Khwab Mein Andha Hona

khwab nama khwab main andha hona dekhna

Khwab Mein Andha Hona

 khwab nama khwab main andha hona dekhnakhwab main andha pan dekhna2khwab main andha pan dekhna3

Khwab Mein Andha Hona

Khwab Mein Andha Hona HAZRAT IBN E SIRIN ne farmaya he k koiagar khwab me dekhe k wo andha hua he daleel he k deen e islam me gumrah hoga ,agar dekhe k us kiaek aankh andhi he to us ka nisf deen gaya he ya koi bara gunah kiya he aur us ki aaza me se kisi par museebat aaye gi.

خواب میں نابینا ہونا ان خوابوں میں سے ایک ہے جس کے بارے میں بہت سے لوگ مایوسی کا شکار ہوتے ہیں اور ہم بہت سے خواب دیکھنے والوں کو گھبراہٹ کی حالت میں اس خواب کی تعبیر کے بارے میں سوچتے ہوئے پاتے ہیں۔بڑے تعبیرین نے متفقہ طور پر اس بات پر اتفاق کیا ہے کہ اس خواب کی تعبیر دو طرح سے ہوتی ہے۔ جیسا کہ یہ  ویب سائٹ کے ساتھ منفی اور مثبت دونوں کا حامل ہے، آپ کے تمام خوابوں کی تعبیر انتہائی درست اور آسان ترین طریقوں سے کی جائے گی۔ بس فالو اپ کریں۔

خواب میں اندھا پن

  • ابن سیرین نے اس بات کی تصدیق کی کہ اندھے پن کے خواب کی تعبیر خواب دیکھنے والے کے گھومنے والے رویے اور اس کی غیر قانونی تجارت کو ظاہر کرتی ہے، کیونکہ یہ خواب دیکھنے والے کے پاس حرام رقم کی مقدار کو نمایاں کرتا ہے اور اسے جلد از جلد اس سے چھٹکارا حاصل کرنا ہوتا ہے۔ اس کے گناہوں میں اضافہ نہیں ہوتا اور آخرت میں اس کے عذاب میں اضافہ ہوتا 
  •  

  • Khwab Mein Andha Hona

    ہے۔
  • خواب میں نابینا ہونے کی تعبیر اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ خواب دیکھنے والا قرآن سے منہ موڑتا ہے اور اسے نہیں پڑھتا تھا، اور خواب میں ایک اور معنی بھی شامل ہے، وہ یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا خدا کی تعلیمات کو بھول گیا، اس لیے اس کا انجام برا ہوگا۔ اس لیے قرآن میں اندھا پن کی اصطلاح اس مسلمان کی حالت کو بیان کرنے کے لیے دی گئی ہے جو اپنے اعمال میں خدا سے نہیں ڈرتا تھا جیسا کہ رحمٰن نے اپنی کتاب میں ذکر کیا ہے (اس نے کہا اے میرے رب، تو نے مجھے اندھا 
  • کیوں اٹھایا؟ میں دیکھ رہا تھا؟”
  • Khwab Mein Andha Hona

  • اگر ایک آدمی نے خواب دیکھا کہ اس نے ایک نابینا لڑکی کے ساتھ شادی کی ہے، تو یہ طویل عرصے تک مصیبت کی علامت ہے جس کا مستقبل قریب میں سامنا کرنا پڑے گا۔
  • اگر اکیلا خواب دیکھنے والا یہ دیکھے کہ وہ اپنے خواب میں نابینا ہے اور اللہ تعالیٰ اسے دوبارہ بینائی کی نعمت عطا کرتا ہے تو یہ خواب جلد از جلد شادی کی علامتوں میں سے ایک ہے اور خواب دیکھنے والے کو اس کے لیے ایک موزوں جیون ساتھی کی تلاش میں خوشی ہوتی ہے۔
  • وہ بیمار خواب دیکھنے والا جس نے خواب دیکھا کہ وہ نابینا ہے پھر اللہ تعالیٰ نے اس کی بینائی دوبارہ بحال کر دی اور وہ تیز نظر ہو گیا، اس بینائی کی تعبیر یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی صحت کی خرابی کے بارے میں خدا کے حکم سے مطمئن تھا، اور اس اطمینان کا بدلہ یہ ہے کہ اللہ تعالیٰ اس کی تکلیف کو دور کرے گا اور اسے ایسی مضبوط صحت دے گا جس سے وہ لطف اندوز ہو گا اور جس سے وہ برسوں کے غم کی تلافی کرے گا اور گھر میں بغیر حرکت کے خاموشی ہوگی۔
  • اگر خواب دیکھنے والا شدید زوال میں تھا، اور معاملہ بدحالی تک پہنچ گیا تھا، اور اس نے خواب دیکھا کہ خدا نے اس کی بینائی بحال کردی ہے کیونکہ وہ اندھا تھا، تو یہ خواب خواب دیکھنے والے کے گزرے ہوئے بھاری ادوار کے بعد تحفظ اور رقم کی واپسی کی علامت ہے۔ وہ غربت کا شکار تھا.
  • Khwab Mein Andha Hona

  • اگر کوئی اکیلی عورت خواب میں دیکھتی ہے کہ وہ نابینا ہے تو بعض تعبیرین نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ یہ خواب اس کے پراسرار مستقبل کے بارے میں اس کے دل میں گھبراہٹ اور اضطراب کے جذبات کو ظاہر کرتا ہے۔ جبر اور درد کی شدت سے۔
  • منگیتر لڑکی اگر خواب میں دیکھتی ہے کہ خواب میں اندھا ہوجانے کے بعد اس کی نظریں دوبارہ اس کی طرف لوٹ آئیں تو یہ نظر اچھی نہیں ہے اور اس کا مطلب ہے کہ اس کی منگیتر کے ساتھ اس کی محبت کی کہانی رک جائے گی اور ان میں سے ہر ایک دوسرے سے دور ہوجائے گا کیونکہ حصہ مستقبل میں شادی شدہ جوڑے بننے کے لیے ان کا مقدر نہیں ہے۔
  • ناخوشگوار خوابوں میں سے ایک بچے کا خواب ہے جس نے اپنی بینائی کھو دی ہے، کیونکہ یہ اس کی حالت کی مشکل اور اس کی بدقسمتی کی علامت ہے۔ 

ابن سیرین کے اندھے پن کے خواب کی تعبیر کیا ہے؟

  • ابن سیرین نے اس بات کی تصدیق کی کہ خواب میں نابینا پن ایک اہم علامت ہے، اگر کوئی فاسد آدمی خواب میں دیکھے کہ اس کی بینائی ختم ہو گئی ہے تو بینائی اس بات کی علامت ہو گی کہ اس کے بار بار کرنے کے نتیجے میں وہ اپنی زندگی میں تھکاوٹ کا شکار ہو جائے گا۔ خدا کی نافرمانی.
  • خواب میں آنکھ مارنے کی علامت ان بری علامتوں میں سے ایک ہے جو خواب دیکھنے والے کو خبردار کرتی ہے کہ اس کی خوشی طویل عرصے تک غائب رہے گی اور اس کی جگہ غم لے جائے گا، کیونکہ فکر اس کے گھر میں بسے گی۔
  • اگر خواب دیکھنے والا نئے اور اچھے کپڑے پہنتا ہے اور پھر خواب میں اس کی بینائی ختم ہو جاتی ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ اس کی زمین پر زندگی ختم ہو جائے گی اور وہ حق کے گھر لے جائے گا۔

Khwab Mein Andha Hona

خواب میں عارضی اندھا پن

  • تعبیرین نے اس بات پر زور دیا کہ خواب میں اس خواب کا مطلب عارضی حالات ہیں جن میں خواب دیکھنے والا گر جائے گا، اور وہ اس کی زندگی میں مشکل واقعات ہوں گے، لیکن وہ بہت جلد ختم ہو جائیں گے۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے دیکھا کہ وہ بینائی کھو بیٹھا ہے اور پھر جلدی سے اس کے پاس لوٹ آیا ہے، تو خواب کو غیر محفوظ محسوس کرنے سے تعبیر کیا جاتا ہے، لیکن خدا اسے امن کا احساس بحال کر دے گا، جو دنیا میں اس کے لیے حفاظت کی علامت ہے۔

ایک قریبی شخص کے لئے اندھے پن کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • اگر کوئی شادی شدہ عورت خواب میں دیکھتی ہے کہ اس کے بیٹے کی بینائی ختم ہو گئی ہے تو یہ خواب دو اشارے دے سکتا ہے، پہلا مطلب یہ ہے کہ وہ امتحانات میں کامیاب نہیں ہوا اور فیل ہو جائے گا، دوسرا اشارہ اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ اس کی طبیعت شدید خراب ہو جائے گی۔ بیماری جو اس کے جسم میں بسے گی۔
  • لیکن اگر اس نے دیکھا کہ اس کے بیٹے کی بینائی اس کے کھو جانے کے بعد خواب میں اس کی طرف لوٹ آئی ہے تو اس رویا کی تعبیر خاص یہ ہوگی کہ وہ کئی بحرانوں سے دوچار تھا جو کہ اس کی پڑھائی یا پیشے میں اگر وہ بوڑھا تھا تو بحران ہو سکتا ہے، لیکن خدا اسے اداسی اور اداسی کے دائرے سے جلد ہی اس کی پریشانیوں کے غائب ہونے کے ذریعے خوشی میں منتقل کرے گا۔
  • اگر دیکھنے والے نے خواب میں کسی پولیس والے کو دیکھا جو اپنی بینائی سے محروم ہو جائے تو یہ خواب دیکھنے والے کی ناکامی اور اس کی زندگی کے کسی ایک معاملے میں اس کی ناکامی یعنی اس کے خاندان اور اس کے خاندان کی علامت ہے۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں ایک معروف سربراہ مملکت کو دیکھا اور جب وہ اس کے پاس گیا تو اسے نابینا پایا، تو بصارت کی تعبیر خواب دیکھنے والے کی شان میں گستاخی کرنے اور اس پر بہت زیادہ ظلم کرنے سے متعلق ہے جس سے وہ عقل سے محروم ہو جائے گا۔ زندگی میں امید اور خوشی کا۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے ایک ایسے آدمی کا خواب دیکھا جسے وہ حقیقت میں جانتا تھا، لیکن وہ خواب میں اندھا تھا، تو یہ خواب اس ناانصافی اور بہتان کی علامت ہے جو خواب دیکھنے والے پر پڑے گی۔
  • خواب میں یہ نظارہ متعدد مفہوم رکھتا ہے، اگر دیکھنے والا خواب میں دیکھتا ہے کہ اس کے فرسٹ ڈگری رشتہ داروں میں سے کوئی، جیسے کہ ماں، باپ، بھائی، نابینا ہو گیا ہے، تو یہ اس کی بے بسی کے احساس کی نشاندہی کرتا ہے، اور یہ کہ وہ اپنی زندگی میں ایک نظر انداز شخص ہے۔ اپنا حق ہے کیونکہ اسے اپنی صحت یا اس کے مال کی کوئی پرواہ نہیں ہے اور اگر دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ جس نے اسے خواب میں دیکھا اس کی بینائی واپس آگئی ہے تو اس خواب کی تعبیر خواب دیکھنے والے کو نجاست یا نجاست سے پاک کرنے سے ہوگی۔ اس کی شخصیت میں وہ خامیاں جو اس کی زندگی کو خراب کر رہی تھیں۔

Khwab Mein Andha Hona                کسی اور کے لیے نابینا ہونے کے خواب کی تعبیر

ایک خواب سے الجھن میں ہوں اور مجھے کوئی ایسی تعبیر نہیں مل رہی جس سے آپ کو تسلی ہو؟ خوابوں کی تعبیر کے لیے مصری سائٹ پر گوگل سے تلاش کریں۔

کسی دوسرے شخص کے لیے نابینا ہونے کے خواب کی تعبیر ان دکھوں اور پریشانیوں کی طرف اشارہ کر سکتی ہے جو آنے والے وقت میں خواب دیکھنے والے پر پڑیں گے، لیکن یہ تعبیر اس صورت میں درست ہو گی جب وہ نابینا شخص کافر ہو۔

Khwab Mein Andha Hona

نابینا ہونے کے خواب کی تعبیر

  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ بینائی کھو جانے کی وجہ سے وہ اپنے سامنے نہیں دیکھ سکتا، لیکن اپنے آپ کو کسی بھی چیز سے ٹھوکر کھائے بغیر سڑک پر چل رہا ہے جیسے کہ اس نے دیکھا ہے، تو یہ خواب دیکھنے والے کی طاقت کی علامت ہے، خواہ اس کی ذہنی ہو یا ذاتی۔ طاقت، کیونکہ وژن کا مطلب یہ ہے کہ وہ ایک نئی مہم جوئی میں داخل ہو گا جس کا مقصد کسی خاص چیز کو حاصل کرنا ہے جو وہ چاہتا ہے اور وہ حقیقت میں کسی کا سہارا لیے بغیر اس تک پہنچ جائے گا۔
  • بعض علماء نے کہا ہے کہ اگر خواب دیکھنے والا خواب میں اپنی بینائی کھو دے تو یہ بہت سارے پیسے کی علامت ہے جو وہ مختصر وقت میں لے گا۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ وہ نابینا ہے اور اس چیز سے گھبرا گیا ہے لیکن اس کا ایک جاننے والا اس کی مدد کرنے میں کامیاب رہا یہاں تک کہ وہ دوبارہ بینائی حاصل کر لے تو یہ خواب اس شخص کی حقیقی زندگی میں دیکھنے والے کی مدد کرنے کے کردار کی علامت ہے۔ اس کی تمام مشکلات میں اس کے ساتھ کھڑا ہے۔
  • میں نے ایک لڑکی سے نابینا ہونے کے خواب کی تعبیر پوچھی تو اس نے تعبیر کرنے والے سے کہا کہ میں نے ایک دولہا کو دیکھا جو مجھ سے شادی کرنے آیا تھا لیکن وہ اندھا تھا۔
  • خواب میں اندھے پن کے بارے میں خواب کی تعبیر جس کے مطابق امام صادق علیہ السلام نے تاکید کی ہے کہ رقم دیکھنے والے کے پاس آئے گی، لیکن یہ رقم ان کی نسل یا اس کی ملازمت کی نہیں تھی، بلکہ اس کے کسی رشتہ دار کی طرف سے ہو گی، جسے خدا چاہے گا۔ جلد ہی مر جاؤ اور اس کے لیے ایک بہت بڑا وارث چھوڑ دو جو اسے لے جائے گا اور اس رقم کی وجہ سے آرام دہ زندگی گزارے گا۔

اندھے پن اور بینائی کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • خواب میں اندھے پن کی تعبیر خواب دیکھنے والے کے نقصان اور گمراہی سے ہو سکتی ہے، خاص طور پر اگر وہ خواب میں دیکھے کہ اسے بینائی مل گئی ہے، لیکن کسی نے اسے نقصان پہنچا کر اسے اندھا کر دیا ہے۔ اس خواب کا مطلب ہے کہ وہ جلد ہی جس گمراہی میں پڑ جائے گا، اس کے پیچھے اس شخص کا ہاتھ ہو گا جس نے اسے نقصان پہنچایا ہے۔ وہ خواب میں.
  • اندھے پن کے خواب کی تعبیر اور پھر اکیلی عورت کو دیکھنا اس بات کی علامت ہے کہ وہ کئی سالوں سے مالی، پیشہ ورانہ اور علمی دونوں پہلوؤں میں ناکام اور ہار رہی ہے، لیکن خدا اس شدید ناکامی کو جلد ہی بڑی کامیابی سے بدلنا چاہتا تھا۔

امام صادق علیہ السلام کے خواب میں اندھے پن کی تعبیر

  • امام صادق علیہ السلام نے تصدیق کی کہ اس خواب کے تین مفہوم ہیں، یعنی موت، عدم موجودگی اور نقصان، کیونکہ پہلے مفہوم کا مطلب خواب دیکھنے والے کی موت نہیں ہے، بلکہ اس شخص کی موت ہے جس سے دیکھنے والا پیار کرتا تھا اور اس پر بھروسہ کرتا تھا ۔ وقت کی مدت، اور یہاں غیر حاضری سے مراد سفر ہے، نہ کہ دائمی علیحدگی یا ان کے درمیان تعلقات منقطع ہوجانا، تیسرے اشارہ کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا اس عزم کو کھو دے گا جو اسے اپنے مقصد تک پہنچنے کے لیے دھکیل رہا تھا، اور اس لیے وہ اس سے محروم ہو جائے گا۔ خود ہی مقصد ہے اور اسے کبھی نہیں لے Khwab Mein Andha Hona                                                                                                                               
  •                                                                                                               سکے گا۔

خواب میں میت کے اندھے ہونے کی تعبیر کیا ہے؟

  • یہ رویا ناخوشگوار رویوں میں شمار کی جاتی ہے کیونکہ یہ دیکھنے والے کے لیے برے نتیجے پر دلالت کرتی ہے، لیکن اگر خواب دیکھنے والا اپنے خواب میں ایک مردہ شخص کو دیکھے جو زندگی میں دیکھنے کے باوجود اندھا ہو، تو یہ خواب ایک بے حیائی کی علامت ہے جو خواب دیکھنے والا ہے۔ اس کے سامنے کمزور ہو جائے گا اور وہ کرے گا، اور یہ بے حیائی ہو جائے کہ وہ زنا کرے گا، عورت کے ساتھ یا وہ لوگوں کے پیسے چرائے گا، تو یہ خواب خواب دیکھنے والے کو اپنے ایمان کا درجہ بڑھانے کی ضرورت سے آگاہ کرتا ہے، کیونکہ خدا پر یقین کا درجہ جتنا زیادہ ہوگا، وہ شخص تمام آزمائشوں کا مقابلہ اتنا ہی مضبوط اور مضبوط ہوگا، اور اس کے سامنے کمزور ہونا اور آسانی سے اس کی رہنمائی کرنا مشکل ہوجائے گا۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے کسی اندھے مردہ کا خواب دیکھا اور خواب میں اس کی دوبارہ بینائی لوٹ آئی تو یہ خواب امید افزا ہے، خصوصاً اگر خواب دیکھنے والے پر ظلم و ستم کیا گیا ہو، کیونکہ اس کا مطلب یہ ہے کہ جلد ہی باطل فنا ہو جائے گا اور حق کی فتح ہو گی۔ ، ان شاء اللہ.

اکیلی خواتین کے لیے خواب میں اندھا پن

  • اکیلی عورت کے خواب میں ناخوشگوار خوابوں میں سے ایک یہ ہے کہ اگر وہ دیکھے کہ وہ نابینا ہے کیونکہ یہ اس کے غیر اخلاقی رویے کے نتیجے میں اس کی بری شہرت کی نشاندہی کرتا ہے، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اسے تعلیم اور مذہب میں مناسب حصہ نہیں ملا، اور یہ کہ وہ نابینا ہے۔ بری اور گمراہ لڑکیوں سے دوستی کرنا، اس خواب کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے کو اپنی شخصیت اور رویے کا جائزہ لینے کی ضرورت ہے تاکہ وہ بہت سی مصیبتوں میں نہ پڑ جائے، اور اسے اپنے سے بڑی عمر کے کسی شخص سے مشورہ اور رہنمائی کی بھی ضرورت ہے تاکہ وہ اس عذاب سے باہر نکل سکے۔ نجاست کا کنواں جس میں وہ رہتی ہے اور موت سے پہلے خود کو اس سے پاک کرنے کی کوشش کرتی ہے۔
  • اگر کوئی اکیلی عورت اپنے خواب میں کسی ایسے شخص کو دیکھے جس کی بینائی ختم ہو گئی ہے تو یہ خواب اس بات کی علامت ہے کہ کوئی نوجوان اس کے جال میں گرنے کی تلاش میں ہے، کیونکہ وہ بھیڑیوں کی طرح ہے اور اس کے لیے کوئی محفوظ نہیں۔
  • جب اکیلی لڑکی اپنے خواب میں ایک نابینا نوجوان کو دیکھتی ہے لیکن اس نے اسے نہیں چھوڑا بلکہ اس کے شانہ بشانہ اس کی خدمت اور نگہداشت کرتی رہی یہاں تک کہ رحمٰن نے اسے بینائی کی نعمت سے نوازا، اس خواب کی تعبیر بہت سے فقہاء نے کی ہے۔ اس لڑکی کی ایک ایسے شخص سے شادی کی علامت کے طور پر جس کے طرز عمل کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ وہ اپنے مذہب میں کمزور ہے اور خدا کی پیروی نہیں کرتا ہے اسے اس دنیا میں اسلامی مذہب کے نقطہ نظر کی پرواہ نہیں ہے، بلکہ وہ خواہشات اور خواہشات کی پیروی کرتا ہے۔ اور یہ بات خواب دیکھنے والے کو بہت پریشان کرے گی کیونکہ وہ خدا سے ڈرتی ہے اور اس لیے اس نے اپنے شوہر کو شیطان کا شکار نہیں چھوڑا بلکہ وہ اس کے قریب ہو کر اسے دین کی تعلیمات میں جذب کرائے گی جب تک کہ وہ خدا کی محبت حاصل نہ کر لے۔ اور اس کا رسول۔
  • اگر کسی اکیلی عورت نے خواب میں ایک شخص کو دیکھا جو نابینا پن کا شکار ہے لیکن وہ اس کے پاس نہیں گئی اور بھاگ گئی تو اس خواب کا مطلب ہے کہ وہ ایک باشعور شخصیت ہے اور ایک مذہبی شخص اور اس شخص کے درمیان فرق کرنے کی اہلیت رکھتی ہے جو اس کا دعویٰ کرتا ہے۔ مذہبی اور اخلاقی ہے اور درحقیقت ایک منافق ہے اس کے اخلاق، اس کا دل اور اس کے اخلاق یا رویے پر شک کرنے والے کسی بھی شخص کے ساتھ اختلاط سے مکمل دوری۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں اندھا پن

  • شادی شدہ عورت کے خواب میں یہ نظارہ اس طریقہ کی علامت ہے جو یہ عورت اپنے شوہر کے ساتھ بات چیت کے لیے استعمال کرتی ہے، کیونکہ وہ اس کے ساتھ غیر اخلاقی سلوک کرتی ہے، اور یہ اسے اس سے الگ کر دے گا چاہے کوئی بھی اس سے محبت کرتا ہو۔
  • یہ خواب اس عورت کے رحمن کی عبادت میں کوتاہی کی طرف اشارہ کرتا ہے کیونکہ وہ دنیاوی معاملات میں اپنا وقت ضائع کرتی ہے اور اس طرح موت کے سامنے اس کے لیے تیار نہیں ہوتی اور یہ خواب اس کی نشانیوں میں سے ایک ہے۔ اس کی زندگی میں خوشی کی کمی اس کے اندر عدم تحفظ اور استحکام کے احساس کے نتیجے میں۔
  • شادی شدہ عورت کے خواب میں اس خواب کی تعبیر کا مطلب یہ ہے کہ وہ ایک ایسی عورت ہے جو اپنی زندگی کو محفوظ نہیں رکھتی، کیونکہ وہ بہت سے لوگوں کی باتیں سنتی ہے جو اس کے مفاد کی اتنی پرواہ نہیں کرتے جتنی انہیں اس بات کی پرواہ ہوتی ہے کہ اس کی شادی شدہ زندگی ختم ہو جائے اور وہ اس کی صداقت اور اعتبار کو یقینی بنائے بغیر، اور اس لیے اسے چاہیے کہ وہ دوسروں کے ساتھ اپنے تعلقات کو فلٹر کرے 
  • اور اپنے ساتھ صرف وہی لوگ رکھے جو اس سے سچی محبت کرتے ہیں اور اس کے ازدواجی گھر میں اس کے رہنے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔
  • اگر شادی شدہ عورت نے دیکھا کہ اس کا شوہر خواب میں اندھا ہو گیا ہے اور اس کی آزمائش میں اس کا ساتھ دینے لگا ہے اور اسے تقویت دینے لگا ہے تاکہ وہ اس مصیبت میں زندگی بسر کر سکے تو اس خواب کے دو معنی ہیں، پہلی تعبیر خواب میں دیکھنے والے کی محبت کی ہے۔ 
  • اس کے گھر کے لوگ، خاص طور پر اس کا شوہر، جیسا کہ وہ اسے ہمیشہ مشورے اور رہنمائی فراہم کرتا ہے اور اس کا ہاتھ پکڑتا ہے جب تک کہ وہ حقیقت میں اپنی مشکلات سے باہر نہ آجاتے ۔ دینی اقدار کو بلند کریں تاکہ وہ دنیا میں ان کے ساتھ نیک رہے اور جب وہ مر جائیں اور آخرت میں جائیں تو ان کے لیے بہت سے نیک اعمال انجام دیں۔
اب سب سے زیادہ پڑھی گئی،   ابن سیرین کی خواب میں بچھڑے کو ذبح ہوتے دیکھنے کی اہم ترین 20 تعبیریں

ایک آدمی کے لیے خواب میں اندھا پن

  • اگر کوئی آدمی خواب میں دیکھے کہ وہ نابینا ہے تو یہ خواب اس بات کی علامت ہے کہ وہ بد اخلاق ہے اور اس کے اخلاق اعلیٰ نہیں ہیں اور بصارت کا مطلب ہے کہ وہ بصیرت سے اندھا ہے کیونکہ وہ راہ راست سے ہٹ جائے گا اور سرگوشیوں کو سن لے گا۔ شیطان اور بہت سی برائیاں کرتے ہیں۔
  • بعض تعبیرین کا کہنا ہے کہ خواب میں یہ خواب دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا دنیا کی بہت سی چیزوں کو نہیں سمجھتا اور اس کی وجہ سے وہ زندگی میں بغیر کسی اہداف یا خواہش کے تصادفی طور پر چلتا ہے اور اس وجہ سے اداکاری اور سوچ میں یہ جان لیوا افراتفری ناکامی کا حصہ بن جاتی ہے۔ اس کی زندگی کی وجہ سے زندگی میں کسی بھی چیز میں کسی منصوبہ یا تنظیم کے بغیر کامیابی نہیں ہے۔
  • قابل ستائش نظاروں میں سے ایک خواب میں ایک آدمی کی عارضی مدت کے لیے بینائی سے محروم ہونا ہے اور پھر وہ خود بخود دیکھنے اور حرکت کرنے کے لیے دوبارہ واپس آجاتا ہے کیونکہ یہ خواب خواب دیکھنے والے کو بتاتا ہے کہ خدا اسے شیطان کے راستے سے بچائے گا، جس سے وہ زندگی میں اس کے لیے بنیاد بنا رہا تھا، 
  • اس لیے اس خواب کی تعبیر ہدایت اور خواب دیکھنے والے کے دل کو خدا کے نور اور اس کی خوبصورت عبادت سے بھرنے سے مربوط ہے۔
  • بعض مبصرین نے کہا کہ اندھے پن کے بعد دیکھنے کا خواب دیکھنے سے مراد بحرانوں کے بعد خوشی محسوس کرنا، پابندیوں کے بعد آزادی حاصل کرنا اور برسوں کے نفسیاتی دباؤ کے بعد سکون حاصل کرنا ہے۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں دیکھا کہ وہ اپنے راستے پر چل رہا ہے اور ایک شخص کو نابینا پن میں مبتلا پایا تو اس نے اس کا ہاتھ پکڑ کر اس کی مدد کی یہاں تک کہ وہ اس جگہ پہنچ گیا جہاں تک وہ پہنچنا چاہتا تھا، اس خواب میں تین اشارے ہیں، پہلا اشارہ یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے کو حالات اس کی زندگی کے بحرانوں پر قابو پانے میں مدد دیتے ہیں، دوسرا اشارہ اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ اس کے پاس بیدار ضمیر ہے،
  •  کیونکہ وہ اپنے کام میں وفادار ہے اور اپنی تمام تر کوششیں کرتا ہے ۔ خیر خواہ ہستیوں میں سے، جیسا کہ وہ دوسروں کے ساتھ تعاون کرنا پسند کرتا ہے تاکہ ان کی زندگیوں کو پریشان کرنے والی کسی بھی مصیبت سے بچایا جا سکے، اور خدا سب سے بلند اور بہتر جانتا ہے

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button