khwab mein qatal karna

khwab mein qatal karna

khwab mein qatal karna khwab mein qatal karna kya aap jante hen kay khwab mein qatal karne ki kya tabeer he aur kya ho sakti he Umeed hai yeh cheez aap ko kisi aur website par ya kisi aur ne aj tak aap ko nahin btai hogi jo aaj ham aap ko btayen ge insha allah, is main aap ko har trah kay khwab ki tabeer mile gi qatal se Related,khwab mein kisi ko qatal karna, khwab mein kisi ka qatal dekhna, khwab mein khud ko qatal hote dekhna he, khwab mein dushman ko qatal karna, khwab mein kisi ka khoon karna khwab mein karant lagna

khwab mein shark dekhna aap ko niche list main btai gai he ager kam parhe houwe hen to aap urdu main bhi read kar sakte hen  hen asaani se ham pori koshish akrte hen k ham apne user ko har trah se saholiyat muhiya karen jisse hamare user ko faida ho,

khwab ki tabeer khwab main qatal karna dekhna

qatal2-2

khwab ki tabeer khwab mein qatal karnaخواب میں قتل کرنا،

جو شخص خواب میں قتل کرتا ہے، خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ قتل کر رہا ہے، اس نے نیک اعمال کیے اور سچے دل سے توبہ کی، کیونکہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا: (اپنے خالق سے توبہ کرو اور خودکشی کرو)۔ چونکہ اس کو ذبح کرنا جائز نہیں ہے، تو یہ خطا ہے، اگر دیکھے کہ اس نے ذبح کیا ہے، تو یہ ذبح اس کے مذہب میں کسی کے لیے جائز نہیں ہے یا جو چیز اس کے گناہ کا باعث ہو، اس لیے وہ ایسا کرے اور جو بھی ہو۔ غلط طریقے سے مارا گیا، حکومت نے ہمیں اس کے وارثوں کا نام دیا۔

اگر اس کا قاتل نامعلوم ہے تو وہ کافر ہے جو نہ مانتا ہے اور نہ ہی اس کی تقدیر پر احسان کرتا ہے؛ کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: (انسان اس لیے مارا جاتا ہے کہ وہ ایسا نہیں کرتا۔ جس نے اپنے باپ، ماں یا بیٹے کو قتل کیا، اس نے صرف اس کی نافرمانی کی اور تکلیف دی۔ جس نے کسی عورت کو قتل کیا، اس کے ساتھ صحبت کرتا ہے، وہ اس کے ساتھ جوڑتا ہے، وہ ظالم ہیں، بہتان تراشی کرتے ہیں، لوگ انہیں مارتے ہیں، یہ سب جھوٹ ہے جب تک کہ آگ نہ جل جائے۔

وہ چاہتا ہے کہ وہ مر جائے۔
یہ لڑکا آدمی کے عروج کو پہنچ گیا ہے اور اگر اس کے گھر والے اس کا گوشت کھاتے ہیں، اگر کسی سلطان کو کسی آدمی کو ذبح کرتے ہوئے دیکھے اور اسے بغیر سر کے گلے میں ڈالنے کا خواب دیکھے تو وہ اسے اپنی مہربانی اور فضل سے حاصل کرے گا۔ پھر سلطان نے ایک آدمی کو ستایا اور اس سے ایسی چیز کا مطالبہ کیا جو وہ برداشت نہ کرسکا،

اور آقا نے یہ مطالبہ کیا، اس کو ذبح کرنے کے لیے ایک بڑی رقم کا مطالبہ کیا، اور اگر اسے معلوم ہوتا تو وہ اس کے ساتھ تھا۔ اگر وہ اسے نہیں جانتا تھا اور وہ بوڑھی تھی، تو وہ اسے اپنے دوست کے پاس لے جائے گا اور اس کے وزن اور ہلکے پن کی بنیاد پر اس پر جرمانہ کرے گا۔

اگر اس کے مالک نے اسے مارتے ہوئے دیکھا تو اس نے اسے چھوڑ دیا۔ ایک آدمی ابن سیرین کے پاس آیا اور کہا: میں نے ایک عورت کو اپنے گھر کے بیچوں بیچ ایک بستر پر ذبح کرتے دیکھا۔ ابن سیرین نے اس سے کہا: یہ عورت ضرور ہوگی۔ اس رات اس نے بستر پر ہی شادی کر لی، وہ آدمی بھائی تھا، شوہر غائب ہو گیا،

وہ آدمی ابن سیرین سے اٹھا، سیرین نے شیطانی دل سے بہن کو جنم دیا، اور اس کے گھر آئی، اس نے اپنے شوہر کو دیکھا۔ بڑی بہن کی لونڈی نے اسے تحفہ دیا اور کہا: میرا آقا کل ایک تجارتی سفر سے واپس آیا، تو وہ آدمی خوش ہوا، اس کا غصہ کم ہوا، ابن سیرین ایک عورت کے پاس آیا اور کہا: میرا خیال ہے کہ میں نے اسے اس کے شوہر کے ساتھ قتل کر دیا ہے۔

اس کی ماں. اس نے اس سے کہا: تم نے اپنے شوہر کو گناہ گار بنا دیا ہے، اس لیے اللہ تعالیٰ سے ڈرو۔ اس نے کہا: تم سچ کہتے ہو۔ ایک اور آدمی اس کے پاس آیا اور کہنے لگا: میں نے ایسا دیکھا جیسے میں نے کسی بیٹے کو قتل کر دیا ہو۔ تو اس نے اسے پکایا اور کہا: تم اس بچے سے منع کرنے کو کہو، تم پر ظلم کیا جائے گا، اور وہ تمہاری بات مانے گا۔
خواب میں نابوسی نے شیخ عبدالغنی کو قتل کیا۔
جو بھی اسے خودکشی کرتے ہوئے دیکھے گا وہ سچے دل سے توبہ کرے گا۔
جس نے اسے خواب میں کسی جان کو مارتے ہوئے دیکھا اس نے بہت بڑا گناہ کیا۔
جو اسے خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ ایک جان کو مارتا ہے، تو وہ غم سے آزاد ہو جاتا ہے، کیونکہ خدا کہتا ہے کہ تم ایک جان کو قتل کرو، ہم تمہیں غم سے بچائیں گے۔
اگر کوئی غلام اپنے آقا کو مارتے ہوئے دیکھے تو وہ آزاد ہو جاتا ہے۔
جو شخص خواب میں اپنے آپ کو مارتا ہوا دیکھتا ہے، لیکن یہ نہیں جانتا کہ اسے کس نے مارا ہے، وہ شریعت کے بارے میں کچھ نہیں جانتا۔ میں نے ان میں سے ایک کو مار ڈالا، مجھے ڈر تھا کہ وہ مارا جائے گا۔ خیال کیا جاتا ہے کہ مسٹر جیانگ کی مداخلت کے بعد ان کا تختہ الٹنے کی پہلے کی کوشش میں وہ بچ گئے تھے۔
جو اپنے ہی بیٹے کو مارنے کا خواب دیکھے گا اس کی روزی ہو گی۔
جو خدا کی راہ میں مارے جانے کا خواب دیکھتا ہے وہ مفادات، تجارت اور وعدوں کی تکمیل پر دلالت کرتا ہے۔ قصائی بھی دیکھیں۔
ملر
خواب میں قتل:
اگر آپ خواب میں قتل دیکھتے ہیں، تو وہ پیشین گوئی کرتی ہے کہ آپ کو اپنے دوست کی غلطیوں سے بہت تکلیف پہنچے گی۔ کام سے لاتعلقی موت کی طرف لے جاتی ہے۔ اگر آپ لوگوں کو قتل کرنے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کسی ذلت آمیز مہم جوئی میں مشغول ہو جائیں گے جو آپ کی ساکھ اور ساکھ کو داغدار کر دے گا۔ اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کو مار رہا ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ دشمن آپ کو تباہ کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ اگر کوئی عورت خواب میں دیکھتی ہے کہ وہ قتل کی گواہی دے رہی ہے یا اس کا اس سے کوئی تعلق ہے تو اس سے گھبرانے کی توقع کی جاتی ہے کہیں ایسا نہ ہو کہ اس کا نام اسکینڈل کے ساتھ نہ جڑ جائے۔

خواب میں دیکھنا کہ آپ نے کوئی جرم کیا ہے، اس کا مطلب ہے کہ آپ دوسروں کی بے حسی کی وجہ سے نقصان اٹھائیں گے اور آپ کے اردگرد کا تاریک ماحول آپ کے اردگرد کے لوگوں کو پریشان کرے گا، پریشانی کا باعث کیا ہے؟ اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ آپ کا کوئی دوست خودکشی کرتا ہے، تو آپ کو ایک بہت اہم معاملے پر فیصلہ کرنے میں دشواری ہوگی۔
اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ آپ کسی غیر مسلح شخص کو مار رہے ہیں تو یہ غم اور کاروبار کی ناکامی کی نشاندہی

کرتا ہے۔

اگر آپ نے دفاع میں کسی شخص یا جانور کو مارا تو اس کا مطلب فتح اور اعلیٰ مقام ہے۔

خلیل بن شاہین الزہری نے قتل ہونے کا خواب دیکھا
اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی شخص کو قتل کر رہا ہے اور اس کا کوئی اعضاء نہیں کاٹا تو اس سے فائدہ اٹھاتا ہے اور اس قتل کے بدلے میں اسے فائدہ پہنچاتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ قاتل مظلوم کو ستاتا ہے۔

اور جو قتل کا خواب دیکھے، یہ اس کی زندگی کی مدت ہے۔

جس نے خواب میں دیکھا کہ اسے قتل کرنا فائدے اور فائدے ہیں۔

اور جو شخص اسے لوگوں کے ایک گروہ کو ناحق قتل کرتے ہوئے دیکھتا ہے، تو وہ سلطان یا اس کے جانشین کو فائدہ پہنچاتا ہے، جیسا کہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا:

جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی کو ناحق قتل کر رہا ہے تو وہ نافرمانی کر رہا ہے اور اپنے آپ پر ظلم کر رہا ہے اور خدا اس پر قادر ہے۔ کیونکہ اللہ تعالیٰ فرماتا ہے: خاموش رہو، اللہ اسے مکمل کر دے گا۔ “

جو شخص اسے خواب میں اپنے بیٹے کو مارتے ہوئے دیکھتا ہے، خدا اسے جائز خوراک دیتا ہے، کیونکہ خدا کہتا ہے: اپنے بیٹے کو غربت کے خوف سے قتل نہ کرو۔ ہاں۔ “

اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے خواب میں کسی جان کو قتل کیا اور اس کے جسم سے خون بہایا تو وہ خون کو رزق کے طور پر استعمال کرتا ہے اور اگر خون نہ نکلے تو دوسری بات ہے۔ .

اگر وہ اپنے آپ کو مُردوں کے خون میں ڈھکا ہوا دیکھتا ہے، تو وہ اپنے پیسے سے اسے اپنے لیے لیتا ہے۔

اگر وہ خواب میں دیکھے کہ وہ لوگوں کو قتل کر رہا ہے اور اس کے جسم سے سفید خون بہہ رہا ہے تو اس سے اس کے دین کی ہلاکت ثابت ہوتی ہے۔

جو شخص اسے خواب میں کسی آدمی کو قتل کرتے ہوئے دیکھے اور اس کی رگوں سے خون بہہ رہا ہو تو مقتول کو قاتل سے وہ چیز ملے گی جو اسے پسند نہیں، اور کہا جاتا ہے کہ وہ بہتر کرے گا۔

جو شخص اسے خواب میں کسی جان کو مارتے ہوئے دیکھے اور اسے معلوم نہ ہو کہ وہ کیا ہے اور اسے نہیں دیکھتا تو وہ اپنے دشمنوں پر فتح یاب ہو گا اور مصیبت اور تکلیف سے نجات پائے گا جیسا کہ اللہ تعالیٰ فرماتا ہے: تیری جان اور ہم تجھے بچائیں گے۔ آپ کی مصیبت.”

اگر کوئی غلام ہو تو اپنا سر کاٹنے کا خواب دیکھتا ہے اس نے اپنے آپ کو آزاد کیا کیونکہ خدا تعالی کے حکم نے “اس کی گردن کو آزاد کیا”۔ اور اگر قاتل عورت ہو یا خواجہ سرا، یا لڑکا جو عمر کو نہ پہنچا ہو، یا بغیر داڑھی والا مرد، تو یہ وہی ہے جس نے اس کی روح قبض کی، چاہے وہ موت ہو، یا قتل، یا کوئی اور چیز۔ .

اگر کوئی عورت دیکھے کہ وہ اپنے شوہر کو قتل کر رہی ہے تو وہ مجرم ہے، تو وہ بے قصور ہے۔

جو شخص خواب میں دیکھے: گویا اس نے کسی لڑکے کو قتل کر کے اسے قتل کر دیا تو وہ جانتا ہے کہ وہ اسے کسی حرام چیز کی طرف بلا رہا ہے جس کی اطاعت اس کے لیے ہے۔

اور جس نے اس بچے کو ذبح کرتے اور اس کا گوشت پکاتے ہوئے نہیں دیکھا اس نے اپنے والدین پر ظلم کیا۔

اور جو لوگ ایک دوسرے کو قتل کرتے ہوئے دیکھتے ہیں، یہ ان میں بدعت کا مظہر ہے۔

جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی کو قتل کر کے اس کے گلے میں لٹکائے گا تو اس نے قرض دار سے سوال کیا اور اس کے وزن اور وزن کے مطابق اسے ضائع کر دیا۔

جو شخص خواب میں دیکھے کہ فرشتہ اس کی رعایا کو ان کی گردنیں مار کر مارتا ہے تو وہ ان کو بخش دے گا اور ان کی گردنیں چھوڑ دے گا۔

I

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button