khwab mein bacha (baby) dekhna

khwab nama khwab mein bacha (baby) dekhna

khwab nama khwab mein bacha (baby) dekhna

khwab nama khwab main bachha dekhna
bachha2
bachii-chooti1
sabii-bachh1-2
sabii-bachh2-2

خواب میں بچوں کو کھیلتے یا ہنستے ہوئے دیکھنا سونے والوں پر ضرور اچھا اثر ڈالتا ہے، اور اس کے برعکس بچوں کو روتے یا درد میں دیکھ کر، لیکن جیسا کہ ہم عادی ہیں، ایک سائنسدان خوابوں کی تعبیر خصوصی اکاؤنٹس کے ساتھ کرتا ہے، تاکہ تعبیر کے بارے میں مزید معلومات حاصل کی جاسکیں۔ خواب میں لڑکوں اور بچوں کو دیکھنا۔

ابن سیرین اور نابلسی کا خواب میں بچوں کو دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں لڑکا بچے کو دیکھنا کمزور دشمن کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دوستی اور دشمنی کا اظہار کرتا ہے ، اور خواب میں لڑکا بچوں کو دیکھنا پریشانی کا باعث ہو سکتا ہے کیونکہ بچوں کی پرورش بے فکر نہیں ہے، اور خواب میں لڑکا اٹھانا اس بات پر دلالت کرتا ہے۔ وہ ذمہ داری اٹھاتا ہے.
  • خواب میں چھوٹے بچوں کو دیکھنا اس آسانی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو خواب میں بچے کی شکل کے لحاظ سے آسان پریشانیوں کو بڑھاتی ہے یا اس کی نشاندہی کرتی ہے، اور جو شخص خواب میں اپنے آپ کو بچہ بن کر لوٹتے ہوئے دیکھتا ہے وہ جہالت سے نکل سکتا ہے، اور ایک بچے کی طرح لوٹنا۔ خواب معذوری کی وجہ سے دیکھ بھال اور توجہ کی ضرورت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں ایک نوعمر لڑکا دیکھنے والے کے لیے خوشخبری ہے ، اور خواب میں بچہ بہت زیادہ پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے، خاص طور پر اگر وہ مرد ہو، اور خواب میں بچے کا آسمان سے اترنا عام راحت اور نجات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ زنجیریں
  • اور کنواری لڑکی کا خواب میں بچہ اس کی شادی کے قریب آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر اکیلی لڑکی خواب میں دیکھے کہ اس کے ہاں بچہ ہے تو اس پر چھوٹی عمر میں ہی بہت بڑی ذمہ داری عائد ہوتی ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچہ پریشانیوں اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے ، خاص طور پر اگر وہ بچہ ہے۔ ، یہ اس کے کندھوں پر ڈالی گئی ایک نئی ذمہ داری کی علامت ہے۔
  • کسی آدمی کے لیے خواب میں بچے دیکھنا اس کے کاروبار اور اس کی روزی میں وسعت کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور مرد کے لیے لڑکوں کے بچوں کا خواب اس کی عزت اور لوگوں میں اس کی عزت کے بڑھنے کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے کہ خواب میں بچوں کو دیکھنے کا عام مطلب یہ ہے کہ وہ زندگی کی زینت، خوشی اور مسرت ہیں اور خواب میں بچے دیانت اور عقل کے ساتھ اچھے قرض اور پاکیزگی کی علامت ہیں۔

بچوں کے خواب کی تعبیر ابن شاہین الظاہری

  • امام ابن شاہین فرماتے ہیں کہ  خواب میں خوبصورت بچہ خوشی اور مسرت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں خوبصورت بچوں کا دیکھنا مطلوبہ کامیابی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جہاں تک بدصورت یا بدصورت بچے کا خواب دیکھنا ہے تو یہ اس کے مخالف یا دشمن کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والا
  • ابن شاہین کے مطابق خواب میں چھوٹے بچے کو اٹھانا غم اور فریب کی دلیل ہے، سوائے اس کے کہ سونے والا یہ دیکھے کہ وہ خواب میں بچے کو اٹھائے ہوئے ہے جبکہ وہ اپنے کپڑوں میں لپٹے ہوئے ہے، بشرطیکہ وہ پرسکون ہو۔
  • الظہری نے مزید کہا کہ خواب میں لڑکی کو لے جانا لڑکوں کے بچے کو لے جانے سے بہتر ہے۔
  • رہی بات جو خواب میں اپنے آپ کو ایک بچے کی طرح لپیٹے ہوئے دیکھے تو ظاہر کے مطابق تعبیر کے چار پہلو ہیں اور سب کے سب اچھے نہیں ہیں، یہ خواب عقل کے ضائع ہونے، غائب ہونے پر دلالت کرتا ہے۔ پیسے کا، قید میں آزادی کا غائب ہو جانا، یا بیماری سے صحت کا غائب ہو جانا، اور وہ یہ کہ کسی شخص کا لپٹ کر لوٹ جانا سب کچھ ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اور غریب کا یہ نظارہ کسی ناخوشگوار بڑھاپے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ .

خواب میں لڑکا بچہ دیکھنے کی علامت

  • ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق خواب میں لڑکا بچہ پریشانی اور بھاری ذمہ داریوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں نامعلوم لڑکا بچے کو دیکھنا کمزور دشمن کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں لڑکے کو ہنستے ہوئے دیکھنا ، خواب دیکھنے والے کے لیے خوشخبری ہے۔ بچہ معلوم ہے، اور ایک لڑکا شیرخوار لڑکے کو اٹھانا خواب میں اچھا نہیں ہے۔
  • خواب میں لڑکا بچہ دیکھنا خوشی کی خبر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خواب میں لڑکے کو ہنستے ہوئے دیکھنا خوشی کی خبر کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں روتا ہوا بچہ تسلی اور سہارے کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور کہا جاتا ہے کہ لڑکا بچے کو روتا ہوا دیکھنا۔ خواب لوگوں کے ساتھ تعلقات میں کمی کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں بدصورت لڑکے یا بدصورت بچے کو دیکھنا بری خبر ہے، اور خواب میں خوبصورت لڑکا دیکھنا خوشخبری اور کوشش میں کامیابی ہے ، اور خواب میں خوبصورت لڑکا دیکھنا رزق یا اولاد کی بشارت ہے، اور خدا سب سے بہتر جانتا ہے.
  • خواب میں لڑکا بچہ کام کرنے والے یا روزی روٹی رکھنے والے مرد کے لیے خوشخبری ہے ، شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں لڑکا بچہ پیدا ہونا اس کی حالت میں بہتری یا حمل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں مردہ بچے کو دیکھنا ایک حکم کے خاتمے اور اس میں خلل کی علامت ہے، اور خواب میں مردہ بچے کی موت کام یا تجارت سے روزی روٹی میں رکاوٹ کی طرف اشارہ کر سکتی ہے ۔ خواب، یہ کسی ایسی چیز کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو الخضر اور موسیٰ علیہ السلام کے قصے کی نیکی اور نیکی کو چھپاتا ہے۔
  • خواب میں لڑکا بچہ دینا پریشانیوں اور ذمہ داریوں سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں لڑکا بچہ لینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ پریشانیوں اور ذمہ داریوں کو برداشت کرتا ہے یا اس کے شروع میں کسی منصوبے میں شامل ہوتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ گویا اس نے بیٹا خریدا ہے۔ خواب، یہ پریشانی اور پریشانی ہے جو اس پر آتی ہے۔
  • خواب میں بھورے رنگ کے بچے کو دیکھنا مضبوط خبر سننے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں سنہرے بالوں والی لڑکا صحت اور جھوٹ کی خبر ہے، جیسا کہ خواب میں گورے بچے کے لیے، یہ سچی خبر ہے، اور کہا جاتا ہے کہ ایک سیاہ فام لڑکا۔ خواب میں دیکھنے والے کی تلاش میں کامیابی کی کمی کی نشاندہی کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ آئینے میں دیکھ رہا ہے اور خواب میں جوان لڑکے کا چہرہ دیکھے گا تو اگر اس کی بیوی حاملہ ہے تو وہ اس جیسا لڑکا پیدا کرے گا اور اگر وہ برہمی ہے تو اس سے شادی کر لے گا۔

خواب میں چھوٹی بچی کو دیکھنے کی تعبیر

  • شیخ النبلسی رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ خواب میں لڑکی کی پیدائش دیکھنا ایک قابل مذمت نتیجہ ہے، جیسا کہ خواب میں چھوٹی بچی کو دیکھنا، زرخیزی، کثرت اور شان و شوکت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں بچی کو لے جانا نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ بشارت، بشرطیکہ وہ دودھ پلانے والی بچی نہ ہو، اور خواب میں لڑکی کا خریدنا دیکھنے والے کے لیے اچھا ہے۔”
  • خواب میں ایک چھوٹی لڑکی دنیا کی طرف اشارہ کرتی ہے، کیونکہ قیدی کو اس کی آزادی ہے، اور مقروض کو اپنا قرض ادا کرنا ہے، اور خواب میں بچے کو لے جانا مصیبت زدہ کے لیے، راحت اور جھگڑے والے کے لیے ہے۔ ، فتح اور فتح۔ خواب میں۔
  • خواب میں بچے کو ہنستے ہوئے دیکھنا اس دنیا میں خوشی اور مسرت کی خوشخبری کی دلیل ہے، جیسا کہ خواب میں بچے کا رونا مشکل حالات کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اس میں رکاوٹ پیدا کرتا ہے، خصوصاً اگر وہ رونا ہو، کہا جاتا ہے کہ بچے کو دیکھ کر خواب میں آواز کے بغیر رونا سلامتی اور خطرے سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • ڈراؤنی لڑکی کو خواب میں دیکھنا دنیا کی خیانت اور افسوسناک حالات کی طرف اشارہ کرتا ہے، جہاں تک خواب میں خوبصورت لڑکی کو دیکھنا ہے، تو یہ خوبصورت دنوں کی علامت ہے، اور خواب میں بدصورت لڑکی اس دنیا میں بری زندگی کی علامت ہے۔
  • مردہ بچے کا خواب دیکھنے والے کی امید کی موت کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کی وہ تلاش کر رہا تھا، اور خواب میں بچے کی موت خواب دیکھنے والے کی زندگی میں بھاری اور بھاری غموں کی علامت ہوسکتی ہے، اور کہا جاتا ہے کہ بچے کو دیکھنا۔ خواب میں مرنا کسی منصوبے یا خیال کی ناکامی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں سرخ بالوں والے بچے کو دیکھنا ایک ایسی صورت حال سے گزرنے کی نشاندہی کرتا ہے جس میں صبر اور طاقت کی ضرورت ہوتی ہے، اور ایک گوری لڑکی کا خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ خوش کن دنوں کا خواب دیکھنے والے یا رشتہ داروں اور دوستوں کے درمیان تعلق، اور سنہرے بالوں والی لڑکی خواب ان دنوں کی علامت ہے جس میں فتنہ اور تفریح ​​ہوتا ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اسے ایک سے زیادہ عورتوں سے نوازا گیا ہے تو اس کے پاس دنیا میں خوشی کے مختلف اسباب ہیں اور جو شخص یہ دیکھے کہ اسے ایک لڑکی سے نوازا گیا ہے تو اس کے لیے دنیا کا دروازہ کھول دیا جائے گا، اور اللہ تعالیٰ زیادہ مہربان اور بہتر جانتا ہے۔

خواب میں بچے اور نومولود کو دیکھنا

  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں شیر خوار ہونا زیادتی ہے اور چھوٹے شیر خوار بچے کو خواب میں اٹھانا بہت زیادہ پریشانی اور مصیبت ہے، ہاں میں جانتا ہوں۔
  • اور جو شخص خواب میں اپنے آپ کو ایسے دیکھے کہ گویا وہ بچے کی طرف لوٹ رہا ہے تو اگر وہ غریب ہے تو وہ امیر ہوگا اور اگر وہ فکر مند ہے تو اس کی پریشانیاں اس سے دور ہو جائیں گی ۔
  • خواب میں روتے ہوئے بچے کی تعبیر کرنا کہ یہ انتباہ کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ کچھ غلط ہو رہا ہے، اور خواب میں روتے ہوئے بچے کو دیکھنا بیکار منصوبوں میں داخل ہونے کی علامت ہے۔
  • خواب میں بچے کو ہنستے ہوئے دیکھنا خوشخبری اور رزق کی علامت ہے ، اور جو شخص خواب میں بچے کو مسکراتے ہوئے دیکھتا ہے، وہ ایک کامیاب پروجیکٹ میں داخل ہو رہا ہے یا اس مقصد کو حاصل کر رہا ہے جس کی وہ تلاش کر رہا ہے۔
  • خواب میں بچوں کو روتے ہوئے دیکھنا جنگ کی علامت ہو سکتی ہے، اور خواب میں درد سے روتے ہوئے بچوں کا رونا فساد کی علامت ہے، اور خواب میں بچوں کا رونا کسی سنگین معاملے کے پیش آنے کی تنبیہ ہو سکتی ہے۔ زلزلہ یا اس جیسا۔
  • خواب میں مردہ شیر خوار کو دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ پریشانی اور پریشانی دور ہو جائے گی، اور اس کے برعکس خواب میں بھوکے بچے کو دیکھنا، جو پریشانی اور پریشانی کے واقع ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں معلوم شیر خوار بچے کو معلوم پریشانیوں کی طرف اشارہ ہے۔

یہاں کلک کرکے خواب میں بچے کو دیکھنے کی تعبیر کے بارے میں مزید پڑھیں ۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچہ دیکھنے کی تعبیر

  • ابن سیرین رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچہ دیکھنا قناعت اور خوشی کی بشارت ہے اگر بچہ خوبصورت ہو ۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچے کو روتے ہوئے دیکھنا اس کی روزمرہ کی زندگی میں بے چینی اور تھکاوٹ کی نشاندہی کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے خواب میں بچوں کا رونا کسی چیز کی توقع کی وجہ سے تناؤ، پریشانیوں اور پریشانیوں کی علامت ہے۔
  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ اگر کوئی عورت خواب میں دیکھے کہ اس کے ہاں بچہ لوٹ آیا ہے تو وہ دوبارہ جنم نہیں دے گی کیونکہ لڑکی کو جنم نہیں دیتا، اور اگر وہ حاملہ ہے تو اس کی ولادت اس کے مشابہ لڑکی ہوگی، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں خوبصورت بچہ اچھی قسمت اور بہت سی بھلائی کی نشاندہی کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بدصورت بچہ پریشان کن اور بری خبر کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں غصے والے بچے کو دیکھنا کام یا معاش میں رکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں نامعلوم مردہ بچہ پریشانی اور پریشانی کی موت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں معلوم بچے کی موت اس کے گھر والوں کی نافرمانی یا اس کی ذمہ داری سے سبکدوش ہونے کی نشاندہی کرتی ہے۔
  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں ایک لڑکا کو جنم دیا ہے تو اس کے لیے خوبصورت خبر آئے گی اور اگر شادی شدہ عورت نے خواب میں ایک سے زیادہ بچے جنے ہوں تو وہ اپنی زندگی کا لطف اٹھا رہی ہے۔ .

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچہ لے جانا

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچہ لے جانا اپنے بچوں کی فکر یا امانت لے جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں بچہ لے جانا پابندی اور پریشانی کے احساس کی طرف اشارہ کرتا ہے جب کہ خواب میں بچہ لے جانا پریشانی اور راحت کا خاتمہ۔
شادی شدہ عورت کو خواب میں بچہ دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ کسی اور کی ذمہ داری اٹھاتی ہے، جب کہ خواب میں بچہ دینا شادی شدہ عورت کی زندگی کی پریشانیوں اور ذمہ داریوں سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

اکیلی عورت کے لیے خواب میں بچہ دیکھنے کی تعبیر

اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں بچے اور لڑکے ایسی علامتیں ہیں جو شادی کے قریب آنے اور خاص ذمہ داریوں کو اٹھانے کی علامت ہیں اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں لڑکا بچے کو اٹھائے ہوئے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ اس کے معاملات قدرے مشکل ہوں گے، لیکن یہ اچھے کے لیے ہو گا، اور خواب میں بچے کو لے جانا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اکیلی لڑکی اپنے مقاصد کو حاصل کرنے میں کامیاب ہو جاتی ہے۔ اکیلی عورت کے لیے خواب میں بچے کی پیدائش کام، شادی
یا سفر کے ساتھ اس کی زندگی میں ایک نئی شروعات کی نشاندہی کرتی ہے ۔ جہاں تک ایک ہی خواب میں بچہ دینے کے خواب کا تعلق ہے، تو یہ اس کی شادی میں تاخیر یا اس کے انکار کی نشاندہی کرتا ہے۔ ذمہ داریاں، اور اکیلی لڑکی کا خواب میں خوبصورت بچہ دیکھنا نیکی اور خوشی کی طرف اشارہ کرتا ہے، انشاء اللہ۔

خواب میں بچے کو دیکھنے کے دیگر واقعات

  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ گویا وہ لڑکے کے پاس واپس آیا ہے تو اس کی بیوی نے اسے چھوڑ دیا، ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق، اور یہ خواب پریشانیوں سے نجات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کسی ایسے لڑکے کے پاس واپس آیا ہے جو علم سیکھنے والا ہے کتاب، تو یہ اس کے گناہوں سے اس کی توبہ ہے۔
  • شیخ نابلسی کے مطابق خواب میں چھوٹے بچوں کو دیکھنا، اگر وہ دیکھنے والے کے بچے ہیں، تو فتنہ کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے۔
  • معروف بچے کو بیچنا، مرد ہو یا عورت، جبلت کی فروخت کی طرف اشارہ کرتا ہے، یعنی گمراہی کو ہدایت سے بدل دینا، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • نامعلوم بچے کی فروخت کو کسی پروجیکٹ کے آغاز کے طور پر دیکھنا جسے دیکھنے والا سمجھ نہیں سکتا، اور پروجیکٹ کے آغاز میں معلومات ناکافی ہوں گی۔
  • جو شخص بچے کو دیکھے کہ وہ بڑا ہو گیا ہے تو یہ وہ خبر ہے جو سچ ہو گی اور حقیقت پر یقین کر لیا جائے گا۔
  • غریب کے بچوں کی نظر اس کی پریشانیوں میں اضافہ کرتی ہے، لیکن امیر اس کے مال میں اضافہ کرتا ہے، اور حکمران کا خواب میں بچوں کا نظر آنا اس کی ذمہ داری اور پریشانی ہے، اور قیدی کو خود انہیں ایمان کے ساتھ تسلی دینا ہے۔
  • خواب میں بچوں کی بیماری کا خیال ہوتا ہے، مومن کی اپنی فطرت ہوتی ہے، اور کافر کی اپنی اور خواہشات ہوتی ہیں، جیسا کہ طالب علم کے لیے وہ علم کا پابند ہوتا ہے، عالم کا اس کے شاگرد ہوتا ہے، اور اکیلا شخص اس کی فکر کرتا ہے۔

khwab mein bacha (baby) dekhna

Hazrat daniyaal alie aslam ne prmaya hey ke khwab

main bachpan gum o andwa hey or ager dekhe ke bachha

ban gaya hey or malam ke agge kittab prh rahe hey dalleel hey

ke gum o andwa main gireftar hoga .kiyonke bachha fassad

se sallha ko chahta hey or ahile tabeer ne biyan kiya hey

ke ager apne ap ko bachha dekhe dalleel

hey ke us ka kaam zaieef hoga .
Hazrat ibne sereen rahmat allah alie ne prmaya hey ke khobsurat

larhka taweel main farishta hey or budsurat larhka munfaht hey

or ager mard dekhe ke wo sher khwar hoga dalleel hey ke

khwab mein bacha (baby) dekhna

maqzood se roke ga or ager mard dekhe ke kissi bachha ko

doodh deta hey .dalleel hey ke jannne ke waqt sllamat rahega .

khwab mein bacha (baby) dekhna
(1)khwab main chota bachha uthana gum or hzan ki allamat

hey (2) mahsre main aye howe or sakhi main mubtala logon

keliye khwab main kareeb ul bloogh bachhe ko uthana us

takleef se nikalne ki besharat hey (3) issi turha mahsoor ya

shidat main mubtala logon main se kissi ne khwab main kissi

khobsurat bachhe ko shair main dakhil hota howa ya asma

khwab mein bacha (baby) dekhna
se utrta howa ya zameen se nikalta dekha to dalleel hey

ke khoshkhbri kreeb tar hey or es ellaqe ke logon liye khoshhali

hey or balagh bachha izat o kowat kidalleel hey .(4)kissi ne

khwab dekha ke wo bachha hey or muktub main beth kr

quraan ki taleem hassil kr raha hey .to dalleel hey jis

gonah main wo mubtala hey es se taiyb hoga. (5) ager

kissi ne baadshah ya hakim ne dekha ke wo maktub main

illem hassil kr raha hey . to tabeer hey ke us ka illem mahw

hoga ya dalleel hey wo izat se zillat ki turaf ayega .(6) khwab

main kissi ne khud ko be resh larhka dekhe to wo apni mannh ki

khwab mein bacha (baby) dekhna
meraas ka malik hoga (7)kissi nadaar ne khwab dekhe ke wo bachha hey es ki mannh ne es ko abhi jannna hey to es ko rizq naseeb hoga or wo ghni or maalddar hoga (8) nojawan ka khud ko khwab main bachha dekhe tabeer ke lihaaz se acha nahin hey (9) bimar ka khwab main khud ko bachha dekhna es ke marne ki turaf esharah hey (10)kissi se muqdmah larhne wala khud ko sabii paye to yeh eske maglob hone ki dalleel hey (11) kissi ne asse shaks ne khwab dekha jis ki bivi hammlah hey ke wo shishe main apne chehre ko bachhe ke chehre ki turah dekh rahahey to es ki bivi ullad nrina jannne gi jo sahib khwab ka hamshakal hoga (12)bachha

khwab mein bacha (baby) dekhna
ki tabeer ase kamzor dushman se bhi ki jati hey jo izhaar dosti krta ho maghr bad main eski dushmani zahir ho (13)khwab main dekha ke eske hath bahot sare bachhe payda howe to dalleel gum o hzan hey maghr payda hone wale bachhe mazkr hon to anjam kaar darost hoga or ager muines hon to anjam bura hoga

(14) kissi shaks ne khwab dekhake wo doodh pita bachha ban gaya to tabeer hey ke es ke ander jahalat sarayat kre gi jis ki waja se eski marwat khatam hojaye gi or ager kissi sakt gum main mubtala hey ya kissi tangi main hey to es se nikal jayega or khushhal ho jayega o r apne gonahon se assa paak hoga jesa ke paydaish ke waqt thah

(15) chote chote bachhon ki dallalat chote chore gumon prhoti hey

(16) khwab main apne god main bache ko chenjta dekhna lakrhi se mare jane ki dalleel hey kabhi chote bachon ko khwab main dekhna jurm krne ki turaf bhi eshara hota hey bafrman illahi (turjamh) mahjarmeen ko allah talah kituraf se zillat o azaab phonche ga or khbi bachon ki rawet ,zenat or khushi ki allamat hoti hey

(17) khwab main apne chote bachon ko dekhna khabi fitne ki turaf eshara hota hey or kabhi adna aysh ya ajza ki bana pr kolft ko chorh pr bhi dallalat krte hain

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button