Khwab Mein Sui Dekhne Ki Tabeer

Khwab Main Sui Dekhne Ki Tabeer khwabon ki tabeer

Khwab Mein Sui Dekhne Ki Tabeer

Khwab Main Sui Dekhne Ki Tabeer khwabon ki tabeer sui2sui3

Khwab Mein Sui Dekhne Ki Tabeer

ابن سیرین کے لیے سوئی کے بارے میں خواب کی تعبیر

ابن سیرین کا خیال ہے کہ سوئی کا خواب عورت اور اس سے متعلق چیزوں کی طرف اشارہ کرتا ہے مثال کے طور پر خواب میں سوئی میں دھاگہ ڈالنا شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں سلائی کرنا اچھی بات ہے اور اس کا مطلب ہے دوبارہ ملنا یا توبہ۔ گناہ

اور جس نے دیکھا: کہ اس کے پاس بہت سی سوئیاں ہیں یا خریدی ہیں تو اس سے کاموں میں نیکی اور نیکی کی نشاندہی ہوتی ہے، اور سوئی کو مضبوط آدمی کہا جاتا ہے جس کی وجہ سے قربت گر جاتی ہے، اور اگر اس میں کوئی دھاگہ ہو جو فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہو۔ اس نے ایک دھاگے میں سوئی

دیکھی تو یہ اس بات کا ثبوت ہے کہ اس نے جو کچھ بکھیر دیا تھا، اس کے معاملات میں سہولت کاری اور اس کے معاملات کو ٹھیک کرنا۔

شادی شدہ عورت کے خواب میں سوئی 

شادی شدہ عورت، اس کی بیٹی کے خواب میں سوئی اگر خواب میں دیکھے کہ وہ کٹا ہوا جراب سلائی کر رہی ہے تو اس سے اس کے معاملات ٹھیک ہو جائیں گے۔ سوئی اور دھاگہ کسی کپڑے یا لباس کو ٹھیک کرنے کے لیے، پھر وہ اپنی بیٹی کی شادی کسی قریبی شخص سے کر دے گی۔ اور جو شادی شدہ عورت خواب میں سوئی، دھاگہ اور درزی دیکھے، اس کے ہاں بیٹا ہو گا، یا رزق کے معاملے میں اسے نصیب ہو گا۔ جہاں تک خواب میں سلائی کا تعلق ہے، یہ خوشحالی اور ہدایت کی دنیا ہے۔ اور سلائی مشین ایک اچھا شگون ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے اچھی چیز کا اعلان کرتی ہے۔ اور اس کے شوہر کا دھاگہ اور خواب میں سفید دھاگہ سیاہ سے بہتر ہے اور یہ شوہر کی محبت پر دلالت کرتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

اور جو کوئی خواب دیکھتا ہے: کہ اس نے سوئی ماری ہے، سوئی کے پاس اس کے مالک کی وجہ، حکم کی درستی، اور دوبارہ ملاپ ہے۔

سوئی مرد یا عورت کے جسم میں ہوتی ہے۔ 

Khwab Mein Sui Dekhne Ki Tabeer

رہا وہ آدمی جو خواب میں دیکھتا ہے کہ گویا سوئی اس کے ہاتھ میں آجاتی ہے، پھر وہ قرض لیتا ہے جسے وہ واپس نہیں کرسکتا، اور جو شخص اپنے پاؤں میں سوئی ڈالتا ہے تو وہ ہجرت، جلاوطنی یا سفر کے بعد تھکاوٹ کا شکار ہوتا ہے۔ رہی وہ عورت جو خواب میں دیکھے کہ گویا اس کے جسم میں سوئی داخل ہوئی ہے اگر وہ کنواری ہے تو اس کی شادی ہو جائے گی اور اگر وہ شادی شدہ ہے تو اسے جلد حمل یا ولادت کی خبر ہو گی اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

ہاتھ میں طبی انجکشن لگانے کی تعبیر ہاتھ
میں طبی سوئی کا انجکشن دینے اور وصول کرنے کی علامت ہے، اور یہ کسی قریبی شخص یا اجنبی کو وصول کرنے کی بھی علامت ہے۔ یا سرکاری ایجنسیوں کی رپورٹ۔

ایک خواب میں ایک سوئی ایک مالی واپسی اور شادی ہے

اگر خواب دیکھنے والا دیکھے کہ وہ خواب میں سوئی کا استعمال کرتا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کی طرف سے کوئی بری چیز آنے والی ہے جو اسے دوسروں پر مایوسی کا باعث بن سکتی ہے لیکن کسی کو اس کی پرواہ نہیں ہے۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں سرنج لیتے یا چبھتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر: شادی شدہ عورت کا
خواب میں سرنج دیکھنا اس کے شوہر اور اس کے گھر والوں کی بھلائی اور فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، انشاء اللہ، اور ہو سکتا ہے نیک عورت . عورت کے خواب میں طبی سوئی دیکھنا غم اور پریشانی کی موت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں کانٹے دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے۔

Khwab Mein Sui Dekhne Ki Tabeer

مفسر اور عظیم محدث محمد بن سیرین اس شخص کے بارے میں کہتے ہیں کہ خواب میں کانٹے دیکھنا جاہل آدمی یا جنونی کی علامت ہے اور خواب میں کانٹے فتنہ کی طرف اشارہ ہو سکتے ہیں اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ چل رہا ہے کانٹوں پر، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے قرض کی ادائیگی میں بحث کر رہا ہے، تاخیر کر رہا ہے اور ٹال مٹول کر رہا ہے۔

سلائی سوئی خواب کی تعبیر

خواب میں سلائی کی سوئی کا خواب میں ابن سیرین کی تعبیر
شادی میں کنواری اور حالات کو چھپانے میں غریب کی علامت ہے۔
اور جو دیکھے گا: سوئی میں دھاگہ، اس کا معاملہ ٹھیک ہو جائے گا اور جو چیز اس کے معاملے سے الگ تھی وہ اس کے لیے جمع ہو جائے گی۔
اور جو شخص دیکھے: اگر اس کی سوئی جس سے وہ سلائی گئی ہے، ٹوٹ جائے یا اس سے کھینچ لی جائے تو وہ اس کے معاملات کو الگ کر دے گی اور خراب کر دے گی،
اور سوئی عورت کو بھی اشارہ کرتی ہے کہ وہ اپنے اندر دھاگہ ڈالے، اسی طرح اوبلیسک بھی۔

سوئی اور دھاگے کے بارے میں خواب کی تعبیر

 وژن آپ کے خاندان کے آس پاس کے حالات کی موت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور ان معاملات کے اتحاد اور واضح ہونے کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے جو ابہام کا شکار تھے، میں خدا سے آپ کے معاملات میں آسانیاں پیدا کرنے کی دعا کرتا ہوں، اور اللہ تعالی بہتر جانتا ہے۔

ابن سیرین کی طرف سے سرنج کے بارے میں خواب کی تعبیر

کسی ایک شخص کا خواب میں سرنج یا سوئی دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ جلد شادی کر لے گا۔
کسی غریب کا خواب میں سرنج دیکھنا بھی اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے لیے کیا حال ہو رہا ہے۔
سوئی کے ساتھ دھاگہ دیکھنا زندگی میں اچھی چیزوں کی نشاندہی کرتا ہے۔
خواب میں ٹوٹی ہوئی سرنج دیکھنا مسائل اور پریشانیوں کے آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
خواب میں سرنج دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے راز کسی ایسے شخص کو بتا رہا ہے جس پر بھروسہ نہیں ہے۔

آنکھ میں سوئی کے خواب کی تعبیر

آپ کے جسم پر کہیں بھی سوئی رکھنا کسی ایسے شخص کی موجودگی کی نشاندہی کرتا ہے جو آپ کو الفاظ سے وار کرتا ہے، اور
خدا بہتر جانتا ہے

خواب میں سلائی کی سوئی دیکھنے کی ابن سیرین کی تعبیر

اور اگر کوئی شخص دیکھے کہ وہ سوئی کھا رہا ہے تو وہ اپنا راز کسی ایسے شخص پر ظاہر کرے گا جو اسے نقصان پہنچاتا ہے۔
اور جو دیکھے گا کہ اس نے کسی شخص میں سوئی ٹھونک دی ہے تو وہ اسے وار کرے گا اور جو لوگوں کے لیے کپڑے سلائے تو وہ ان کو نصیحت کرتا ہے اور ان میں نیکی تلاش کرتا ہے،
کیونکہ عربوں کی زبان میں نصیحت درزی ہے اور سوئی ہے۔ نصیحت، اور دھاگہ مشیر ہے، اور اگر وہ اپنے کپڑے سلائے تو وہ امیر ہے اگر وہ غریب ہے
خواب میں سلائی کی سوئی دیکھنے کی تعبیر

اور جس نے دیکھا: سوئی میں دھاگہ اس کے معاملات ٹھیک ہو جائیں گے، اور کیا تھا؟ اس کے لیے اس کے معاملات سے الگ جمع کیے جائیں گے۔

اور جو شخص دیکھے کہ اس کی سوئی جس سے وہ سلائی ہے ٹوٹ گئی ہے یا اس سے نکالی گئی ہے تو اس کے معاملات منتشر ہو جائیں گے اور اس کے معاملات کو خراب کر دیں گے اور سوئی بھی عورت کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ وہ اپنے اندر دھاگہ ڈال دے اور ساتھ ہی اوبلیسک بھی۔ سفر کرتا ہے

اور اگر کوئی شخص دیکھے کہ وہ سوئی کھا رہا ہے تو وہ اپنا راز کسی ایسے شخص پر ظاہر کرے گا جو اسے نقصان پہنچاتا ہے۔
اور اگر وہ ٹانکے لگاتا ہے۔
اس کے کان میں اسے اپنے اور اس کی بیوی کے درمیان راز ملتا ہے۔ جو شخص کسی شخص میں سوئی ٹھونستا ہے وہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے چھرا مارا جا رہا ہے اور جو اس سے زیادہ طاقتور ہے وہ اس میں گرتا ہے۔ اس سے ظاہر ہو سکتا ہے کہ وہ اپنے محرموں کو غیر قانونی کام کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ اور جس نے اسے اپنے اندر جما لیا، یہ باطل عورت کے ملنے کی علامت ہے۔ یہ اندھیرے میں ٹانکے لگاتا ہے کہ یہ ایک brunette ہے۔ اور یہ کہ دن کے وقت اس کے ٹانکے ایک گوری عورت ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ جس کو خواب میں سوئی دی گئی اس کی بیوی لڑکی کو جنم دے گی اور اگر سوئی میں سوراخ نہ ہو تو وہ لڑکے کو جنم دے گی

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button