Khwab Mein Anjeer Dekhne ki Tabeer

Khwab Nama Khwab Mein Anjeer Dekhne ki Tabeer

Khwab Mein Anjeer Dekhne ki Tabeer

Khwab Nama Khwab Main Anjeer Dekhne ki Tabeer

injeer2-2
injeer2-2

Khwab Mein Anjeer Dekhne ki Tabeer

Khwab Mein Anjeer Dekhne ki Tabeer khawab me anjeer milna sahib e khawab k liye maali khushhali ki alamat  he or anjeer ka darkhat aese maaldar or ghanni shakhs par  dalallat karta jis k paas dushman e islam panah lenge is liye sanp anjeer k darakht k pas panah lete hen phallon me koi phall isk barabar nahe he

خواب میں انجیر دیکھنے کی تعبیر 

خواب میں انجیر، محمد بن سیرین

انجیر: بہت زیادہ مال ہے اور اس کا درخت بہت مفید مال والا امیر آدمی ہے دشمنان اسلام اس کا سہارا لیتے ہیں کیونکہ انجیر کا درخت سانپوں کی پناہ گاہ ہے اور اس کا کھانا کثرت اولاد کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ کیونکہ خداتعالیٰ نے اس کی شان بیان کی جیسا کہ اس نے قرآن میں اس کی قسم کھائی تھی، اور راہگیروں کے ایک گروہ نے اس سے نفرت کی، اور انہوں نے ذکر کیا کہ یہ فکر اور غم پر دلالت کرتا ہے، اور انہوں نے آدم اور حوا کے قصے میں اللہ تعالیٰ کے اس فرمان کا حوالہ دیا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “اس درخت کے قریب مت جاؤ۔” ان میں سے بعض نے کہا: انجیر ان لوگوں کے لیے غم اور ندامت ہے جس نے انہیں کھایا یا اسے مارا۔

خواب میں انجیر

محمد بن سیرین

خواب میں انجیر: جس نے اسے لگوایا یا اپنے گھر میں داخل کیا اس کے لیے بہت زیادہ مال اور زرخیزی، ابن سیرین سے روایت ہے کہ انہوں نے جاگتے ہوئے انجیر کی طرف دیکھا اور کہا:

اگر یہ نیند میں ہو اور یہ کہا گیا ہو کہ جس نے خواب میں انجیر دیکھے تو وہ بوری کھینچ لے اور یہ اس کے لیے رقم ہے جس نے اسے تکلیف دی اور اس کا اثر اس پر بہت زیادہ نظر آئے گا۔

شیخ عبدالغنی نابلسی خواب میں انجیر دیکھتے ہیں۔

خواب میں وہ ان لوگوں کے لیے مال اور زرخیزی ہے جو اس سے متاثر ہوتے ہیں، اور انجیر کا درخت ایک امیر آدمی ہے جس میں بہت پیسہ ہے،
مفید ہے اور اسلام کے دشمن اسے پناہ دیتے ہیں، کیونکہ سانپ اس درخت کو پناہ دیتے ہیں۔ پھلوں میں کچھ بھی نہیں ہے جو اسے تبدیل کرتا ہے۔
اور جس نے دیکھا: کہ وہ اس میں سے کھائے گا، اور اس کی اولاد بڑھے گی، اور کہا گیا ہے کہ انجیر عراق کا رزق ہے،
اور اس کے مالک نے بغیر تھکاوٹ کے ایک رقم کھادی ہے، اور اس کا اثر اس پر ظاہر ہوتا ہے، اور اسے کھانے سے۔ اس میں سے بہت کم رزق ہے بغیر مشقت کے، اور
کہا گیا کہ انجیر کا پھل اور اس کے پتے غم اور ندامت ہیں، لہٰذا جو اسے کھائے گا اس پر کوئی ایسا حکم آئے گا جو اس کے پاس آیا ہے، یا اس کے پاس آئے گا، اور ایسا
ہی ہوا۔ آپ نے فرمایا کہ انجیر کو صالح، لوگوں کی پسند، آسان رزق، مکمل سعادت اور فراوانی سے تعبیر کیا گیا ہے، اور
اپنے وقت میں کالی انجیر بہتر ہے اور سفید انجیر کالی انجیر سے بہتر ہے۔
اگر کوئی شخص مختلف وقت میں انجیر دیکھتا ہے، تو یہ حسد کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کو پیش کیا جائے گا. شاید دائیں طرف ڈیل انجیر۔
اگر کوئی شخص مختلف وقت میں انجیر دیکھتا ہے، تو یہ حسد کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کو پیش کیا جائے گا.
شاید انجیر حق کی طرف اشارہ کرتا ہے، اگر انجیر سیاہ ہے تو حق باطل ہے۔
شاید یہ اداسی، اداسی اور اونچی جگہ سے نیچے کی طرف نکل جانے کی نشاندہی کرتا ہے۔
شاید پچھتاوے کی طرف اشارہ کیا جاتا ہے جیسا کہ انجیر کھانے کے پچھتاوے سے ظاہر ہوتا ہے۔

خواب میں ملرکا انجیر

خواب میں انجیر اگر آپ اسے کھاتے ہیں تو یہ جسم میں سردی کی کیفیت کی نشاندہی کرتا ہے، لیکن اگر آپ اسے بڑھتا ہوا دیکھیں تو یہ عام طور پر صحت اور نفع کے لیے موزوں ہے۔
اگر کوئی لڑکی اپنے خواب میں انجیر کو بڑھتا ہوا دیکھے تو جلد ہی اس کی شادی ایک نامور، امیر آدمی سے ہو جائے گی۔
خواب  میں انجیر کھانے  کی تعبیر 
اور تعبیر مختلف صورتوں میں دیکھنے والے کی حالت کے لحاظ سے مختلف ہوتی ہے جب خواب میں انجیر دیکھ کر اسے کھاؤ تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ تم انجیر کھاؤ۔ مستقبل میں اچھی قسمت حاصل کریں اور زندگی میں مختلف رکاوٹوں سے چھٹکارا حاصل کرنے کے قابل ہو، اور زندگی میں عمدہ کارکردگی اور زندگی اور مستقبل میں ملنے والے مختلف معاوضوں کا حوالہ دیں اور یہاں انسائیکلوپیڈیا پر سب سے اہم تفصیلات ہیں۔

خواب میں انجیر دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے:

  • عالم ابن سیرین نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ خواب میں انجیر بہت ساری بھلائیوں، رزق اور مال کو ظاہر کرتا ہے، اور یہ بڑی تھکاوٹ کے بعد حلال مال سے آتا ہے اور تجارت میں نفع کے ذریعے آتا ہے، اور اس نے نقل کیا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے اپنی پیاری کتاب میں ذکر کیا ہے، اور اس لیے انجیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے اچھی اور برکتیں ہیں۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ اپنے گھر میں انجیر لاتا ہے تو یہ رویا اس بات پر دلالت کرتی ہے کہ وہ بعد میں امیر ہو جائے گا، اور جو شخص خواب میں انجیر کھاتے ہوئے دیکھے تو یہ خوشی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ کوئی اسے دے رہا ہے۔ انجیر، یہ وژن بہت سے اہداف اور عزائم کے حصول کی طرف اشارہ کرتا ہے۔اور وہ خواہشات جو رائے چاہتی ہے۔
  • اور اگر خواب میں انجیر کا درخت نظر آئے، خواہ وہ مرد ہو، کنواری عورت ہو یا شادی شدہ عورت، تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اکیلی لڑکی جلد ہی اعلیٰ اخلاق والے سخی آدمی سے شادی کر لے گی، اور شادی شدہ عورت کو خدا کی طرف سے عزت ملے گی۔ حمل، اور وہ ایک خوبصورت بچے کو جنم دے گی جو بیماریوں سے پاک اور اچھی صحت میں ہو، اور یہ نقطہ نظر مریض کو شفا دینے اور بہت سی خواہشات اور اہداف کو پورا کرنے کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے جو رائے اس کی آئندہ زندگی میں چاہتی ہے۔

شادی شدہ عورت کو خواب میں انجیر دیکھنے کی تعبیر:

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ جب شادی شدہ عورت خواب میں انجیر کو کھاتے ہوئے دیکھتی ہے تو یہ نظر اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ وہ ان تمام پریشانیوں اور پریشانیوں سے نجات حاصل کر لے گی جن سے بیوی اپنی زندگی میں دوچار ہوتی ہے اور جب شادی شدہ عورت انجیر کھاتی ہے۔ اس کے شوہر نے خواب میں دیکھا کہ یہ جلد ہی حمل کے ساتھ اس کے لئے اچھی جلد ہے اور ان تمام خواہشات کی تکمیل ہے جو وہ حاصل کرنا چاہتی ہیں۔

حاملہ عورت کو خواب میں انجیر دیکھنے کی تعبیر:

  • خواب کی تعبیر کے علما کا کہنا ہے کہ جب آپ حاملہ عورت کو خواب میں دیکھتے ہیں کہ وہ انجیر کھاتی ہے اور انہیں خریدتی ہے یا اس کے پاس انجیر ہے تو یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اللہ تعالیٰ اسے ایک خوبصورت بچہ عطا کرے گا اور اسے عزت بخشے گا۔

اکیلی لڑکی کو خواب میں انجیر دیکھنے کی تعبیر:

  • اگر کسی کنواری لڑکی کو خواب میں انجیر نظر آئے تو یہ نظارہ نیکی اور بہت سارے مال کی نشاندہی کرتا ہے اور یہ کہ وہ استقامت سے لطف اندوز ہو گی اور خوشیوں سے بھرپور زندگی گزارے گی، اور جلد ہی اس کی شادی ایک اعلیٰ اخلاق والے آدمی سے ہو جائے گی۔ اس کی ہر خواہش پوری ہو گی اور اسے اپنے کام اور زندگی میں کامیابی ملے گی۔

خواب میں انجیر کھانے کی تعبیر:

جب کوئی شخص خواب میں خشک انجیر دیکھتا ہے تو اس سے حلال رقم کی فراوانی ہوتی ہے اور خواب دیکھنے والے کو اپنے کام میں کامیابی کی بدولت بہت زیادہ رقم مل جاتی ہے۔

خواب میں انجیر خریدنا:

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ جب کوئی شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ خواب میں انجیر خرید رہا ہے تو یہ نظارہ اس کے بہت سے دوستوں کی اچھی دوستی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور وہ ایک نیا رشتہ بنانے میں کامیاب ہو جاتے ہیں جو زندگی کے ہر شعبے میں ایک دوسرے کی مدد کرتے ہیں۔

خواب میں خشک انجیر جمع کرنا:

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ جب کوئی شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ سوکھے انجیر جمع کر رہا ہے تو یہ خواب خوش قسمتی، استحکام، خوشی اور مسرت کے ساتھ زندگی گزارنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اسے بہت زیادہ مال ملے گا

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button