Khwab Mein Lamba Saans Lena

khwab ki tabeer khwab main lamba sans lena

Khwab Mein Lamba Saans Lena

lamba-sans-lena1-2

khwab ki tabeer khwab main lamba sans lena

Khwab Mein Lamba Saans Lena

سانس لینے میں دشواری اور دم گھٹنے سے متعلق خواب کی تعبیر شیخ نابلسی کی طرف سے

ابن سیرین ایک الگ باب میں خواب میں تنگی اور سانس لینے میں دشواری سے باز نہیں آئے ، جبکہ شیخ النبلسی اپنی کتاب “پرفیوم الانعام ان دی تعبیر خواب” میں کہتے ہیں کہ خواب میں دم گھٹ جانا اور سانس لینے میں دشواری۔ اس ایمانداری کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے جسے دیکھنے والے نے زبردستی کی ہو، اگرچہ وہ دیکھے کہ وہ سانس لینے سے قاصر ہے اور اس نے شدت اختیار کر لی ہے خواب میں اس کا گلا گھونٹنا امانت کو اٹھانے کا اجر مانگ سکتا ہے، اور اگر خواب میں گھٹن کسی بیماری کی وجہ سے ہو تو اس ناانصافی کی سزا کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے نے اس کے ساتھ کیا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
اور خواب میں دم گھٹنے یا سانس لینے میں دشواری کی وجہ سے موت آنا، یہ غربت اور جبر ہے جو اسے مبتلا کرتا ہے لیکن اگر وہ دیکھے کہ وہ خواب میں سانس نہیں لے سکتا یہاں تک کہ وہ مر جائے اور پھر دوبارہ زندہ ہو جائے تو یہ ہے کہ اللہ تعالیٰ اس کی تلافی کرتا ہے۔ نقصان اور غربت کے بعد وہ وہی کرتا ہے جو پریشانی اور اداسی پیدا کرتا ہے۔
خواب میں سانس لینے کے قابل نہ ہونے یا دم گھٹنے کا خواب ، ذریعہ معاش اور کام میں خلل یا قرضوں کے دباؤ میں آکر ان کا دعویٰ کرنے کی نشاندہی کرسکتا ہے۔اور اگر رسی سے دم گھٹتا ہے، خواہ اس نے اپنے آپ کو لٹکایا ہو یا اپنے آپ کو اس حالت میں دیکھا ہو، تو وہ رویا کی جگہ پر نہیں رہتا، خواہ کام پر ہو یا گھر میں، یا وہ غم و اندوہ اور پریشانی میں مبتلا ہو جائے، اور اللہ تعالی سب سے بہتر جانتا ہے.

Khwab Mein Lamba Saans Lena

خواب میں سانس پھولنے کی تعبیر

خواب کی تعبیر ویب سائٹ پر خواب میں سانس کی تکلیف اور دم گھٹنے کے عام معنی کے بارے میں کہتا ہے کہ یہ برے کام کی طرف اشارہ کرتا ہے اور ناشکری کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں دشواری کے ساتھ سانس لے رہا ہے وہ دین، ہدایت اور قوانین سے نفرت کر سکتا ہے کیونکہ وہ اس پر پابندی لگاتے ہیں، اور خواب میں سانس لینا خواہشات کی خواہش ہے، اور خواب میں سانس چھوڑتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر یہ ہے کہ یہ سستی پر دلالت کرتی ہے۔ (یقیناً انسان اپنے رب کے نزدیک ایک مہربان ہے)۔
اور خواب میں سانس لینے میں دشواری اور حلق کا خشک ہونا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا اللہ تعالیٰ کے سورۃ الانعام میں ارشاد حق کے ساتھ ناشکری کر رہا ہے (جس کو اللہ تعالیٰ ہدایت دینا چاہے وہ اس کے سینے کو سکون بخشے اور جو چاہے۔ گمراہ ہونا)۔

اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سانس لے رہا ہے اور خواب میں سانس لینے سے قاصر ہے تو یہ اس کی خواہشات اور دنیا کی حرص ہے، وہ سفر کرتا ہے کیونکہ کتا ہمیشہ ہانپتا رہتا ہے، لیکن آہستہ سانس لینا بتاتا ہے کہ وہ آہستہ آہستہ سیکھ رہا ہے ، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ کوئی چیز اس کے سانس لینے میں رکاوٹ بنتی ہے وہ عموماً تجھے مار ڈالتا ہے یا کوئی ایسا پردہ جو اسے خدا سے دور رکھتا ہے اور جو شخص خواب میں کسی اور کو سانس لینے میں دشواری کے ساتھ سانس لیتے ہوئے دیکھے وہ حق کی راہ سے محروم ہو جائے گا۔
اور کسی امیر آدمی کے خواب میں سانس لینے میں دشواری یا دم گھٹتا دیکھنا ڈانٹتا ہے   اور زکوٰۃ روک لیتا ہے۔اور غریبوں کے لیے مصائب کی شدت اور خدا کے فیصلے پر اعتراض کرنا، اور مومن کے نفس کی تنگی کہ وہ اپنے آپ میں آزمایا جاتا ہے، اور گنہگار کے لیے اس کی ناشکری، اور قیدی کا گلا گھونٹنا اس کی سزائے موت یا اس کے قتل پر دلالت کرتا ہے۔ تشویش، اور غمگین یا مصیبت زدہ کے لیے تقدیر کے خلاف احتجاج کرنا، اور خواب میں مشکل سے سانس لینے والے کے لیے جو کسی ایسے معاملے سے پہلے ہو جو اس میں اچھا نہ ہو۔

Khwab Mein Lamba Saans Lena

خواب میں دم گھٹنا اور دم گھٹنا

اور خواب میں دم گھٹنے اور گھٹن دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس کی ویب سائٹ پر کہتی ہے؛ جو شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ اس کا دم گھٹ رہا ہے، وہ اس طرح سوتا ہے کہ وہ کسی عضو کو دباتا ہے جو کہ خراب ہو سکتا ہے، تو لاشعور دماغ اسے ہوشیار کرنے اور جگانے کے لیے ایک خواب ایجاد کرتا ہے، وہ اس کے مذہب کی طرف متوجہ ہوتا ہے۔
اور جو شخص خواب میں کسی انجان شخص کو اس کا گلا گھونٹتے ہوئے دیکھے تو شیطان اس پر قابض ہے، لیکن اگر وہ کسی جاننے والے کو اس کا گلا گھونٹتے ہوئے دیکھے تو اسے گمراہ کرے گا اور اسے حق سے روکے گا۔ نفرت اور بغض۔
خواب میں دھوئیں سے دم گھٹنااس میں بدعنوانوں کے ساتھ بیٹھنے پر دلالت کرتا ہے، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ دم گھٹنے کی حالت میں چیخ رہا ہے، اسے بہت دیر ہونے کے بعد حقیقت کا علم ہوتا ہے، اور خواب میں دم گھٹنے سے بچنا توبہ اور حق کی طرف لوٹنا ہے، اسی طرح خواب میں دم گھٹنے سے بچنا جھوٹ کو چھوڑنا ہے۔

Khwab Mein Lamba Saans Lena

خواب میں سانس کی بیماریوں کی تعبیر

سانس کی تکلیف کے لیے خواب میں ڈاکٹر کے پاس جانا ؛ اگر دیکھنے والا بیمار ہو تو درحقیقت ایسا ہو سکتا ہے اور اگر وہ تندرست ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ علم حاصل کرنے جا رہا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پھیپھڑوں کی بیماری میں مبتلا ہے تو اس پر رنجش ہو سکتی ہے، سانس کی بیماریوں کا علاج خواب روح کی بیماریوں اور اس کی صداقت کا علاج ہے۔
اور خواب میں مصنوعی تنفس، جو دیکھے کہ وہ دوسروں کے لیے کر رہا ہے، تو وہ اپنی غلطیوں کا جواز پیش کرتا ہے۔

عورت کو خواب میں سانس کی تنگی اور سانس کی تکلیف دیکھنے کی تعبیر

عام طور پر عورت کے لیے خواب میں سانس لینے اور دم گھٹنے کو دیکھنا ناشکری، حسد یا حمل سے تعبیر کیا جا سکتا ہے، یہ خواب دیکھنے والے کی حالت اور خواب کی تفصیلات پر منحصر ہے، اگر وہ اس کے لائق ہے اور اگر نہیں ہے تو وہ ناراض ہو جائے گا.
جیسا کہ جو دیکھے کہ وہ کھانے پینے میں دم گھٹ رہی ہے کسی بچے، عاشق یا عزیز کے لیے دم گھٹ رہی ہے اور جو دیکھے کہ خواب میں کوئی نامعلوم شخص اس کا گلا گھونٹ رہا ہے تو وہ اس کا ساتھی ہے، ورنہ وہ شیطان ہے۔ پھر اس پر لازم ہے کہ وہ دعاؤں کی پابندی کرے اور جو شخص اپنے شوہر کو خواب میں اس کا گلا گھونٹتے ہوئے دیکھے تو یہ اس کے لیے تنگی کا باعث بنتا ہے اور جو شخص کسی شخص کو دیکھے اس کے بارے میں معلوم ہوتا ہے کہ وہ خواب میں اس کا گلا گھونٹتا ہے جیسا کہ وہ اسے تنقید سے تنگ کرتا ہے۔
جس نے خواب میں کسی دوسرے کا گلا گھونٹ دیا تو آپ دوسرے کو نقصان پہنچائیں گے۔اور اگر اکیلی عورت شادی کرے یا کسی اور کو ناراض کرے، اور عورت کے لیے خواب میں دم گھٹنے سے بچنا، خواب دیکھنے والا شادی شدہ ہونے کی صورت میں نقصان سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور دم گھٹنے سے بچنا اکیلی عورتوں کے لیے کمزوری اور شادی پر دلالت کرتا ہے، اور خواب میں دم گھٹنے سے بچنا۔ حاملہ عورت ، پیدائش کا وقت اور درد زہ ۔
جہاں تک عورت کے لیے پھیپھڑوں کی بیماری اور خواب میں سانس لینے کا تعلق ہے تو یہ عمومی طور پر حسد یا دباؤ اور پابندی کی طرف اشارہ کرتے ہیں اور عورت کے لیے خواب میں مصنوعی تنفس اپنے حالات کو سنبھالنے کے لیے ہے اور لوگوں کی برائی لوگوں کے گھر سے ہوتی ہے۔ اس کی برائی، اور ایک عورت کے لیے میکانی سانس لینا اس کے جذبات کو مدنظر رکھتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button