khwab mein badal dekhna

khwab nama khwab mein badal dekhna

 khwab mein badal dekhna

khwab nama khwab main badal dekhna
baadal1-3
baadal2-3
baadal3-3

khwab mein badal dekhna

ابن سیرین کی طرف سے خواب میں بادل اور بادل دیکھنے کی تعبیر پر؛ بادلوں کا دیکھنا اسلام پر دلالت کرتا ہے ، کیونکہ بادلوں میں لوگوں کی زندگی اور ان کی نجات اور خدا کی رحمت بارش کے ساتھ ہوتی ہے جسے بادل لے جاتے ہیں، اور خواب میں بادل صرف بادلوں اور بارش کی نشاندہی کرتے ہیں، تاکہ خواب کی تعبیر بیداری کے ساتھ موافق ہو، اور خواب میں بادل بھی سائنس اور حکمت کی نشاندہی کرتے ہیں اور بادلوں کا بہاؤ خواب میں سمندر میں بحری جہازوں کی نقل و حرکت یا قافلوں کی نقل و حرکت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جیسا کہ بادلوں کا نظارہ عورت کے حمل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ بادل کا پانی لے جانا ( تفصیل سے حمل اور حاملہ عورت کے خواب کی تشریح پڑھیں
اور خوابوں کی تعبیر حلوہ ویب سائٹ پر مزید کہتا ہے کہ بادلوں کو دیکھنے کا عمومی مفہوم وہ دین، ہدایت اور وہ طریقہ ہے جو اللہ تعالیٰ اپنے بندوں کے لیے چاہتا تھا، اور بادل کسی چیز کے علم و معرفت کو ظاہر کرتے ہیں، یا وہ آئین ہیں۔ ، قانون، اور حوالہ۔

khwab mein badal dekhna

خواب میں سیاہ اور سفید بادل دیکھنا

ابن سیرین کے  خاص طور پر اگر اس میں پتھر، گرج وغیرہ جیسے نقصانات کا ثبوت ہو،سلطانوں کے ظلم و ستم کی طرف اشارہ کرتا ہے،خوابمطابق خواب میں سرخ بادل کے لئے ، یہ فتنہ اور بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے، خاص طور پر اگر یہ اپنے وقت پر نہیں ہے. جہاں تک شیخ نابلسی کا تعلق ہے، وہ کہتے ہیں کہ خواب میں سیاہ بادل خوشی اور سرکشی کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب تک کہ خوف کے کالے بادلوں کے ساتھ کچھ نہ ہو، تو تعبیر میں ہولناکی زیادہ مضبوط ہوتی ہے، جبکہ خواب میں سفید بادل اعمال کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں کالا بادل، اگر اس کے ساتھ بارش نہ ہو، تو فائدہ کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔ جیسا کہ خواب میں سرخ بادل کا تعلق ہے، نابلسی کے مطابق، یہ آفات اور مصیبت کی طرف اشارہ کرتا ہے، خاص طور پر اگر وقت پر نہ ہو۔ ، اور سرخ بادل بے روزگاری کی نشاندہی کر سکتا ہے۔

اور خوابوں کی ترجمان نے اپنی پیاری ویب سائٹ پر خواب میں سفید بادل اور کالے بادلوں کو دیکھنے کے بارے میں یہ اضافہ کیا ہے کہ وہ حکمران کی نیکی، علم، پیسہ اور کام کو ظاہر کرتے ہیں اور نیکی اس کی حکمت اور انصاف پر چھائی رہتی ہے، جب کہ عام بادل جن سے ہم واقف ہیں۔ یا سفید بادل ایک عام ذریعہ معاش اور اس کے مذہب میں ایک شخص کی روزی کی نشاندہی کرتے ہیں، جیسا کہ ہم مختلف حالات میں کالے اور سفید بادلوں کو اپنی جگہ پر دیکھنے کے لیے رکیں گے۔

khwab mein badal dekhna

خواب میں بادلوں میں سوار ہونا

“بادلوں پر سوار ہونا دیکھنے والے کی حالت کے لحاظ سے شادی یا سفر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔”
ابن سیرین خواب میں بادلوں پر سوار ہونے کی اپنی تعبیر میں کہتے ہیں کہ یہ ایک مرد سے شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے (شادی کے خواب کی تشریح پڑھیں۔ تفصیل میں ) اور خواب میں بادلوں کا سوار ہونا سفر یا زیارت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اگر دیکھنے والا اس کے ارادہ پر ہو۔
نیز خواب میں بادلوں پر سوار ہونا خواب دیکھنے والے کے لیے علم یا حکمت کے ساتھ شہرت کا باعث ہو سکتا ہے اور چونکہ خواب میں بادلوں کا مطلب سپاہی اور سپاہی ہو سکتا ہے، اس لیے خواب میں بادل پر سوار ہونا فوج سے وابستگی یا حاصل کرنے کا اشارہ ہو سکتا ہے۔ ان لوگوں کے لیے پاور لائن میں ایک اعلیٰ مقام جو اس کے لیے اہل ہیں، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
( خواب میں سواری دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )

اور خوابوں کی تعبیر نے اپنی ویب سائٹ پر بادلوں پر سوار ہونے کے خواب کے بارے میں اضافہ کیا ہے
، عام طور پر بادلوں پر سواری دیکھنا، حاکمیت، بادشاہی اور راستبازی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
بادلوں پر بیٹھنا بھی عدل پر دلالت کرتا ہے، جیسا کہ بادلوں پر سونا یا خواب میں بادلوں پر لیٹنا، یہ دیکھنے والے کے بلند مرتبہ کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کی نیکی سے لوگوں کو کیا فائدہ پہنچتا ہے۔
جہاں تک بادلوں یا بادلوں پر چلنے کے خواب کا تعلق ہے، تو یہ ایک بادشاہ ہے جو اپنی سلطنت میں انصاف کرتا ہے، اور لوگوں کا معاملہ برابر ہے، یا ایک باپ اپنے بچوں میں انصاف کرتا ہے۔
خواب میں کالے بادل پر سوار ہونا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دیکھنے والا ایک حاکم ہے جو خواہشات نفس کی پیروی کرتا ہے، وہ سلطان، منتظم، باپ وغیرہ ہو سکتا ہے، لیکن جو شخص یہ دیکھے کہ وہ سفید بادل پر سوار ہے تو وہ وہ حکمران ہے جو سچائی کے ساتھ حکومت کرتا ہے، اور بادلوں پر سوار ہونا سنگل کے لیے ہے، اچھی پیدائش والی عورت سے شادی۔
جہاں تک مسافر کے لیے بادلوں میں سواری کا تعلق ہے تو یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ وہ اپنے سفر کا مقصد حاصل کر لے گا اور ان شاء اللہ کامیابی حاصل کر کے واپس لوٹے گا، اور بادلوں میں سواری کرنے والے کے لیے بازار پر قبضہ ہے، اور عالم کے لیے اپنا علم حاصل کرنے کے قابل ہے، تاکہ طالب علم علم اور کام کے ساتھ اٹھے۔

khwab mein badal dekhna

خواب میں بادلوں کو پکڑنا اور بادلوں کو کھانے کا خواب

بادلوں کی گرفتاری اور بادلوں کو ہاتھ سے پکڑنے کی کیا تعبیر ہے؟
ابن سیرین اور النبلسی اس بات پر متفق ہیں کہ خواب میں بادلوں کے ساتھ گھل مل جانا عام طور پر اعلیٰ درجے کے علماء، بادشاہوں یا ان لوگوں کے ساتھ اختلاط کو ظاہر کرتا ہے جو ان کے فیصلے میں ہیں۔ ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں بادلوں کا کھانا
اس فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو دوسروں سے حاصل ہوتا ہے ۔ اگر دیکھنے والا اسے جمع کرے گا تو وہ اپنے جیسے آدمی سے علم و حکمت اکٹھا کرے گا۔ اور اگر بارش ہو تو بادل کو پکڑنے کا خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والا حکمت سیکھتا اور سکھاتا ہے، دوسروں سے حکمت لیتا ہے اور دوسروں کو دیتا ہے۔

النبلسی اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ جو کوئی خواب میں بادلوں سے ملاتا ہے بغیر ان میں سے کچھ پکڑے اور نہ ہی بادلوں سے کچھ لیے تو وہ علماء سے اختلاط کرتا ہے ان سے فائدہ اٹھائے بغیر اور ان کے علم سے استفادہ نہیں کرتا اور خواب میں بادلوں سے لینا مستعدی پر دلالت کرتا ہے۔ کام اور کاشت.

اور خواب کی تعبیر خواب میں بادلوں کو پکڑتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے
اور جو دیکھے کہ اس نے بادلوں کو اپنے ہاتھ سے پکڑ رکھا ہے تو وہ کسی عالم سے مصافحہ کرتا ہے یا خدا کی کتاب کی تعبیر پڑھتا ہے ۔ خواب میں ہاتھ اور ہتھیلیوں کو دیکھنے کی تعبیر ) اور جو دیکھے کہ وہ بادل یا اس جیسے کو جمع کرتا ہے تو وہ حکمت اور ضرب الامثال جمع کرتا ہے اور ان کو محفوظ رکھتا ہے۔ جہاں تک بادلوں کو آسمان سے اٹھاتے ہوئے دیکھنا
ہے تو وہ حکمت اور اچھی نصیحت اٹھاتا ہے اور نصیحت قبول کرتا ہے ۔ جب کہ خواب میں بادلوں کو کھاتے ہوئے دیکھنا علم سیکھنے اور ان کے ساتھ بیٹھنا، اس کام سے محبت جو اللہ تعالیٰ چاہتا ہے اور اچھی عبادت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

khwab mein badal dekhna

خواتین کے لیے بادل دیکھنا

اکیلی اور شادی شدہ عورتوں کے لیے بادلوں کا دیکھنا اور عام طور پر عورتوں کے لیے بادلوں کے خواب کی تعبیر

  • عام طور پر عورتوں کے لیے بادلوں کو دیکھنا ان احکام اور معاملات کو دیکھنا ہے جو ان سے متعلق ہیں۔ اکیلی عورت کے لیے بادلوں کا سوار دیکھنا اس کے خاندان کے گھر میں اس کی عزت کی نشاندہی کرتا ہے، اور یہی بات طلاق یافتہ اور بیوہ کے لیے بھی درست ہے۔
  • خواب میں شادی شدہ عورت کا بادلوں پر سوار ہونا اس کے شوہر کے گھر میں اس کی عزت اور اس کی حاکمیت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • جہاں تک بادل کھانے کا تعلق ہے تو اس کی تعبیر میں عورتوں اور مردوں میں کوئی فرق نہیں ہے اور ہر حال میں علماء کے ساتھ بیٹھنے اور فائدہ اٹھانے پر دلالت کرتا ہے۔
  • اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں سیاہ بادل اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ فتنہ انگیز لوگوں کے ساتھ بیٹھی ہے، اور عام طور پر عورتوں کے لیے ایسا ہی ہے۔
  • بارش کے ساتھ بادل دیکھنا ماؤں اور دادیوں کے ساتھ بچوں کی دیکھ بھال کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب کہ بارش کے بغیر بادل دیکھنا لڑکیوں کے ساتھ بچوں کی دیکھ بھال اور انہیں اچھی تعلیم دینے کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اور اگر کوئی عورت بادلوں کو گرج اور بجلی کے ساتھ دیکھے تو بیٹوں اور بیٹیوں اور ان کی پرورش کرنے والوں کی بھلائی کی ممانعت اور حکم ہے اور بادل کا اپنے وقت پر دیکھنا نیکی اور نکاح کی علامت ہے۔ اکیلا لوگوں کے لیے، اور عام طور پر دینے کا اشارہ بھی دے سکتا ہے۔
  • جہاں تک عورت کے لیے غلط وقت پر بادلوں کو دیکھنے کا تعلق ہے، اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اکیلی خواتین کے لیے خواتین کے معاملات کے بارے میں سیکھ رہی ہے اور شادی شدہ، بیوہ یا طلاق یافتہ عورت کے نجی معاملات کے بارے میں بات کر رہی ہے۔
  • اکیلی خواتین کے لیے بادلوں کو تھامے رکھنے کا وژن خود کی ملکیت اور فیصلہ کرنے کے اس کے اختیار کی نشاندہی کرتا ہے، اور عام طور پر خواتین کے لیے بھی ایسا ہی ہے۔
  • جہاں تک بادلوں کے اوپر گھر کو دیکھنے کا تعلق ہے تو یہ عورت کی حالت، اس کے گھر، اس کے خاندان، اس کی خودمختاری اور اس کی زندگی میں ایک نعمت ہے، ان شاء اللہ۔
  • اور جو کوئی بادلوں کو زمین سے آسمان کی طرف اٹھتے ہوئے دیکھے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس نے اس نصاب کو چھوڑ دیا ہے جس پر اسے عمل کرنا چاہیے، یا اپنے شوہر کی جدائی یا شوہر کی وفات۔

( خواب میں موت اور میت کو دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )

khwab mein badal dekhna

گھر میں بادلوں کو دیکھ کر

گھر میں بادل دیکھنے کی کیا تعبیر ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ گھر میں بادلوں کا نظر آنا کافر کے لیے اسلام کی بشارت یا ہدایت ہے، اور مومن کے لیے گھر میں بادلوں کا دیکھنا بیوی کے حمل پر دلالت کرتا ہے، اور یہ نظارہ تجارتی قافلوں کی واپسی پر دلالت کرتا ہے۔ ان کے حکم میں ہے، اور اس کے سینے یا اس کے کمرے میں آسمان سے بادلوں کو اترتے ہوئے دیکھنے کے مترادف ہے۔
جہاں تک خواب دیکھنے والا کہ وہ بادلوں کے اوپر ایک گھر بنا رہا ہے تو یہ بلندی، عزت اور حکمت کی فراوانی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور بادلوں کے اوپر محل دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا معصیت یا گناہ میں پڑنے سے بچتا ہے (دیکھنے کی تعبیر پڑھیں خواب میں گھر اور عمارت )۔

اور گھر میں بادل دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر
ان کی مٹھاس کے مقام پر کہتی ہے کہ جو اپنے گھر میں گھنے بادل دیکھے اس کے گھر میں علم ہے۔
اور گھر میں برساتی بادل ملنسار اور زرخیز بیوی ہوتی ہے۔جیسا کہ گھر میں بارش کے بغیر بادل دیکھنے کی بات ہے تو بیوی پیدائشی یا شوق سے بانجھ ہے۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے بادلوں کے اوپر گھر بنایا ہے تو وہ اس جگہ کے لوگوں پر غلبہ حاصل کرے گا اور ان پر حکومت کرے گا اور اگر گھر کی تعمیر بادلوں سے ہو تو وہ علم سے فائدہ اٹھاتا ہے اور اس کے ساتھ کام کرتا ہے۔

خواب میں بادلوں کی حرکت اور ابر آلود آسمان کی تعبیر

ابن سیرین کے مطابق خواب میں یکے بعد دیگرے بادلوں کا دیکھنا، اگر لوگ ان سے بارش کا انتظار کر رہے ہوں تو اس بات کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے کہ اس جگہ کے لوگوں کو وہ چیز ملے گی جس کی وہ امید اور خواہش رکھتے ہیں، اور یہ فوج سے تحفظ یا منافع بخش تجارت ہو سکتا ہے۔ یا بارش جو زمین کو زندہ کر دے، خدا چاہے۔
اور خواب میں گھنے بادلوں اور بادلوں کا چلنا دیکھنا اگر وہ گھروں، دیہاتوں اور باغات پر گریں تو یہ موسلا دھار بارش اور شاید موسلادھار بارشوں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اس سے جو نقصان ہو سکتا ہے وہ اس کے موافق ہے جو بادل خواب میں لے جاتے ہیں۔ پتھروں، شعلوں، یا دوسری چیزوں کی جو عذاب کی نشاندہی کرتی ہیں اور خدا ہی بہتر جانتا ہے ( خواب میں زلزلے کے خواب کی تعبیر پڑھیں
جہاں تک بادلوں کا تعلق ہے، اگر وہ خواب میں زمین سے آسمان کی طرف اٹھتے ہیں تو یہ ایک عام خیر ہے، اور یہ دیکھنے والے کے لیے ایک خاص فائدہ ہو سکتا ہے اور وہی جو وہ چاہتا ہے، اور یہ نظارہ اس کے لیے نجات ہے۔ خوفزدہ

اور خواب میں بادلوں کی حرکت دیکھنے کے بارے میں وہ اس کی مٹھاس کی تعبیر بتاتے ہوئے کہتی ہیں کہ خواب میں
بادلوں کو تیزی سے حرکت کرتے دیکھنا پیسے اور وقت میں برکت کے ضائع ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور تمام انسانوں کے لیے اچھا ہے، ہر ایک اپنے طریقے سے۔
جہاں تک بادلوں کو زمین پر گرتے دیکھنا ہے تو اس سے عالم کی پیدائش یا عادل حکمران کی حکومت ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اور بادلوں کو زمین سے آسمان کی طرف اٹھتے دیکھنا علماء، صالحین یا حکمرانوں کی موت پر دلالت کرتا ہے۔ انصاف اور راستبازی کے لوگوں میں سے، یا زمین سے برکت کی بلندی۔

خواب میں بادل اور بارش

پچھلے مضمون میں ہم نے بارش کے خواب کے بارے میں تفصیل سے بات کی تھی، آپ اسے اس لنک ( خواب میں بارش دیکھنے کی تعبیر ) کے ذریعے دیکھ سکتے ہیں ، اور ہم یہاں ابن سیرین کے اس قول کو شامل کرتے ہیں کہ بارش کے بغیر بادلوں کا دیکھنا قدرت کے ظالم مالک کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ جو اپنے ریوڑ یا اپنے ماتحتوں کے ساتھ انصاف نہیں کرتا اور خواب میں خشک بادلوں کی نشاندہی کرتا ہے وہ اس عالم کا ہے جو اپنے علم پر اجارہ داری رکھتا ہے اور اسے منتقل نہیں کرتا۔

عذاب کے اشارے کے ساتھ بادلوں کا خواب دیکھنا
ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں بادلوں کا دیکھنا عذاب کی علامت ہے جیسے بچھو، سانپ، پتھر، آگ وغیرہ۔ سفر سے لوگ۔ آفات ایک بدعت ہو سکتی ہے جو لوگوں میں پھیلتی ہے، یا وبائی بیماریاں جو فصلوں اور لوگوں کو متاثر کرتی ہیں۔

خواب میں بادل اور گرج
، ابن سیرین کہتے ہیں کہ بادل سلطان کی طرف اشارہ کرتے ہیں، اور اگر بادلوں کے ساتھ خواب میں بجلی اور گرج ہو، تو ہو سکتا ہے کہ کوئی ایسا حاکم ہو جس کا وقار ہو اور حق کو خطرہ ہو۔

اور خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں بارش کے ساتھ
بادلوں کو، خواب میں کڑک کے ساتھ بادل، گرج اور بجلی کے دیکھنے کے بارے میں کہتی ہے، یہ سزا و جزا کے ساتھ طریقہ یا قانون ہے، اور خواب میں برساتی بادل ایک عورت ہے جس کے بچے ہیں۔ یا سخی شوہر، جب کہ خواب میں بارش کے بغیر بادل پھل کے بغیر درخت یا عورت بغیر بیٹے یا قد کے بغیر شوہر۔

خواب میں بادل دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • جو شخص خواب میں اپنے آپ کو بادلوں سے ہتھیار اٹھاتے ہوئے دیکھے تو اس پر بہت جھگڑا اور لوگ جھگڑتے ہیں – ابن سیرین
  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بادل میں بدل گیا ہے جو لوگوں پر برستا ہے تو وہ رقم حاصل کرے گا اور لوگوں کو پیسے دے گا ( خواب میں روپیہ اور پیسہ دیکھنے کی تعبیر پڑھیں ) – ابن سیرین۔
  • جو خواب میں دیکھے کہ اس کے پاس بادلوں سے بچہ ہے تو اس کی دنیا حکمت کی ہو گی اور جو خواب میں دیکھے کہ دنیا بادلوں سے بنی ہے تو یہی اس کا ذریعہ معاش اور حکمت کا حصہ ہے- شیخ نابلسی۔
  • سونے کی بارش کرتے بادل کو دیکھنا ایک عقلمند آدمی سے ادب سیکھنا ہے – شیخ نابلسی۔
  • بارش کے ساتھ یا بغیر وقت پر بادلوں کا دیکھنا نیکی کی طرف اشارہ کرتا ہے – شیخ النبلسی
  • جو شخص دیکھے کہ اس کی قمیص بادلوں کی بنی ہوئی ہے تو یہ خدا کی مرضی سے اس پر رحمت نازل ہوگی ( کپڑے اور کپڑے دیکھنے کی تفسیر پڑھیں ) – شیخ النبلسی۔
  • جو شخص خواب میں بادلوں کو اپنا استقبال کرتے ہوئے دیکھے وہ تمام پریشانیوں سے محفوظ رہے گا – شیخ النبلسی
  • خواب کی تعبیر کہتا ہے: جس نے دیکھا کہ اس کے پاس بادلوں سے بچہ ہے تو اس میں نیکی اور بھلائی پیدا ہوئی۔
  • استخارہ کے بعد بادلوں کا دیکھنا ایک اچھی چیز ہے جو تمام انسانی، سماجی اور مذہبی پہلوؤں پر محیط ہے – خوابوں کی تعبیر۔
  • سورج کو ڈھانپنے والے بادلوں کو دیکھنا دوسروں کی طرف آنکھ بند کرنے کا انتباہ ہے – خوابوں کی تعبیر۔
  • خواب دیکھنے والے کو بادلوں کو دھندلا یا گھیرتے ہوئے دیکھنا موٹی اور پتلی میں مشترکہ بھلائی کی نشاندہی کرتا ہے – خوابوں کی تعبیر۔
  • خواب میں بادل کو دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ بہت سے اچھے کام کرتا ہے اور لوگوں کو فائدہ پہنچاتا ہے – خواب کی تعبیر۔
  • جو کوئی بادلوں میں پناہ لیتا ہے وہ اللہ تعالی کی حفاظت کا سہارا لیتا ہے اور اس کی حفاظت چاہتا ہے – خوابوں کی تعبیر۔

خواب دیکھنے والے کی حالت کے مطابق بادلوں کو دیکھنے کی تعبیر
، امیر کے لیے خواب میں بادل دیکھنا اس کے سرمائے کا اچھا انتظام ہے، اور یہ غریب کے لیے رزق اور سوداگر کے لیے منافع میں اضافہ ہے۔ بیچلر کے لئے بادل، یہ اس کی شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور مومن کے لئے نصاب کی پیروی کرنا اور خدا تعالی کی اطاعت کرنا، اور تھوڑا سا ایمان کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اس کی توبہ۔
اور قیدی کے لیے بادلوں کا دیکھنا امید اور امید ہے جو انشاء اللہ پوری ہو گی اور کاشتکار کو پھل لگانے پر زکوٰۃ کی ادائیگی سے سیراب اور اچھی فصل ملے گی

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button