khwaab mein darakht dekhna

khwab nama khwaab mein darakht dekhna

khwaab mein darakht dekhna

khwab nama khwaab main darakht dekhna darakht1 darakht2 darakht3 darakht4

خواب میں درخت دیکھنے کی تعبیر khwaab mein darakht dekhna

ابن سیرین خواب میں درختوں کو دیکھنے کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ خواب میں ایک درخت آدمی کو ظاہر کرتا ہے، یعنی جو شخص اسے ایک باغ دیکھے جس کے درختوں کی تعداد گنی ہوئی ہو تو اس کے پاس ایسے آدمی ہوں گے جو اس کی مدد کریں گے اور اس کی مدد کریں گے ۔ اس صورت میں خواب میں درختوں کا پھل دیکھنا اس فائدے کی نشاندہی کرتا ہے جو دیکھنے والے کو ان آدمیوں کی طرف سے حاصل ہوتا ہے جو درخت نے انہیں دکھایا تھا۔ جہاں تک خواب میں پھلدار نہ ہونے والے
درختوں کو دیکھنے کا تعلق ہے، خاص طور پر صنوبر جیسے بڑے، تو یہ ان مردوں کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اپنی طاقت اور عظمت کے باوجود ان کے لیے کوئی فائدہ نہیں رکھتے ۔

خواب میں نامعلوم درخت ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق رویا کی جگہ پر آگ کے جلنے کی طرف اشارہ کرتے ہیں اور اس کی وجہ سورہ یٰسین میں اللہ تعالیٰ کا یہ فرمان ہے (جس نے تمہارے لیے سبز درختوں سے آگ پیدا کی، پھر آپ اس سے جل رہے ہیں))۔
اور جو شخص خواب میں لوگوں کو درختوں کے پھل کھاتے ہوئے دیکھے اگر پھل پسندیدہ چیز ہو تو خواب عیدوں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر پھل سے نفرت ہو تو یہ پریشانیوں اور غموں کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
 
شیخ النبلسی رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ خواب میں نامعلوم درخت پریشانی اور پریشانی اور جھگڑے اور اختلاف کو ظاہر کرتے ہیں اور خواب میں درخت اگر بیداری میں معلوم ہوں تو وہ اپنی اور اپنی حالت معاش پر ظاہر کر سکتے ہیں۔
پھل دار درخت پر بھروسہ کرنا خواب میں بغیر پھل والے درخت پر ٹیک لگائے رہنے سے بہتر ہے، خواب میں پھل دار درخت پر بھروسہ کرنا اونچے درجے کے لوگوں پر انحصار کرتا ہے، خواب میں پھل کے علاوہ ان لوگوں پر انحصار ہوتا ہے جن کا کوئی فائدہ نہیں ہوتا۔ ، نہ ان میں سے اور نہ ہی ان کی برادری میں آرام، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

خواب کی تعبیر خواب میں درختوں کو دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب میں
درخت بچہ پیدا کرنے والی یا بانجھ بیوی کو ظاہر کرتا ہے، خواب میں درخت لوگوں کے درمیان عنایت، رحم اور مہربانی کو ظاہر کرتے ہیں کیونکہ یہ اپنے سائے میں سایہ لیتا ہے۔ اور اس کے تنے سے فائدہ اٹھاتا ہے جو کہ نیکی، برکت اور ترقی ہے۔
جو شخص خواب میں پھول دار درخت دیکھتا ہے وہ جماعت میں داخل ہوتا ہے اور عورتوں، جوان لڑکیوں، لڑکوں اور لڑکیوں سے مباشرت کرتا ہے، خواب میں پھل دار درختوں کو دیکھنا حاملہ عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب دیکھنے والا زچگی اور بچپن کے حصے میں داخل ہوسکتا ہے، اور بہت سے درختوں کو دیکھنا ہے۔ لوگوں کے لیے فائدہ مند اور اچھا ہے۔
خواب میں بہت اونچے درخت دیکھنا اچھا لفظ ہے، اس کی جڑ مضبوط ہے اور اس کی شاخیں آسمان پر ہیں، جیسا کہ چھوٹے درختوں کو دیکھنا مختصر کام اور نفع کی دلیل ہے، اور خواب میں مردہ درخت دیکھنا بوڑھی عورت ہے۔
اور ریگستان میں درخت کا خواب خراب افزائش گاہ میں ایک خوبصورت عورت ہے، جیسا کہ جو سمندر میں درخت لگا ہوا دیکھتا ہے، وہ ماں، اسکول یا مسجد ہے، اور سمندر ہی دنیا ہے۔ کام کی جگہ پر درخت کام کرنے اور برکت دینے کی طرف اشارہ کرتے ہیں، جیسا کہ گھر کے اندر ایک درخت کو دیکھنا ہے، وہ ماں ہے۔

ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق خواب میں درخت لگانا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والے کو لڑکا نصیب ہوگا اور اس کے بیٹے کی عمر اتنی ہی ہوگی جتنی وہ اس درخت کے بارے میں جانتا ہے، چاہے وہ لمبا ہو۔ یا مختصر، اور عمریں صرف اللہ کے ہاتھ میں ہیں۔ کام کی جگہ یا گھر میں درخت کو دیکھنا
اس جگہ کی حالت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو درخت کی حالت اور اس کے جوہر کی طرح ہے۔ جیسا کہ خواب میں درختوں کا گرتے دیکھنا یا خواب میں جلتا ہوا درخت دیکھنا یہ مرد یا عورت کی موت پر دلالت کرتا ہے اور اسی طرح خواب میں درخت کا ٹوٹا ہوا یا درخت کو جڑ سے اکھڑتے دیکھنا یہ سب اس کی موت پر دلالت کرتے ہیں۔ وہ مرد یا عورت جو درخت کی علامت ہے۔ دیکھنے والے اور اس کے آس پاس والوں کی حالت پر غور کیا جاتا ہے۔ اگر اس کا کوئی بیمار ہو تو وہ ہلاک ہو سکتا ہے، اور اگر سفر یا جہاد میں غائب ہو تو زندہ واپس نہیں آسکتا، اور مسجد میں درخت کو اکھڑ کر یا جلتا ہوا دیکھنا مرد یا عورت کی موت پر دلالت کرتا ہے۔ دی

عوامی شخصیات ، خدا بہتر جانتا ہے۔
اکھڑے یا ٹوٹے ہوئے درخت کی حالت اور اس کی خصوصیات کو بھی مدنظر رکھا جاتا ہے، کھجور اور زیتون کا اکھاڑنا یا خواب میں جلانا کسی مبلغ، عالم یا حکیم کی موت ہے اور ایسا درخت جو نقصان دہ یا ناکارہ ہے اگر وہ خراب ہو جائے۔ خواب کسی ایسے شخص کی تباہی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے لیے کوئی فائدہ مند نہ ہو۔
النبلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں درخت لگانا آپس میں شادی اور اولاد کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں درخت کا کاٹنا بیوی کی موت یا عہد شکنی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں درخت لگانے اور درختوں کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اپنی ویب سائیٹ پر کہتی ہے کہ خواب
میں عموماً درخت لگانا معاشرے میں اچھا اور بھلائی ہے، جیسا کہ خواب میں درختوں کو جڑ سے اکھاڑنا دیکھنے کا معاملہ ہے، یہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواتین اپنے گھر سے کام یا اس طرح کی کوئی چیز چھوڑتی ہیں۔
اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں ایک معلوم درخت کو اکھاڑ رہا ہے تو وہ اپنی بیوی کو طلاق دے دے گا ، جو شخص یہ دیکھے کہ وہ ایک درخت کو اکھاڑ رہا ہے اور اس کی جگہ دوسرا لگا رہا ہے تو وہ اپنی بیوی کو طلاق دے کر کسی اور سے نکاح کر لے گا، مسجد ترک کر دے گی۔ لوگ، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ لکڑی اور لکڑی کے لیے درختوں کو اکھاڑ رہا ہے تو وہ اپنی بیوی یا اپنے گھر والوں پر ظلم کرنے والا ہے، خواب میں درختوں کو جلتے دیکھنا لوگوں کے درمیان فتنہ اور ناانصافی پر دلالت کرتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

خواب میں گھر میں درخت لگانا شادی پر دلالت کرتا ہے اور جو خواب میں دیکھے کہ گلی میں درخت لگاتا ہے وہ مسجد بنانے میں حصہ ڈال سکتا ہے یا اسے ٹیکسی سے تعبیر کیا جا سکتا ہے جس سے لوگ فائدہ اٹھاتے ہیں اور جو دیکھے کہ وہ درخت لگاتا ہے۔ اپنے کام کی جگہ پر، وہ شہرت یا کمپنی قائم کر رہا ہے، اور خواب میں پودے خریدنا ایک خطبہ ہے۔ یا کسی پروجیکٹ کے لیے رجسٹر ہوں، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

khwaab mein darakht dekhna

خواب میں درختوں کی اقسام

ابن سیرین کہتے ہیں کہ کھجور کے درخت جو خواب میں شمار ہوتے ہیں وہ معزز آدمیوں کو کہتے ہیں اور خواب میں کھجور کے پھل دیکھنے والے کو ان آدمیوں سے فائدہ پہنچاتے ہیں اور کڑوے خربوزے کے درخت خواب میں ناپسندیدہ ہوتے ہیں اور ایک حقیر آدمی کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ کوئی مذہب نہیں ہوتا، اس کا فیصلہ ہوتا ہے۔” اور خواب میں سدر کا درخت ایک شریف، شریف آدمی ہے۔
جہاں تک خواب میں اخروٹ کے درخت کا تعلق ہے تو اس سے مراد محنتی آدمی ہے اور خواب میں اخروٹ یا اونٹ کی آنکھ کا پھل دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ پیسہ مشکل اور تھکاوٹ کا شکار ہو گا اور خواب میں اخروٹ کے درخت سے گر جانا۔ اگر خواب دیکھنے والا مر جائے تو ایک بڑے آدمی کے ہاتھوں اس کی ہلاکت کا اشارہ ہے اور اگر وہ اخروٹ کے درخت سے گرا اور نہ مرے تو وہ بچ جائے گا، خطرے سے باہر اور شاید وہ تقریباً مر گیا اور بچ گیا۔

شیخ النبلسی خواب میں درختوں کی اقسام کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اگر خواب میں درختوں کی خوشبو آئے تو وہ اہل تقویٰ کی طرف اشارہ کرتے ہیں اور ۔کی طرف اشارہبغیر عمل کے علم

اور خواب میں درختوں کی اقسام کے بارے میں خواب کی تعبیر کہتا ہے کہ ان کی مٹھاس کے مقام پر خواب میں
زیتون کا درخت برکت اور لمبی عمر کا درخت ہے، خواب میں انجیر کا درخت دیکھنا ڈھال اور ایمان ہے۔ جہاں تک خواب میں صنوبر کے درخت کا تعلق ہے تو یہ بڑھے ہوئے خاندان یا خاندان کو ظاہر کرتا ہے، اور شہتوت کا درخت ایک بڑا خاندان ہے ، خواب میں پرکشش عورتیں نظر آتی ہیں، اور کھجور کا درخت ایک مومن مرد اور مومن عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں انگور کا درخت دوست اور ساتھی ہوتا ہے اور انار کے درختوں کے بارے میں خواب کام اور پیداوار کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ خواب میں لیموں اور نارنجی کے درخت خوشی کی نشاندہی کرتے ہیں اور اخروٹ کے درخت خواب میں سرپرست کی طرف اشارہ کرتے ہیں اللہ ہی جانتا ہے۔

khwaab mein darakht dekhna

خواب میں چھوڑتا ہے۔

شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ درخت خواب میں سدا بہار ہوتے ہیں جو لمبی عمر کی علامت ہوتے ہیں اور جن درختوں کے پتے گرتے ہیں وہ یادداشت کے بعد بھول جانے یا امیری اور بدلتے حالات کے بعد غربت کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔

خوابوں کی تعبیر اپنی ویب سائٹ پر خواب میں درخت کے پتے دیکھنے کے بارے میں کہتی ہے کہ خواب
میں سبز پتے اچھے کام ، توانائی اور سرگرمی کی نشاندہی کرتے ہیں ، جب کہ خواب میں پیلے پتے کام اور پیداوار کی کمی کی نشاندہی کرتے ہیں ، اور خواب میں پتے گرنے کا مطلب ہے۔ کام من اور نقصان کے ساتھ جاتا ہے.
خواب میں درخت کے پتوں سے زمین صاف کرنا گھر کا کام ہے کیونکہ درخت کے پتے اکٹھا کرنا نیکی اور تقویٰ میں تعاون پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں درخت کے پتے کھانے سے کام کاٹتا ہے۔

خواب میں درخت دیکھنے کی دوسری صورتیں

ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں اپنے آپ کو درخت کے اوپر دیکھے تو خواب کی تعبیر کے لیے اس کی حالت اور درخت کی حالت کو دیکھنا چاہیے۔ خواب میں مردہ کو درخت کے اوپر دیکھنا اگر وہ قابل تعریف درخت ہو تو اس کی اچھی حالت کو ظاہر کرتا ہے اور اس کے برعکس اگر وہ ذلیل اور بدصورت درخت کے اوپر ہو جس میں کانٹے ہوں تو یہ عذاب کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
اسی طرح جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ایک درخت کے اوپر ہے جبکہ اس کی شادی ہونے والی ہے تو اس کی بیوی بھی اتنی ہی اچھی ہوگی جتنی کہ درخت حسن و جمال اور جوہر میں عزت کے اعتبار سے ہے، جیسا کہ مریض کا معاملہ ہے کہ اگر وہ دیکھے۔ خود کو درخت کے اوپر دیکھنا اگر خواب میں درخت اس کی زندگی کے ابتدائی دور میں ہو اور اس وقت سبز اور تندرست ہو تو یہ اس کی صحت کی نشاندہی کرتا ہے ورنہ اس کی صحت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں درخت پر چڑھتا ہے وہ اس چیز سے بچ جاتا ہے جس سے وہ ڈرتا ہے اور خواب میں درخت کے نیچے دوسروں کے ساتھ بیٹھنا اللہ تعالیٰ کی خوشنودی اور سنت کا اچھا پیروکار ہے۔

خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں خواب میں درختوں کو دیکھنے کے کچھ اور واقعات بھی شامل کرتی ہے، کہتی ہے:
جو شخص خواب میں درخت پر چڑھتا دیکھے اس کا انحصار اس کے والدین پر ہے اور جو دیکھے کہ وہ درخت کی لکڑی سے گھر بنا رہا ہے۔ خواب میں اپنے والدین کی وراثت سے گھر بناتا ہے یا ماں باپ کی دعا مانگی جاتی ہے کہ وہ خواب میں درخت پر سوتا ہے، ماں، باپ یا بیوی کی گود میں سوتا ہے۔
خواب میں درختوں کی جڑیں دادا اور دادی کو ظاہر کرتی ہیں ، لہٰذا جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں درختوں کی جڑیں کھاتا ہے وہ اپنے دادا یا دادی یا خاندان کے سربراہ کے گھر کھاتا ہے۔
استخارہ کے بعد خواب میں درخت دیکھنا عموماً اچھا ہے، سوائے اس کے کہ وہ غرقد کا درخت ہے، کیونکہ یہ اچھا نہیں ہے کیونکہ یہ یہودیوں کے درخت سے ہے یا انگور کے درخت سے، اس لیے اس سے دنیا کی محبت کا اندیشہ ہے۔ اور آخرت کی بھول ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button