Khwab Mein Sorakh Dekhna

Khwab Mein Sorakh Dekhna

Khwab Mein Sorakh Dekhne Ki Tabeer

Khwab Mein Sorakh Dekhna

Khwab Mein Sorakh Dekhna ne khwab main koi sorakh kiya he, ya aap ne dekhaa he k sorakh aap k ya kisi aur k jism main he, ya aap ne dekha ho k sorakh kisi darakht main umeed he aap ne ye nahin dekha hoga mujhe khushi he wese aksar jo tabeer btane wale Ahle Tabeer jo hen wo Sorakh ki Tabeer Main Nuqsan ka btate hen chalen ham tafseel k sath aage parhte hen Urdu Main Ager aap ko aur bhi tabeer jannni he to to kuch main aap ko suggest karta hon jese k

ابن سیرین کی طرف سے خواب میں کھدائی دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ سوراخ عام طور پر خواب میں ایک سوراخ ہے، جو مکاری اور دھوکہ دہی کی دلیل ہے، اور خواب میں کھودنے والے یا کسی کو گڑھا کھودتے ہوئے دیکھنا ایک مکار، دھوکے باز آدمی کی علامت ہے، سوائے اس کے کہ پانی کو کھودنے اور دیکھنے کے ساتھ۔ خواب میں گڑھا کھودنا لامتناہی مصائب و آلام کی دلیل ہو سکتا ہے، وہ خواب میں گڑھا کھودتا ہے، اور ہو سکتا ہے کہ وہ جھوٹ میں گھس جائے جس سے اسے کوئی فائدہ نہ ہو۔
  • شیخ النبلسی کا یہ بھی کہنا ہے کہ خواب میں کھدائی  کرنا اس بات کا ثبوت ہے کہ خواب دیکھنے والے کو زندگی بھر نہ ختم ہونے والی مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا، اور خواب میں کسی شخص کو گڑھا کھودتے ہوئے دیکھنا ایک ایسے آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دشمنی کو دباتا ہے جبکہ وہ ایک چالاک فریبی ہے، اور اس کو دیکھتا ہے۔ خواب میں کھودنے والا جیلر کی نشاندہی کرسکتا ہے۔
  • ویب سائٹ پر خوابوں کی تعبیر دینے والے کا کہنا ہے کہ خواب میں کھدائی کو پیشہ اور پیشہ یا نقصان اور تباہی سے تعبیر کیا جا سکتا ہے، اور خواب میں گڑھا کھودنے کو کسی ایسی چیز کی تیاری سے تعبیر کیا جاتا ہے جو اچھی یا بری ہو سکتی ہے، اس پر منحصر ہے۔ دیکھنے والے کی حالت اور وژن کا سیاق و سباق۔

خواب میں حوض دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے۔

ابن سیرین کا خیال ہے کہ خواب میں سوراخ ان حیرتوں کی طرف اشارہ کرتا ہے جو کوششوں اور تقاضوں میں خلل ڈالتے ہیں ، اور خواب میں سوراخ کو دیکھنا مشکل فیصلے یا مشکل حالات سے گزرنے میں الجھن کی نشاندہی کرتا ہے، اور جس نے خواب میں سوراخ دیکھا اور نہ دیکھا۔ اس میں گرنا، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ کسی خطرناک چیز کے پیش آنے سے پہلے اس کا علم ہو، گڑھے میں گرنے کا خواب ناپسندیدہ ہے اور اکثر اوقات اس میں کوئی بھلائی نہیں ہوتی، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے کہ کسی امیر آدمی کے خواب میں گڑھا دیکھنا اس کے پیسے اور اس کے لیے خوف یا اس رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں پلاٹ ہو، پودا لگانا نیکی اور فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، خاص طور پر اگر خواب دیکھنے والے نے پودا لگایا ہو۔ یہ پھل، پھل دار درخت یا گلاب ، اور اللہ تعالی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں گڑھا کھودنے کی تعبیر

  • نابلسی اور ابن سیرین کے مطابق کھدائی کے خواب کی تعبیر کہ اکثر صورتوں میں دھوکے اور فریب پر دلالت کرتی ہے  ، سوائے اس کے کہ خواب میں سوراخ سے پانی نکلنا، جو محنت کے ثمرات پر دلالت کرتا ہے۔ اور بیمار کے لیے خواب میں گڑھا کھودنا مکروہ ہے اور اس کی مدت کے قریب آنے اور اس کی گھڑی کے قریب ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • اور جو خواب میں کسی اور کے لیے گڑھا کھودتا ہے وہ اسے دھوکہ دیتا ہے اور جو گڑھے میں داخل ہوتا ہے اس میں کوئی نہ کوئی اسے دھوکا دے رہا ہوتا ہے اور جس نے خواب میں گڑھے کی گندگی کھائی اس نے خواب میں اس کو رقم حاصل کی۔ جتنا گندگی اس نے کھائی، اور اس کا پیسہ چالاکی سے ہے۔
  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں خشک مٹی میں کھدائی کرنا مال اور رزق پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں گیلی مٹی میں کھدائی کرنا دھوکے پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں خواب میں گڑھا کھودنے کے بارے میں کہتی ہے کہ اس عمل کو ظاہر کرتا ہے جس سے بلاوجہ فائدہ حاصل کرنے کی امید کی جاتی ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں گھر میں گڑھا کھودتا ہے وہ رقم چھپا سکتا ہے یا پریشانی کا شکار ہو سکتا ہے۔ اور اسے لوگوں سے چھپائے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں اپنے گھر کے دروازے کے سامنے گڑھا کھود رہا ہے تو وہ لوگوں سے گھل ملنا پسند نہیں کرتا، لیکن جو دیکھے کہ وہ گلی میں گڑھا کھود رہا ہے۔ بدعت یا بغاوت کرنے والا شخص۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ صحرا میں گڑھا کھود رہا ہے تو یہ تھکا دینے والا سفر یا کسی قریبی شخص سے جدائی کی طرف اشارہ کرتا ہے، خزانے کے بارے میں یہ پریشانی اور غم کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں پانی کی تلاش میں کھودنے کا اشارہ ہے۔ رزق کا حصول اور خواب دیکھنے والا سوراخ سے پانی نکلتا دیکھے تو اس میں برکت ہوگی۔
  • خواب میں کسی کے ساتھ کھدائی کرتے ہوئے دیکھنا دوسروں کے ساتھ اس کی حالت، کردار اور کردار کے مطابق بگاڑ یا اصلاح کی سازش کی علامت ہے۔

Khwab Mein Sorakh Dekhna

خواب میں سوراخ میں گرنا

    • ابن سیرین نے کہا کہ کھائی میں گرنے کا خواب اچانک کھو جانے یا کھونے والے منصوبے میں داخل ہونے کی طرف اشارہ کرتایا خراب تعلقات
    • جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ایک سوراخ میں ہے جس میں کیچڑ ہے تو وہ کسی ایسے کام میں لگا ہوا ہے جس سے لوگوں میں اس کی عزت و وقار کو نقصان پہنچے اور خواب میں کیچڑ یا کیچڑ میں گرنا ناگہانی آفات کی علامت ہے جو مشکل ہیں۔ خواب دیکھنے والے کو اس میں نہ ڈوبنا چاہیے اور نہ ہی اس میں پھنسنا چاہیے۔
    • جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کی گاڑی سڑک میں کھائی میں گرتی ہے، یا تو یہ سفر میں خلل، مقام و مرتبے سے ہٹائے جانے، یا غیر سنجیدگی کی وجہ سے فضل کے ضائع ہونے اور خواب میں گاڑی کے کھائی میں گرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ ایک عظیم مالی یا اخلاقی نقصان کی علامت ہے ۔ یہ جسم اور روح کی بقا کے ساتھ پیسے کے نقصان کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
    • جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں گہرے گڑھے میں گرتا ہے تو وہ گناہ اور گمراہی میں ہے اور خواب میں تنگ سوراخ میں گرنا مالی بحران یا ناگزیر عذاب کی علامت ہے اور خواب میں گہرے سوراخ میں گرنا علامتوں میں سے ایک علامت ہے۔ جو ہدایت کے بعد گمراہی اور برائی میں ملوث ہونے پر دلالت کرتا ہے۔
    • چوڑے سوراخ میں گرنا ایک بحران کی طرف اشارہ کرتا ہے جو شدت اختیار کرتا ہے اور پھر آسان ہوجاتا ہے، خاص طور پر اگر سوراخ میں روشنی ہو اور وہ گہرا نہ ہو 

خواب میں مجھے کسی سوراخ میں دھکیلتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر کیا ہے؟

اگر آپ خواب میں کسی کو آپ کو سوراخ میں دھکیلتے ہوئے دیکھتے ہیں تو یہ ایک برے دوست، بری بیوی یا برے شوہر کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کسی کو آپ کو سوراخ میں گرتے ہوئے دیکھنا ایک سازش کی علامت ہو سکتا ہے جو آپ کو گہرے نقصان کا باعث بنے گا۔ سوراخ کی گہرائی کے طور پر، وہ اسے نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے.
خواب میں کسی شخص کو گڑھے میں گرتے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے کسی سنگین معاملے میں پڑنے سے پہلے جلد مدد کی ضرورت ہے۔ دھوکہ دہی کا شکار.

Khwab Mein Sorakh Dekhna

خواب میں سوراخ سے نکلنا

  • شیخ النبلسی نے کہا: خواب میں سوراخ سے نکلنا راحت اور شفا کی علامت ہے ، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سوراخ سے باہر آرہا ہے تو وہ پریشانی سے باہر آجائے گا یا کسی گمراہی سے نجات پائے گا۔ خواب میں گڑھے سے پیسے یا عہدے کے بحران کی طرف اشارہ ہے، یا کسی مبہم معاملے میں فتویٰ کی درخواست کرنا۔
  • نابلسی کے بیان کے مطابق خواب میں سوراخ ایک غریب، بے پردہ عورت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور اس سے باہر نکلنا اس عورت کے شر سے نجات اور خواب کے مالک کے لیے اس کا فائدہ نہ ہونا اسی وقت ہے، اور خدا سب سے بہتر جانتا ہے.
  • خواب میں سوراخ سے نکلنے کے لیے مدد کی درخواست دیکھنا صدقہ یا نصیحت کی درخواست اور مشکل حالات اور حالات سے گزرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں سوراخ سے باہر آنا اور وہ اس قابل نہیں ہے، یہ عاجزی کی دلیل ہے یا برائی کی لت، اور خدا سب کچھ جاننے والا ہے۔
  • خواب میں کسی شخص کو گڑھے سے بچانا رقم یا اخلاقی مدد سے اس کی طرف مدد کا ہاتھ بڑھانا ہے اور خواب میں کسی نامعلوم شخص کو گڑھے سے نکالتے ہوئے دیکھنا گمراہ شخص کی رہنمائی کی علامت ہے۔ ایک گہرے سوراخ سے امداد کی طرف اشارہ کرتا ہے، خدا کی مرضی.

مرد کے لیے خواب میں مٹی کھودنے کی تعبیر

  • آدمی کے لیے خواب میں مٹی کھودنا رزق اور مال کے لیے کوشش کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، بشرطیکہ دیکھنے والا سوراخ میں نہ جائے ، اور خواب میں سوراخ سے مٹی نکالنا مشقت اور مصیبت کے بعد رزق لانے کی علامت ہے۔ خواب چالاکی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • کہا جاتا ہے کہ جس نے اسے خواب میں مٹی کھودتے ہوئے دیکھا اور وہ اکیلا تھا، اس سے اس کی شادی کی طرف اشارہ ہے، اور شادی شدہ مرد کے لیے مٹی کھودنے کا خواب اس کام میں مسابقت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو مٹی خشک ہو تو فائدہ مند ہو گا، ورنہ اس میں کوئی خیر نہیں ہے.
  • آدمی کے لیے خواب میں ریت کھودنا آسان مگر مشتبہ روزی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ ریت میں گڑھا کھود رہا ہے، تو شاید اس بات پر دلالت کرے کہ وہ شروع میں کسی آسان معاملے میں داخل ہو جائے گا، لیکن اس کا انجام اچھا نہیں ہے، خاص طور پر دیکھنا۔ گیلی ریت میں کھدائی کرنا، اور کہا جاتا ہے کہ زمین کھودنا اور خواب میں ریت نکالنا جلد رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

Khwab Mein Sorakh Dekhna

شادی شدہ عورت کا خواب میں کھدائی دیکھنا

  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں گڑھا دیکھنا اس کے گھر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ صورت حال، بھلائی اور فائدہ۔
  • اگر کوئی شادی شدہ عورت خواب میں خواب گاہ میں سوراخ دیکھتی ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ کیا کرتی ہے اور اسے پچھتاوا ہے، اور یہ اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے کہ وہ اپنے شوہر سے پیسے چھپا رہی ہے، اور خواب میں کمرے میں سوراخ کا خواب بہت سے ازدواجی تنازعات کی نشاندہی کر سکتا ہے۔ پریشانیاں
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں مٹی کھودنا اگر گندگی خشک ہو تو پیسے اور فائدے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور گندگی میں کھدائی کرنا محنت، مشقت اور تھکاوٹ کی علامتوں میں سے ایک علامت ہے۔ خواب بیماری یا گھر میں قید کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں شوہر کو گڑھا کھودتے دیکھنا اس کے نئے کاروبار یا پراجیکٹ میں داخل ہونا اور تھکاوٹ اور مشقت کے بعد منافع کمانے کی طرف اشارہ کرتا ہے، گمراہی میں پڑنا یا مالی بحران میں پڑنا، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے خواب میں گڑھے میں گرنے کی تعبیر اس کے بحران اور تنگی میں داخل ہونے کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں چوڑے گڑھے میں گرنا تنگ گڑھے میں گرنے سے کم نقصان دہ ہے۔خواب میں سڑک پر گرنا، یہ کسی غلط یا پرکشش معاملے کے لیے کوشش کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اگر شادی شدہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ سوراخ سے نکل رہی ہے تو وہ پریشانی اور پریشانی سے بچ جائے گی یا خطرے سے چھٹکارا پائے گی اور سوراخ سے نکلنے کا خواب قرض کی ادائیگی اور اس سے نکلنے کی علامت ہے۔ مالی بحران. سازش سے.

اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں کھدائی دیکھنے کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں گڑھا ایک بڑے مسئلے کی علامت ہے جس کا اسے سامنا ہے اور وہ سوراخ اور اس کی شکل کی طرح گہرا ہے ، اور گڑھے میں گرنے کا خواب خواب دیکھنے والے کے دھوکے اور سازش کی وجہ سے مخمصے میں پڑنے کی علامت ہے۔ جہاں تک خواب میں گڑھے سے بچنے کا تعلق ہے، تو یہ سازش کے زندہ رہنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اکیلی لڑکی کا خواب میں سوراخ میں داخل ہونا ناخوش شادی یا جھوٹے دعویدار کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور خواب میں سوراخ میں سونا خواب کے مالک کی شادی میں تاخیر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں گڑھا کھودنا اس کے کسی سازش یا فریب میں ملوث ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر دیکھے کہ وہ گڑھا کھود کر اس میں سو رہی ہے تو وہ اپنی خواہشات کے پیچھے بھاگنے کی وجہ سے اپنے آپ کو بڑی پریشانی میں مبتلا کر رہی ہے۔ چالاک، اور کیچڑ یا کیچڑ میں سوراخ کھودنا شرم و حیا کی نشاندہی کرتا ہے یا لوگوں کی خبروں کی پیروی کرنا اور ان کو بے نقاب کرنا۔

Khwab Mein Sorakh Dekhna

ایک وسیع گڑھے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • خواب میں ایک چوڑا گڑھا خواب دیکھنے والے کے تعاقب میں یا دوسروں کے ساتھ تعلقات میں ایک بڑی رکاوٹ کی نشاندہی کرتا ہے ، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں ایک چوڑا گڑھا کھود رہا ہے، تو وہ ایک مشکل شراکت میں داخل ہو جائے گا جس کے لیے اس کی ضرورت ہے۔ بہت ہوشیاری اور احتیاط۔ خواب دیکھنے والا اسے عبور کرتا ہے، خاص طور پر اگر وہ خواب میں وسیع گڑھے کے اندر جانے کے قابل ہو۔
  • خواب میں چوڑا، گہرا گڑھا دیکھنا کسی اسکینڈل یا کسی بڑے نقصان کی وجہ سے لوگوں کے سبکدوش ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں ایک اتھلا، چوڑا گڑھا دیکھنا، یہ ان عارضی رکاوٹوں کی نشاندہی کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کے راستے سے جلد ہی ختم ہو جائیں گی۔ چوڑا گڑھا اگر اس میں پانی اور کیچڑ ہو تو وہ بدکاری اور شرمندگی کی علامت ہے۔ چوڑے گڑھے میں پانی پینا کسی سازش سے بچنے یا کسی غیر متوقع واقعہ سے فائدہ حاصل کرنے کی علامت ہے۔
  • خواب میں چوڑے گڑھے میں سوتے ہوئے دیکھنا گمراہی، غفلت اور برائی اور بدعت میں داخل ہونے پر دلالت کرتا ہے ۔
  • خواب میں چوڑا گڑھا بند کرنا کسی بڑے مسئلے کا مفید حل تلاش کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں مٹی یا ریت سے بھرا ہوا چوڑا گڑھا دیکھنا کام یا روزی روٹی میں خلل آنے کے بعد نفع و نفع کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

Khwab Mein Sorakh Dekhna

خواب میں سوراخ دیکھنے کی تعبیر

خواب میں سوراخ دیکھنے کی تعبیر قسمت کا فیصلہ کرنے یا شراکت داری یا رشتے میں داخل ہونے سے ہچکچاہٹ کی طرف اشارہ کرتی ہے اور خواب میں گہرے سوراخ کو دیکھنا کسی ایسی چیز کے خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے جس میں ابہام اور شبہ ہو۔ جھوٹ اور فریب اور اسے قائم کرنے کی کوشش۔ جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ خواب میں ایک سوراخ دیکھتا ہے اور اس میں سونا
یا پیسہ دیکھتا ہے تو یہ دلکش پیشکشوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، لیکن وہ مشتبہ یا مشکل ہیں ، اس کے سماجی تعلقات میں بہت کچھ ہے اور اگر اسے کوئی نقصان نہ پہنچے تو معجزانہ طور پر بچ جاتا ہے۔ ایک خواب میں

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button