے سختی کرے گا، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: ’’کہو پتھر ہو جاؤ یا لوہا‘‘۔

 اور جو خواب دیکھتا ہے کہ وہ لوہے کو پگھلاتا ہے، پھر وہ لوگوں کی غیبت کرتا ہے اور بدصورت باتیں کرتا ہے۔

 اور جو شخص دیکھے کہ اس نے کل لوہے کو مارا ہے تو وہ اس دنیا کی آسائشوں اور طاقت سے بہتر مارے گا جو وہ چاہتا ہے کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: “اور ہم نے اس میں بڑی طاقت کے ساتھ لوہا اتارا۔”

 اور جو شخص دیکھے کہ وہ لوہا اس کے لیے ہے تو اس کے لیے مال اور رزق وسیع ہو جائے گا، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے:

 اور جو خواب دیکھے: کہ اس نے لوہے کو جکڑ لیا ہے تو وہ ایسا عمل کرتا ہے جو اسے اللہ تعالیٰ کے اس فرمان کی یاد دلاتا ہے “چاہے وہ اسے آگ ہی کیوں نہ بنا دے۔” آیت اور کہا گیا کہ لوہے کو گرتے ہوئے دیکھنا لوگوں کی زبانوں میں گرنے سے تعبیر ہے۔ کسی فائدے کی وجہ سے اس کی غیبت کرنا۔

اگر آپ خواب میں گرم اور سرخ لوہا دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی توانائیوں کے غلط استعمال کی وجہ سے آپ کی ناکامی ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button