khawab mein Doodh dekhna

khwab nama khawab main Doodh dekhna

khawab mein Doodh dekhna

  • bail3-3

khwab nama khawab main Doodh dekhnaDoodh 2

khawab mein Doodh dekhna

دودھ یا دودھ کا خواب عام خوابوں میں سے ایک ہے جو پینے، دودھ پلانے اور دودھ پلانے کے درمیان، نیز دودھ کی مصنوعات کی تیاری یا مختلف جانوروں کا دودھ دیکھنا، اور دودھ دیکھنے کی دوسری صورتیں ہیں۔ خواب میں دودھ
اس مضمون میں؛ ہم خواب میں دودھ دیکھنے کے تمام واقعات اور ایک مرد اور عورت کے لیے خواب میں دودھ کے معنی کی تعبیر سے واقف ہو جائیں گے ، خواب کی تعبیر کی سب سے اہم کتابوں پر بھروسہ کر کے، آپ کو پیش کردہ مخصوص تعبیرات کے علاوہ۔ ” ویب سائٹ پر خوابوں کے ترجمان کے ذریعے

خواب میں دودھ دیکھنے کی عام تعبیر

“خواب میں دودھ رزق اور مال کی طرف اشارہ کرتا ہے۔”
خواب میں دودھ یا دودھ، جیسا کہ ابن سیرین نے تعبیر کیا ہے، عام طور پر رقم کو ظاہر کرتا ہے، چاہے وہ مرد کے خواب میں ہو یا عورت کے خواب میں؛ اور اس سے خواب میں دودھ کا بڑھ جانا دنیاوی رزق کی فراوانی ہو سکتی ہے اور دودھ کی کمی یا کمی یا اس کا خراب ہونا مالی معاملات میں بدعنوانی کی علامت ہے لیکن خواب کی تفصیل تعبیر میں کردار ادا کرتی ہے۔ رزق، اور شیخ نابلسی نے خواب میں دودھ دیکھنے کی تعبیر میں یہی کہا ہے۔

اور خواب کی تعبیر خواب میں دودھ دیکھنے کے عام معنی کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے
۔ دودھ کے بارے میں خواب دیکھنے کی عام تعبیر وہ صوتی جبلت ہے جس میں اللہ تعالیٰ نے لوگوں کو پیدا کیا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم رات کے سفر میں ایک پیالہ دودھ اور ایک پیالہ (آخرت کی شراب سے) لے کر تشریف لائے تو آپ نے دودھ کا انتخاب کیا۔ جبرائیل نے اس سے کہا: تم نے جبلت کا انتخاب کیا ہے۔

ابن شاہین کے دودھ اور دودھ سے متعلق خواب کی تعبیر

ابن شاہین الظاہری کہتے ہیں کہ خواب میں اچھا، میٹھا دودھ مال اور رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اس کے برعکس خواب میں کھٹا دودھ دیکھنا، جو کمی اور نقصان کی نشاندہی کرتا ہے۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے اپنی چھاتی کو دودھ پلایا ہے تو وہ امانت میں خیانت کر رہا ہے، جیسا کہ خواب میں عورت کی چھاتی سے دودھ نکلنا باعث برکت اور باعث برکت ہے۔ خواب میں اسے دیکھ کر اسے قید کیا جا سکتا ہے، اور ہر جانور کا خواب میں دودھ یا دودھ پینے کی تعبیر کے معنی ہیں جیسا کہ ہم اگلے پیراگراف میں دکھاتے ہیں۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں دودھ پینا

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت ہے کہ آپ نے فرمایا: جس نے خواب میں دیکھا کہ اس نے دودھ پیا ہے تو یہ فطرت ہے۔

  • خواب میں دودھ پینے کی ابن سیرین کی تعبیر میں؛ خواب میں دودھ اور دودھ پینے کو عموماً رزق اور مال سے تعبیر کیا جاتا ہے ، اور مویشیوں کا دودھ وہ مال ہے جو حاکم کی طرف سے حلال ہوتا ہے، اور مویشی وہ جانور ہیں جن کا دودھ لوگ پیتے تھے اور ان کے گوشت اور کھالوں سے فائدہ اٹھاتے تھے۔ ( خواب میں شراب پیتے دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے پڑھیں )
  •  گھوڑے اور گھوڑی کا دودھ پینا حاکم کے مالک کی غیب سے محبت اور اس سے قربت کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور خواب میں اونٹنی کا دودھ پینا صالح عورت یا نوزائیدہ سے شادی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جس کو برکت ہو، اور خدا بہتر جانتا ہے ( خواب میں نکاح دیکھنے کی تعبیر پڑھیں
  • شیخ نابلسی نے مزید کہا ہے کہ خواب میں پرندے کا دودھ تھوڑی سی رقم ہے اور نامعلوم حیوان کا دودھ قیدیوں، بیماروں اور پریشان حالوں کے لیے نجات اور راحت ہے۔ اسی طرح خواب میں بکری کا دودھ مال اور رزق ہے۔
  • جن جانوروں کا دودھ نہ ہو ان کا دودھ دیکھنا یا خواب میں پینا اس بات کی دلیل ہے کہ خواب دیکھنے والے کو وہ چیز مل رہی ہے جس سے وہ امید کھو بیٹھا ہے یا اس سے بہتر چیز اس کے پاس آتی ہے جہاں سے اسے امید نہیں ہوتی۔ خواب میں دودھ دینے کے سیکشن میں، ہم خواب میں دودھ اور دودھ کی تمام اقسام کے بارے میں جانیں گے اور ان میں سے ہر ایک کی تفصیل سے وضاحت کریں گے۔
  • خوابوں کی تعبیر “حلوہ  ” ویب سائٹ پر کہتی ہے کہ خواب میں دودھ پیتے دیکھنا حلال رزق ہے۔ خواب میں گائے کا دودھ پیتے دیکھنا اس کے لیے شفاء ہے جو کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے گائے کے بارے میں فرمایا: ” ان کا گوشت بیماری ہے اور اس کے دودھ میں شفا ہے ۔” اور بھینس کا دودھ پینے والوں کے لیے۔ خواب کی تعبیر میں گائے کا دودھ پینے کے مترادف ہے۔
  • خواب میں بکری کا دودھ پینا کام سے نفرت کے ساتھ روزی روٹی ہے، جہاں تک بھیڑ کا دودھ پیتے ہوئے دیکھا جائے تو کثرت ہے اور خراب یا آلودہ دودھ پینا عقل کی خرابی ہے۔
  • جہاں تک گدھے یا گدھے کا دودھ پینا ہے تو یہ نوکر یا لڑکے کی اطاعت ہے۔
  • جہاں تک بحری اور رینگنے والے جانوروں جیسے سانپ اور بچھو کا دودھ پینا اور ہر وہ چیز جس کا دودھ نہ ہو تو اسے دشمنوں پر فتح سے تعبیر کیا جاتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • بلیوں اور کتوں کا دودھ پیتے دیکھنا بدکاری ہے اور عصمت فروشی کا مال کھانا، خدا منع کرے، جیسا کہ خواب میں بھیڑیے کا دودھ پینا، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنے دشمنوں کو انسانوں اور جنوں سے شکست دے سکتا ہے ، اور خنزیر کا دودھ پیتے ہوئے دیکھ سکتا ہے۔ شراب پی رہا ہے اور وہ کھا رہا ہے جس سے اللہ نے منع کیا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ جانوروں کا دودھ پیتا ہے مثلاً بیل، مینڈھا یا نر گدھا، تو اس سے تکبر اور لوگوں پر جارحیت کی طرف اشارہ ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں دودھ پلانا اور انسانی دودھ

خواب میں ماں کا دودھ اور انسانی دودھ دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں انسانی دودھ رزق اور مال کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور بصارت کی تفصیلات کے مطابق اس کے بالکل برعکس اشارہ کر سکتا ہے، جہاں ابن سیرین کہتے ہیں کہ مرد اور عورت کے سینوں میں دودھ دیکھنا رزق اور دودھ کی نسل پر دلالت کرتا ہے۔ ایک خواب میں پیسے کی کثرت ہے.
  • لیکن اگر کوئی عورت خواب میں دیکھے کہ وہ کسی معروف شخص کو دودھ پلا رہی ہے اور بیداری میں اس کے پاس دودھ نہیں ہے تو اس کے لیے اور اسے دودھ پلانے والوں کے لیے دنیا کے دروازے بند کر دیے جاتے ہیں۔ خواب میں عورت کو دودھ پلانے سے دیکھنے والے کو نفع ہو سکتا ہے۔
  • انسانی دودھ سے نہانے کا خواب دیکھنا، یا جو خواب میں دیکھے کہ اس پر انسانی دودھ ڈالا گیا ہے۔ یہ مصیبت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور قید اور قید کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور اس کا اطلاق خواب میں دودھ پلانے اور دودھ پلانے پر ہوتا ہے ۔
  • جہاں تک یہ دیکھے کہ وہ خود دودھ پلا رہا ہے تو یہ خیانت پر دلالت کرتا ہے اور شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں کرائے پر دی گئی نرس کو دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا اپنے بیٹے کو اس کے کردار کے مطابق پالتا ہے، اور خواب میں انسانی دودھ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ مریض کی صحت یابی کیونکہ یہ اصل میں اس کی طاقت اور قوت مدافعت ہے۔
  •  اور خواب میں عورت کے دودھ اور انسانی دودھ کو دیکھنے کے بارے میں فرماتے ہیں کہ یہ جائز ہے، خواب میں عورت کا دودھ عام طور پر دیکھنا کام کی حالت پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں عورت کا دودھ پینا کام پر دلالت کرتا ہے۔
  • جہاں تک کسی آدمی کو دودھ پیتے ہوئے دیکھنے کا تعلق ہے تو یہ اس کا مشغلہ کسی اور چیز پر ہے۔ عام طور پر آدمی کی چھاتی میں دودھ دیکھنا رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ اپنے سینوں کو دودھ پلا رہا ہے تو یہ اس کی قید ہو سکتی ہے کیونکہ بیوی کے دودھ سے دودھ پلانے کا خواب اس کی رائے کی تعمیل پر دلالت کرتا ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

عورت کا دودھ دیکھنا

شادی شدہ اور اکیلی عورتوں کے لیے، حاملہ خواتین کے لیے، مطلقہ یا بیوہ عورتوں کے لیے،
کسی عورت کو عام طور پر دودھ پیتے ہوئے دیکھنا، اسے اپنے کام، گھر یا اپنے ساتھ بند کرنا، مثلاً ڈپریشن، مثلاً، اور پینے کی تشریح۔ انسانی دودھ کے بغیر عورت کے لیے دودھ بغیر تھکاوٹ کے اس کی روزی روٹی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور حدیث یہاں خوابوں کی تعبیر کرنے والے کے لیے ویب سائٹ پر ہے Solve it.   عورت کے سینہ سے دودھ کا بہنا
دیکھنا کسی نہ کسی وجہ سے دنیاوی کاموں میں خلل کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص دیکھے کہ اس کے سینے سے دودھ عام طور پر خشک ہو گیا ہے تو اس کی بصارت اس بات پر دلالت کرتی ہے کہ اسے کام کرنا اور اپنے فرائض ادا کرنا ہے۔ آلودہ دودھ، اور خون سے آلودہ دودھ دیکھنا ان پیسوں کی نشاندہی کرتا ہے جو عام طور پر خواتین کے لیے ممنوع ہے۔ اور جو دیکھے کہ اس کا شوہر اس کے دودھ سے نکلتا ہے تو وہ گھر میں عورتوں کا کام کرتا ہے، اور عام طور پر عورتوں کے دودھ کی خرید و فروخت کو دیکھنا حلال روزی پر دلالت کرتا ہے۔

شادی شدہ اور کنواری عورت کے لیے خواب میں دودھ اور دودھ دیکھنا
، شادی شدہ عورت کے لیے گائے کا دودھ پیتے دیکھنا اس کے شوہر کے اس کے تعاقب کی دلیل ہے، اکیلی عورت کے لیے دودھ پینا اس کے باپ یا سرپرست کا اس پر عمل کرنا ہے۔ گائے کا دودھ دیکھنا مطلقہ عورت کے لیے بغیر تھکاوٹ کے اس کا رزق ہے اور بیوہ کے لیے بھی۔
جہاں تک عام طور پر عورتوں کے لیے بکری کا دودھ پینے کا نقطہ نظر ہے تو یہ زندگی میں بوریت کی نشاندہی کرتا ہے، جب کہ شادی شدہ اور اکیلی عورتوں کے لیے اونٹنی کا دودھ پینے کا نقطہ نظر کام اور کمانے کے ساتھ ساتھ بیوہ اور مطلقہ عورت کے لیے بھی اشارہ کرتا ہے۔
شادی شدہ اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں حیوان کا دودھ پینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے فرائض کو پوری طرح ادا کیے بغیر اپنے حقوق کو پوری طرح سے ادا کر سکتی ہیں، جو کہ مطلقہ یا بیوہ عورت کے لیے بھی یہی تعبیر ہے۔
بحری جانوروں اور رینگنے والے جانوروں کا دودھ پینا جیسے حاملہ خواتین، مطلقہ خواتین، بیواؤں اور اکیلی عورتوں کے لیے سانپ کا دودھ پینا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ چالاک اور چالاک ہیں۔ عام طور پر بھیڑیا کا دودھ پینا جادو اور جادو ٹونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
خواب میں مرد کو دودھ پیتے دیکھنا کسی ایسے شخص کی موجودگی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو عورت کو بہکانا چاہتا ہو، خواہ وہ شادی شدہ ہو یا اکیلی، مطلقہ، بیوہ یا حاملہ ہو۔

حاملہ عورت کے لیے خواب میں دودھ دیکھنا، حاملہ عورت کے لیے خواب میں
گائے کا دودھ پینا، اس کی حفاظت اور جنین کی حفاظت کی طرف اشارہ کرتا ہے، انشاء اللہ، اور حاملہ عورت کے لیے بکری کا دودھ دیکھنا حمل کے ساتھ تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اسے غیر ارادی طور پر اٹھا لیا اور مجبوری میں اسے جنم دیا))۔
جہاں تک حاملہ عورت کے لیے اونٹنی کا دودھ پینے کا نظارہ ہے تو اس سے ایک بیٹا پیدا ہوتا ہے جس میں عربوں کی خوبیاں اور خصوصیات پائی جاتی ہیں اور حاملہ عورت کے لیے درندوں کا دودھ پینے کا نظارہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اس کا بیٹا متشدد ہے۔ قدرت میں.

عورت کے
لیے خواب میں دودھ پلانا دیکھنا عورت کے لیے جانوروں کے دودھ پلانے کے خواب کے بارے میں اس کی مٹھاس میں خوابوں کی تعبیر شامل کرتا ہے۔ اگر دودھ والا جانور ہے تو یہ حلال روزی کمانے کی جستجو ہے اور اگر دودھ والا جانور نہیں ہے تو یہ ایک سازش اور رعایت کی صلاحیت ہے۔ اپنی زندگی کے معاملات کو سنبھال رہی ہے۔

دودھ پلانے والی گائے، اونٹ، بکری اور دیگر صورتیں خواب میں دودھ نکالتے ہوئے دیکھنا خواب میں دودھ
دینا، جیسا کہ ہم نے تعارف میں ذکر کیا ہے، دھوکہ دہی پر دلالت کرتا ہے، ابن سیرین کے مطابق، شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ دودھ اور دودھ نکلتے ہوئے دیکھنا۔ زمین بغاوت کا ثبوت ہے جس میں ضائع شدہ دودھ کی مقدار کے تناسب سے خون بہایا جاتا ہے۔
 اس جانور کی قسم کی بنیاد پر ہے جسے خواب دیکھنے والا دودھ پلا رہا ہے:

khawab mein Doodh dekhna

ابن سیرین کہتے ہیں کہ اونٹنی کو خواب
میں دوہنا دوہنا زمین میں کام کرنے پر دلالت کرتا ہے اور اگر اونٹنی لمبی گردن والی ٹھوس اونٹنی ہو جسے “بختیح” کہا جاتا ہے تو اس کا دودھ دینا غیر عرب میں کام کرنے پر دلالت کرتا ہے۔
اور جس نے خواب میں اونٹنی کو دودھ پلایا اور اس کے تھن سے دودھ کے بجائے خون نکلا، کیونکہ دیکھنے والا ظالم، جابر اور اپنے اختیارات کو غلط استعمال کرتا ہے، خواب میں دودھ سے رزق ملے گا۔
اور خواب میں بوندا باندی والی دودھیا اونٹنی کا دودھ جبلت پر دلالت کرتا ہے اور جس نے اس میں سے ایک یا دو یا تین شربت پیے وہ اس کی فطرت پر تھا، نماز، زکوٰۃ، روزہ اور عبادت کا پابند تھا ( خواب میں ) اور یقیناً اس کے خواب حلال رقم کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔

گائے کا دودھ پلانا اور خواب میں بھیڑ بکری کا دودھ دیکھنے کی تعبیر خواب میں گائے کا
دودھ سال کی زرخیزی پر دلالت کرتا ہے کیونکہ خواب میں گائے سال کو ظاہر کرتی ہے اور گائے میں نیکی موٹاپا اور صحت ہے اور دودھ دلالت کرتا ہے۔ زرخیزی اور اچھائی. خواب میں گائے کا دودھ دینا آزادی اور نجات اور غریبوں کے لیے مال و دولت کی طرف اشارہ کرتا ہے، بھیڑ اور بھینس کو دودھ دینے کی تعبیر اس سے زیادہ مختلف نہیں ہے، کیونکہ یہ اچھی اور فطری بات ہے، سوائے اس کے کہ گائے وقت پر دلالت کرتی ہے، اور حدیث یہاں ہے۔ ابن سیرین کے لیے ہے۔ شیخ نابلسی مزید کہتے ہیں کہ بھیڑ کا دودھ اچھا، راحت، لذت اور عزت والا مال ہے اور گائے کا دودھ غنی ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں درندوں اور شیروں کا دودھ
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں درندوں کا دودھ عام طور پر دین میں طاقت ہے، اور دودھ دینے والے درندوں اور شیروں اور اس طرح کے خواب کی تعبیر اس طرح کی جا سکتی ہے:

  • خواب میں شیر کا دودھ ایک اتھارٹی اور دشمن پر فتح کی رقم ہے۔
  • خواب میں شیرنی کا دودھ دشمنوں پر فتح اور روزی کا اشارہ ہو سکتا ہے، اور یہ سلطان کی لوگوں سے دشمنی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں شیرنی کا دودھ پینا سلطان کی طرف سے یا محنت کا پیسہ ہے۔
  • خواب میں عقاب کا دودھ جلال، فتح اور عزت ہے۔
  • خواب میں بھیڑیا کا دودھ کسی ظالم سے پیسے لینا ہے یا یہ خوف کا ثبوت ہو سکتا ہے اور یہ طاقت میں ناانصافی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اس لیے دیکھنے والا اپنے ریوڑ یا ان کے معاملات کا انتظام کرنے والے کا پیسہ کھاتا ہے، اور اس کا دودھ۔ خواب میں لومڑی دیکھنا ایک بیماری ہے۔
  • خواب میں شیر کا دودھ دشمنی کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں کتے کا دودھ انتہائی خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں بلی کا دودھ بیماری یا جھگڑا ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں سانپ کا دودھ یا سانپ کا دودھ
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں سانپ یا سانپ کا دودھ کسی ایسے عمل کی طرف اشارہ کرتا ہے جس سے اللہ تعالیٰ راضی ہو، دیکھنے والا اس کا مخالف ہے۔
مزید جانئے خواب میں سانپ اور سانپ دیکھنے کی تعبیر

خواب میں گدھے کا دودھ
اور خواب میں گدھے کا دودھ پینے کے بارے میں ابن سیرین کہتے ہیں کہ گدھے کا دودھ دیکھنا ہلکی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور خواب میں گدھے یا مادہ کا دودھ دیکھنے والے کے لیے نیکی کی دلیل ہے اور نابلسی کہتے ہیں۔ خواب میں خچر کے دودھ میں سختی اور دہشت ہوتی ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں سور کا دودھ خواب میں
سور کا دودھ یا خنزیر کا دودھ پیسے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اس لیے اس کا بہت زیادہ دودھ پینا یا پینا حرام مال کی دلیل ہے، اور کہا گیا کہ اس میں سے تھوڑا مال حلال ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اور سور کا دودھ۔ نابلسی کے مطابق خواب میں بہت زیادہ رقم کی نشاندہی کرتا ہے۔

اور خواب میں دودھ دوہتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے:
خواب میں گائے کا دودھ دینا حلال مال اور نیکی ہے، اسی طرح دودھ دیتی ہوئی بھینسوں اور بکریوں کو دودھ دیتے ہوئے دیکھنا رزق کی تلاش میں مشقت کا باعث ہے۔ دودھ دینے والے اونٹوں کو دیکھنا رزق کی تلاش کا سفر ہے۔
اور درندوں کا دودھ دوہنا دیکھنا سواری کی مشقت اور روزی حاصل کرنے میں خطرہ مول لینے کی دلیل ہے، جہاں تک گدھے یا گدھے کے دودھ کو دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ دیکھنے والا اپنے نوکر یا بیٹے کی کمائی سے کھاتا ہے۔
خواب میں دودھ پینے کی پریشانیوں اور رینگنے والے جانوروں جیسے سانپ یا بچھو کا دودھ دیکھنا حرام کام سے کمانے کی دلیل ہے، جیسے کہ جاسوس کو ملنے والی رقم، جب کہ بلیوں اور کتوں کو دودھ پیتے دیکھنا جسم فروشی یا اس کی فروخت سے پیسے کمانے کی دلیل ہے۔ شراب اسے مردہ سے کھاؤ وغیرہ۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ نر جانور کو دودھ پلا رہا ہے تو یہ لڑکوں کے کام سے نفع ہے اور پرندوں کا دودھ دوہنا تھوڑا نفع حاصل کرنے کا سفر ہے۔
اور جس نے کسی جانور کا دودھ پیا اور دودھ کے بدلے خون نکلا تو وہ حرام مال ہے اور جس نے جانور کا دودھ پیا اور دودھ کی سیاہی کے بجائے خون نکلا تو یہ لوگوں کو گمراہ کرنے اور دھوکہ دینے کی دلیل ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں دودھ کی پیداوار دیکھنا

ابن سیرین کہتے ہیں کہ عام طور پر دودھ کی مصنوعات میں دیکھنے والے کے لیے خیر اور رزق ہوتا ہے ، سوائے دہی یا دہی کے خواب میں۔
خواب میں مکھن مال اور غنیمت ہے اور خواب میں گھی آگ لگانے کے لیے مکھن سے زیادہ طاقتور ہے جیسا کہ خواب میں پنیر دیکھنا آرام کے ساتھ حلال ہے اور خواب میں گیلا پنیر خشک ہونے سے بہتر ہے۔ یا خشک پنیر، اور یہ سفر کی نشاندہی کر سکتا ہے۔
خواب میں روٹی کے ساتھ پنیر کھانا اچانک بیماری کی نشاندہی کر سکتا ہے۔

اور خواب میں دہی یا دہی والا دودھ دیکھنے کے بارے میں ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں دہی والا دودھ
دیکھنے میں کوئی بھلائی نہیں ہے اور خواب میں ملائی والا دودھ ناجائز رقم یا دیوالیہ کے ساتھ ملانا ہے اور اسے پینا کسی کے حق میں جانے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ اپنے خاندان کے علاوہ دوسرے لوگوں سے، اور وہ صرف درخواست کی رسوائی سے فائدہ اٹھاتا ہے، اور نابلسی نے مزید کہا کہ خواب میں دہی پریشانی اور پریشانی ہے۔
خواب میں سیرم قرضوں پر غالب آنے کو کہتے ہیں اور سیرم وہ پانی ہے جو دودھ سے پھسل جاتا ہے جیسا کہ ابن سیرین کہتے ہیں کہ تیزابیت کی وجہ سے اس میں کوئی خیر نہیں۔

اور خواب کی تعبیر دودھ اور دودھ سے مشتق چیزوں کی تیاری دیکھ کر اس کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے،
جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ دہی بنا رہا ہے تو اس کی زندگی میں کفایت ہے، خواب میں پنیر بنانے کا تعلق ہے تو یہ اچھے انتظام کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور کریم ، مکھن اور دیگر سے دودھ کے مشتقات نکالنا بہت زیادہ منافع اور بے پناہ دولت کی نشاندہی کرتا ہے۔دودھ کو ابلتے اور بخارات بنتے دیکھنا لوگوں کی طرف سے حلیم کی چال کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

khawab mein Doodh dekhna

خواب میں دودھ دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • دودھ یا دودھ کا گرنا یا بکھرنا دیکھنا اس نیکی اور مال کے ضائع ہونے پر دلالت کرتا ہے جس پر دودھ دلالت کرتا ہے – شیخ النبلسی۔
  • خواب میں سیاہ دودھ سچائی کے خاتمے اور جھوٹ کے ظاہر ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے – خواب کی تعبیر۔
  • خون کے ساتھ دودھ دیکھنا ناجائز، سود اور حرام مال کھانا – خواب کی تعبیر۔
  • عام طور پر دودھ کے رنگ میں تبدیلی بدتر اور برے آداب کے لئے مختلف لوگوں کے مزاج کی نشاندہی کرتی ہے – خوابوں کی تعبیر۔
  • خواب میں دودھ بیچنا اگر اس کا پیشہ ہے تو یہ رزق حلال ہے ورنہ اس پر اللہ تعالیٰ کا یہ فرمان منقول ہے: ((یہ وہ لوگ ہیں جنہوں نے ہدایت کے ساتھ گمراہی خریدی، اس لیے ان کی تجارت نفع بخش نہیں ہے اور کیا ہے؟ خوابوں کی تعبیر)
  • خواب میں دودھ خریدتے دیکھنا اچھے اخلاق اور آداب سیکھنے کی علامت ہے – خواب کی تعبیر۔
  • خواب میں جلا ہوا دودھ حلیم کے غضب کی طرف اشارہ کرتا ہے – خوابوں کی تعبیر۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Check Also
Close
Back to top button